Jump to content

S8 4.2 32в не пали


Ikar

Recommended Posts

колеги имам голям проблем преди няколко дена колицата ми ме предаде и никой не може да я оправи тук на слънчев бряг . проблема е че не идва ток към бензиновата помпа , обортомера не помръдва  и няма искра . Смених датчика на скоростната кутия (взех го от другата ми 8-ца 100% работещ )но никаква молза .Възможно ли е да имам проблем в маховика а и забравих да спомена че колата е с ръчни скорости

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Закачи я на ВАГКОМ за се да види какви грешки има и ги копирай тук. Може да е от датчик на колянов вал и още 100 неща ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в първия сервиз неуспя да се свърже във втория изкарва грешка в датчика за който смених

пробвах при изваден датчик да симулирам че маховика се върти и веднага се чу бензиновата помпа и дойде искра но като го сложих на кутията пак нищо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да му е зацапан куплунга или да има "междувитково" късо в самия датчик и затова като го сложиш на скоростите да е слаб сигнала. Вероятно е за смяна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някъде бях чел за друг двигател, на който му изпада "пина" - стърчащото железце, за чието преминаване следи датчика. Ако маховика е самоделка, твърде вероятно е проблема да е в него.

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4 Beta

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 11 months later...

колеги имам същият проблем! гася колата и на другия ден няма палене, викнаг ел техник прегледа всички бушони които са при пасажера долу в краката в дясно и вс е наред . къде е бушона за бензиновата помпа ????  съответно открихме че към помпата не идва ток - решихме че помпата не работи но като и се даде ток само на нея се чува ! правихме диагностика и дава грешка следната : 16706  НЯМА СИГНАЛ ОТ ВХОДНАТА ВЕРИГА НА СЕНЗОРА ЗА СКОРОСТА НА ДВИГАТЕЛЯ   .кажете какво да правя

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменяй въпросния датчик, без сигнал от него няма да запали и също така няма да се захранва горивната помпа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бубсъна имаше същия проблем и го реши със смяната на някакъв датчик някъде над едната полуоска. Питайте го него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много благодаря за съдействието, малко е труден за откриване втора ръка защото все пак не съм на 100 % сигурен че е от него , но го поръчвам нов и ще пиша като го сложа :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

смъкнах ск кутия и допрях този датчик до маховика, завъртяхме и колата пирпали  после сложихме кутията и пак същото никакви признаци на живот датчика имаше един водач беше висок 15мм направих го 14мм и всичка се оправи 

но миналата седмица съединителя неездържа и сега съм в дилема дали да не сложа едно 5.2 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...