arhimed Публикувано 18 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2014 На мен таблото ми е толкова изгорено и смачкано(и разлепено), че си взех направо ново... като гледам за какво иде реч ми се изправи косата - сервиз има ли който прави това ?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skype68 Публикувано 19 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2014 Има,но искат от 70 до 150 лв.за работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
parsy Публикувано 19 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2014 На мен не ми духа топло въобще, а и двете входни тръби са топли и като махнах жабката клапите си се движат като натискам по климатроника,Та миналата година имах проблеми с ел инсталацията, може ли някой бушон или нещо такова да е изгоряло?Макар че преди ми духаше топло ако съм пуснал само в средата, ако пусна и другите клапи всичко ставаше студено?Благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hondo Публикувано 21 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2014 Колеги извинявам се за лекото отклонение от темата но знаете ли къде се намира клапата която се отваря за да се върти въздуха в купето и дали е с моторче? Колата е с климатроник. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tira Публикувано 21 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2014 Като махнеш филтъра на купето ще я видиш и да с моторче се задвижва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hondo Публикувано 21 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2014 (Редактирано) Освен нея има ли друга в купето? Редактирано 23 Декември 2014 от VBI Цитиране на предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HellFire Публикувано 21 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2014 Колеги извинявам се за лекото отклонение от темата но знаете ли къде се намира клапата която се отваря за да се върти въздуха в купето и дали е с моторче? Колата е с климатроник.След 97-ма са с моторче. Първите са с вакуум: познава се по това, че влиза и едно маркуче при тръбите за парното Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arhimed Публикувано 22 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2014 Хау да фак се маха жабката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thekiller Публикувано 23 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 23 Декември 2014 (Редактирано) вътре в самата жабка при лампичката по спомен са един или два болта , после трябва да свалиш болта при пантата за затваряне и тя пада с него , и вероятно под самата жабка може и да има един два болта . отдавна съм я свалял и не помня с точност. трябва да разкачиш и лампата в жабката - с малка отвертка пъхаш в предния край и избутваш напред лампата и разкачаш от буксата. по спомен сега се сетих че има два скрити болта зад пластмасовия капак в дясно на таблото. които също държат жабката. капака е на щипки като този от лявата страна който покрива таблото с бушоните . принципа на махане и на двата капака е еднакъв . напъваш внимателно от долния край за да отвориш щипките и после предния край на капака издърпваш на дясно и към теб , тоест към багажника. след като махнеш десния капак на таблото ще видиш болтовете които държат жабката общо взето това е и после жбката излиза напред Редактирано 23 Декември 2014 от thekiller Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MyAngel Публикувано 23 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2014 Има,но искат от 70 до 150 лв.за работа.Колега, парите са малко за това количество работа! Питах сигурно 6-7 майстора и никой не се нави да ми го смени, та се наложи сам да си го сменям и тази темичка ми помогна много. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gnaks Публикувано 23 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2014 За 4 часа труд,150лв са малко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 23 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2014 За 4 часа не виждам как ще стане. На мен ми отне 10 часа, но със цигарката, чакане да дойде новото радиаторче и т.н. Наложи се да изработя планка за един датчик, който е около мотора на парното. На два пъти смъквах кутията с клапите, заради мои грешки. Все пак го правех за първи път. Сега бих го направил тоя ластик за 5-6 часа и за не по-малко от 80лв, ако няма никакви пречки като с датчика...Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thekiller Публикувано 29 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 29 Декември 2014 На мен таблото ми е толкова изгорено и смачкано(и разлепено), че си взех направо ново... като гледам за какво иде реч ми се изправи косата - сервиз има ли който прави това ?! мога да ти помогна със смяната на таблото ако си от софия но си е доста гърч. а и сега е зима. по скоро лятото се захващай с това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arhimed Публикувано 29 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2014 Благодаря за предложението за помощ, но е твърде много наистина Жабата я свалих, турбината също но предишния собственик/ци са направили доста интересни корекции в и около това пространство. В резултат 1во лампата на жабката даже нямаше жици - къде са 1 Бог знае (Адско мазало е отзад) 2та болта от страната на централната конзола са със статут на липсващи ( а аз си мислех, че жабката е счупена и провиснала) 3 свалих вентилаторчето което е необслужваемо - капсоловано Валео по модел. На 1ва проба закачих му клемите + и - и след като достигна предполагам максимална скорост почна да бучи по познатия начин поръчах друго, но цената е брутална Най-големият ми страх е да не трябва да се тапицират клапи на парното и да се сменя радяторчето че тогава ще си еВе майката ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thekiller Публикувано 30 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 30 Декември 2014 Зависи коя година ти е аудито. Моето е 98-ма и клапите на парното ми са малко по друг модел. На Аудитата преди 98-ма клапите на парното се задвижват с вакуум който се разкача допълнително и клапите на парното са като на Голф 3-ка , с дунапрен който с времето се издухва и трябва да се ремонтират самите клапи. Така или иначе ако се наложи да правиш ремонт на клапите и да се уплътняват клапите с липсващия дунапрен пак си е разглабяне и така или иначе ще се сваля всичко , поне си смени и радиатора на парното като се захванеш с това. И преди да започнеш с разглабянето трябва да ти източат фреона на климатика. Защото се разкачат тръбите и ще изгубиш фреона ако разглобиш всичко и опреш до тях. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arhimed Публикувано 30 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2014 Получих си днес новия вентилатор, смених го и О чудо има топло и духа доволен съм само цената на духалката да не беше толкова много но пък съм спокоен сега Благодаря колеги! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
миро миро Публикувано 16 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2015 Здравейте колеги!За ремонта на клапите на парното(смяна на дунапрена),трябва ли да се източва фреона? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MyAngel Публикувано 16 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2015 (Редактирано) Да, колега. Няма да стане без да свалиш самия радиатор. Съвет: Направо си смени и самия радиатор, да не ти се налага да вършиш цялата процедура пак, ако се окаже, че ти е запушен, а тя е много гадна. Не че те плаша, но Цитиране на предходно мнение! Редактирано 16 Февруари 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thekiller Публикувано 26 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2015 Не е толкова гадно стига да може човек да ползва уреда наречен Отвертка добре и да няма страх от сглабяне и разглабяне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
миро миро Публикувано 1 Март 2015 Доклад Share Публикувано 1 Март 2015 Клапите са претапицирани и радиаторчето на парното е сменено благодарение на темата на колегата thekiller.Ремонта е извършен без източване на фреона. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgi_k Публикувано 1 Март 2015 Доклад Share Публикувано 1 Март 2015 Сподели как става номера без източване на фреона,че в най-скоро време и мен ме чака тази операция. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
миро миро Публикувано 2 Март 2015 Доклад Share Публикувано 2 Март 2015 Като стигнеш до кутията в която са клапите и радиаторчето има едни ламаринки които се откачват(две са отпреда,една отгоре и една отдолу,но има и две отзад зад кутията които при мен изпаднаха като разклатих кутията ).Ако сваляш кутията с вентилатора тогава се източва фреона,защото там е питата на климатроника. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nchokoev Публикувано 3 Март 2015 Доклад Share Публикувано 3 Март 2015 А аз ще правя тази процедура и донякъде имам опит с предишната ми кола ауди б4, но нямаше климатик, искам само да попитам колегата Миро , с какво си претапицира клапите и наложи ли ти се да сваляш волана? И като сглабяше клапите успя ли да сложиш задните метални пластинки на кутията на клапите или сложи само тези отпред , горе и доло ( да не вземе да тропа по дупките)Аз като почна да го разглабям ще направя подробни снимки на всичко и ще ги кача тук. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
миро миро Публикувано 3 Март 2015 Доклад Share Публикувано 3 Март 2015 (Редактирано) Задните две ламаринки не съм ги слагал,само отпред двете,отгоре и отдолу.Няма тропане,тъй като кутията се захваща с болт,който се намира в дъното на кутията отгоре и този болт се захваща и с рамката на централната гонзола.Също има и болт отдолу захванат за рамката и кутията.Долния болт се вижда вдясно от педала за газта.Волана го свалях,както и корите около кормилния прът без ключетата за мигачите,фаровете и чистачките.Клапите ги претапицирах с алуминиево термо тиксо на 3М,като кутията се разделя внимателно на две части,след като е свалена от колата(тъй като пластмасата е поизгоряла и лесно се оттрошва и пластмасовите щипки няма да държат,но с лепило поксипол се залепват),за да се извадят клапите и претапицират. Редактирано 3 Март 2015 от миро миро Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thekiller Публикувано 3 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 3 Март 2015 аз лично източих фреона на машина и свалих въздуховодите. така се работи по лесно , и сглобих после всичко обратно. после допълнихме липсващия фреон и сменихме филтрите на климатика. разликата беше безумна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts