Jump to content

Затапване на EGR 1.9TDi


pufa

Recommended Posts

Момчета...има си стандартна "Тапа" и метална гарнитура за тая работа бре....10-тина лева е.

 

74aaba95dd3711af05a4c64836431913_610x458

Тва долу при турбото....горе при ЕГР-а има пак такава, но малко по-малка...

181709DSC0002.jpg

Редактирано от Neotrace
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 186
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Направо ще ме изненадаш, ако кажеш и че се продават някъде у нас :)


Аз вече си поръчах да ми изрежат от неръждаема ламарина 2 мм. на лазер :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми по магазините за авто-части....номерата на планките се виждат ясно мисля...разлитата е в "А"-то на края. Като ги намерят в каталога излизат и металните гарнитури към тях :). Мен ми ги поръча един колега тук от форума, който се занимава с авто-части, ма предполагам, че произволен търговец може да ги поръча :)

Редактирано от Neotrace
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте. Колата я имам от година и половина и по думите на стария собственик, ЕГР- е затапен със съчма. Нямам идея тази съчма къде и как е сложена, но не съм имал проблеми. До вчера.....когато видях, че ламарината под клапана е омаслена. Загледах се по-внимателно и видях, че от долния отвор на капака на клапана си капе. Дори имаше капчица. Питането ми е, при това положение да слагам ламаринки ли и проблем за мотора това хвърляне на масло оттам. Пропуснах да кажа, че съм с двигател 1Z.

Ето и снимки на проблема

post-91054-0-20956700-1445786379_thumb.jpost-91054-0-85009200-1445786400_thumb.jpost-91054-0-85009200-1445786400_thumb.j

Редактирано от Stoiann
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагай ламарина + гарнитура. Тази съчма подозирам, че не уплътнява добре отвора и излизат маслени изпарения.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вероятно е спукана мембраната на ЕГР-а и от там се омаслява. Запуши  двете фланчета на ЕГР-а и провери дали е надеждно запушено маркучето. От маркучето не може да тече, там е под вакуум.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отделеното време. По-назад в темата мернах, че се продават такива ламаринки. Днес ще се разстърся по магазините или ще видя кой колега от форума ги продава. Успешна седмица.

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами тва е най-чистият вариант...запушваш го горе при колектора с една пластина, долу при турбото с друга и махаш EGR-а на цяло....вакумната тръбичка я запушваш с една рапидка и силикон и драмите приключват...

Номерата на пластините са 033 131 925 и 033 131 925 А ....металните гарнитури към тях трябва да излязат като се намерят самите пластини...

Редактирано от Neotrace
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-накрая намерих магазин, откъдето ми поръчаха комплекта пластини. Ще ми ги доставят в Понеделник. Колега, директно да махна клапана ли? А на този мотор, софтуерно пипа ли се нещо през VAG-KOM?

 

 

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми да...ЕГР-a с металната тръба, водеща изгорелите газове от турбото директно се маха.....софтуерно според мен няма нужда, щото тъй или иначе клапана вече го няма :)....ма ако решиш и там можеш да промениш стойностите....не си спомням обаче какво и къде се променяше. Като цяло софтуерно има смисъл, ако си почистил всичко (колектори, ЕГР) и си решил да запазиш самия клапан, без той да цапа много...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми се мисли какво е в колекторите.... Ще се чистят. Така и така ще се разглобява. Ама тия от магазина ме изнервиха.... Поръчах миналата седмица двете планки и днес трябваше да си ги взема. Да, ама не. Имало проблвм с доставката и ще се забавят още няколко дни...

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами някаква кардинална разлика не намирам. С една идея ускорява по-добре в ниските обороти, но това повече го отдавам на почистените колектори. Софтуерно не съм го пипал нищо. Сега през уикенда ще прочета тук из темите какви стойности трябва да са зададат и ще си поиграя с кабела.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почистените колектори трябва да ти помогнат във високите обороти. Затапването на ЕГР-а е виновно за вървежа в ниските. И двете могат да намалят пушенето, ако е имало такова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 9 months later...

Правилните номера са  038 131 925 и  038 131 925 А

 

Горе съм ги объркал от недоглеждане. Съжалявам за всички, които са обикаляли по магазините с грешните номера. Явно ми трябват очила вече :hilezh:

On ‎26‎.‎10‎.‎2015‎ г. at 10:54 AM, Neotrace said:

Ами тва е най-чистият вариант...запушваш го горе при колектора с една пластина, долу при турбото с друга и махаш EGR-а на цяло....вакумната тръбичка я запушваш с една рапидка и силикон и драмите приключват...

Номерата на пластините са 033 131 925 и 033 131 925 А ....металните гарнитури към тях трябва да излязат като се намерят самите пластини...

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз направо сложих колектор от 131 к.с., рейс пайп от олх + манометър за налягане в колектора.

Може би разхода падна леко на градското, но не е повече от 0,2-0,3 л/100. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 14 часа, Neotrace написа:

 

 

А самите ламарини (гарнитурите) номер имат ли някакъв?

Редактирано от knejata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имат, имат:

069 131 547 D - гарнитурка за тапата на EGR-а

038 131 547 A - гарнитурка за тапата на изпускателния колектор

 

Едната е метална, а другата е от някакъв мек материал и трябва да се внимава при транспорта да не се прегъне, защото става неизползваема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти :bia: Намерих ги и аз с малко търсене ;)

Ане трябва ли едната гарнитурка да е тази с позиция 2 ??? 

 

http://prikachi.com/images.php?images/564/8889564b.jpg

 

8889564b.jpg

 

Редактирано от knejata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По спомени мойте и двете бяха метални....за номера не искам да се изказвам вече, че и склерозата си казва думата :)

2 hours ago, Бат Сашо said:

Аз направо сложих колектор от 131 к.с., рейс пайп от олх + манометър за налягане в колектора.

Може би разхода падна леко на градското, но не е повече от 0,2-0,3 л/100. 

 

То и аз съм така, ма затапване при турбото пак си трябва ......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...