Mihail Angelov Публикувано 20 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2013 Здравей колежке!!! Датчика на ХОЛ е на разпределителния вал горе до самия капак на двигателя а не долу. Вие да не би да сте сменяли датчика на коляновия вал ? Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
самуела Публикувано 20 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2013 Да, на коляновия вал. Мислех, че са едно и също нещо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mihail Angelov Публикувано 27 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2013 (Редактирано) Здравейте отново колеги!!! При мен проблема с паленето на студен двигател взе да се задълбочава. При Вас някакво развитие с отстраняването на този "шиб*н" проблем има ли? Все пак идва зима и тогава не ми се мисли какъв ад ще бъде с паленето сутрин.......! Редактирано 27 Септември 2013 от Mihail Angelov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandista Публикувано 28 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2013 Честно да ви кажа началото на лятото обслужих газовата. За сега проблема не се е появил(но все пак не са паднали и големи студове). Колата е отвън на паркинг.Та дали няма резон да е найстина тази мембранка на изпарителя .. ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mihail Angelov Публикувано 28 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2013 Според мен няма много общо с тази мембрана (мое мнение)!!! Палиш на бензин и на газ прехвърля там след определени градуси при всеки различно. Та тази мембрана на изпарителя на газта , какво общо има с паленето сутрин на бензин ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mihail Angelov Публикувано 29 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2013 Как вървят нещата при вас колеги с разрешаването на проблема? Или всеки го е з**бал? Аз тия дни мисля да меря налягането на бензиновата помпа, един приятел спомена, че и в това може да е проблема или запушени дюзи ( което по - не ми се вярва, защото колата си върви супер на бензин). Дайте да го решим един път завинаги това сутрешно мъчение Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mihail Angelov Публикувано 30 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2013 Здравейте отново! Ходих да измерим налягането на бензиновата помпа показа 3 бара когато дадох на контакт. При запалването налягането малко спадна на 2,5 бара. Но моя приятел каза че това е в нормите. Значи и бензиновата помпа отпада като проблем!!!! Сега пак трябва да се умува.... пффффф Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emzo Публикувано 30 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2013 Пуфф муфф, няма да ти реши проблема, чети и действай - ЦЪК Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jukata79 Публикувано 30 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2013 Същия проблем го имам и аз, и всичко е сменено, последно ми казаха че дюзите са " пикаели" и от това бил проблема?. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mihail Angelov Публикувано 30 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2013 Колега, това няма как да го направя, защото който и да се е опитвал да ми закачи колата за диагностика не може да влезе в "двигателя" забива и до там. Навсякъде другаде може да ровичка но там не позволява да влезе. Та към другия колега това с дюзите и на мен ми го казаха като вариант, даже имам и кой да ми ги почисти, но си мисля, че ако беше от тях колата нямаше изобщо да върви на бензин и щеше да прекъсва. Голяма мистерия... четох и други такива теми, колеги карат така вече няколко години и не могат да намерят решение на проблема. И този проблем май май не е само при 1.6 АКЛ!!!! Крайно време е да го решим, че тая зима пеша не ми се ходи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emzo Публикувано 30 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2013 Tогава карай на бензин 1-2 седмици, трябва да и стигнат, да се оправи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mihail Angelov Публикувано 1 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2013 Здравейте!!! Намерихме от къде идва проблема при мен с паленето сутрин. Вчера махнахме един маркуч който е за вакума на бензиновата рейка, за да вдигне налягането. Днес пробвах да запаля така и колата запали от 1 път, без никакво колебание в оборотите и др. такива. Явно налягането при мен е слабо!!! Ако някой иска да пробва дали ще се получи и при него да пише, ще му обясня подробно, ако трябва и снимки ще кача!!! Това е за сега от мен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
soooobiesk1 Публикувано 1 Октомври 2013 Автор Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2013 Колега давай обесни ни и със снимки покажи стъпките какво точно да правим за да проверим и ние да ли ще има ефект!!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mihail Angelov Публикувано 1 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2013 Здравей колега, качвам снимки стъпка по стъпка какво трябва да направиш. Оградил съм с червено и на 2 те снимки, на първата къде се намира това маркуче и на втората кое да извадиш. Това е вакум!!! От там се повишава налягането на бензиновата помпа!!! Но не е хубаво да караш с извадено маркуче, защото повишава разхода на гориво!!! Извади го и на сутринта пробвай да запалиш, така както е извадено! При мен се получи, запали от 1вия път. Пиши какво е станало след опита. Успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
soooobiesk1 Публикувано 1 Октомври 2013 Автор Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2013 колега утре ще го направя това! Защото колата сега е на сервиз меня и саединител, тампони. ще я слагам стоковите си пружини за зимата и ще го пробвам това с този ваком да го извадя!!! И ако се окаже това проблема как да го реша ??? да сменя маркуча ли какво ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mihail Angelov Публикувано 1 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2013 Не маркуч колега!!! Аз мисля да започна с горивен филтър. И ако не стане с него нещата отиват към смяна на бензинова помпа, но аз мисля да не бързам със смяната и. Защото до колкото гледах не е много евтина!!! Колега като пробваш да запалиш с изваден маркуч на вакума , гледай колата да не е палена повече от 12 часа поне (за да си покаже дали при теб е същото)!!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
soooobiesk1 Публикувано 1 Октомври 2013 Автор Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2013 Ясно колега!! Ще го направя това колата да не е палена поне от 12часа !!!Само да кажа че мойта помпа я смених защото си мислех че от нея е проблема но не е!!! Но и без това стара ми беше преправяна нещо! Но както и да е смених я с перфектно работеща помпа!!! А за горивният филтър и него съм го сменял скоро!!! не е от негоо :) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mihail Angelov Публикувано 1 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2013 Хммммм чудна работа.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
soooobiesk1 Публикувано 1 Октомври 2013 Автор Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2013 По тази логика може и да е това клапанче за горивото....так където влиза маркуча, вакума където си снимъл? Аз и за него имах съмнения но ще пробвам първо твоят вариян да ли ще има ефект и тогава може и да го сменя този кпалан!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Баев Публикувано 1 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2013 (Редактирано) Ами дали не е проблема в самият бензинов регулатор? ПС: Изпревари ме ....около 60 кинта мисля че е регулатора ама не съм сигуренПС2: това му е номера 06А 133 035 или 037 133 035 Редактирано 1 Октомври 2013 от Иван Баев Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
soooobiesk1 Публикувано 1 Октомври 2013 Автор Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2013 Ако е от него НАЙ - добре! че тези датчици на ХОЛ и КОЛЯНОВ вал не са много ефтини!!! тези дни ще има отговор! Но ако някой реши проблема да пише ЗАДЪЛЖИТЕЛНО!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Баев Публикувано 1 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2013 Датчик колянов вал цена: от 80лв. до 180лв. в зависимост от производителя Датчик на хол около 60 до 120лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mihail Angelov Публикувано 1 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2013 Шантава работа.... с много въпросителни. Само гадаем...... А пък и не става да сменим всичко по автомобила с мисълта, че тази част е проблемна и да наливаме един куп средства. Мистерия голяма...... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Баев Публикувано 2 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2013 Споко... иди в Порше Варна. И там така сменят на принципа проба грешка що става въпрос за такива трудно откриваеми проблеми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arsenal88 Публикувано 2 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2013 и аз го имам абсолютно същия проблем сутрин колата е 1.8 AGN Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване