buzzi Публикувано 16 Август 2013 Доклад Share Публикувано 16 Август 2013 по някога се стига до там че компа не може да се разбере с новия дебитомер и се налага махането,примерно при турбо 22 и надув над 2.8.......самия комп не може да разчете такива единици въздух Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Сашо Публикувано 16 Август 2013 Доклад Share Публикувано 16 Август 2013 Т.е. заводския комп. е дървен и не става за яко надуване, така ли да разбирам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 17 Август 2013 Доклад Share Публикувано 17 Август 2013 за много яко не става Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Simeon Stoev Публикувано 12 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2013 Защо ще качи разхода зимата, кви са тия къчове на задна или се базикате просто? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emzo Публикувано 13 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2013 Вчера се навих и го затапих с един машинен болт 6мм и малко силикон. Днес резултата бе като че ли малко по-пъргава в ниските и турбото се чува повече. А и загрява малко по-бавно, но не е болка за умиране. Дано не вземе и да ми гори повече Ето един коментар специално за теб колега - http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=143444&p=2147777 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Neotrace Публикувано 18 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2013 Защо ще качи разхода зимата, ....... Може би колегата има предвид, че без EGR колата загрява още по-бавно от приетото за TDI двигателите и от там ще се качи разхода Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
obzor Публикувано 23 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2013 Малко да разръчкам темата.Колко от вас знаят, че ЕГР-а сработва само на празен ход Когато подадеш газ двигателя забравя че съществува такова животно като ЕГР.Относно зависимостта ЕГР-ТУРБО .......пълна заблуда или ЕГР-ЗАГРЯВАНЕ на двигателя......пълна заблудаЕдинствената лоша черта на ЕГР-а е, че се образува нагар по всмукателния колектор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 23 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2013 И аз мисля точно така. Освен, че цапа, друг лош ефект няма, даже би трябвало да намалява разхода и пушека. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
obzor Публикувано 23 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2013 Твърди се, че има 3 процента загуба на мощност при празен ход. Но дали е вярно........... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgi_k Публикувано 23 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2013 Някъде бях чел че ЕГР затваря след 2500 об. или при рязко натискане на гаста.Мисля че беше във дизел форума. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 23 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2013 Не знам, но зимно време когато е под -5 градуса, наистина загрява една идея по-добре, но пък мърля зверски. Относно мощност и вървеж, средностатистическият шофьор не би усетил някаква разлика. Миналата зима съм си правил много експерименти. Даже с работещ ЕГР мотора работи по-меко и тихо, но това може да е специфично само за състоянието на моя двигател. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petar_a Публикувано 23 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2013 откакто го затапих егрра колата стана по паргава до 2000 оборота така ,4е няма как да затваря след 2500 об. как 6те надуе турбината ,а доколкото знам турбото запо4ва да надува кам 1800.об . относно загряването и разхода невиждам разлика Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mishleto Публикувано 17 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2013 Не знам въобразявам ли си но колата искарва по-малко сажди при стъпка .... 1.9 п.д 116 коня с ремап !!! Откакто го почистих колата се отпуши и сега ми се струва че лети Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
xaxaxaxaxaxa Публикувано 25 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 25 Декември 2013 Весела Колега! Да се включа и аз...от 4 месеца съм с ремап на мотора (1.9 тди AVF) и от всички подобрения, едното е че егр-а е софтуерно изключен. Нямам никакви ядове. Мотора е по-пъргав в ниските обороти, не изкарва чернилка (освен при стабилно натискане на газта, което е по подразбиране за дизел), не ми харчи повече(даже с една идея по-икономично стана в градското), Обеснявам си го с това, че натискам по-малко за да потегли и ускорява колата. Загрява бавно зимата, но то така си беше и с Егр и без него все тая. От това което съм чел из форуми и др сайтове при дизел ЕГР-а работи при следните обстоятелства: - при загрял мотор вече и на празен ход връща 50% изгорели газове, което означава, че ако мотора не е загрял ЕГР-а изобщо не работи- при вече загрял мотор, при каране от 1000 до към 2500 оборота ЕГР-а работи и с увеличаването на оборотите затваря постепенно, като при 2500 оборота е затворил напълно- при газ до дупка или казано сериозно натоварване на мотора, ЕГР се изключва от еку-то При бензинов мотор работата е различна! Накратко ЕГР има и само единствено е с цел екология и всякакви други истории, че мотора бачка по-добре с него и тн. са тотален дрън, дрън...тръгнали от времето, когато са го измислили инженерчетата, за да ни вкарат идеята, че е адкси полезен за колата като цяло и да не го премахват хората с времето. В уикипедия си пише, че мотора се износва с 0.5% повече средно на година и ефективността на мотора пада с 3%. Ако решите да го махате, тези които не сте. Смело го затапвайте или софтуерно изключете, според вашия си модел кола. Ако е придружено с чип/ремап, лично аз съм адски доволен. Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mishleto Публикувано 25 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 25 Декември 2013 Сподели как го изключи колега от Ваг-ком-а колега!!! Няколко стъпки и напъдствия да ми направиш ... ? Мерси предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 26 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2013 ЕГР-а има само екологична функция. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
xaxaxaxaxaxa Публикувано 26 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2013 Да, то и където и да потърсиш инфо за ЕГР, личсно аз не съм видял да пише друга финкция освен Екологична. За колега по-горе нз как се изключва през ВАГ....както казах, при мен си идва от самия ремап на еку-то, както и с редица други настройки, като по-голям надун на турбото и тн, неща които не разбирам аз, а човека който ми смени софтуера на компа. и сега шега...както казват разни познати за егр-а....няма да ти бъде яко, ако пръднеш и ти върнат изпаренията обратно през носа хахах Поздрави ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mishleto Публикувано 26 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2013 Еми да уж си прав ама на мен като ми ремапваха колата незнам да са ми барали ЕГР-а ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
xaxaxaxaxaxa Публикувано 26 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2013 Еми питай дали са го барали. Може пък и да са...но да не са споменали. При мен си е заложено в новите карти на двигателя, не е изключван по др начин и тн. До колкото разбрах...не е изключен буквално, а просто новите карти казват на егр-а да се движи съвсем малко, което не позволявало реално клапана да отваря и на практика не прави нищо и е затворен, но системата си отчита че има ЕГР, но от занижените му настройки не прави нищо да потретя... хах Лека вечер! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
H7NightBreaker Публикувано 2 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2014 Полезна тема бих казал (:Дали бих могъл да споделя едно питане? Колата е Б5 1.9 TDi 110 к.с. quattro с чип, който е слаган в Австрия, не съм я проверявал колко коня е с чипа, но когато я настъпя към 3-4 000 оборота при смяна на предавка се получава турбо дупка и при подаване на гас, вече на по високата оборота се получава едно замисляне докато тръгне пак. Та дали само дебитомера ми прави този номер или и ЕГР-а дава някаква отточка. Само да вметна, че Н75 е сменен с нов. Питам, защото съм замислил почистване на дебитомера, но ако не стане нищо, мисля да се ориентирам към премахване, но искам да знам дали ЕГР-а също дава отражение, въпреки че е сух и е в видимо добро състояние.Или ако не е от това което съм изброил, дали случайно не бихте могли да ми дадете съвет, както да погледна - стойности на надуване на турбото, порции на впръскване на горивото и тем подобни?Благодаря (; Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Freaky Публикувано 3 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2014 Ми виж колко надува турбото.. да не е да ти е някакъв малък стадии зацапана геометрията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
H7NightBreaker Публикувано 3 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2014 Чистих го преди година и след самото чистене, ефекта не беше по различен... но и тогава по стойностите на ВАГ беше ок турбото (: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S8_TDI Vasko Публикувано 3 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2014 Входящия колектор почистван ли ти е скоро? Направи тази процедура и няма да можеш да си познаеш колата! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi A4 quattro Публикувано 11 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2014 какво ви е мнението според вас, при затапен EGR. със ламаринка и спрян софтуерно, но НЕ е почистен смукателния колектор, дали със времето може да се изчитят от самосебе си натрупаните маслени емулсии по смукателния колектор, питам защото я карам от доста време така, и при опит за сваляне на смукателя бях развалил 2-3 болта и сега немога да развия, двигателя е 1.9TDI 1Z. с чип. как мислите ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 11 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2014 Няма да се изчистят но и не пречат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване