assyyy.88 Публикувано 18 Август 2013 Доклад Share Публикувано 18 Август 2013 здравеите колеги,нов съм,и за това не знам много много как да боравя,надявам се да ме извините: Проблема при мен е следния,имам А4 1,6i.101к.с.смених водна помпа,датчиците,термостат,виско съединител.(всичко съм слагал чисто ново) но колада подържа 100 градуса,сваля за малко на 90 и после пак... Помогнете ако можете ще съм адски благодарен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Сашо Публикувано 18 Август 2013 Доклад Share Публикувано 18 Август 2013 Запушен радиатор? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
assyyy.88 Публикувано 19 Август 2013 Автор Доклад Share Публикувано 19 Август 2013 всички маркучи са топли,и тези двата на парното също.Мисля си за главата или гарнитура вече.незнам какво се случва,страх ме е да го карам,пък предстои море тези дни.Днес ще сменя капачката на разширителния съд Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alter_breed Публикувано 19 Август 2013 Доклад Share Публикувано 19 Август 2013 Само да кажа, че тия капачки за 8-10лв карат точно 6месеца на дизел(от личен опит) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Geeppii Публикувано 19 Август 2013 Доклад Share Публикувано 19 Август 2013 тези градуси къде ги гледаш? отиди да ги замерят директно на двигателя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
assyyy.88 Публикувано 20 Август 2013 Автор Доклад Share Публикувано 20 Август 2013 когато на колата показва 90 на компа показва 99,незная какво става смених и капачката купих я за 32 лв.сега ще сменям и радиатора да видя какво ще стане /**то друго не остана/**дано да се оправи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Geeppii Публикувано 21 Август 2013 Доклад Share Публикувано 21 Август 2013 тези градуси къде ги гледаш? отиди да ги замерят директно на двигателя.кое не разбра от това да ти я премерят директно на двигателя в сервиз. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
assyyy.88 Публикувано 1 Септември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 1 Септември 2013 показва 110 градуса в замерено на термостата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todir Публикувано 2 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2013 Газова има ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
assyyy.88 Публикувано 3 Септември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 3 Септември 2013 да има газова,сменен е и радиатора и пак грее много,изключвам го варянта запушен радиатор,грее предимно на малки обороти,когато е над 3 хиляди градусите падат...... много странно карах я на черни връх в ВАГ сервиз и те също не разбраха какво се случва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
velas Публикувано 4 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2013 С какво масло е? И дали е достатъчно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Geeppii Публикувано 4 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2013 къде ти е вързан изпарителя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
assyyy.88 Публикувано 4 Септември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 4 Септември 2013 незнам,къде е вързан изпарителя,слаган е в Италия,някаде около термостата е ако не се лъжа.А маслото е биг оил от омв и преди смяната и след смяната е така...... дали изпарителя има значение ако има да я карам на газаджия да я види Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bob4es Публикувано 4 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2013 Намирисва ми гарнитура на глава Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
assyyy.88 Публикувано 4 Септември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 4 Септември 2013 Как мога да разбера дали е главата,не дуе маркучите,не губи вода,има ли нещо друго по което мога да го позная? А вече и аз на там клоня. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
davido Публикувано 4 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2013 Колега изпарителя ти прави някъде тапа, аз имах същия проблем и се оказа от него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
assyyy.88 Публикувано 4 Септември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 4 Септември 2013 (Редактирано) аз онзи ден видях че на изпарителя има една малка дупка през която ми сълзи антифриз,но не свързвам изпарителя с температурата,ама сега като казваш не ми пречи да отида да му хвърлят един поглед,ама каква 6те да е тази тапа незнам,марката му е тарантини някъв италянски си е....... Редактирано 4 Септември 2013 от assyyy.88 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladyp Публикувано 5 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2013 При мен, така от въздушна тапа в системата, колата на место загряваше и при натоварване също. Сменихме тройниците на изпаритела и температурата заспа. Преди това правеше локвичка под колата от антифриз.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 5 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2013 Виж дали изпарителя ти е вързан "последователно или паралелно", така да се каже, към охладителната система.Ако е вързан последователно, тоест без тройници, само на един маркуч и пропускливостта на изпарителя и по-малка, от колкото на самия маркуч, се получава задържане на охладителна течност там и колата държи постоянно 100 градуса.Преди да сменяш още нещо виж първо това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
assyyy.88 Публикувано 5 Септември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 5 Септември 2013 Адски много съм благодарен,още тези дни ще го видя това и ако се окаже то ще имам много да черпя,а този троиник къде да го търся на изпарителя или някъде по съединенията?извинявам се за глупавия въпрос Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
assyyy.88 Публикувано 16 Септември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 16 Септември 2013 Ходих на газаджия койито е много добър,той каза че газовата е оригинална и,че е вързана както трябва.незнам на къде вече..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 17 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2013 Не знам какво значи, че газовата е оригинална.Сигурно значи че е вградена в Инголщад...Иди на друг газаджия, който да ти покаже на теб как точно е вързан изпарителя. С трипътници на два маркуча или само на един маркуч. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
papy Публикувано 17 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2013 Здравей, Колега.Водната помпа дали върти?При B7 се получава отлепване на перката от оста на водната помпа.От друга страна при по-високи обороти се оправя!!Погледнете я все пак!Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgi_k Публикувано 17 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2013 Е той колегата е писал че я е сменил в първия си пост. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todir Публикувано 18 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2013 Не знам какво значи, че газовата е оригинална.Сигурно значи че е вградена в Инголщад...Иди на друг газаджия, който да ти покаже на теб как точно е вързан изпарителя. С трипътници на два маркуча или само на един маркуч.Един неграмотник обяснил на друг неграмотник, който препредава частично разбраната информация чрез писмена реч, какво очакваш да се разбере? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване