batpets Публикувано 27 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2017 Здравейте, това лято свалях и моето парно. Оказа се че клапите вече са ремонтирани и облепени и само смених радиаторчето. При свалено положение тествахме моторчетата и работеха и движеха клапите що годе добре. В резултат на смененото радиаторче парното духа много по топло спрямо преди. Обаче регулирането на въздушния поток е мисия невъзможна. При проверка с VAG COM всички клапи и потенциометрите на моторчетата дават грешки. Това не ми пречеше досега тъй като в колата си ставаше топло. Проблема е в обдухването на стъклото. Когато натисна съответното копче вентилатора вдига оборотите и се включва снежинката, но от отворите на таблото към стъклото няма и полъх. Поради това че е се включва компресора нямах проблем със запотяването на стъклото, но вече темепературите са ниски и компресора не иска да се включи дори и принудително и съответно стъклото няма чистене. Та въпроса ми е мога ли да достигна до моторчето на клапата за размразяване без сваляне на таблото, само да речем като махна жабката или някак по лесно без да се сваля табло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nuriev Публикувано 13 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2018 Колега batpets,реши ли си проблема с моторчето,че и мене ме чака същата занимавка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
batpets Публикувано 14 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2018 Не, не съм го решил. Дори от няколко дни вече се задълбочи. Нито едно моторче не функционира и не се чува. Пробвах адаптации с VAGGOM, махане на акумулатор, но нищо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vancho20 Публикувано 1 Март 2018 Доклад Share Публикувано 1 Март 2018 На 12.11.2017 г. at 19:50, Passi написа: Тя сама се обезвъздушава няма ти да надуваш ама трябва някой да дръпне маркуча на радиаторчето на парното. Кое маркуче имаш в предвид? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 1 Март 2018 Доклад Share Публикувано 1 Март 2018 На единия от маркучите които влизат в радиаторчето има дупка и като махнеш скобата и го издърпаш напред на работещ мотор въздуха излиза.Ако го правиш на загряла кола МНОГО ВНИМАВАЙ защото ще пръсне и антифриз. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vancho20 Публикувано 2 Март 2018 Доклад Share Публикувано 2 Март 2018 Май си имам запушен радиатор. В движение в града повече от 38 градуса не вдигна въздуха в духалката. Като спра на място на обороти и пада даже температурата. При по високи обороти започва да топли ама вятър работа. Сутрин затова е студено в колата дори и половин час да е работила. Докато не вдигна оборотите на двигателя няма топло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aleks67 Публикувано 2 Март 2018 Доклад Share Публикувано 2 Март 2018 Колега, просто минавам през темата, но всички тези признаци са за въздух в системата. Това в последните 2 постинга го брах ма а4 б6 и беше съвсем същата работа... Моторът на 103 градуса а парното без обороти такова едно приятно хладничко... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vancho20 Публикувано 3 Март 2018 Доклад Share Публикувано 3 Март 2018 Ами уж сама се обезвъздушава системата. А и маркуча съм вадел на радиатора за обезвъздушаване Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Murphy Публикувано 3 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2020 Да раздвижим малко темата. Тъй като ще сменям арматурното табло и изникват няколко въпроса. На старото ми табло дунапрена е заминал. Дали ще се реши този проблем със смяна на таблото? И втория въпрос е ще се наложи ли източване на фреона? Изпратено от моят YAL-L21 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 3 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2020 дунапрена няма общо с таблото, гъбата е вътре в корпуса на климатика/парното. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vidin Hristov Публикувано 3 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2020 Ако правилно разбирам какво си написал, колега Murphy, дунапрен на таблото и дунапрен на клапите са две различни неща, които нямат нищо общо. Само за смяна на таблото, не се налага източване на фреон и антифриз. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Murphy Публикувано 3 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2020 Това ме интересуваше. Дали клапите, които трябва да се изолират са част от таблото, или са част от парнотоИзпратено от моят YAL-L21 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skype68 Публикувано 4 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2020 Част от парното са. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Murphy Публикувано 5 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2020 Клапите сваляте ли ги, или се облебва само от едната страна? Изпратено от моят YAL-L21 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vidin Hristov Публикувано 5 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2020 Може да се облепят без да се свалят. По-добре не ги сваляй. На моята а4 от 97 г бяха пластмасови (плътна пластмаса, без дунапрен) и не се наложи облепване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 12 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2020 (Редактирано) Преди фейс и префейс клапите са метални с дупки и дунапрен. Кой ти каза че са пластмасови? Все пак колата е над 20г. Не се е мислило за разпад на дунапрена след 20г. Сега вече новите коли са с пластмасови. Преди фейса кутията на парното се цепи на две и няма нужда да се точи фреона. Ако е префейс или фейслифта може да се облепят на място с малко повече зор. Редактирано 12 Септември 2020 от bobitur Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vidin Hristov Публикувано 13 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2020 Ако мен питаш кой ми каза, никой. Сам ги видях, като сменях радиатора на парното, че са пластмасови, без дунапрен. Целите са от пластмаса. Колата е преди фейслифт. Фреона го точих, защото сменях радиатор на парно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
carlson Публикувано 25 Април 2021 Доклад Share Публикувано 25 Април 2021 (Редактирано) Да повдигна темата. Препоръчайте някой, който да извърши процедурата с клапите без да си остави ръцете. С моя помощ и заплащане разбира се. Ако е някой от тук пишещите още по-добре 😄 Редактирано 25 Април 2021 от carlson Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lucky_kn Публикувано 17 Юни 2022 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2022 Здавейте, да вдигна и аз темата. И на мен ми предстой да оправям клапите колата е 95г. Някой от вас има ли представа дали става целия тунел барабар с моторчета, радиатор, вентилатор и т.н. от ФЕЙСЛИФТ да го сменя. Това което разбрах че имал и вакуум за клапите на фейс нямало. Дали все пак ще стане и всичко ще работи. Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
carlson Публикувано 23 Юни 2022 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2022 Няма как да сложиш конзолата на парното от фейслифт. Клапите нямат вакуум, задвижват ги три моторчета. Преди фейслифта с вакуум се управлява единствено клапата за входящия отвън въздух. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lucky_kn Публикувано 23 Юни 2022 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2022 (Редактирано) Оки, благодаря значи ще правя моите. 👍🏼 Редактирано 24 Юни 2022 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
leo Публикувано 28 Април 2023 Доклад Share Публикувано 28 Април 2023 Здравейте колеги! Да повдигна малко темата с още един вариант за това, защо нама парно. При мен проблема беше следният - клапите облепени и се движат перфектно, въздух в сиситемата няма, топло има слабо при високи обоброти само. Промивка на радиаторчето не даде никакъв ефект. И двата маркуча на радиаторчето иначе бяха горещи и си мислех, че просто се е запушило много и няма да стане с промивка. Реших, че проблема е в самото радиаторче и така си и беше. На пръв поглед нищо му няма, но след аутопсията се видя къде е проблема. А именно, беше се счупила преградата между двете тръбички и потока вода преминава само отгоре през радиаторчето. На снимката се вижда как преградата липсва, иначе радиаторчето си беше чисто за годините си. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts