Jump to content

Трудно палене при Ауди А3


soooobiesk1

Recommended Posts

След проблема който се случи преди една година се оказа че испарителя който е почти чисто нов е нередовен и ми го смениха. Порблемите спряха минах около 10 000 километра и проблема пак е на лице същите симптоми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
  • Отговори 225
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Здравейте,

Не съм активен във форума, но понеже тук намерих решението за въпросния проблем с колата, реших да пиша и ако мога да помогна на някой.

При мен проблема започна да излиза преди години когато колата не беше карана дълго време 1-2 месеца, постепенно почна да прави проблема на все по-чести интервали, докато накрая не почна да го прави при всяко палене след по-дълъг престой(поне 3-4 часа).Колата палеше много трудно, пукаше и гаснеше по 5-6 пъти преди изобщо да може да се кара, а когато не гаснеше се даваше и изпушваше отзад. Прочетох в тази тема, че проблема може да се оправи с добавка за прочистване на дюзите. Купих въпросната добавка от VW магазинана красно село и карах 20-30 км в София на 4-5-6 хил оборота, но нямаше никакъв ефект. След това я качих на магистралата, след 100км на 140-160км/ч колата се оправи и вече работи перфектно.

Дано съм бил полезен,
Поздрави

 

ПП: забравих да спомена че колата има газ и на газ работеше добре, проблема го имаше само на бензин

Редактирано от viktorvlk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз забравих вече за проблема,купих бензинова помпа втора ръка,сложих и край!Помпата ми правеше недостатъчно налягане!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Здравейте колеги проблема с паленето го имам от 6г А3 1.6 101к 96г гарантирам че не е от газов инжекцион защото до преди 2месеца нямах газ сега я сложих и преди непалеше в студено о сега е така даже на бензин се зачудваше в носките обороти а сега на газ не остана само проблеюа с първото палене.. Смених и ландсонда.. Проблема си остава

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах същия проблем и се реши с нова горивна помпа. Премерети си налягането на бензина при престояла кола.
Има някакъв въззвратен клапан, който не държи налягане и след това трябва да завърти няколко пъти докато нагнети горив.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Здравейте колеги! Пиша за да спестя ядовете на поне 30% от вас.И аз смених ,какво ли не и накрая се оказаха СВЕЩИ.Майстора каза тези коли искат качествени свещи,които са за съответния двигател. :schlaumeier: Успех на всички!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 months later...

Здравейте, колеги!!! След като вече две години следя темата и пробвах доста неща, от около два месеца минах през периоди да нямам проблеми, после пак се появиха. Като цяло ядове. Колата е 1.6 АЕН бензин/газ. Като цяло проблемите ми бяха когато колата е на бензин. Трудно пали - от трети-четвърти път, когато подам газ не вдига повече от 2000 оборота, киха, хълца - ад ( независимо дали е лято или зима). От Варна съм и ходих при Атанас Йорданов - направи ми диагностика и настройки - те толкова добро вървене на колата не бях усещал от като я имам. В последствие нещо се случи на бензиновата помпа и съвсем трудно стана паленето сутрин. Смених си бензиновата помпа - и сега нямам никакви проблеми. Така че за се реши проблема установих следното - дебитомера трябва да е читав и да се почиства регулярно, бензиновата помпа да нагнетява и консумативите да се сменят както е казано от производителя - свещи - 20-25 хил, филтри на 8-10 хил или два пъти в годината. А да - и избягване на ходене на съмнителни "майстори", защото всичко започва с " Тука имам един познат, много ги разбира, работи в голям сервиз" - а то какво - пича метач в големия сервиз :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свещи на 20к км ми се струва, че производителя не е указал точно този пробег. Ама знам ли, за твоята може и да е така. Нека някой по-знаещ се изкаже.

Редактирано от Rotkod
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Здравейте колеги,малко развитие по темата.Значи проблема започна преди една седмица колата започна да пали студена все по трудно и от 10 тия път.След това спря да ми отчита температурата на таблото(за антифриза) .На диагностика изписа датчик за антифриза (с 4те пина) след смяна на въпросния датчик  + почистване на дросела и колата започна да пали от първия път.

 

Колата е а3 1.8 агн

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 months later...

Колеги може би мога да Ви дам посока къде да търсите. 

При мен същия проблем се беше появил при Голф 3 АБФ. Като опитвах да запаля само въртеше и миришеше много на бензин. Единствения начин да я запаля беше да държа педала на газта натиснат до долу и след като припали пак да го държа около 30 40 секунди за да не гасне. После работата на двигателя се оправяше на бензин, а на газ нямах никакви проблеми(колата беше с обикновена газ ако има значение). 

В крайна сметка след известно ходене по мъките излезе, че клапана който регулира налягането на бензина(при мен беше забит под входящия колектор в капака на клапаните) не може да направи налягане, както и това, че направо изхвърляше бензин през него. Клапана изглеждаше точно както този, който един колега е показал(където пише, че при изваждане на вакуума от него паленето се е оправило). Клапана струваше мисля 58 лв и след като го смених колата палеше всеки път от първия път независимо от времето. Погледнете си този клапан, ако имате от кой, вземете да пробвате. 

Успех в начинанието! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен се появи преди три седмици точно след дъждовете. Пали и гасне трябва 7-8 пъти да въртя за да запали и докато не я изфорсирам не заработва както трябва. Само сутринта това. После няма ядове. Вчера заредих 25лв  Еко рейсинг 100 като в колата имаше 6-7литра и тази сутрин запали без проблеми. Ще следя как пали с повече гориво. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Здравейте,

И аз имам същият проблем с паленето сутрин в студено време.

Когато температурите са над около 6-7 градуса проблема го няма.

Проявява се само при студено време и като не е палена над 12 часа.

Ако е клапана, който е за да държи налягането на бензина няма ли да се появява проблема и в топло време?

Поздрави.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен, като ми намалее горивото започва при първото запалване да пада на 500 оборота и да гасне, но не винаги. От второто запалване си работи нормално, но ако тръгнеш да караш придърпва и забива муцуната. Наливам бензин за 30лв и забравям за известно време този проблем. Мине се не мине известно време и намалее ли бензина пак започва да прави така. Както е написал колегата по-горе, явно бензиновата помпа не може да прави налягане. Моята е някаква китайска, че откакто купих колата ми изгоря помпата и нямаше палене.

А изгорялата помпа също не беше оригинална!

Редактирано от Diido0
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Да помогна.Имах същите симптоми!Трудно палене зимата след 12 ч.престой,ако запали трудно влизаше в обороти,забиваше при подаване на газ.

Изчистих инжекторите на ултразвук и колата се прероди.Пробвайте:magic:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...

Аз опитах с какво ли не.

Ламбда сонда, дебитомер, дросел и адаптация, инжектори, гумички на входящия колектор, датчици за температура на въздуха и антифриза, датчик колянов вал, датчик разпределителен вал, бензинова помпа, регулатор на налягането - 3 броя, бобини, свещи 2 комплекта и нови кабели за тях, добавка в бензина, "чашата" за картерните изпарения и маркуча с клапана от въздушния филтър към дросела.

 

Студеното палене продължава да е проблем и става от втория път при температури по ниски от 6 - 7 градуса.

Някой опитвал ли е да смени компютър при такъв проблем за проба?

 

Постоянно качваше грешка за богата смес. Скоро не съм я гледал защото ми писна.

Възможно ли е компютъра да не управлява както трябва горивния процес и да карам постоянно в някакъв предварително зададен режим?

Разхода също е висок.

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
На 4/18/2019 at 11:28, Ahileus написа:

Аз опитах с какво ли не.

Опитай с клапан на горивния маркуч може някой инжектор да не затваря и горивото се връща в резервара. ако не е това си премери компресията, за съжаление.. 

Цитат

 

 

 

Редактирано от zoo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 months later...

При мен започва отново стария нов проблем със студеното и трудно палене. След като изчетох цялата тема ми стана ясно, че това не е типична повреда и при всеки е по различна причина. За пояснение това при мене е за трети път вече, но колата я имам от 10 години и досега съм се справял сам а не с помощта на самозвани майстори които сменят на принципа проба-грешка. Първия път се се оказа че причината е Дебитомер. След като извадих буксата всичко се оправи и я карах доста време така. Втория ми случай беше сензор за температурата на антифриза. Преди две години си поръчах дебитомер от Китайски сайт - 16 долара. Работеше перфектно, но сега не съм сигурен вече а и не дава грешки. Преди една седмица си поръчах нов, както и регулатор на налягането на бензиновата рейка, че и там имам съмнения. Но като колегата Ahileus не бих сменил всичко той си е купил половината кола отново.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Моята история беше почти 4 год. ходене по мъките с този студен старт. Различни проби, различни майстори, различни мнения. Ефект - никакъв. Накрая ме насочиха към едни момчета (сервиз) занимаващи се само с Ауди. Оставих я вечерта, на другия ден на обед ми се обадиха. *Бензиновата помпа е за смяна*. Ама как, аз я чувам като дам контакт как бръмчи т.е. работи (качва). Да, но няма необходимото налягане при първоначалния старт, беше отговара им. (Иначе след това си пали нормално -10 от 10). Ами щом сте сигурни, сменяйте. Китайска или немска (Бош). Разбира се Бош (разликата в парите не беше фрапираща). И от тогава 2 год. нямам проблеми. Всеки с този проблем да си прецени. Аз моя така си го реших.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е проблема е в помпата може много лесно да се провери като стиснеш маркуча на обратния бензин  с клещи и палиш ако запали значи няма достатъчно налягане ако пак не пали проблема е друг

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...

Днес си изясних проблема, колегата big G е бил прав. Бензинова помпа. Един приятел от сервиз ми даде манометър точно за такова мерене и уви само 2 бара и тръбата за обратния бензин суха, защото дори и регулатора на налягане при моя модел отваря на 3 бара. Утре я свалям и отивам да купя китайче, защото съм на газ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Едно допълнение по темата. Много внимавайте с бързите връзки на бензинопровода, чупят се много лесно. От последния ми пост чак от вчера имам кола, тъй като в БГ не се продават като резервна част. Единствено в Китайските сайтове ги има, но чакането е 2 месеца. Важно е да се смени уплътнението на гривната на кошницата на помпата - 10 лв. При мен това беше основния проблем, гумени остатъци навсякъде из резервоара запушен бензинов филтър и прецакана помпа. Затова проблема с трудното палене се задълбочава постепенно с времето и трудно се открива.Тъй като доста от колегите са на газ, както и аз не мислех че смяната на филтъра е важна понеже се върти почти един и същ бензин. При мен се наложи да почистя резервоара основно вътре беше чернилка от разпадналата се гума на уплътнението.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

За всички от темата убедете се дали прави това само на бензин или газ. При мен се оказа комбинирано и объркващо. Бензинова помпа с понижено налягане заради разпада на гумени уплътнения на капачките на резервоара/при мен са две/  както и почти разпадащо се платно на изпарител на газта. Остатъчна газ под налягане се меши с бензиновите пари и става това с трудното палене.Как го разбрах ли? Като затворих крана за изходящата газ към изпарителя и колата почна да пали перфектно. А и заслужава и да си проверите и тези уплътнения , при куатро са само две, а е 10 лв.Мисля че доста колеги са писали по тази тема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен изпарителя ми е заминал, но падне ли стрелката на бензина под 1/2 и започва да върти осезаемо повече, докато запали.
над 1/2 пали от четвърт оборот.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега моята Сага започна преди две години и лека полека се влошаваше. Първо отиди да ти проверят налягането на бензиновата помпа, а сменял ли си горивен филтър? Ако е ниско при мен трябва да е 3 бара , а при тебе може 4 зависи от двигателя. Задължителна проверка на тези уплътнения за които съм писал по-горе. Ако са с разпаднати краища, задължително чистиш резервоара, но не в сервиз а сам, за да е сигурно може и помощ от приятел ако не можеш.Чистиш резервоара, аз изхабих два комплекта кърпи за кухня докато не стана чиста последната и тогава пак на замерване на налягане на бензинова помпа. И тогава си сменяй платно на изпарител. Забравих да кажа как хванах платното -затворих крановете на газовата и след 3-4 палене, палеше от раз. Дано съм бил полезен. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Колеги, аз си реших проблема с паленето. От 2 седмици пали чакмак, и на малко под нулата. 

След като смених половината двигател и какво ли не, сменях също и сегменти заради разход на масло, се реши проблема със смяна на.... бензина. 

Приятел майстор ме кара няколко пъти да го източа и сменя с нов, аз все му виках, че не е прав ама на. 

На редовното обслужване с масла и филтри помолих майстора да източи и бензина. Заредихме VPower от Shell и за сега пали от раз. 

Колко мъка и колко пари и време на вятъра... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...