Jump to content

Затапване на EGR 1.9TDi


pufa

Recommended Posts

по някога се стига до там че компа не може да се разбере с новия дебитомер и се налага махането,примерно при турбо 22 и надув над 2.8.......самия комп не може да разчете такива единици въздух

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 186
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...

Вчера се навих и го затапих с един машинен болт 6мм и малко силикон. Днес резултата бе като че ли малко по-пъргава в ниските и турбото се чува повече. А и загрява малко по-бавно, но не е болка за умиране. Дано не вземе и да ми гори повече :D

Ето един коментар специално за теб колега - http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=143444&p=2147777

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо ще качи разхода зимата, .......

 

 

Може би колегата има предвид, че без EGR колата загрява още по-бавно от приетото за TDI двигателите и от там ще се качи разхода :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Малко да разръчкам темата.

Колко от вас знаят, че ЕГР-а сработва само на празен ход :unsure:

Когато подадеш газ двигателя забравя че съществува такова животно като ЕГР.

Относно зависимостта ЕГР-ТУРБО .......пълна заблуда или ЕГР-ЗАГРЯВАНЕ на двигателя......пълна заблуда

Единствената лоша черта на ЕГР-а е, че се образува нагар по всмукателния колектор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някъде бях чел че ЕГР затваря след 2500 об. или при рязко натискане на гаста.Мисля  че беше във дизел форума.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам, но зимно време когато е под -5 градуса, наистина загрява една идея по-добре, но пък мърля зверски. Относно мощност и вървеж, средностатистическият шофьор не би усетил някаква разлика. Миналата зима съм си правил много експерименти. Даже с работещ ЕГР мотора работи по-меко и тихо, но това може да е специфично само за състоянието на моя двигател.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

откакто го затапих  егрра колата стана по паргава до 2000 оборота  така ,4е няма как да затваря след 2500 об. как 6те надуе турбината ,а доколкото знам турбото запо4ва да надува кам 1800.об   . относно загряването и разхода невиждам разлика

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Не знам въобразявам ли си но колата искарва по-малко сажди при стъпка .... 1.9 п.д 116 коня с ремап !!! Откакто го почистих колата се отпуши и сега ми се струва че лети  :nixweiss:  :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Весела Колега!

 

Да се включа и аз...от 4 месеца съм с ремап на мотора (1.9 тди AVF) и от всички подобрения, едното е че егр-а е софтуерно изключен. Нямам никакви ядове. Мотора е по-пъргав в ниските обороти, не изкарва чернилка (освен при стабилно натискане на газта, което е по подразбиране за дизел), не ми харчи повече(даже с една идея по-икономично стана в градското), Обеснявам си го с това, че натискам по-малко за да потегли и ускорява колата. Загрява бавно зимата, но то така си беше и с Егр и без него все тая. 

 

От това което съм чел из форуми и др сайтове при дизел ЕГР-а работи при следните обстоятелства:

 

- при загрял мотор вече и на празен ход връща 50% изгорели газове, което означава, че ако мотора не е загрял ЕГР-а изобщо не работи

- при вече загрял мотор, при каране от 1000 до към 2500 оборота ЕГР-а работи и с увеличаването на оборотите затваря постепенно, като при 2500 оборота е затворил напълно

- при газ до дупка или казано сериозно натоварване на мотора, ЕГР се изключва от еку-то

 

При бензинов мотор работата е различна!

 

Накратко ЕГР има и само единствено е с цел екология и всякакви други истории, че мотора бачка по-добре с него и тн. са тотален дрън, дрън...тръгнали от времето, когато са го измислили инженерчетата, за да ни вкарат идеята, че е адкси полезен за колата като цяло и да не го премахват хората с времето.

 

В уикипедия си пише, че мотора се износва с 0.5% повече средно на година и ефективността на мотора пада с 3%.

 

Ако решите да го махате, тези които не сте. Смело го затапвайте или софтуерно изключете, според вашия си модел кола. Ако е придружено с чип/ремап, лично аз съм адски доволен.

 

Поздрави:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сподели как го изключи колега от Ваг-ком-а колега!!! Няколко стъпки и напъдствия да ми направиш ...  ? 
Мерси предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, то и където и да потърсиш инфо за ЕГР, личсно аз не съм видял да пише друга финкция освен Екологична. 

 

За колега по-горе нз как се изключва през ВАГ....както казах, при мен си идва от самия ремап на еку-то, както и с редица други настройки, като по-голям надун на турбото и тн, неща които не разбирам аз, а човека който ми смени софтуера на компа.

 

и сега шега...както казват разни познати за егр-а....няма да ти бъде яко, ако пръднеш и ти върнат изпаренията обратно през носа хахах  :razz:

 

 

Поздрави ! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми питай дали са го барали. Може пък и да са...но да не са споменали. При мен си е заложено в новите карти на двигателя, не е изключван по др начин и тн. До колкото разбрах...не е изключен буквално, а просто новите карти казват на егр-а да се движи съвсем малко, което не позволявало реално клапана да отваря и на практика не прави нищо и е затворен, но системата си отчита че има ЕГР, но от занижените му настройки не прави нищо да потретя... хах :)

 

Лека вечер! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Полезна тема бих казал (:

Дали бих могъл да споделя едно питане? Колата е Б5 1.9 TDi 110 к.с. quattro с чип, който е слаган в Австрия, не съм я проверявал колко коня е с чипа, но когато я настъпя към 3-4 000 оборота при смяна на предавка се получава турбо дупка и при подаване на гас, вече на по високата оборота се получава едно замисляне докато тръгне пак. Та дали само дебитомера ми прави този номер или и ЕГР-а дава някаква отточка. Само да вметна, че Н75 е сменен с нов. 

Питам, защото съм замислил почистване на дебитомера, но ако не стане нищо, мисля да се ориентирам към премахване, но искам да знам дали ЕГР-а също дава отражение, въпреки че е сух и е в видимо добро състояние.

Или ако не е от това което съм изброил, дали случайно не бихте могли да ми дадете съвет, както да погледна - стойности на надуване на турбото, порции на впръскване на горивото и тем подобни?

Благодаря (;

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чистих го преди година и след самото чистене, ефекта не беше по различен... но и тогава по стойностите на ВАГ беше ок турбото (:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Входящия колектор почистван ли ти е скоро? Направи тази процедура и няма да можеш да си познаеш колата!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

какво ви е мнението според вас, при затапен EGR. със ламаринка и спрян софтуерно, но НЕ е почистен смукателния колектор, дали със времето може да се изчитят от самосебе си натрупаните маслени емулсии по смукателния колектор, питам защото я карам от доста време така, и при опит за сваляне на смукателя бях развалил 2-3 болта и сега немога да развия, двигателя е 1.9TDI 1Z. с чип. как мислите ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...