xsport Публикувано 21 Август 2013 Доклад Share Публикувано 21 Август 2013 има ли разлика между тези валове ?и каква е разликата между двете глави ? Като отговори едната е от надлъжен другата от напречен мотор не мисля че са уместни Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lifelife Публикувано 21 Август 2013 Доклад Share Публикувано 21 Август 2013 (Редактирано) Доколкото съм запознат разлика между валовете има. Тези от атмосферката са с по дълбоко газене. Ако въпросът ти е дали могат да се монтират, отговора е да. Всички 1,8 мотори са с взаимнозаменяеми валове, стига да ти допада газенето. Имах таблица с градуси и размери, като я изнамера, ще я приложа. Ще следя темата с интерес, тъй като съм замислил да сменя валовете на моето АЕБ с такива от АДР. Редактирано 21 Август 2013 от Lifelife Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martin_deyanov Публикувано 21 Август 2013 Доклад Share Публикувано 21 Август 2013 Какъв се очаква да е резултата от смянта на валовете? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
xsport Публикувано 21 Август 2013 Автор Доклад Share Публикувано 21 Август 2013 ще чакам таблицата ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 21 Август 2013 Доклад Share Публикувано 21 Август 2013 Чети тук: http://www.golf1.info/forum/thread.php?threadid=63802 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
xsport Публикувано 22 Август 2013 Автор Доклад Share Публикувано 22 Август 2013 малко съм скаран с немския но горе долу ми стана ясно само неразбрах как става 8.78мм с опъване на веригата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RISTEE Публикувано 22 Август 2013 Доклад Share Публикувано 22 Август 2013 Какъв се очаква да е резултата от смянта на валовете?Разликата от валовете като цяло винаги се усеща, особено ако е качествен вала.При смяна на разпределителните валове, е хубава да бъдат в комбинация генерация, + повече въздух и гориво.Поне аз така мисля не казвам че е вярно, защото все пак целта на вала е да задържа повече време отворени клапаните. С което може да се позволи да има повече гориво, и да го изхвърля по бързо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 22 Август 2013 Доклад Share Публикувано 22 Август 2013 (Редактирано) малко съм скаран с немския но горе долу ми стана ясно само неразбрах как става 8.78мм с опъване на веригатаЕто за това не се ползва гугъл преводач. Тези ADR които са с променлива газоразпределение са 8,78mm, 210°, 4° n.OT, тези които са не с променливо газоразпределение са 8,41mm, 202°, 16° n.OT.. Редактирано 22 Август 2013 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lifelife Публикувано 22 Август 2013 Доклад Share Публикувано 22 Август 2013 Колегата KCV е посочил това което имам и аз. В някой форум бях прочел за такъв експеримент в Гърция. На стоков АЕБ с подмяна на валове от АДР резултата е бил 12 или 15 коня на мотора, цитирам по памет. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 22 Август 2013 Доклад Share Публикувано 22 Август 2013 (Редактирано) Въпросът не е максималният пик, а с колко ще се измести той надясно в графиката. И аз в момента на моята кола слагам валове от атмосферна. Най-добре е да се говори с човека който ще я настройва и той да каже кои валове ще са най-подходящи за въпросният сетъп. Така няма да се получи разминаване между диапазона на работни обороти на турбото и валовете, демек там където валовете дават най-много повер турбото вече да не може да надуе или още да не може да надуе. Трябва да се има и друго в предвид, колкото по-агресивни валове, толкова графиката се мести надясно и се губи повер в ниските обороти, което за 1.8Т евридейка не е много желателно. Редактирано 22 Август 2013 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
xsport Публикувано 22 Август 2013 Автор Доклад Share Публикувано 22 Август 2013 (Редактирано) Въпросът не е максималният пик, а с колко ще се измести той надясно в графиката. И аз в момента на моята кола слагам валове от атмосферна. Най-добре е да се говори с човека който ще я настройва и той да каже кои валове ще са най-подходящи за въпросният сетъп. Така няма да се получи разминаване между диапазона на работни обороти на турбото и валовете, демек там където валовете дават най-много повер турбото вече да не може да надуе или още да не може да надуе. Трябва да се има и друго в предвид, колкото по-агресивни валове, толкова графиката се мести надясно и се губи повер в ниските обороти, което за 1.8Т евридейка не е много желателно. Аз страдам от това в момента и смятам да сложа нещо което тръгва от 4к оборота и затова питам и за валовете ... Понеже сегашния сешоар тръгва рано апък главата ми е с големи портове и почва да флолва ефективно по късно Ето за това не се ползва гугъл преводач. Тези ADR които са с променлива газоразпределение са 8,78mm, 210°, 4° n.OT, тези които са не с променливо газоразпределение са 8,41mm, 202°, 16° n.OT.. това VVT двигателите ли е ? Редактирано 22 Август 2013 от xsport Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 22 Август 2013 Доклад Share Публикувано 22 Август 2013 Да, VVT е. ОЕМ-ските валове за мен са много добър вариант, аз на 2.7Т ще слагам валове от американско 2.8. Няма да има проблеми с айдъл, а са достатъчно агресивни за това което ми трябва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lifelife Публикувано 8 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2013 Колеги докъде стигнахте с валовете. Някой пробва ли АДР-ски валове на 1,8Т? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dgspasov Публикувано 25 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2013 Аз съм с ADR валове на AEB мотор Разликата е във високите обороти но ефект има само ако се презацепи смукателния вал с 5-6 градуса закъснение към зъбното колело защото атмосферките са с доста по голям овърлап! 1.8т има точно 0 гадуса овърлап при 1мм лифт Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lifelife Публикувано 30 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2013 Колега дали си спомняш някакви размери на твоите валове ... Газене ... Градуси. Скоро ми предстои тази конверсия и все още се колебая. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dgspasov Публикувано 26 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2013 С тези валове печелиш по около милиметър лифт и 12° повече на смукателния. Ефект има с по голямо турбо и както казах с презацепване Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D22DJ Публикувано 18 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2016 Да използвам темата на колегата. Колата е Passat B5.5, 1.8Т, AWT. Мотора е основно ревизиран, с ревизирана глава от ADR/ сложена директно с валовете си/. проблема е, че в момента вървежа е меко казано смешен сравнено с преди ремонта. Предполагам както по-нагоре колегата каза трябва презацепване но само на всмукателният вал или? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
killfame Публикувано 8 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2017 Колеги, здравейте. Някой има ли номера на АДР валовете, понеже в момента ми предлагат едни които са с номер 0581 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
steni Публикувано 8 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2017 Това са номерата, които ми посочиха на мен. 058 109 022 C 058 109 021 K Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ganimir Публикувано 20 Март 2018 Доклад Share Публикувано 20 Март 2018 (Редактирано) Последно, някой знае ли атмосферните валове от 1.8 с какъв номер са ? Понеже имам всмукателен на който пише само 0581 И отдзаде някакви букви като F,DE,w2 ? Редактирано 20 Март 2018 от Ganimir Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
killfame Публикувано 5 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2022 078109115f Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 5 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2022 На 20.03.2018 г. at 17:59, Ganimir написа: Преди 1 час, killfame написа: след три гОдин и нещо, едва ли вече му тряба на човека информацЯта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване