Jump to content

колата грее


assyyy.88

Recommended Posts

здравеите колеги,нов съм,и за това не знам много много как да боравя,надявам се да ме извините: Проблема при мен е следния,имам А4 1,6i.101к.с.смених водна помпа,датчиците,термостат,виско съединител.(всичко съм слагал чисто ново) но колада подържа 100 градуса,сваля за малко на 90 и после пак... Помогнете ако можете ще съм адски благодарен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

всички маркучи са топли,и тези двата на парното също.Мисля си за главата или гарнитура вече.незнам какво се случва,страх ме е да го карам,пък предстои море тези дни.Днес ще сменя капачката на разширителния съд

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • когато на колата показва 90 на компа показва 99,незная какво става смених и капачката купих я за 32 лв.сега ще сменям и радиатора да видя какво ще стане /**то друго не остана/**дано да се оправи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тези градуси къде ги гледаш? отиди да ги замерят директно на двигателя.

кое не разбра от това да ти я премерят директно на двигателя в сервиз.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

да има газова,сменен е и радиатора и пак грее много,изключвам го варянта запушен радиатор,грее предимно на малки обороти,когато е над 3 хиляди градусите падат...... много странно карах я на черни връх в ВАГ сервиз и те също не разбраха какво се случва

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

незнам,къде е вързан изпарителя,слаган е в Италия,някаде около термостата е ако не се лъжа.А маслото е биг оил от омв и преди смяната и след смяната е така...... дали изпарителя има значение ако има да я карам на газаджия да я види

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как мога да разбера дали е главата,не дуе маркучите,не губи вода,има ли нещо друго по което мога да го позная? А вече и аз на там клоня.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз онзи ден видях че на изпарителя има една малка дупка през която ми сълзи антифриз,но не свързвам изпарителя с температурата,ама сега като казваш не ми пречи да отида да му хвърлят един поглед,ама каква 6те да е тази тапа незнам,марката му е тарантини някъв италянски си е.......

Редактирано от assyyy.88
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен, така от въздушна тапа в системата, колата на место загряваше и при натоварване също. Сменихме тройниците на изпаритела и температурата заспа. Преди това правеше локвичка под колата от антифриз..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж дали изпарителя ти е вързан "последователно или паралелно", така да се каже, към охладителната система.

Ако е вързан последователно, тоест без тройници, само на един маркуч и пропускливостта на изпарителя и по-малка, от колкото на самия маркуч, се получава задържане на охладителна течност там и колата държи постоянно 100 градуса.

Преди да сменяш още нещо виж първо това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адски много съм благодарен,още тези дни ще го видя това и ако се окаже то ще имам много да черпя,а този троиник къде да го търся на изпарителя или някъде по съединенията?извинявам се за глупавия въпрос :blush:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Ходих на газаджия койито е много добър,той каза че газовата е оригинална и,че е вързана както трябва.незнам на къде вече.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам какво значи, че газовата е оригинална.

Сигурно значи че е вградена в Инголщад...

Иди на друг газаджия, който да ти покаже на теб как точно е вързан изпарителя. С трипътници на два маркуча или само на един маркуч.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, Колега.

Водната помпа дали върти?

При B7 се получава отлепване на перката от оста на водната помпа.

От друга страна при по-високи обороти се оправя!!

Погледнете я все пак!

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам какво значи, че газовата е оригинална.

Сигурно значи че е вградена в Инголщад...

Иди на друг газаджия, който да ти покаже на теб как точно е вързан изпарителя. С трипътници на два маркуча или само на един маркуч.

Един неграмотник обяснил на друг неграмотник, който препредава частично разбраната информация чрез писмена реч, какво очакваш да се разбере?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...