kup0nq Публикувано 17 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2013 (Редактирано) мда.... и като дадеш гняс по Тракия към морето и като се изпразни тороидала и требва да има некъв материал за изразходване Редактирано 17 Октомври 2013 от kup0nq Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
apisabvgd Публикувано 17 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2013 Така като гледам,проблема си е в помпата(поне при някои колеги),имайте предвид че геометрията на резервоара е така направена,че дори 3л бензин да имате целият е около помпата и тя трудно може да остане на сухо,аз съм с двоен резервоар заради куатрото и като отварях един път двете капачки под седалката имах около 4-5л бензин единият резервоар беше абсолютно празен,докато от страната на помпата беше до горе и помпата беше удавена!Да не е хубава да се кара с малко бензин но не е там проблема,по-скоро си е признак на заминаваща помпа от колкото основна причина!Пробвал съм сутрин да давам на контакт 3-4 пъти и чувам помпата как подкачва всеки път и въпреки това колата пак пали от 2-3 път! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
abotev Публикувано 17 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2013 Здравейте колеги, Влизам в кюпа с подобен проблем.Колата е с ДВГ 1.8 125 к.с. AGN и ГИ. След дълъг престой първото палене става чак на може би 4тия опит, като ако изгася непосредствено след това пали от раз. И така от може би година, че чак клеморед сменях.Поне при мен смятам, че липсва налягане на горивото първоначално и за това не иска да запали. Варианти над които съм мислил - дросел, обтегач и клапан за регулиране на налягането в рейката.При повечето от Вас ми прави впечатление, че нещата са малко по-различни. При някои играят обороти, при други пали по-лесно с даване на газ, при трети има температурна зависимост. Не съм 100% сигурен, но смятам, че не може датчика на Хол да е причина, защото от него автомобила или пали или не , освен ако не прави лош контакт.Дано всички да си оправим возилата скоро време Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Баев Публикувано 18 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2013 Ооооо abotev..... ей не се предаде значи. Колкото и проблемна да беше колата като я купи, все пак я задържа и си я караш. Радвам се за теб. Ама не се радвам че и ти си в кюпа с тоя проблем. То голям проблем значи. Имам чувството, че целия форум от А3-ки е с такъв проблем . Ще видим какво ще излезе. Аз съм тръгнал по следата на нещо, но още е рано да се каже Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
abotev Публикувано 18 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2013 Здравей колега, мина време Карам си я, да. Не от най-запазените екземпляри, но все пак съм доволен от комфорта. Скоро ще започна да дълбая по проблема с паленето и се надявам да стигнем до решение Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Arokh Публикувано 22 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2013 Колеги, включвам се с решение на моя проблем с паленето.Наблъсках половината резервоар с бензин, както каза колегата arsenal88След 2 дена колата почна да пали от 1вия път, дори след повечко време без да е палена.Оказва се че при мен проблема се дължи на недостига на бензин за бензинова помпа или засмукване на въздух при клатенето на малкото количество в резервоара.Пробвайте да наблъскате бензин преди да се хвърлите на датчиците, това е моя съвет! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
apisabvgd Публикувано 22 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2013 (Редактирано) Това ясно,при повечето проблема ще изчезне или ще се намали драстично,но не решава проблема,отиваме си на помпи и това си е Редактирано 22 Октомври 2013 от apisabvgd Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Баев Публикувано 22 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2013 Не съм много сигурен в двете по горни твърдения.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
registriran Публикувано 23 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2013 Здравейте,колеги!Това с бензина е много хубаво, но явно не помага на всички. Моят резервоар е пълен, (може би има място за 4-5л.) но паленето си е все така трудно. Интересното при мен е, че когато я карам на бензин,дори и загряла, колата глъхне и въобще не е приятно.Ако някой има идея това, защо се случва, ще бъда много благодарен да сподели! )) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Баев Публикувано 23 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2013 (Редактирано) Той emzo по нагоре писа... сега няма да го търся, но звучеше горе долу така: "и предполагам глъхне и се опитва да гасне". Редактирано 23 Октомври 2013 от Иван Баев Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Astral_Soul Публикувано 25 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2013 Здравейте, и аз имам абсолютно същия проблем, при първо палене (след 20 часа) пали доста трудно, хълза двигателя, тресе и гасне, върта 2ри път ключа и пали. Искам да наблегна, че карам А3 1,6 101к 97г БЕНЗИН(БЕЗ ГАЗОВА) сменял съм филтрите, свещи и кабели, но проблема си остана, следя с интерес темата, но видях, че доста хора пишат, че са на газ и други казват, че е от газовата и затова реших да се включа- НЯМА НИЩО ОБЩО С ГАЗОВОТО! Ще следя с интерес темата, надявам се скоро да намерим решение на проблема! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasi F Публикувано 26 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2013 колеги след като измъкнах кабела на дебитомера вси4ко се оправи, но аз съм с AQA двигател не при вси4ки става. Пробвайте нищо няма да ви струва аз едвам палех сутрин и кихаше и кашляше и гаснееше. Но това със сигурност не е Сензора на Хол той си има други зада4и. Е малко пове4е върви сега и малко пове4е гори. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Da Nail Публикувано 27 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2013 И ще караш без дебитомер? В смисъл смяташ, че нашите любими инженери са го сложили за красота? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Astral_Soul Публикувано 27 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2013 (Редактирано) Според мен влиза въздух от маркуча за горивото до двигателя (или от някои оплатнения на този маркуч) и поради тази причина след над 20 часа 1вото запалване на колата е по-трудно, но когато поработи малко всичко се оправя и този въздух изчезва, но въздуха който влиза в системата е много малко и поради тази причина ако не си е палил 4-5 часа няма проблеми, а се проявява след 12-20 часа застой... а когато се налее повече бензин има по-голямо налягане по системата и е по-трудно да се глътне малко въздух... не знам дали съм прав, но от всичко, което изчето и проверих достигнах до този извод... п.п. газовите ви системи предполагам, че са по-нови и няма как да гълта въздух там и поради тази причина като палите на газ нямате проблеми според мен. Редактирано 27 Октомври 2013 от Astral_Soul Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
soooobiesk1 Публикувано 27 Октомври 2013 Автор Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2013 Има голяма логика в това което казваш!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
registriran Публикувано 7 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2013 Колеги,някакво развитие има ли при вас относно този проблем или така ще я караме зимата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
apisabvgd Публикувано 7 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2013 На един приятел ТТ-то от два дена дърсят духа правещ мизерията в един сервиз,чакам да видим какво ще се окаже при него! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
soooobiesk1 Публикувано 7 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2013 Пичове аз смених дросела и има доста голямо подобрение при палене.... НО пак нещата не са както трябва... Чак Бръм! В понеделник съм отново в бокса ще свалям глава ще сменям гумичките на клапаните! Задължително и гарнитурата на главата! Ще се шлайфа главата ! Понеже ми похапва доста масълце.... И в ред на мисли... Мисля че като ми похапва масло.. При неработещт двигателна над 8 часа първото възпламеняване на бензина да е попречено от стеклото се масло по буталата!!!! Така мисля аз но ще видим!!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
registriran Публикувано 15 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2013 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Колега, някакво положително подобрение получи ли се при теб? Редактирано 15 Ноември 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
redji14 Публикувано 15 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2013 КОлеги някакъв напредък при някого? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Arokh Публикувано 15 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2013 След като надрънках половината резервоар с бензин почнах да паля от 1вия път... след време същия проблем се появи сутрин, след като не е палена доста време, здраво въртене при палене на бензин.При палене на газ пали от 1вия път и след известно време палене на газ почва да пали и на бензин от 1вия път, докато проблемът не се появи отново.Това е развитието при мен, паля на газ, а когато температурите паднат ще я пробвам на бензин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Astral_Soul Публикувано 19 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2013 Пичове аз смених дросела и има доста голямо подобрение при палене.... НО пак нещата не са както трябва... Чак Бръм! В понеделник съм отново в бокса ще свалям глава ще сменям гумичките на клапаните! Задължително и гарнитурата на главата! Ще се шлайфа главата ! Понеже ми похапва доста масълце.... И в ред на мисли... Мисля че като ми похапва масло.. При неработещт двигателна над 8 часа първото възпламеняване на бензина да е попречено от стеклото се масло по буталата!!!! Така мисля аз но ще видим!!!!Колко струва смятаната на дросела с нов+труд ако си запознат ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
soooobiesk1 Публикувано 19 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2013 (Редактирано) Цитиране на предходен пост! Колега купих го втора употреба! Но преди да го платя го сложихме на колата и го пробвахме да се адаптира... адаптира се и го платих 90лв! и 20лв за адаптация! а за труд не сам давал пари той е на 4тири болта! и ти сам можеш да го смениш!!! Но задължително го пробваш да ли ще се адаптира преди да го платиш!!! А за чисто нов и несъм си помисля, защото е един човал пара... а и не се знае колко ще издържи!!! Редактирано 21 Ноември 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sNiCkEr Публикувано 23 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2013 (Редактирано) От миналата година когато беше студено моето А3 1.6 АЕН 97г. пали след няколко опита. То си пали, ама държи 300-400 оборота, тресе яко и изгася, и така няколко пъти. Имам газова Lovato. Сменял съм ламбда сонда, бензинова помпа, датчик на хол по други причини а не заради това трудно палене, и проблема все още е на лице. Редактирано 23 Ноември 2013 от sNiCkEr Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
registriran Публикувано 29 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2013 Пичове, стиснал съм изходящият маркуч за бензина със свинска опашка и всичко е наред. Единственият проблем, е че държи 2500 оборота първите 2-3 минути, но на фона на 10мин. тресене и гаснене, бих казал, че даже си е перфектно., Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване