Jump to content

Връзване на темпомат как? А3 8Р


iko 1

Recommended Posts

Колеги някои да знае коя е буксата за която се връзва темпомата ,имам лостче и искам да се опитам да си сложа темпомат но за този модел ништо не пише.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 81
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Попитайте колегата Тошков,той е вашият човек за тези въпроси.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

КОЛЕГА ТРЯБВА ДА ПУСНЕШ КАБЕЛ ОТ ЕЛЕКТРОНИКАТА НА ВОЛАНА ДО ОТПРЕД., СЛЕД КАТО ДЕМОНТИРАШ  МОТОРЧЕТО ЗА ЧИСТАЧКИТЕ ПОД НЕЯ ИМА ЕДИН ГУМЕН КАПАК МОНТИРАН С БОЛТЧЕТА ПРЕЗ КОЙТО МИНАВА КАБЕЛЕН СНОП. ДЕМОНТИРАШ КАПАКА И ПОД НЕЯ ИМА ЕДНА СИНИЯ БУКСА, ТОВА Е ТВОЯТА БУКСА- ОТ ВОЛАНА ДО НЕЯ ПУСКАШ КАБЕЛ И СИ ГОТОВ, МОНТИРАШ ЛОСТА КОДИРАШ И КАРАШ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

 

Мерси колега като има развитие ще пиша

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...а оригиналната инструкция за монтаж е прикачена в една тема малко по-надолу... Който търси-намира! И търсачката е безплатна ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

КОЛЕГА ТРЯБВА ДА ПУСНЕШ КАБЕЛ ОТ ЕЛЕКТРОНИКАТА НА ВОЛАНА ДО ОТПРЕД., СЛЕД КАТО ДЕМОНТИРАШ  МОТОРЧЕТО ЗА ЧИСТАЧКИТЕ ПОД НЕЯ ИМА ЕДИН ГУМЕН КАПАК МОНТИРАН С БОЛТЧЕТА ПРЕЗ КОЙТО МИНАВА КАБЕЛЕН СНОП. ДЕМОНТИРАШ КАПАКА И ПОД НЕЯ ИМА ЕДНА СИНИЯ БУКСА, ТОВА Е ТВОЯТА БУКСА- ОТ ВОЛАНА ДО НЕЯ ПУСКАШ КАБЕЛ И СИ ГОТОВ, МОНТИРАШ ЛОСТА КОДИРАШ И КАРАШ.

Така малко развитие по темата днес махнах чистачките и отворих капака на буксите вътре има 3 букси синя,бяла и зелена като само на синята има едно краче което е свободно и идва от компа ,снимал съм ги добре ,ако някои може да каже кои са моите крачета ще е много добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така малко развитие по темата днес махнах чистачките и отворих капака на буксите вътре има 3 букси синя,бяла и зелена като само на синята има едно краче което е свободно и идва от компа ,снимал съм ги добре ,ако някои може да каже кои са моите крачета ще е много добре.

 

свързваш пин 4 на синията букса с която си показал с пин 13 на буксата на електрониката на волана, (тя мисля че беше 20пинова буса)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Със синята букса ясно но тази букса на електрониката на волана къде да я търся.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

търси- я на електрониката на волана, намира се под корите на волана

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Здравейте колеги,започнах монтаж на темпомат на моята А3 2.0 тди 2005г.и съм монтирал лостчето за темпомата,сложих нов контролен модул който също беше адаптиран и остана само да вържа кабела който се връзва от модула под волана до синята букса по кората на чистачките....Намерих връзка в Порше и ми донесоха чисто нов оригинален кабел!Доколкото разбрах се връзва от 13-ти пин на буксата от модула до 4-ти пин на синята букса,но днес като започнах процедурата и се оказа, че в 13-ти пин има букса със същата разцтветка като тази която ми донесоха черно/бяла :nixweiss: И спрях до там :wall: Защо има кабел там? И дали не трябва да се премести в друг пин или нещо такова,защото вече започнах да се обърквам доста с тоя темпомат :freude:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо малко да изясним понятията за да стане ясно къде е проблема...

"Букса" е синоним на Куплунг или Щекер.

"Пин" е самия накрайник на кабела, който влиза в съответната позиция на буксата. 

Една букса съдържа много пинове.

Т.е. "в 13-ти пин има букса" звучи като "в колата има гараж"... Би ли пояснил сега от кой край е проблема и къде какво има и няма?

Ако правилно все пак научках - на 13-та позиция в буксата към контролера вече има кабел/пин?

 

Коя моделгодина по-точно е колата ти (2005 или 2006) и 3-вратка или Sportback?

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здр. не съм описал правилно нещата за,което се извинявам!!!Значи на 13-та позиция в буксата на контролера има вече кабел черно/бял,което ме води на мисълта,че и в синята букса на пин 4 пак ще има... :nixweiss: Колата е 8п 2.0 тди 01.2005г 2/3 врати!

Редактирано от Audi2027
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хмммммм, действително странно, защото колата ти е МГ2005 и не би трябвало да има контролната жица.

Все едно - щом я има - пропусни тази стъпка и пробвай...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен няма този пуснат кабел и не гледа където трябва.

Engine ECU-то му дава грешка, че няма връзка с Steering Wheel, той пък от своя страна че не е кодиран правилно.

Има и друг момент. Той експериментира с контролер 8Р0........, без индекс. Аз лично никъде не намерих какво поддържа. Въобще, изобщо. Тези неща не са за виртуално гадаене. Има си доста hardware работа, която си иска знания и опит.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Действително не би трябвало да има кабела.... но щом е и същия цвят не мисля, че може да е объркал къде да гледа...

По-скоро проблемът е в модула, с който пробва. Ако не пробва с нещо, което е за целта е стреляне на посоки с надежда нещо да тръгне (и неизвестност какво пък ще спре да работи). Оригиналния комплект темпомат има Х различни разновидности според това дали е нужен контролер и какъв... Ако беше толкова просто... 

 

И все пак какъв е контролера точно?

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мисля, че няма кабел. Но както и да е. Важното е, че положителен краен резултат няма. Ние можеме да си чешеме езиците само. Шефа ми има любим отговор, когато го питат по телефона защо нещо не работи: Ти виждаш ли го, да, е аз не. Как искаш да ти кажа от какво е.

Идеята е, че може да е нещо дребно и елементарно, но като не го виждаш с очите си, само можеш да гадаеш.

А бе хора, то за това си има сервизи. Вие като вдигнете температура, тема във форум ли отваряте или отивате на лекар.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,взех кабел който е черен с бяла ивица по него и при моя модул в буксата на пин 13 има същият!!!Модула го взех от същото ауди,както и лостчето за темпомата и поддържаше борд компютър само,че беше края на 2004г ,но надали би трябвало да има разлика...Поне така предполагам :stupid: Колегата bsdnikolov ми адаптира модула,но сега от време на време ми дава грешка defective на steering angle modula и както той каза,че не е пуснат кабел понеже си показва грашка на ваг кома и аз съм съгласен,но в пин 13 има кабел и не знам как да процедирам :nixweiss: Все пак ще разглобя при чистачките да стигна до другата букса и да видя в пин 4 има ли кабел,няма ли?Но да дам маса пари в порше за темпомат,сърце не ми дава.... :wall: Иначе контролера е 8PO 953 549 

Редактирано от Audi2027
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Внимателно при махането на кората около чистачките!

bsdnikolov - мислих, че ти си по руския  ;)

 

http://www.drive2.ru/l/4169298/

 

Иначе от друг форум:

8P0 953 549 върви в комбинация с 1K0 959 653

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То и аз си мислих,че този 8PO контролер няма да стане,но пък колегата bsdnikolov каза,че се е адаптирал успешно,което го изненада и него самия :nixweiss: И затова го задържах без да го връщам,а най ми е странно,че аудито от което го взех беше с темпомат,който също взех пак от него :stupid: А за кората на чистачките,аз си мислех,че трудната част е свалянето на рамената понеже вчера пръсках с WD40 и дърпах яко ама нищо....А то май се оказва,че кората е тънката част :hilezh: Днес ще разглобавам здраво,ако трябва и таблото с инсталацията ще сваля,че вече полудявам направо с тоя темпомат :irre:



Последно питане само :) Ако сменя streering angle сензора с друг после ще иска ли адаптация?Понеже този дава някаква грешка от време на време,а имам още един и искам да пробвам?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Но да дам маса пари в порше за темпомат,сърце не ми дава.... :wall:

Не съм казвал да я караш в Порше (там наистина ще те одерад). Но мисълта ми бе, че според мен вече си нанесъл достатъчно поражения (от незнание) по модула. Не ти ли е достатъчно, че си вързал със свински опашки Steering Wheel модула за кормилната колона, за да не изпада в движение, поради счупените щипки. Което ме подсеща, грешката за лоста за чистачките, която ти излезе след разглабянето ти, от кое се оказа - пин на модула ли си прецакал или самия лост. Ако е лоста, имам и ще ти го дам (даже е от по-новия модел на твоя), но ако е от модула, не е зле да се прегледа самия модул!

И сега чета, ще махаш кората под чистачките. Тя е елементарна, за 5 минути е долу. Но буксата знаеш ли точно къде е, или ще "разглобяваш" наред! Ако ще сваляш наред, внимавай! Много от нещата там се свалят с пиниз и има много скрити гайки и щипки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:hilezh: Онова с опашките беше само за проба да притиска уж по добре! :hilezh: Но иначе щипките на модула са си здрави и не са счупени!Сега си стои както трябва,но има някъде нещо,което не сработва,понеже грешката за чистачките няма чистене и не знам кое може да е проблема :wall:  Дали пък не е възможно да трябва да се пусне кабела от друг пин :nixweiss: Иначе все ми се струва,че онези в моргата като са сваляли модула са разширили пиновете в буксите на модула-тези които стоят от горе на самия модул,защото имам спомени като гледах моя стария и този който взех че имаше разстояние в пиновете...И мисля да го сваля и да се мъча да ги стесня накак си,а и тъкмо ще сменя steering angle sensora,но за него не разбрах дали ще иска адаптация отново?

Редактирано от Audi2027
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма друг пин. Позицията на контролната жица е номер 13. Вариантите са само два - или я има от завода (както е при всички Sportback-ове и по-късните 3-вратки), или я няма и трябва да се пусне. Но пинът е един и същ. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тогава сега ще разглобя кората под чистачките и ще видя другата букса как е свързана...Тъкмо ще смажа механизма на чистачките поне ако и там всичко е ок :) Почвам вече да си мисля,че този контролер не струва и ще трябва да търся нов :wall:  А не разбрах steering angle sensora ще иска ли адаптация на ново ако го сменя с другия който имам?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...