Jump to content

1.8 20v camshafts vs 1.8t20v ? и разлики м/у АЕБ и АГУ


Recommended Posts

има ли разлика между тези валове ?

и каква е разликата между двете глави ? Като отговори едната е от надлъжен другата от напречен мотор не мисля че са уместни :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото съм запознат разлика между валовете има. Тези от атмосферката са с по дълбоко газене. Ако въпросът ти е дали могат да се монтират, отговора е да. Всички 1,8 мотори са с взаимнозаменяеми валове, стига да ти допада газенето. Имах таблица с градуси и размери, като я изнамера, ще я приложа. Ще следя темата с интерес, тъй като съм замислил да сменя валовете на моето АЕБ с такива от АДР. 

Редактирано от Lifelife
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какъв се очаква да е резултата от смянта на валовете?

Разликата от валовете като цяло винаги се усеща, особено ако е качествен вала.

При смяна на разпределителните валове, е хубава да бъдат в комбинация генерация, + повече въздух и гориво.

Поне аз така мисля не казвам че е вярно, защото все пак целта на вала е да задържа повече време отворени клапаните. 

С което може да се позволи да има повече гориво, и да го изхвърля по бързо. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

малко съм скаран с немския но горе долу ми стана ясно само неразбрах как става 8.78мм с опъване на веригата

Ето за това не се ползва гугъл преводач. Тези ADR които са с променлива газоразпределение са 8,78mm, 210°, 4° n.OT, тези които са не с променливо газоразпределение са 8,41mm, 202°, 16° n.OT.

.

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата KCV е посочил това което имам и аз. В някой форум бях прочел за такъв експеримент в Гърция. На стоков АЕБ с подмяна на валове от АДР резултата е бил 12 или 15 коня на мотора, цитирам по памет.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпросът не е максималният пик, а с колко ще се измести той надясно в графиката. И аз в момента на моята кола слагам валове от атмосферна. Най-добре е да се говори с човека който ще я настройва и той да каже кои валове ще са най-подходящи за въпросният сетъп. Така няма да се получи разминаване между диапазона на работни обороти на турбото и валовете, демек там където валовете дават най-много повер турбото вече да не може да надуе или още да не може да надуе. Трябва да се има и друго в предвид, колкото по-агресивни валове, толкова графиката се мести надясно и се губи повер в ниските обороти, което за 1.8Т евридейка не е много желателно.

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпросът не е максималният пик, а с колко ще се измести той надясно в графиката. И аз в момента на моята кола слагам валове от атмосферна. Най-добре е да се говори с човека който ще я настройва и той да каже кои валове ще са най-подходящи за въпросният сетъп. Така няма да се получи разминаване между диапазона на работни обороти на турбото и валовете, демек там където валовете дават най-много повер турбото вече да не може да надуе или още да не може да надуе. Трябва да се има и друго в предвид, колкото по-агресивни валове, толкова графиката се мести надясно и се губи повер в ниските обороти, което за 1.8Т евридейка не е много желателно.

 

Аз страдам от това в момента и смятам да сложа нещо което тръгва от 4к оборота и затова питам и за валовете ... Понеже сегашния сешоар тръгва рано апък главата ми е с големи портове и почва да флолва ефективно по късно :D

Ето за това не се ползва гугъл преводач. Тези ADR които са с променлива газоразпределение са 8,78mm, 210°, 4° n.OT, тези които са не с променливо газоразпределение са 8,41mm, 202°, 16° n.OT.

.

 

това VVT двигателите ли е ?

Редактирано от xsport
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, VVT е. ОЕМ-ските валове за мен са много добър вариант, аз на 2.7Т ще слагам валове от американско 2.8. Няма да има проблеми с айдъл, а са достатъчно агресивни за това което ми трябва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Аз съм с ADR валове на AEB мотор Разликата е във високите обороти но ефект има само ако се презацепи смукателния вал с 5-6 градуса закъснение към зъбното колело защото атмосферките са с доста по голям овърлап! 1.8т има точно 0 гадуса овърлап при 1мм лифт

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега дали си спомняш някакви размери на твоите валове ... Газене ... Градуси. Скоро ми предстои тази конверсия и все още се колебая.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...
  • 2 years later...

Да използвам темата на колегата.

Колата е Passat B5.5, 1.8Т, AWT.

Мотора е основно ревизиран, с ревизирана глава от ADR/ сложена директно с валовете си/.

проблема е, че в момента вървежа е меко казано смешен сравнено с преди ремонта. 

Предполагам както по-нагоре колегата каза трябва презацепване но само на всмукателният вал или?

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...
  • 4 months later...

Последно, някой знае ли  атмосферните валове от 1.8  с какъв номер са ? Понеже имам всмукателен на  който пише само 0581 И отдзаде някакви  букви като F,DE,w2 ? 

Редактирано от Ganimir
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 years later...
На 20.03.2018 г. at 17:59, Ganimir написа:

 

 

Преди 1 час, killfame написа:

 

след три гОдин и нещо, едва ли вече му тряба на човека информацЯта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...