Jump to content

Връзване на темпомат как? А3 8Р


iko 1

Recommended Posts

8P0 054 690 включва единствено лоста за темпомат и една свинска опашка. Кората под волана, трябва да се закупи отделно.

Ето какво казва Порше:

 

CC1.png

 

 mSj1_mMiirbhNwmoGAiSxhw.jpg

 

                   +

 

1y0971838.jpg

 

 А ето и цената:

 

image.png

 

68 евро + ДДС = ~160 лева. Това е цената на лоста. Ще ти е необходима също и кората 8P0 953 512 A.

 

15e48d4s-960.jpg

 

И цената на тази кора е:

 

CC2.png

 

38,70 евро + ДДС = ~91 лева

 

Или, комплектът от Порше, би ти струвал приблизително 250 лева.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 81
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Много ценна информация, мерси колеги! Вярвам ще е ценна и за други, отварящи да четат темата и захващащи се с този ретрофит. Ще потърся в нета, ще пробвам и някоя друга автоморга макар че явно шанса там е много малък. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лостче за 153 лв. + кора за 75 лв. по информация от миналата година от колега във форума. Бих те посъветвал да попиташ и колегата в темата - http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=135777също дава добри отстъпки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Колеги има и вариан за Темпомат със лостче от Голф 5,и даже е по-добър вариант защото няма да е нужно да сменяте кората отдолу.Имах 2 такива лостчета но ги продадох.Очаквам скоро да пристигнат новите лостчета.

post-94575-0-76934100-1432494518_thumb.j
Редактирано от CHF
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това го знаеме от мнооого отдавна. Даже сме и дискотирали фактът, че са доста по-неудобни за опериране от стандартните за модела. Също така, имат и разменени команди (което се преживяв). 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подкрепям последните две мнения. А относно кората...  и на мен ми изрязаха старата и визуално е неразличимо.

Редактирано от Ivan_Ch
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Колеги, ще използвам темата за едно въпросче.

Има ли някой с лост от Голф5, поставен на Steering wheel модул 8Р0. Интересува ме, как модулът за А3 възприема командите от лост за Голф 5. За обратното знам. Също така имам и електрическите схеми на двата варианта, тоест, при какво съпротивление на кой пин, каква команда разчита модулът. Но не знам, как модулът от А3 откликва на командите от Голф 5. 

На наш колега замисляме смяна на модул, но той е с лост от Голф (заради текущия си контролер 1К0), а както знаеме лостчетата за А3 са редки и скъпи. Не ми се иска да правя преработки на неговия лост, а и те са доволно трудни. Днес се опитах да боравя с моя лост (А3), правейки опит да симулирам команди като от лост на Голф. Но без успех. За това реших да се обърна с молба за информация от вас.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Колеги, споделете как изрязахте кората? Като я свалих очаквах отвътре да има някакъв контур / очертание (бях чел някъде че трябва да има) но няма...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма очертания, аз я изрязвам с шаблон. Изрязал съм вече над 20 кори и с шаблонът става перфектно:

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста добре се е получило :) Иначе за да бъда полезен в темата - контролера 1K0 953 549 AH се върза успешно с лостче 8P0 953 513 D. Колата е 2006 и нямаше нужда да прекарвам кабела на 13ти пин (имаше го вече прекаран).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 months later...

Здравейте аз също се захвамах да слагам темпомат на моята А3 8P 2003г и закупих тези части: IMAG1638.jpgIMAG1637.jpg

 

До тук прочетеното разбрах че модул с номер 8P0 953 549 не подържа темпомат. В крайна сметка модула и лостчето са свалени от една и съща кола ето ги и тях: IMAG1640.jpg

 

Ще имам ли някакъв успех с начинанието. Благодаря

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз преди време сложих такъв модул за темпомата и всичко си тръгна както трябва ;) всичко добре дотук,но понеже си МГ 2003 ще трябва да пуснеш един кабел допълнително! Има я описана процедурата в тази тема,след това кодиране и си готов ;) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да нещата ги четох но там където бе писано за руския форум ме обърка нещо иначе за кабела разбрах

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,но не вярно това,че не става!!! Аз карах с такъв модул и ти гарантирам,че ще стане ;) И не знам,защо на много места в нета пишеше вкл. и в този руски форум ,че не става при положение че работи без проблем! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Ясно пробвам да го подкарам в понеделник и така иначе модула у лоста са свалени от кола с фабричен круиз контрол

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам напредък с круизконтрола днес разглобих колата и се оказа че моят модул е с същия код като този който купих.IMAG1659.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съпбразих въобще :D бях в еуфория че съм си намерил комплект темпонат за 100кинта :D само остава кабелчето да си направя.

Редактирано от rbelchev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е за 1 час толкова просто не можах да намеря точния кабел и поръчах оригинален и чакаме...  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поне сега няма да ти се налага да адаптираш Steering wheel-a,щом си е от твойта кола :icon_biggrin: Иначе, нищо не ти пречи да пробваш да кодираш темпомата и да видиш дали ще тръгне въпреки, че си МГ2003, защото при мен се оказа,че съм си имал пуснат фабрично такъв кабел,пък уж не трябваше да имам ;) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...