Jump to content

Трудно палене при Ауди А3


soooobiesk1

Recommended Posts

Здравей колежке!!! Датчика на ХОЛ е на разпределителния вал горе до самия капак на двигателя а не долу. Вие да не би да сте сменяли датчика на коляновия вал ? Поздрави :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 225
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Здравейте отново колеги!!! При мен проблема с паленето на студен двигател взе да се задълбочава. При Вас някакво развитие с отстраняването на този "шиб*н" проблем има ли? Все пак идва зима и тогава не ми се мисли какъв ад ще бъде с паленето сутрин.......! :angry2:

Редактирано от Mihail Angelov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честно да ви кажа началото на лятото обслужих газовата. За сега проблема не се е появил(но все пак не са паднали и големи студове). Колата е отвън на паркинг.
Та дали няма резон да е найстина тази мембранка на изпарителя .. ? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен няма много общо с тази мембрана (мое мнение)!!! Палиш на бензин и на газ прехвърля там след определени градуси при всеки различно. Та тази мембрана на изпарителя на газта , какво общо има с паленето сутрин на бензин ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как вървят нещата при вас колеги с разрешаването на проблема? Или всеки го е з**бал? Аз тия дни мисля да меря налягането на бензиновата помпа, един приятел спомена, че и в това може да е проблема или запушени дюзи ( което по - не ми се вярва, защото колата си върви супер на бензин). Дайте да го решим един път завинаги това сутрешно мъчение  :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново! Ходих да измерим налягането на бензиновата помпа показа 3 бара когато дадох на контакт. При запалването налягането малко спадна на 2,5 бара. Но моя приятел каза че това е в нормите. Значи и бензиновата помпа отпада като проблем!!!! Сега пак трябва да се умува.... пффффф

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същия проблем го имам и аз, и всичко е сменено, последно ми казаха че дюзите са " пикаели" и от това бил проблема?.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, това няма как да го направя, защото който и да се е опитвал да ми закачи колата за диагностика не може да влезе в "двигателя" забива и до там. Навсякъде другаде може да ровичка но там не позволява да влезе. Та към другия колега това с дюзите и на мен ми го казаха като вариант, даже имам и кой да ми ги почисти, но си мисля, че ако беше от тях колата нямаше изобщо да върви на бензин и щеше да прекъсва. Голяма мистерия... четох и други такива теми, колеги карат така вече няколко години и не могат да намерят решение на проблема. И този проблем май май не е само при 1.6 АКЛ!!!! Крайно време е да го решим, че тая зима пеша не ми се ходи  :bgdev:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!!! Намерихме от къде идва проблема при мен с паленето сутрин. Вчера махнахме един маркуч който е за вакума на бензиновата рейка, за да вдигне налягането. Днес пробвах да запаля така и колата запали от 1 път, без никакво колебание в оборотите и др. такива. Явно налягането  при мен е слабо!!! Ако някой иска да пробва дали ще се получи и при него да пише, ще му обясня подробно, ако трябва и снимки ще кача!!! Това е за сега от мен ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега давай обесни ни и със снимки покажи стъпките какво точно да правим за да проверим и ние да ли ще има ефект!!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега, качвам снимки стъпка по стъпка какво трябва да направиш. Оградил съм с червено и на 2 те снимки, на първата къде се намира това маркуче и на втората кое да извадиш. Това е вакум!!! От там се повишава налягането на бензиновата помпа!!! Но не е хубаво да караш с извадено маркуче, защото повишава разхода на гориво!!! Извади го и на сутринта пробвай да запалиш, така както е извадено! При мен се получи, запали от 1вия  път. Пиши какво е станало след опита. Успех ;)

 

post-76152-0-81623000-1380649365_thumb.j

post-76152-0-19122700-1380649376_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега утре ще го направя това! Защото колата сега е на сервиз меня и саединител, тампони. ще я слагам стоковите си пружини за зимата и ще го пробвам това с този ваком да го извадя!!! И ако се окаже това проблема как да го реша ??? да сменя маркуча ли какво ? :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не маркуч колега!!! Аз мисля да започна с горивен филтър. И ако не стане с него нещата отиват към смяна на бензинова помпа, но аз мисля да не бързам със смяната и. Защото до колкото гледах не е много евтина!!! Колега като пробваш да запалиш  с изваден маркуч на вакума , гледай колата да не е палена повече от  12 часа поне (за да си покаже дали при теб е същото)!!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно колега!! Ще го направя това колата да не е палена поне от 12часа !!!Само да кажа че мойта помпа  я смених защото си мислех че от нея е проблема но не е!!! Но и без това стара ми  беше преправяна нещо! Но както и да е смених я с  перфектно работеща помпа!!! А за горивният филтър и него съм го сменял скоро!!! не е от негоо :) :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По тази логика може и да е това клапанче за горивото....так където влиза маркуча, вакума където си снимъл? :) Аз и за него имах съмнения но ще пробвам първо твоят вариян да ли ще има ефект и тогава може и да го сменя този кпалан!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами дали не е проблема в самият бензинов регулатор?

 

ПС: Изпревари ме :) ....

около 60 кинта мисля че е регулатора ама не съм сигурен

ПС2: това му е номера 06А 133 035 или 037 133 035

Редактирано от Иван Баев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е от него НАЙ - добре! че тези датчици на ХОЛ и КОЛЯНОВ вал не са много ефтини!!! тези дни ще има отговор! Но ако някой реши проблема да пише ЗАДЪЛЖИТЕЛНО!!! ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Датчик колянов вал цена: от 80лв. до 180лв. в зависимост от производителя 

Датчик на хол около 60 до 120лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шантава работа.... с много въпросителни. Само гадаем...... А пък и не става да сменим всичко по автомобила с мисълта, че тази част е проблемна и да наливаме един куп средства. Мистерия голяма......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Споко... иди в Порше Варна. И там така сменят на принципа проба грешка що става въпрос за такива трудно откриваеми проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...