Jump to content

Смяна на радиатор за парното Audi A4 B5


Recommended Posts

Здравейте, това лято свалях и моето парно. Оказа се че клапите вече са ремонтирани и облепени и само смених радиаторчето. При свалено положение тествахме моторчетата и работеха и движеха клапите що годе добре. В резултат на смененото радиаторче парното духа много по топло спрямо преди. Обаче регулирането на въздушния поток е мисия невъзможна. При проверка с VAG COM всички клапи и потенциометрите на моторчетата дават грешки. Това не ми пречеше досега тъй като в колата си ставаше топло. Проблема е в обдухването на стъклото. Когато натисна съответното копче вентилатора вдига оборотите и се включва снежинката, но от отворите на таблото към стъклото няма и полъх. Поради това че е се включва компресора нямах проблем със запотяването на стъклото, но вече темепературите са ниски и компресора не иска да се включи дори и принудително и съответно стъклото няма чистене. Та въпроса ми е мога ли да достигна до моторчето на клапата за размразяване без сваляне на таблото, само да речем като махна жабката или някак по лесно без да се сваля табло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...
  • Отговори 96
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Не, не съм го решил. Дори от няколко дни вече се задълбочи. Нито едно моторче не функционира и не се чува. Пробвах адаптации с VAGGOM, махане на акумулатор, но нищо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...
На 12.11.2017 г. at 19:50, Passi написа:

Тя сама се обезвъздушава няма ти да надуваш ама трябва някой да дръпне маркуча на радиаторчето на парното.

Кое маркуче имаш в предвид?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На единия от маркучите които влизат в радиаторчето има дупка и като махнеш скобата и го издърпаш напред на работещ мотор въздуха излиза.Ако го правиш на загряла кола МНОГО ВНИМАВАЙ защото ще пръсне и антифриз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май си имам запушен радиатор. В движение в града повече от 38 градуса не вдигна въздуха в духалката. Като спра на място на обороти и пада даже температурата. При по високи обороти започва да топли ама вятър работа.  Сутрин затова е студено в колата дори и половин час да е работила. Докато не вдигна оборотите на двигателя няма топло.

DSC_0456.JPG

DSC_0457.JPG

DSC_0460.JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, просто минавам през темата, но всички тези признаци са за въздух в системата. Това в последните 2 постинга го брах ма а4 б6 и беше съвсем същата работа... Моторът на 103 градуса а парното без обороти такова едно приятно хладничко...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

Да раздвижим малко темата. Тъй като ще сменям арматурното табло и изникват няколко въпроса. На старото ми табло дунапрена е заминал. Дали ще се реши този проблем със смяна на таблото? И втория въпрос е ще се наложи ли източване на фреона?

Изпратено от моят YAL-L21 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако правилно разбирам какво си написал, колега Murphy, дунапрен на таблото и дунапрен на клапите са две различни неща, които нямат нищо общо. Само за смяна на таблото, не се налага източване на фреон и антифриз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това ме интересуваше. Дали клапите, които трябва да се изолират са част от таблото, или са част от парното

Изпратено от моят YAL-L21 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да се облепят без да се свалят. По-добре не ги сваляй. На моята а4 от 97 г бяха пластмасови (плътна пластмаса, без дунапрен) и не се наложи облепване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Преди фейс и префейс клапите са метални с дупки и дунапрен. Кой ти каза че са пластмасови? Все пак колата  е над 20г. Не се е мислило за разпад на дунапрена след 20г. Сега вече новите коли са с пластмасови. 

 Преди фейса кутията на парното се цепи на две и няма нужда да се точи фреона. Ако е префейс или фейслифта може да се облепят на място с малко повече зор.

Редактирано от bobitur
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако мен питаш кой ми каза, никой. Сам ги видях, като сменях радиатора на парното, че са пластмасови, без дунапрен. Целите са от пластмаса. Колата е преди фейслифт. Фреона го точих, защото сменях радиатор на парно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 months later...

Да повдигна темата. Препоръчайте някой, който да извърши процедурата с клапите без да си остави ръцете. С моя помощ и заплащане разбира се. Ако е някой от тук пишещите още по-добре 😄

Редактирано от carlson
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Здавейте, да вдигна и аз темата. И на мен ми предстой да оправям клапите колата е 95г. Някой от вас има ли представа дали става целия тунел барабар с моторчета, радиатор, вентилатор и т.н. от ФЕЙСЛИФТ да го сменя. Това което разбрах че имал и вакуум за клапите на фейс нямало. Дали все пак ще стане и всичко ще работи. Благодаря предварително. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма как да сложиш конзолата на парното от фейслифт. Клапите нямат вакуум, задвижват ги три моторчета. Преди фейслифта с вакуум се управлява единствено клапата за входящия отвън въздух. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Оки, благодаря значи ще правя моите. 👍🏼 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 10 months later...

Здравейте колеги! 

Да повдигна малко темата с още един вариант за това, защо нама парно.

При мен проблема беше следният - клапите облепени и се движат перфектно, въздух в сиситемата няма, топло има слабо при високи обоброти само. 

Промивка на радиаторчето не даде никакъв ефект.

И двата маркуча на радиаторчето иначе бяха горещи и си мислех, че просто се е запушило много и няма да стане с промивка.

Реших, че проблема е в самото радиаторче и така си и беше. На пръв поглед нищо му няма, но след аутопсията се видя къде е проблема.

А именно, беше се счупила преградата между двете тръбички и потока вода преминава само отгоре през радиаторчето.

На снимката се вижда как преградата липсва, иначе радиаторчето си беше чисто за годините си.

 

20201214_144111.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...