Jump to content

Промяна на количеството гориво на 2.5 ТДИ?


TDI_Fan

Recommended Posts

  • Отговори 64
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Най - накрая намерих време да го видя тоя разход, но той явно е във връзка с милиграмите. Загряла кола (след 130 км път) с изключен касетофон (бачкащ климатроник и дневни светлини) ми дава 4,1-4,4 mg/str и 0,6-0,7 l/h. Предполагам обаче че втората стойност я изчислява на база на първата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 9 months later...

Аз не успях да се логна на първи канал. Пробвах с 26261, 26262, 12233 но не се получи. Пробвах да потърся набързо в нета, но нищо не открих.

Някой знае ли друг код за 2.5 bdg 2004?

 

Колега в крайна сметка успя ли по някакъв начин да се логнеш?

Аз от днес съм с VCDS, но не успявам да се логна.. 

 

Влизам в Engine --> давам Login --> пробвах и с 26262 и с 26261, почва да мисли и след 15-20сек. ми изписва това:

 

DSC_0222.jpg

 

 

Някой има ли идея какво трябва да направя, за да се логна?

Оправих си центровката на помпата(някой от вас знаят за проблема), разхода на първо четене падна(да не казвам голяма дума..), но се появи проблема с трудното палене, когато е студена.

Исках да се логна, за да увелича количеството гориво на 5-ти канал

Цялото това нещо го правя на "контакт", да не би да трябва да работи двигателя?

 

П.П. забравих да напиша, ако има значение, че съм с АКЕ двигател

Редактирано от SCHwabata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че трябва на работещ специално за кол. гориво. А логването трябва да става и на работещ и на неработещ.

Редактирано от mshbul
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре ще пробвам на работещ двигател.

Но в такъв случай каква е причината според теб, да изписва това съобщение и да не мога да се логна?

Нали, за да мога да работа в канал Adaptation, трябва първо да направя Login с код 26262/26261?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти!

Пробвах и с двата логин кода, но ми изписва същото съобщение, като от снимката  :nixweiss:

Не мога да разбера на какво се дължи..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реших да направя снимка на 019 канал, в който се пази информацията за паленето.

При студен двигател до около 60гр. пали доста трудно и с подаване на газ. При топъл двигател пали от половин оборот.

Според вас какво е решението на проблема, при положение, че не мога да се логна, за да подам повече гориво при палене? И дали въобще проблема е от недостиг на гориво?

Записани грешки на двигателя няма!

Sent from my C2105 using Tapatalk

post-69853-1407153005,9892_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоест да разбирам, че чисто софтуерно, дори и да се логна с друг VCDS, няма да има подобрение при увеличението на гориво.

Ами трябва механично да се оправи центровката на помпата?

 

В такъв случай, ако се ръководя по тази схема:

аз трябва да мръдна съвсем леко в посока А или В?

 

clkv.png

Редактирано от SCHwabata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казват ти, че затрудненото палене може да е от закъснението, на което е в момента.

С тези мотори не съм много запознат, но смятам, че в посока В и то съвсем малко - пробваш и пак.

Всъщност не знам кое се мърда на тоя мотор. Роторът на помпата трябва да отиде в посока В.

 

И отбележи къде е било преди да пипаш.

Редактирано от mshbul
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди да човъркаш помпата имай предвид две неща:

1. Предварението се гледа на 4-ти канал Basic settings - има цяла тема за това - там е описано и на къде се върти колелото. Ако въртиш не отхлабвай гайките до край и мърдай много леко.

2. Предварението което заводски дават на 2.5 ТДИ не е като на 1.9 ТДИ - на 2.5 допуска е от -4 ATDC (-4 градуса) до 0 BTDC (на 1.9 TDI 0 BTDC е долната граница). Като настроиваш за предпочитане е да си към 0 BTDC.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не при всички 2.5 можеш да се логнеш с тия кодове, при някои изобщо не става с какъвто и да е код :D На 019 канал при мен е около 1*BTDC и пали перфектно, надали е от това проблема (допустимия диапазон е 2*BTDC - 4.7*ATDC).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 years later...

Здравейте колеги! Аз качих моята на диагностика! И се оказа че на 01  канал стойностите на мг се менят драстично на празен ход от 4.2 на 2 от 2 на 3.4 и така и така на какво се дължи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...