Neotrace Публикувано 15 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2015 (Редактирано) Момчета...има си стандартна "Тапа" и метална гарнитура за тая работа бре....10-тина лева е. Тва долу при турбото....горе при ЕГР-а има пак такава, но малко по-малка... Редактирано 15 Октомври 2015 от Neotrace Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.Stoykov Публикувано 15 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2015 Направо ще ме изненадаш, ако кажеш и че се продават някъде у нас Аз вече си поръчах да ми изрежат от неръждаема ламарина 2 мм. на лазер Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Neotrace Публикувано 15 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2015 (Редактирано) Ми по магазините за авто-части....номерата на планките се виждат ясно мисля...разлитата е в "А"-то на края. Като ги намерят в каталога излизат и металните гарнитури към тях . Мен ми ги поръча един колега тук от форума, който се занимава с авто-части, ма предполагам, че произволен търговец може да ги поръча Редактирано 15 Октомври 2015 от Neotrace Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.Stoykov Публикувано 15 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2015 Значи от VAG насърчават затапването на EGR Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Neotrace Публикувано 15 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2015 Епа както се разбра ги боли "фара" за екологията...щом цял софтуер имат за това Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.Stoykov Публикувано 15 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2015 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoiann Публикувано 25 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2015 (Редактирано) Здравейте. Колата я имам от година и половина и по думите на стария собственик, ЕГР- е затапен със съчма. Нямам идея тази съчма къде и как е сложена, но не съм имал проблеми. До вчера.....когато видях, че ламарината под клапана е омаслена. Загледах се по-внимателно и видях, че от долния отвор на капака на клапана си капе. Дори имаше капчица. Питането ми е, при това положение да слагам ламаринки ли и проблем за мотора това хвърляне на масло оттам. Пропуснах да кажа, че съм с двигател 1Z.Ето и снимки на проблема Редактирано 25 Октомври 2015 от Stoiann Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.Stoykov Публикувано 25 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2015 Слагай ламарина + гарнитура. Тази съчма подозирам, че не уплътнява добре отвора и излизат маслени изпарения. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kaio04 Публикувано 26 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2015 Вероятно е спукана мембраната на ЕГР-а и от там се омаслява. Запуши двете фланчета на ЕГР-а и провери дали е надеждно запушено маркучето. От маркучето не може да тече, там е под вакуум. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoiann Публикувано 26 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2015 (Редактирано) Благодаря за отделеното време. По-назад в темата мернах, че се продават такива ламаринки. Днес ще се разстърся по магазините или ще видя кой колега от форума ги продава. Успешна седмица. Цитиране на предходно мнение! Редактирано 26 Октомври 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Neotrace Публикувано 26 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2015 (Редактирано) Ами тва е най-чистият вариант...запушваш го горе при колектора с една пластина, долу при турбото с друга и махаш EGR-а на цяло....вакумната тръбичка я запушваш с една рапидка и силикон и драмите приключват... Номерата на пластините са 033 131 925 и 033 131 925 А ....металните гарнитури към тях трябва да излязат като се намерят самите пластини... Редактирано 26 Октомври 2015 от Neotrace Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoiann Публикувано 1 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2015 (Редактирано) Най-накрая намерих магазин, откъдето ми поръчаха комплекта пластини. Ще ми ги доставят в Понеделник. Колега, директно да махна клапана ли? А на този мотор, софтуерно пипа ли се нещо през VAG-KOM? Цитиране на предходно мнение! Редактирано 1 Ноември 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Сашо Публикувано 1 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2015 Добре е и там да се пипне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Neotrace Публикувано 2 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2015 Ми да...