TDI_Fan Публикувано 17 Август 2013 Доклад Share Публикувано 17 Август 2013 Доста рових из нета но никъде не намирам информация на VP44 помпата (2.5 TDI) може чрез адаптациите на ВАГ-Ком да се промени количеството впръсквано гориво. При мен е 5-6mg/str което ми се струва височко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audibs Публикувано 17 Август 2013 Доклад Share Публикувано 17 Август 2013 Ами по принцип колкото е по -голяма цифрата толкова е по малко впръсканото гориво.За да ти е по пъргава колата го направи около 3мг,но може и 2мг,по надолу недей че няма да работи равномерно двигателя и ще притриса.Тези мг са корекцията която се прави от зададената доза ако например тя е 50мг -6мг се получава 44мг,това е по принцип логиката по-голямо число по малко гориво. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 18 Август 2013 Автор Доклад Share Публикувано 18 Август 2013 Мерси колега - точно това се опитвам да направя, ама проблема е че в адаптациите не виждам къде да го настроя, а и логин-а 12233 не става Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kraskko Публикувано 18 Август 2013 Доклад Share Публикувано 18 Август 2013 (Редактирано) колега,кода мисля,че е 22158. Редактирано 18 Август 2013 от kraskko Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dani_94 Публикувано 19 Август 2013 Доклад Share Публикувано 19 Август 2013 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Това е за 5 цилиндровият...За 6 цилиндровия е 26262... Редактирано 19 Август 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 19 Август 2013 Автор Доклад Share Публикувано 19 Август 2013 (Редактирано) Дам колегата dani_94 се оказа прав 26262 е кода и отключва опциите описани тук http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/tdi.htmlПри мен се оказа че количеството е 4,1-4,4 което пак е леко височко и странно че дефолт цифрата е 42768, а не 32768. Сменях цифрите и давах тест ама промяна в милиграмите нямаше За да ти е по пъргава колата го направи около 3мг,но може и 2мг,За да сваля до 2-3 мг трябва да увеличавам стойността в канала за адаптация или да намалям? Редактирано 19 Август 2013 от TDI_Fan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 20 Август 2013 Автор Доклад Share Публикувано 20 Август 2013 Днеска пак си играх с първи канал - промених от 42768 на 42968 (толкова е максимум) и разлика в горивото няма. На 5-ти канал (гориво при палене) увеличих на максимум стоиността и промени милиграмите от 15 на 17 и при единствената проба нещата бяха направо "пушка" - ще видим нататък как ще е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 21 Август 2013 Автор Доклад Share Публикувано 21 Август 2013 Днес също я запалих след почти 24 часа престой - вече е от раз вместо от 2-4 оборота. Тези 2 мг. гориво явно оказаха голямо значение. Сега ще поекспериментирам на 16 мг как ще е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bparvanov Публикувано 22 Август 2013 Доклад Share Публикувано 22 Август 2013 (Редактирано) Интересно. Намерих си занимавка за събота и неделя .Били драснал какви бяха числата на 5 канал - стари и в момента?Адаптацията ба 5 канал пак ли с "За 6 цилиндровия е 26262"?А ако има как и един лог на 5 канал при стартиране (може и няколко старта) Може и налично пък ако кажеш да почерпя и по бира Редактирано 22 Август 2013 от bparvanov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Volodka Публикувано 22 Август 2013 Доклад Share Публикувано 22 Август 2013 направо тук си го напиши. и аз бих искал да знам точно, какво се прави, за да го опитам и при мен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 22 Август 2013 Автор Доклад Share Публикувано 22 Август 2013 На 5-ети канал си беше стандартната стойност 32 768 и при нея показваше впръскано гориво при старт малко над 15mg. Аз увеличих цифрата на максимум (като излезнеш извън максимума не ти дава да сейвнеш) - нещо от сорта 33 668 (все се каня да я погледна но нямам време) и количеството впръскано гориво при старт (5ти канал) стана над 17 mg и колата пали то раз.Лога винаги си е 26262 за V6 2.5TDI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bparvanov Публикувано 22 Август 2013 Доклад Share Публикувано 22 Август 2013 (Редактирано) Имам стари логове, правени при различни температури.Температурата на охлаждащата течност много влияе (сменял съм т-датчик). При мен проблема (по дълго въртене - 3-5сек.) е само първото палене, когато температурата е такава, че не включва подгряващи свещи. Няма пушене, няма чиповеЩе си поиграя малко през почивните дни. нещо се прецака и неможах да кача читави логове, ще опитам пак.ТУК е Редактирано 22 Август 2013 от bparvanov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 22 Август 2013 Автор Доклад Share Публикувано 22 Август 2013 При мен проблема (по дълго въртене - 3-5сек.) е само първото палене, когато температурата е такава, че не включва подгряващи свещи. Няма пушене, няма чипове При мен е абсолютно идентично - няма пушене, няма тресене........... и само на студено. Общо взето всичко е прегледано и сменено (ремъци, помпи, датчици, акумулатор.......). Остават дюзи и компресия. Ама компресията на тоя мотор със чупещи се подгревни свещи е практически неизмерима, а за дюзите никъде не мога да намеря препоръчан сервиз които да му се занимава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 22 Август 2013 Доклад Share Публикувано 22 Август 2013 Хич не се хващай с дюзите. Филмът е дълъг.Паленето едва ли е от дюзите. Правил ли си стартера? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 22 Август 2013 Автор Доклад Share Публикувано 22 Август 2013 Мислех за стартера ама гледам по темите той давал проблем като е топло, а и той самия е наврян да не казвам къде Каква е процедурата с дюзите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bparvanov Публикувано 22 Август 2013 Доклад Share Публикувано 22 Август 2013 При мен е абсолютно идентично - няма пушене, няма тресене........... и само на студено. Общо взето всичко е прегледано и сменено (ремъци, помпи, датчици, акумулатор.......). Остават дюзи и компресия. Ама компресията на тоя мотор със чупещи се подгревни свещи е практически неизмерима, а за дюзите никъде не мога да намеря препоръчан сервиз които да му се занимава. Днес бях на тест за дюзи, уж промоция 20 лева ..... ама пак 40 за диагностика в Дизел център на Черни връх.Отидох защото напоследък ми дава на 5 и 6 цилиндър под границата -1,5.Всичко е ОК, дюзите на тез моттори били в редки случай за ремонт, ВАГовете не мерят точно, а като ми казаха и че ремонтите са около 200 (разпръсквачи) на брой и аз скъсах бързо . За втори път ми казват, че много се вглеждам. Все пак ако решиш, че има подобрение ми драсни защото симптомите са аналогични. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 22 Август 2013 Автор Доклад Share Публикувано 22 Август 2013 Как ги тестваха?Те и мен там (като ми правиха помпата) ме финтираха че нищо не им ставало на тея дюзи ( което си е верно в сравнение с комън-рейл и ПД-то де, ама и не са вечни) ама според мен там не са много по диагностиката. Иначе то това на ВАГ-а е общ показател - може и от компресията да е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Volodka Публикувано 22 Август 2013 Доклад Share Публикувано 22 Август 2013 когато сегментите в цилиндрите започват да издишат, тогава на мотора му трябват няколко оборота, за да вдигне компресията до толкова, че да възпламени горивото. Когато подгрява = разширяване на въздуха = на вдигане на компресията + подпомогнато от по-голямо количество впръснато гориво.Когато мотора работи може и перфектна компресия да държи, но е важно, при проверката да се обърне внимание веднага ли я вдига или постепенно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bparvanov Публикувано 22 Август 2013 Доклад Share Публикувано 22 Август 2013 Хич няма да навлизам в тези филми за мерене на компресии и т.н.Общата диагностика е с нещо подобно на ВАГ, но доста повече опции и предполагам по бърз интерфейс за комуникация между компютрите на автомобила и диагностиката. За няма и 15 минути Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 22 Август 2013 Доклад Share Публикувано 22 Август 2013 На тия мотори много нещя им се развалят, но не съм чел за дюзи или цилиндри.Ако нещо с компресията е от клапани и прословутите валове. А като е -15 как пали?Ако тогава е добре не е от компресия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bparvanov Публикувано 23 Август 2013 Доклад Share Публикувано 23 Август 2013 При студено (да се включат свещите може и за секунда) е чакмак. откача ли му температурният датчик - чакмак. Моето заключение е, че проблема е софтуерен и не компенсира цялостното износване (в следствие на - 280х.км) на двигателя при определени условия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 23 Август 2013 Автор Доклад Share Публикувано 23 Август 2013 (Редактирано) Моето заключение е, че проблема е софтуерен и не компенсира цялостното износване Проблема е че като са я продавали от Ауди е трябвало да влезнат в Евро 3/4 еконорми и са дали стартовто гориво на допустимия минимум и ние ся се чудим "от къде ни е дошло" (в следствие на - 280х.км) на двигателя Брейй тя твойта тамън е "разработена". Аз моя милионник не смея да помисля на колко е Редактирано 23 Август 2013 от TDI_Fan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bparvanov Публикувано 23 Август 2013 Доклад Share Публикувано 23 Август 2013 (Редактирано) Оивам на 01-Engine, давам login слагам 26262 и .... нищо. ВАГа спира да комуникира с двигателя. Трябва върна от контакт и отново.Бъркам ли някъде.Кабела е за 100лева от sklad6E1227СофтуераVCDS 11.2.0 Редактирано 23 Август 2013 от bparvanov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 23 Август 2013 Автор Доклад Share Публикувано 23 Август 2013 Странно - аз съм с мега китайски за 40 лева купен преди 6-7 години и си тръгва. Иначе процедурата е като напишеш логина след това да влезнеш в Adaptations и тогава вече са ти "отворени" въпросните канали. Не съм уикенда в София иначе можеше да пробваме с моя кабел. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bparvanov Публикувано 23 Август 2013 Доклад Share Публикувано 23 Август 2013 С код: 26261 влязох Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване