Jump to content

Смяна на радиатор за парното Audi A4 B5


Recommended Posts

На мен таблото ми е толкова изгорено и смачкано(и разлепено), че си взех направо ново... като гледам за какво иде реч ми се изправи косата - сервиз има ли който прави това ?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 96
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

На мен не ми духа топло въобще, а и двете входни тръби са топли и като махнах жабката клапите си се движат като натискам по климатроника,

Та миналата година имах проблеми с ел инсталацията, може ли някой бушон или нещо такова да е изгоряло?

Макар че преди ми духаше топло ако съм пуснал само в средата, ако пусна и другите клапи всичко ставаше студено?

Благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги извинявам се за лекото отклонение от темата но знаете ли къде се намира клапата която се отваря за да се върти въздуха в купето и дали е с моторче? Колата е с климатроник.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги извинявам се за лекото отклонение от темата но знаете ли къде се намира клапата която се отваря за да се върти въздуха в купето и дали е с моторче? Колата е с климатроник.

След 97-ма са с моторче. Първите са с вакуум: познава се по това, че влиза и едно маркуче при тръбите за парното

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вътре в самата жабка при лампичката по спомен са един или два болта , после трябва да свалиш болта при пантата за затваряне и тя пада с него , и вероятно под самата жабка може и да има един два болта . отдавна съм я свалял и не помня с точност. 

 

трябва да разкачиш и лампата в жабката - с малка отвертка пъхаш в предния край и избутваш напред лампата и разкачаш от буксата.

 

по спомен сега се сетих че има два скрити болта зад пластмасовия капак в дясно на таблото. които също държат жабката. капака е на щипки като този от лявата страна който покрива таблото с бушоните . принципа на махане и на двата капака е еднакъв . напъваш внимателно от долния край за да отвориш щипките и после предния край на капака издърпваш на дясно и към теб , тоест към багажника. след като махнеш десния капак на таблото ще видиш болтовете които държат жабката :)

 

общо взето това е и после жбката излиза напред

Редактирано от thekiller
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има,но искат от 70 до 150 лв.за работа.

Колега, парите са малко за това количество работа! Питах сигурно 6-7 майстора и никой не се нави да ми го смени, та се наложи сам да си го сменям и тази темичка ми помогна много.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 4 часа не виждам как ще стане. На мен ми отне 10 часа, но със цигарката, чакане да дойде новото радиаторче и т.н. Наложи се да изработя планка за един датчик, който е около мотора на парното. На два пъти смъквах кутията с клапите, заради мои грешки. Все пак го правех за първи път. Сега бих го направил тоя ластик за 5-6 часа и за не по-малко от 80лв, ако няма никакви пречки като с датчика...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен таблото ми е толкова изгорено и смачкано(и разлепено), че си взех направо ново... като гледам за какво иде реч ми се изправи косата - сервиз има ли който прави това ?!

 

мога да ти помогна със смяната на таблото ако си от софия но си е доста гърч. а и сега е зима. по скоро лятото се захващай с това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за предложението за помощ, но е твърде много наистина :)

Жабата я свалих, турбината също но предишния собственик/ци са направили доста интересни корекции в и около това пространство. В резултат 1во лампата на жабката даже нямаше жици - къде са 1 Бог знае (Адско мазало е отзад) 2та болта от страната на централната конзола са със статут на липсващи ( а аз си мислех, че жабката е счупена и провиснала) 3 свалих вентилаторчето което е необслужваемо - капсоловано Валео по модел. На 1ва проба закачих му клемите + и - и след като достигна предполагам максимална скорост почна да бучи по познатия начин поръчах друго, но цената е брутална :D 

Най-големият ми страх е да не трябва да се тапицират клапи на парното и да се сменя радяторчето че тогава ще си еВе майката ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи коя година ти е аудито. Моето е 98-ма и клапите на парното ми са малко по друг модел. На Аудитата преди 98-ма клапите на парното се задвижват с вакуум който се разкача допълнително и клапите на парното са като на Голф 3-ка , с дунапрен който с времето се издухва и трябва да се ремонтират самите клапи. Така или иначе ако се наложи да правиш ремонт на клапите и да се уплътняват клапите с липсващия дунапрен пак си е разглабяне и така или иначе ще се сваля всичко , поне си смени и радиатора на парното като се захванеш с това. И преди да започнеш с разглабянето трябва да ти източат фреона на климатика. Защото се разкачат тръбите и ще изгубиш фреона ако разглобиш всичко и опреш до тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Получих си днес новия вентилатор, смених го и О чудо има топло и духа :) доволен съм само цената на духалката да не беше толкова много но пък съм спокоен сега :) Благодаря колеги!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Да, колега. Няма да стане без да свалиш самия радиатор. Съвет: Направо си смени и самия радиатор, да не ти се налага да вършиш цялата процедура пак, ако се окаже, че ти е запушен, а тя е много гадна. Не че те плаша, но

post-82135-0-64985200-1419856193_thumb.j

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Не е толкова гадно стига да може човек да ползва уреда наречен Отвертка добре и да няма страх от сглабяне и разглабяне. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клапите са претапицирани и радиаторчето на парното е сменено благодарение на темата на колегата thekiller.

Ремонта е извършен без източване на фреона.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сподели как става номера без източване на фреона,че в най-скоро време и мен ме чака тази операция.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като стигнеш до кутията в която са клапите и радиаторчето има едни ламаринки които се откачват(две са отпреда,една отгоре и една отдолу,но има и две отзад зад кутията които при мен изпаднаха като разклатих кутията ).Ако сваляш кутията с вентилатора тогава се източва фреона,защото там е питата на климатроника.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А аз ще правя тази процедура и донякъде имам опит с предишната ми кола ауди б4, но нямаше климатик, искам само да попитам колегата  Миро , с какво си претапицира клапите и наложи ли ти се да сваляш волана? И като сглабяше клапите успя ли да сложиш задните метални пластинки на кутията на клапите или сложи само тези отпред , горе и доло ( да не вземе да тропа по дупките)

Аз като почна да го разглабям ще направя подробни снимки на всичко и ще ги кача тук.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Задните две ламаринки не съм ги слагал,само отпред двете,отгоре и отдолу.Няма тропане,тъй като кутията се захваща с болт,който се намира в дъното на кутията отгоре и този болт се захваща и с рамката на централната гонзола.Също има и болт отдолу захванат за рамката и кутията.Долния болт се вижда вдясно от педала за газта.Волана го свалях,както и корите около кормилния прът без ключетата за мигачите,фаровете и чистачките.

Клапите ги претапицирах с алуминиево термо тиксо на 3М,като кутията се разделя внимателно на две части,след като е свалена от колата(тъй като пластмасата е поизгоряла и лесно се оттрошва и пластмасовите щипки няма да държат,но с лепило поксипол се залепват),за да се извадят клапите и претапицират.

Редактирано от миро миро
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз лично източих фреона на машина и свалих въздуховодите. така се работи по лесно , и сглобих после всичко обратно. после допълнихме липсващия фреон и сменихме филтрите на климатика. разликата беше безумна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...