ЕГР-a с металната тръба, водеща изгорелите газове от турбото директно се маха.....софтуерно според мен няма нужда, щото тъй или иначе клапана вече го няма ....ма ако решиш и там можеш да промениш стойностите....не си спомням обаче какво и къде се променяше. Като цяло софтуерно има смисъл, ако си почистил всичко (колектори, ЕГР) и си решил да запазиш самия клапан, без той да цапа много... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoiann Публикувано 2 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2015 (Редактирано) Не ми се мисли какво е в колекторите.... Ще се чистят. Така и така ще се разглобява. Ама тия от магазина ме изнервиха.... Поръчах миналата седмица двете планки и днес трябваше да си ги взема. Да, ама не. Имало проблвм с доставката и ще се забавят още няколко дни... Цитиране на предходно мнение! Редактирано 3 Ноември 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoiann Публикувано 8 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2015 Такааа. Колектори почистени (леле какъв ужас беше), ЕГР махнат! Сега ще видим дали ще има разлика Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.Stoykov Публикувано 8 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2015 Сподели мнение, когато имаш впечатления, че е интересно! Софтуерно прави ли нещо? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoiann Публикувано 11 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2015 Ами някаква кардинална разлика не намирам. С една идея ускорява по-добре в ниските обороти, но това повече го отдавам на почистените колектори. Софтуерно не съм го пипал нищо. Сега през уикенда ще прочета тук из темите какви стойности трябва да са зададат и ще си поиграя с кабела. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 11 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2015 Почистените колектори трябва да ти помогнат във високите обороти. Затапването на ЕГР-а е виновно за вървежа в ниските. И двете могат да намалят пушенето, ако е имало такова. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Neotrace Публикувано 25 Август 2016 Доклад Share Публикувано 25 Август 2016 Правилните номера са 038 131 925 и 038 131 925 А Горе съм ги объркал от недоглеждане. Съжалявам за всички, които са обикаляли по магазините с грешните номера. Явно ми трябват очила вече On 26.10.2015 г. at 10:54 AM, Neotrace said: Ами тва е най-чистият вариант...запушваш го горе при колектора с една пластина, долу при турбото с друга и махаш EGR-а на цяло....вакумната тръбичка я запушваш с една рапидка и силикон и драмите приключват... Номерата на пластините са 033 131 925 и 033 131 925 А ....металните гарнитури към тях трябва да излязат като се намерят самите пластини... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Сашо Публикувано 26 Август 2016 Доклад Share Публикувано 26 Август 2016 Аз направо сложих колектор от 131 к.с., рейс пайп от олх + манометър за налягане в колектора. Може би разхода падна леко на градското, но не е повече от 0,2-0,3 л/100. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knejata Публикувано 26 Август 2016 Доклад Share Публикувано 26 Август 2016 (Редактирано) Преди 14 часа, Neotrace написа: А самите ламарини (гарнитурите) номер имат ли някакъв? Редактирано 26 Август 2016 от knejata Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 26 Август 2016 Доклад Share Публикувано 26 Август 2016 Имат, имат: 069 131 547 D - гарнитурка за тапата на EGR-а 038 131 547 A - гарнитурка за тапата на изпускателния колектор Едната е метална, а другата е от някакъв мек материал и трябва да се внимава при транспорта да не се прегъне, защото става неизползваема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knejata Публикувано 26 Август 2016 Доклад Share Публикувано 26 Август 2016 (Редактирано) Благодаря ти Намерих ги и аз с малко търсене Ане трябва ли едната гарнитурка да е тази с позиция 2 ??? http://prikachi.com/images.php?images/564/8889564b.jpg Редактирано 26 Август 2016 от knejata Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Neotrace Публикувано 26 Август 2016 Доклад Share Публикувано 26 Август 2016 По спомени мойте и двете бяха метални....за номера не искам да се изказвам вече, че и склерозата си казва думата 2 hours ago, Бат Сашо said: Аз направо сложих колектор от 131 к.с., рейс пайп от олх + манометър за налягане в колектора. Може би разхода падна леко на градското, но не е повече от 0,2-0,3 л/100. То и аз съм така, ма затапване при турбото пак си трябва ...... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване