Jump to content

страничен наклон б5?


skynet

Recommended Posts

Здравейте.

Интересно ми е има ли хора от форума които да си карат колите с втората настройка на долните носачи? Ако има моля сплделете впечатленията си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Попринцип отдолу където се хващат долните носачи към магарето има още една позиция на която може да хванете носача. Тя е по изнесена навън. Следователно с нея ще имате по-голям камбър , но почти никаде не намирам информация. Дали става за каране с това преместване .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно ... Това да не е отвор през който минава болта на носача който е предвиден в конструкцията на купето?

Редактирано от leo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И какво ще се случи с геометрията на предницата? Според мен това са технологични отвори и не се използват за захващане на окачването.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно същите са както за болта за носача. Изглежда един и същ преден мост се ползва при повече от един модел/вариант.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Попринцип отдолу ... има още една позиция на която може да хванете носача.

... Дали става за каране с това преместване .

 

Има доста добра вероятност при Audi A4 (B5) при някой по-остър завой да ти се извадят полуосите от каретата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен по ми прилича на някой майстор при който е ходил колегата да му е пуснал мухата ... тука 95% от майсторите в БГ са мозъци неземни и съчиняват какво ли не. :all_coholic:

 

Дано да греша.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ахахаха немога вече .... не мислите ли че носача ако е дълъг 25 см няма как да се побере на втория болт който е на 20 примерно !!!! 
и аз като Марто дано да греша!!!
:blink::bia:  :blink:  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-големия камбър променя наклона на предните колела, и ако не се лъжа по този начин се увеличава стабилността в завой, и при агресивно каране като моето, ще ми намали износването на външния ръб на гумата! Или съм в грешка?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вярно е външния краи на гумата няма да се износва за сметка на вътрешния при нормално каране

Цитиране на предходен пост!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...