Jump to content

Recommended Posts

От месец съм с Texaco 10/40. За сега впечатлението ми е, че държи ниска температура дори и при напън. Повече впечатления - след време.

Пък и е "домашно",Приста Ойл го връткат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 231
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Castrol Edge 5W40 - 5 литрова туба е 34 евро в Германия ....

Тук го платих 110 лева с ебати отстъпките.

Мисля да взема Кастрол от Германия този път   :)

Редактирано от Fitil4o
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И ще се наиграеш с турско масло най-вероятно. Те от Кастрол не се занимават глупости - не си подаряват маслата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е какво излиза, че маслата на колегата ACE, както и на Raino, както и на още няколко човека са пълни боклуци и се правят в някой гараж в Перник ? Така ли ?

 

Чисто информативно питам, не се заяждам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз попринцип наливам Мотул 6100+, сега последната смяна налях оригинално масло Кастрол 10в40 закупено от Германия, и повече никога няма да влея Кастрол на тая кола, то не е хлопане, тракане на повдигачи сутрин за поне 3 секунди на студен мотор.И сега ми предстои смяна и се замислям какво 10 на 40 да сложа, оптималния вариант, преди да сляза на безименните марки е Тотал Кварц 7000 10в40, нещо ми го нахвалиха, не съм ползвал такова, а имах големи очаквания от Кастрол-а.

Но пък четох у един форум, че имало два вида Тотал идващи от рафинерии в Румъния или от Австрия, при което Австрииския Тотал бил много по-качествен, а аз доколкото знам Тотал си е френско масло.

Редактирано от NITRO1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Castrol Edge 5W40 - 5 литрова туба е 34 евро в Германия ....

Тук го платих 110 лева с ебати отстъпките.

Мисля да взема Кастрол от Германия този път   :)

И след този пост ли мислиш същото:

 

Аз попринцип наливам Мотул 6100+, сега последната смяна налях оригинално масло Кастрол 10в40 закупено от Германия, и повече никога няма да влея Кастрол на тая кола, то не е хлопане, тракане на повдигачи сутрин за поне 3 секунди на студен мотор.И сега ми предстои смяна и се замислям какво 10 на 40 да сложа, оптималния вариант, преди да сляза на безименните марки е Тотал Кварц 7000 10в40, нещо ми го нахвалиха, не съм ползвал такова, а имах големи очаквания от Кастрол-а.

Но пък четох у един форум, че имало два вида Тотал идващи от рафинерии в Румъния или от Австрия, при което Австрииския Тотал бил много по-качествен, а аз доколкото знам Тотал си е френско масло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И след този пост ли мислиш същото:

Кажи за Тотала от Румъния. Още не съм го сипал и нямам впечатления от него. Така като гледам само Тотал и Елф не съм сипвал, от това което е вървежно на пазара (в смисъл, това което масово се предлага).

За Кастрола мога само да кажа, че АВК мотора си го харесва това масло - в смисъл похапва си го доволно.  Става дума за Magnetic 10W40. Разхода ми на масло е около 3 л. на 10 000 км. С Кастрола беше около 5 л. И 10W60 сипвах, и 15W50 - разхода си е разход. Не казвам, че Кастрола не става. Моторите ни са такива. За сравнение същия Кастрол го сипах на едно тракторче Митсубиши. Ами нивото не мръдна. В интерес на истината, на АВК-то съм сипвал и Приста М10. Не забелязах някаква разлика в работата на мотора. Вярно, че го карах само 300 км. и оборотите не са минавали над 3000, но си мисля, че не е толкова лошо. Друго, което мога да споделя, че с Кроон оил 10W60 температурата на маслото не се качва повече от 120 градуса, а с Кастрол Магнетик 10W40 си ходи до 150.  С другите масла, които съм карал стои на 130 градуса. Това са температури при поне 100 км. пробег при обороти 5000 +.

Та всеки да си прави изводите. Моят извод е, че не че маслата са толкова лоши, ами моторите които караме са доста уморени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече се обърках. Това тема за маслата от който сме доволни или от който не сме доволни е ?

По темата:

От тотала не съм доволен. На 200Д сипах от него и определено стана по шумен.

Сега мисля да пробвам в ауто1 има Wolf мисля че бяха доста ми ги похвалиха пък ще видим.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mмммммммм. Сложна работа е това с маслата. И в интерес на истината - масла почти не продавам. Смятайте по една туба 4 л Кастрол или Тотал на седмица. Защо? Нета е наводнен от уж скъпото и висококачествено масло Кастрол, на цени на евтино подобие на масло.

 

Е всеки иска хем хубаво, хем супер евтино - няма как да стане, не и с маслата.

 

Не мога и не искам да обяснявам по какви причини едно качествено масло не може да струва толкова евтино. Обаче едните го твърдят, другите им вярват. Нещо като колите по на 120 000 км на Горубляне. Всички знаем, че няма как да са на такива км, обаче вярваме на продавача без никакво замисляне.

 

На колата, която внесохме с баща ми от Германия миналия месец, там е сменено казанчето за антифриза - Хелла  - Китай. Поръчах си такова за моята кола от Чехия - дойде Хелла - Китай.

 

Не знам защо си мислите и вярвате, че масло внесено от Германия, от някой интернет-търговец или хипермаркет най-вероятно, ще е по-читаво от продаваното тук в Мотобул и от всички големи вериги, зареждащи от Мотобул. Само че, разликата в цената е почти двойна, а с масла от Мотобул проблеми не съм имал.

 

Да спомена само 2 неща. 80та , която се подвизава вече при Спас, никога не е пипала масло, което се дължи на 2 неща - културно обслужване и читави (и скъпи разбира се) масла - карал съм я с Кастрол Магнатек 10В40 - най-вече. Същото се отнася за А6-та.

 

На А6-та правих 2 пъти проба с евтин Кастрол. Само дето не стигнах до смяна на повдигачи - така чукаха. Добре, че се усъмних в маслото. (карах я с наливен ЕЛФ дотогава - евтино масло без всякакви претенции за кой знае какво качество). Е с ЕЛФ никога не са се обаждали повдигачи даже и при -20 градуса. Смених маслото - нещата се успаха. Оттогава си карам със скъпия Кастрол, дори 5В40. Грижи няма. И не го пие. А моторът е милионник (хонинг на цилиндрите не му е останал).

 

Та вие си правете сметката. Какво купувате, колко струва и дали си струва.

Редактирано от gsb
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега съгласен съм, но при условие, че ми донесоха наистина Оргинален Кастрол от Германия на крака, всичко бар кода започва с 40, тубата 5 литрова , всичко на немски пише, още по-малко, че ми го носи пръв приятел (разбира се въпреки това няма гаранция какво има в тубата-може да е и Приста), и не мога да си позная колата, попринцип чакам да стане на 8к и тогава сменям масло, но сега ще е значително по-рано, д ане кажа на половина-повдигачите с акато шевни машини и мотора трака и се тресе, нема такова чудо.Бих казал че ще пробвам с приста българското 10в40 ей така на риск ще го сипя да видя как ще се държи колата с него за 10в40 говоря.Имам чувството че тоя Кастрол е правен от некви горели масла и са му добавяни присадки да се избистри.Та сериозно се замислям за Приста 10в40 или в най-добрия случай Тотал 7000 10в40.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, къде произвеждат Vavoline и кой е официалният вносител?

Аз, в мойта практика на работа, много съм доволен от това масло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега съгласен съм, но при условие, че ми донесоха наистина Оргинален Кастрол от Германия на крака, всичко бар кода започва с 40, тубата 5 литрова , всичко на немски пише, още по-малко, че ми го носи пръв приятел (разбира се въпреки това няма гаранция какво има в тубата-може да е и Приста), и не мога да си позная колата, попринцип чакам да стане на 8к и тогава сменям масло, но сега ще е значително по-рано, д ане кажа на половина-повдигачите с акато шевни машини и мотора трака и се тресе, нема такова чудо.Бих казал че ще пробвам с приста българското 10в40 ей така на риск ще го сипя да видя как ще се държи колата с него за 10в40 говоря.Имам чувството че тоя Кастрол е правен от некви горели масла и са му добавяни присадки да се избистри.Та сериозно се замислям за Приста 10в40 или в най-добрия случай Тотал 7000 10в40.

От няколко места чух за опаковано камионско масло в туби на Кастрол и Мотул. Може да си попаднал на такова. То е със съвсем различни характеристика и различни изисквания спрямо автомобилното. Разбира се нищо потвърдено няма - съответно нищо доказано.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е добре от колегите от сайта някой поръчвал ли е от маслата на АУДИ ? които са по 100 лева ?

 

така като говорите си противоречите - хем не може да има евтино и хубаво, хем на колегите маслата са супер....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, имате ли впечатления от "Motorex"? Не е особено масово и може би няма толкова възможности за изработка на ментета. Предлага се от достатъчно реномиран сервиз, за да си правят експерименти с кофти масла... Чудя се, дали да не го пробвам при следващата смяна... :huh:

Tapatalk user

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам вече 4 години с Fuchs 10w40 купувам го от Ауто . 4 литра туба беше около 65лв. Двигатела работи тихо и равномерно. Никога не съм доливал. Само 1 път за да имам база за сравнение сипах Репсол. Голяма грешка... зимата при първо палене тропаше яко мотора. Смених го на 4000 и се оправиха нещата. Искам да ви попитам маслото което ползвам - Fuchs немско ли е ? Някой от вас колеги да има мнение за него ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, Fuchs е немско масло. Маслото с марката Мерцедес всъщност е Fuchs. Просто не е много популярно в бг освен при собствениците на МБ. На жената МЛ-а му сипвам само Fuchs от години насам и съм доволен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам само,че явно държавата не си върши работата изобщо и престъпниците са си на свобода и оттам идва всичко.

Аз купувам принципно най-евтиното масло,понеже го сменям на всеки два месеца,за толкова навъртам около 12 000км,купувам масло на големите вериги и нямам никакъв проблем,понякога даже на същата цена,по около 10лв на литъра взимам оригинално кастрол,понеже редовно го намаляват за промоциите си. Но това в България няма как да се случи май.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

един приятел кара венто 1.9 тди като работна кола има бетонов вазел вече е над 100 000 км без смяна и без доливане а маслото е от това дето слагат на тракторите и на машините във възела двигатела мърка кво ше кажете а?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще кажем, че ако за 100 000км не е сменял изобщо маслото от тракторите скоро ще сменя двигател на Венто-то ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...