Jump to content

Трудно палене при Ауди А3


soooobiesk1

Recommended Posts

+ 1 към колегата arsenal88. От вчера и аз съм така също със 1.8 AGN. Ебахти гредата. Много станахме май. Само да добавя че имам ГИ Ловато и днес сутринта пробвах да запаля аварийно на газ. Проблема с тресенето и след това гаснене на мотора не се прояви. Е имаше малко притрисане и нестабилни обороти в рамките на + - 100 оборота ама това го отдавам на това че времето е студено, а на газта и трябва топлина за се втечни. Иначе колата не изгасна. Ще опитам още няколко студени паления по същия начин и ако не изгасне колата, може да се заключи че проблема идва от нещо което не участва в запалителната система на ГАЗ. От което следва, че ламбда, дебитомер дросел са изключени. Ламбдата и дебитомера дори са ми нови. Така че колегите които имат газово да изтестват при тях как е запалването директно на ГАЗ и да кажат.

 

ПС: Ма то като гледам май всички сме с газ :):badgrin:

Редактирано от Иван Баев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 225
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Избягвам паленето на газ. Да не казвам че това ми е първото палене на газ от 2 години насам както съм сложил газовото. В момента само тестваме дали е на запалителната система като цяло или само на бензиновата. След малко като си тръгвам от работа и утре преди да дойда пак ще пробвам да запаля на газ да видя дали ще го направи. Ако не го направа и днес и утре ще е ясно че е само в бензиновата. Иначе си палим на БЕНЗ и на 35 градуса врътка на чесънче :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хахах и тази тема изчетох и викам да се присъединя към клуба. Същото е положението и при мене - Аудито е А3 8L с мотор АКЛ. Преди месец и нещо смених дроселова клапа заради тези проблеми и в рамките на 2-3 седмици проблемът сякаш изчезна. Но сега като времето стана по-студено, отново започна да се проявява, и то по-зле - за да тръгна сутрин трябва да форсирам колата по 4-5 пъти, като в това време 100% ще угасне 1-2 пъти, след което като изляза някъде и я натисна повече и проблемът постепенно изчезва (само за уточнение - преди да сменя дросела, оборотите играеха доста, но пък не гаснеше, но и времето не бе така студено). Усеща се също така, че докато загрее колата, все едно няма мощност, не и достига гориво, като на моменти натискам газ, а тя едвам поема - това е в рамките на секунда-две, след което се оправя за няколко секунди, и след това пак същото.... Когато колата загрее, съответно минавам на газ, и проблемът ми изчезва, въпреки че дори и тогава се усеща леко потрисане на колата, което изчезва чак когато си загрее напълно. Пробвал съм, след като запаля на студен двигател да погледна под капата - и за мое учудване двигателя, както си работи и в момента, в който започнат да падат оборотите, започва да се тресе доста повече от нормално (през останалото време отново се потриса, но доста по-слабо), та чак скоростната ми кутия се тресе до него, и като хванеш скоростния лост, се усеща една лека вибрация.

Ако някой има някаква идея какво му е помогнало да казва. В петък пак отивам в бокса за втори тур изследвания :), та да видим дали някоя грешка не е излязла и да си каже сама, или ще трябва да се разследва :) - дано да е първото!

Редактирано от zanio
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И азимам същият проблем 1.8 AGN казаха ми че е от дроселовта клапа или по скоро от моторчето но след като изчетох всичко тук се замислям какво точно да правя да я сменям ли тази дроселова клпа или не :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

redji14 по моя неофициална информация мисля че има вариант за смяна само на заветното стъпково моторче. Нека тея дето по знаят да кажат дали е така. Иначе ако имаш лев сменяй клапата ама не е евтина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да се смени само моторче (дори и да се ремонтира в някои случай), но като цяло трудно се намира човек, на който да му се занимава с това да го направи - ако намериш такъв - възползвай се, защото дросел на старо хем се намира трудно, хем пък и си е цифра - 100 лева и нагоре :(

Редактирано от zanio
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе аз ще го сменя ще прегладувам парите проблема ще в ако пак прави същите проблеми, това ще означава че съм се преебал със 100 лева за нищо :(



Пък и другият проблем е, че някой от хората във форума по назад казаха, че са сменили дросела и пак си е продължил проблема именно това ме притеснява

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, имам същия проблем с трудно палене сутрин на бензин(палеше от 5-6 пъти, колкото по-студено, толкова по-трудно), Колата е А3 1.8 125кс, без турбо, на метан. Смених температурен датчик за 20тина лева:b5e850e40ac3def077083c2c94cb72f9.jpg
Това частично оправи проблема, (След Ваг-Ком-а ми казаха да го сменя, изкара 'Fuel Throttle' грешка)
След смяната почна да пали от 1вия път на студено, но проблема почна да се получава пак.
Определено този датчик беше една от основните причини, но явно не е само това,
Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги , имам A3 1.8Т AGU , взех я преди два месеца и имам същия проблем като вашия само 4е добавен и още един към него. Колата пали трудно само и единствено когато не е палена доста време (примерно една ве4ер) и това е само първия път както при вас. Но това, което много пове4е ме дразни е 4е оборотите ми на празен ход играят постоянно и също така колата ми изглежда доста мудна до 3500-4000оборота. Това което си мислех аз преди да про4ета темата е 4истене и адаптация на дросела и евнтуално запалителни свещи и кабели. Колата ми има газ и обръща като стане на 30градуса. Газовата ми е от месец някъде, но проблема с паленето го има от скоро и няма зна4ение дали е 20градуса навън или 5.. колата пали по един и същ на4ин само първия път. Утре ще ходя при едно приятел4е да видим за дросела какво ще каже , може да свалим свещите и да видим дали слу4айно може проблема да е от тях с паленето, но като 4ета темата съм на 70-80% сигурен 4е няма да е от тях и ще се окажат перфектни... 

Дано да успеем да решим проблема с паленето 4е тепърва ще става -10 и -20градуса навън. 

 

(съжалявам за това 4е пиша 4-ка вместо самата буква, но просто не ми работи въпросната буква на клавиатурата и моля да бъда извинен :) )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери си картерната вентилация щом ти играят ниските обороти. Виж на запален двигател дали лесно можеш да махнеш капачката на маслото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Утре дано да остане време да се занимавм с нея , 4е днес не ми остана време. Ако има развитие при мен ще пиша :)

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги! Смених горивен филтър и почистих бензиновата помпа.... ефект НУЛЕВ !!!! Вече държа колата навън и сутрин едва, едва пали..... а все още не са паднали температурите толкова !!!! Както казах преди това.... зимата ще е някакъв АД, направо не ми се мисли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ПИчове пробвайте временно докато не разберем проблема(поне аз така правя всеки пък като паля колата сутрин) натискам педала на газта, още преди да дам на контакт но не много, задържам го натиснат..... паля и колата запалва от раз... осеща се едно леко зачудване да ли да не изгасне но докато е натиснат ПЕДАЛА няма как да изгасне!!! държа го натиснат така докато позагрее малко мотора и пускам педала.... НО НЕ Я ФОРСИРАЙТЕ!!! а го дръжте леко натиснат около 1500 до 2000 оборота!!! ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бе то и аз така правя и трябва да го държа натиснат не повече от 10-на секунди и после всичко се нормализира. Ако не го натисна се случва точно следното:

1. Колата пали на 1200 оборота

2. Почват да падат оборотите на 800

3. След това задържат за 2-3 секунди на 400 придружени от голямо тресене на двигателя все едно работи на 2 цилиндъра

4. И накрая угасва

 

След това следва повторен опит за запалване и там вече всичко е нормално. В смисъл че само първото запалване е така, а на второто няма и помен от някакъв проблем. Единствено това явление мога да си го обясня с недостиг на гориво при първото палене. Нямам идея какво друго може да причини такива симптоми и то само веднъж първият път след голям престой на колата. Ако я оставя 6-7 часа без да я карам отново не се проявява. Единствено като я оставя вечерта в 19:00 часа и я паля другата сутрин в 8:30.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Давам няколко съвета от които аз съм наблудавал трудно палене ...

Със сигурност мога да кажа че от помпа ... много трудно !

1. горивен регулатор на рейката особено ако има цнц/лпг

2. температурен датчик

3. почистване на дроселовата клапа и адаптация след това с ваг ком ( това колкото и да ти са навряни ръцете в задния калник всеки може да го направи за 1 час)

4. Стари свещи, кабели , ботуши на бобини, слаба маса 

5. Ламбда сонда

И почистването на дросела се прави, като се свали от колектора а не като някой му пръсне нещо отпред ! Цялата гняс, която пречи се намира от вътрешната страна на клапата!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери си картерната вентилация щом ти играят ниските обороти. Виж на запален двигател дали лесно можеш да махнеш капачката на маслото.

Капак4ката се махна съвсем нормално докато е запалена.Така ли трябва да е ? 

4етох за картерната вентилация, но така и не разбрах къде мога да го открия това? Про4етох 4е ако вентилацията е запушена може да е по всякаква при4ина, но най-4есто е при износен двигател.. това възможно ли е ? 

 

П.С.: Намерих темата, в която е описано вси4ко за картерната вентилация :)

Редактирано от icaka95
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да си сверим часовниците-всички ли сме с газови уредби? 
Ако е така знаем поне от къде да започнем .. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

 

Аз съм с газова монтирана тук в българия от мен и още едно приятел4е и то преди няма и месец сигурно, но не е от газовата проблема, защото моята болежките си ги имаше и преди това..

Преди малко ходих при един приятел(майстор), 4е за късмет дойдоха и други познати с които поговорихме за болежките с паленето, оборотите и вървенето на колата ми и стигнахме до извода 4е на първо място трябва да си смъкна дросела да го из4истя, също така и дебитомера, да си из4истя грешките и да видим какво ще стане от там насетне. Ако покаже пак същите грешки ще трябва да го мислим и най-ве4е да се насо4а към нов дросел, което не ми харесва .. мислех да се занимавам да си сменя ремъците и ролките, а то пари няма да останат за тях. Ще споделя след цялата схема какво се е полу4ило накрая и ще следя с това палене дали е намерено решение, но при мен паленето гаранция не е от дросела :/ 

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая кола ме изненадва всеки ден,сутринта (8:00) на 2 градуса запали от първият път както си му е реда на хиляда и няколко оборота и т.н одеве тръгвам си от работа сигурно беше поне 15 градуса 18:00 и запали от 3-тия път с припомпване на педала на газта за да се стабилизират оборотите иначе сиг.пак щеше да угасне!Нз вече какво да правя,мерихме налягане на помпата всичко е ОК ама те....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове аз мисля да започна от почистване на дюзите! Може да са зацапали и да се получава така нареченото пикаене на дюзи!!! Капково вкарване на бензин през дюзите и се получава някъкво задавяне!!! А трябва да е впръскващо вкарване на бензин!!!! Мойте дросел клапа са идеални и дебитомер! Съмнения имам и за клапана за регулиране на горивото който е на бензиновата рейка!?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бе то и аз така правя и трябва да го държа натиснат не повече от 10-на секунди и после всичко се нормализира. Ако не го натисна се случва точно следното:

1. Колата пали на 1200 оборота

2. Почват да падат оборотите на 800

3. След това задържат за 2-3 секунди на 400 придружени от голямо тресене на двигателя все едно работи на 2 цилиндъра

4. И накрая угасва

 

След това следва повторен опит за запалване и там вече всичко е нормално. В смисъл че само първото запалване е така, а на второто няма и помен от някакъв проблем. Единствено това явление мога да си го обясня с недостиг на гориво при първото палене. Нямам идея какво друго може да причини такива симптоми и то само веднъж първият път след голям престой на колата. Ако я оставя 6-7 часа без да я карам отново не се проявява. Единствено като я оставя вечерта в 19:00 часа и я паля другата сутрин в 8:30.

колега при мен е същтия  проблем но мисля че е от дюзите  много караме на газ или е температурния датчик нещо бърка екуто и влиза в авариен режим или я дави с много гориво или с по малко трета година е при мен карам сас сащтия мотор като твоя не че има гиража пали и на минос 25 но тресе здраво и ме дразни

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...