audiceco Публикувано 13 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2013 (Редактирано) После идете разправяйте, че в България било криза тука се хвърлят едни цифри с 4 - 5 числа като нищо. Защо смяташ само 3 литра направо го направи 16/100 за 30000 хиляди километра това са 4800 литра * 2.60 = 12 480 лева за гориво и после било криза, защо въобще кола, която струва 16 000 - 18 000 лева трябва да харчи толкова пари за гориво, а те са 12 480 - 2340 = 10 140 лева и после иди разправяй, че било криза, тука явно никой не го бъркат 3 литра на 100 бензин повече бати батките сте честно. Редактирано 13 Септември 2013 от audiceco Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 13 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2013 Все пак се говори през гледната точна, че някой има пари да си позволи таква кола и по въпроса с цените на горивото нищо не можем да направим Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 13 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2013 Къде видя да обсъждаме кола за 16 000 лв..... обсъжданото S4 e в диапазона 55 000 - 65 000 лв., а желанато А4 е над 40 000 лв. За това и в сметката има голяма сума в графата "обезценяване" и "данъци" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 13 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2013 Цецо разликата е нищожна на фона на разликата между 2,0 тфси и 3,0 тфси. Приеми че има хора за които 3-4 литра на 100 км. не са важни. Който иска икономия си купува 2,0 тди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 13 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2013 (Редактирано) Това е твоята кола. С малко пазарлък може да падне до към 25к евра.Даже е по-красива от седана. Редактирано 13 Септември 2013 от sky Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 13 Септември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 13 Септември 2013 (Редактирано) Това е твоята кола. С малко пазарлък може да падне до към 25к евра. Даже е по-красива от седана. Хубава е колата наистина.Колега как ги намираш тези коли незнам.От вчера разглеждам коли на този саит и тази кола не съм я виждал.Камо ли че С4 ми вади само почти нови и на огромни пари. Така като гледам с С4 маи съм се надценил за момента.Маи повече ми се иска ,ама не ми стиска Никои нищо не каза за Б7 която показах по горе. Редактирано 13 Септември 2013 от manchorov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 13 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2013 (Редактирано) Б7-та е готина кола. Вътре само с този светлия салон ще имаш проблем с поддръжката, особенно ако имаш малки деца. Като цяло за мен е стара концепция вече. Няма ги тези глезотии като SD карти, навигация, която се ъпдейт всяка година и работи перфектно. Не знам, според мен или изчакай още или вземи по-евтина Б7-ца, а и тази има разлика от 5г спрямо S4-та. Разходите по обслужване ще са ти същите, с изключение на каското. Масло, филтри, накладки, дискове и т.н ще ти е сходно. Редактирано 13 Септември 2013 от sky Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 21 Септември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 21 Септември 2013 Днес ходих да гледам светло синята Б7-ца,и като цяло ми хареса доста колата.Напълно обслужена е за 30к км. или 2години.Питах кога трябва да се сменя ангренажния ремак и ми казаха чак на 180к км.Колата е доста запазена и вътрешно и външно.Таблото си е като на чисто нова кола.Единственото което не ми хареса е че ако я регистрирам с БГ. номера гаранцията маи неважи.И другото което не ми хареса е,че в мобилето я бяха намалили с 1к евро а на място цената беше старата,за което ми обясниха че намалението било за 1 седмица и тем подобни глупости.В понеделник чакам да ми дадат отговор дали може да я капарирам и да стои при тях 2 месеца след което да си я платя нацяло и да си я взимам.Ще се пребирам в БГ. за нова година и това ми е проблем.Някакси двигателя ми звуче6е от близо като го слушах като много тих дизел Нормално ли е това за 2.0ТФСИ,някаде бях чел че работил по шумно от 1.8 Т. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zlobil Публикувано 21 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2013 не ти се струва , заради дюзите работи малко по-шумно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 21 Септември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 21 Септември 2013 Един може би тъп въпрос,ама да си питам.В жабката на колата нямаше нито ЦД ченджър нито нищо.ЦД то на навигацията чете ли музикални дискове,или е само за навито,и ако е само за навито от СД картите ли мога да си слушам музика само. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 24 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2013 http://www.cars.bg/c347042 - малко не е по темата, ама е добро. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 24 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2013 Какво добро-тая кола е перфектна,aма наистина темата тука е друга. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
boc_ko Публикувано 13 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2014 (Редактирано) 3.0 TFSI при маднес само с чип. Това се дължало на "ограничен софтуерно с доста занижени заводско показатели ". По темата питах колега с А6 авант 3.0TFSI за разхода и ми каза градско Варна по-главните булеварди с нормално каране я смъква на 12 когато я настъпва 15-16. Редактирано 13 Декември 2014 от boc_ko Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts