sskamen Публикувано 18 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2013 Сложих дневни светлини и са свързани към бобината. Като въртя на стартер мигат. Как мога да ги свържа, след като запали мотора тогава да светват, както са фаровете? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 18 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2013 (Редактирано) При всички положения ще ти трябва допълнително реле, което да се командва или от изхода за лампата за зареждане на алтернатора или да следи напрежението на ел. инсталацията и като стане над 13В да ги включи. Потърси с търсачката - има много теми в които е коментирано. Редактирано 18 Септември 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sskamen Публикувано 18 Септември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 18 Септември 2013 Това ми е достатъчно колега. Трябва да свържа реле към лампата на на алтернатора на таблото(когато изгасне да ги включва) или реле за напрежение(когато мине 13в да включва). А има ли някакъв проблем за светлините, че работят на над 13 волта? Ще трябва ли да ги смъкна на 12? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todir Публикувано 18 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2013 При запалена кола и изправен алтернатор така или иначе волтажа не пада под 13.6в, даже е 14.2. Релето е 13в за да сработва само когато колата е запалена и волтажа се вдигне над 13в. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sskamen Публикувано 18 Септември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 18 Септември 2013 Това е ясно, но дали има проблем, че работят на 14.2 волта а не на 12 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
davido Публикувано 18 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2013 (Редактирано) Няма проблем колега, че работят на 14в. Аз си монтирах такъв модул, който включва дългите светлини на 30% след запалване на двигателя, но се появява един проблем при студен старт стрелката на оборотомера прави един пик до около 3000 оборота, а оборотите не се покачват, след което няма проблеми. От сервиза казаха, че има някакво смущение при стартиране на дневните светлини, но това не било проблем. Иначе съм много доволен. Редактирано 18 Септември 2013 от davido Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване