skynet Публикувано 24 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2013 Здравейте.Интересно ми е има ли хора от форума които да си карат колите с втората настройка на долните носачи? Ако има моля сплделете впечатленията си. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 24 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2013 Каква е тая втора настройка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vesii Публикувано 24 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2013 и на мен ми е интересно за първи път чувам за такава настройка нека някой който знае нещо да каже Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
McclouD Публикувано 24 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2013 и аз искам да разбера Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skynet Публикувано 25 Юли 2013 Автор Доклад Share Публикувано 25 Юли 2013 Попринцип отдолу където се хващат долните носачи към магарето има още една позиция на която може да хванете носача. Тя е по изнесена навън. Следователно с нея ще имате по-голям камбър , но почти никаде не намирам информация. Дали става за каране с това преместване . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
leo Публикувано 25 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2013 (Редактирано) Интересно ... Това да не е отвор през който минава болта на носача който е предвиден в конструкцията на купето? Редактирано 25 Юли 2013 от leo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skynet Публикувано 25 Юли 2013 Автор Доклад Share Публикувано 25 Юли 2013 Да точно така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
leo Публикувано 25 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2013 И какво ще се случи с геометрията на предницата? Според мен това са технологични отвори и не се използват за захващане на окачването. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 25 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2013 Точно същите са както за болта за носача. Изглежда един и същ преден мост се ползва при повече от един модел/вариант. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 25 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2013 Попринцип отдолу ... има още една позиция на която може да хванете носача.... Дали става за каране с това преместване . Има доста добра вероятност при Audi A4 (B5) при някой по-остър завой да ти се извадят полуосите от каретата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 25 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2013 Мен по ми прилича на някой майстор при който е ходил колегата да му е пуснал мухата ... тука 95% от майсторите в БГ са мозъци неземни и съчиняват какво ли не. Дано да греша. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 25 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2013 Мне, има си ги отворите - виждал съм ги. Въпроса е в това, че не се знае за кой модел/мотор се ползват. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martin76 Публикувано 25 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2013 интересна тема!!!!ще я проследя .... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mishleto Публикувано 25 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2013 ахахаха немога вече .... не мислите ли че носача ако е дълъг 25 см няма как да се побере на втория болт който е на 20 примерно !!!! и аз като Марто дано да греша!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fxa Публикувано 26 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2013 По-големия камбър променя наклона на предните колела, и ако не се лъжа по този начин се увеличава стабилността в завой, и при агресивно каране като моето, ще ми намали износването на външния ръб на гумата! Или съм в грешка? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SlaviBluTeam Публикувано 27 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2013 (Редактирано) Вярно е външния краи на гумата няма да се износва за сметка на вътрешния при нормално каранеЦитиране на предходен пост! Редактирано 28 Юли 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване