Jump to content

Маркуч за високо налягане между хидравличната помпа и рейката


bangieff

Recommended Posts

Здравейте колеги,

някой може ли да ми каже номер на частта на маркуча за високо налягане между хидравличната помпа и рейката при Ауди А4 '96?

 

Благодаря предварително :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

съвсем скоро ми казаха за място където успешно ремонтирали маркучите,изваждали клапана и го слагали на нов маркуч,като разбера подробности ще пиша

Редактирано от buzzi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

някой може ли да ми каже номер на частта на маркуча за високо налягане между хидравличната помпа и рейката при Ауди А4 '96?

 

Благодаря предварително :)

Дай жокер де - кой е мотора - различни са за различните мотори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди година - две направиха такъв маркуч за Аудито (точно като твоето) на един приятел.

Намират се на Ботевградско, от Подуене посока Враждебна първият блок от дясно в края на блока. Цената беше символична, а хората направиха чисто нов маркуч с клапанче (не знам дали ползват старото клапанче)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Досега съм правил два маркуча в Орландовци(София).Не казваш от къде си?!?Има и на ул.Сребърна някаква фирма за хидравлика, също са сериозни, доколкото знам.

В Орландовци за високото налягане на ADR e 40 лева, като прехвърлят и рестриктора.Доколкото знам не е клапан, а някакъв калибриран отвор, за да гаси пулсациите на флуида.Все пак помпата работи на различни обороти.Ако има нужда мога да дам телефон.Иначе номера на оригиналния маркуч за ADR-a e 8D1422893AL, на алтернативите от ТЕCDOC-a са 113356 - Topran (изобщо не го внасят от Евро 07).Неква американска марка PSH0113R - Rein automotive.Мисля че пак не може да се намери и 30927182 - SWAG/Феби

Аз честно казано имах леко виене в началото с правения маркуч, което сега изчезна(или може би съм свикнал).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

185 лева е в повече само за маркуч. Тука питай в кв.Илиянци е сервиза 0884200329 - Жоро. Караш колата и ти оправя маркуча и/или рейката. Свалят се и се носят където трябва. 125 кинта рециклаж за рейката без труда, макруча с труд май 70 беше, трябва да включиш и хидравлична течност, след ремонта съм изминал около 2000 км и няма грижи за сега. За ремонт на рейка дава 6 месеца гаранция.

Редактирано от Бат Сашо
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,

наистина съм забравил да пиша за мотора - 1.8 Турбо (AEB).

Питам за номер на частта, защото искам да проверя дали няма да ми излезе на по-читава цена да си го вкарам отвън (обикновено в ebay частите се намират на 2-3 пъти по-ниски цени, отколкото в магазините тук).

Иначе живея в София и ако не изскочи нищо бих могъл да се възползвам от идеите за remake на маркуча :) Рейката вече я рециклирах, така че остава само маркуча.

 

Благодаря за отговорите :)



 

Мерси,

леко промених модела и излезе каквото трябва :)

Редактирано от bangieff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 11 months later...

Здравейте колеги, реших да използвам тази тема за хидравличните маркучи за да не пиша нова. С А4 Б5 1.8 125к.с. ADR 1996г. съм. Беше ми протекъл маркуча за високото налягане на хидравликата и отидох  да ми го сменят в Орландовци. Та след смяната почна филма - хидравликата отказа без никакъв шум, просто волана се вдърви и така си остана. Връщам се при човека направил маркуча - той казва не е от маркуча, сигурно е от помпата. Майсторите които ми свалиха и след това качиха маркуча естествено казаха че не са виновни - просто са сложили маркуча и не разбират от хидравлика. Видях, че много набързо обезвъздушиха системата, но казаха, че щом не вие нямало въздух. По-късно при въртене на волана наляво-надясно няколко пъти с подаване на газ волана стана лек и след като покарах малко установих, че на ниски обороти волана става твърд, а като дам газ се оправя. Има леко свирене от хидравликата при завиване, което се усеща повече в купето отколкото навън, също и леки вибрации във волана. Казаха ми, че виенето е нормално, тъй като маркуча не бил оригинален, но мен ме притеснява това че на ниски обороти хидравликата отказва, а като дам газ се оправя. Преди да  ми сменят маркуча не съм имал никакви ядове с хидравликата. Имате ли идея дали е тръгнала помпата, непълно обезвъздушаване, некадърен маркуч или ..... и аз не знам вече?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Здравейте. От няколко дни се появи и при мен проблема с въпросния маркуч. Тези цени от 185 лв направо са супер!!! За моя мотор (1Z) се оказа, че се внасят само оригинални...... Не ми се вярваше, но след неколкодневно обикаляне по морги и магазини, за съжаление това нещо се потвърди....

Та ето прясна информация:

- Хидравличен маркуч за висико налягане - 483 лв......

Е немам думи...... Лошото е , че и по моргите ударих на камък.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 11 months later...

Здравейте колеги,може ли да ми каже някой при смяна на маркуча от помпата до рейката,трябва ли да се сваля сервото или рейката или може да се смени без да се сваля нищо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 weeks later...

Ами при мен нищо не е сваляно. Доколкото разбрах по псувните на майстора :-) , малко ш*бано било хващането на маркуча откъм рейката. Иначе цялата процедура отне около 40 минути. И задължително си вземи оригинално масълце. Аз го взех от магазина на "Шкода" - 23 лв литъра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

И колега, след като сложиш маркуча си промии системата, защото ако налееш новото масло, а има и от старото може да направи тапа(запушване) и да ти стане много тежък волана и да олеква при форсиране. Успех!!! За моя АДР ми искаха за оригиналната тръба с клапан 470 лв и аз си направих маркуч с преместване на клапана за 40лв. И сега всичко е ок.

Sent from my Lenovo A6000 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

съвсем скоро ми казаха за място където успешно ремонтирали маркучите,изваждали клапана и го слагали на нов маркуч,като разбера подробности ще пиша

Пепи, имаш ли повече информация ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 years later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...