Jump to content

Централно заключване, вакуум помпа


mshbul

Recommended Posts

Последно потвърди ли се, че машинка от голф 3 (какъв-комби или не) става на нашите коли... ???

 

Аз съскам кораво откъм багажника, чува си се харабийски  :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 83
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

И аз се зачудих дали този маншон има функцията да държи налягането, но явно като е здрав се справя и даже и да не е предвидено да е така, явно работи. Освен това доста колеги са се оправяли със смяната му. Ако все пак не му е такава функцията трябва да има семеринг около лостчето, който да изпълнява тази функция. Нека някой, ако е разглобявал да каже.

Въздухът се движи от същата страна, където е лоста, Ако го бяха направили от другата, този маншон нямаше да има нужда от такива функции.

 

Свалих втори път пневматичния елемент с идеята да го разглобя, но се отказах, защото имах опасения, че няма да оцелеят пластмасите, второ нямах много време и трето реших да търся маншон като най-просто решение.

 

Някой тук твърдеше, че този маншон не трябва да има уплъняващи функции, нека обясни как става уплътнението, за да знаем къде да копаем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз твърдях, че няма уплътняваща функция маншона, но при мен (по спомен), вакуума(тръбичката) влиза от едната страна,следва мембрана, а от другата страна на мембраната е лостчето с маншона.

Ще погледна утре дали не бъркам нещо. Гледам, че по каталог има разлика в машинките авант и седан. Аз съм със седан.

4A0862153B    operating valve    rear/sedan
4A9862153A    operating valve    rear/AVANT

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Машинката на багажника работи на обратно спрямо другите...ако тя тегли, другите бутат, или обратното. За това се ползва нейната предна камера, всички други ползват задната камера. Точно машончето  към лостчето на машината затваря предната "страна(обем)камера" на машинката. И точно като се скъса то, почват мизериите. Проблема е че на много малка площ се разпределя да направи голямо движение.

 

ПП - Маншончето от капки за очи се обръща наопаки, после се слага...цитирам по памет. При мен изкара 2 години, като аз леко го намазах с технически вазелин да не съхне материала.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, ще пробвам и наопаки.

Но въпреки това ми се струва доста твърда гумата и ме съмнява да стане добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, аз имах същите съображения. И на мен ми се видя неподходящо, но резултата е на лице. Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това маншонче го бях заменил с такова от капки за очи, но не изкара много,сцепи се.Сложих старото,като го обвих с изолир на Теса.Още държи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обърнах наопаки един маншон от капки, но като го гледам няма да е по-различно. Не виждам как ще остане свит при заключено положение.

И аз сега съм го нагласил с реглажа и на косъм работи, защото има все пак 2-3мм полезен ход, който маншонът не успява да върне. Но не виждам начин да работи като оригиналния маншон.

 

Залепих моя оригиналния и ще го сложа да видим дали ще изпуска.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Машинката на багажника работи на обратно спрямо другите...ако тя тегли, другите бутат, или обратното. За това се ползва нейната предна камера, всички други ползват задната камера. Точно машончето  към лостчето на машината затваря предната "страна(обем)камера" на машинката. И точно като се скъса то, почват мизериите. Проблема е че на много малка площ се разпределя да направи голямо движение.

Много точно и вярно обяснено  :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се, че се включвам в темата на колегата, ама да питам две нещица? Първо, като заключвам/отключвам колата чувам бръмчене от машинката която захвранва централното - да очаквам ли сюрпризи и ако да, то какво бих могъл да си проверя преди това? Второ, някой може ли да каже как се заключва/отключва тази кола като е свален акумулатора? При мен без акумулатор май не ми работят ключалките.

Редактирано от blacky
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е не може да не ти работят ключалките ....

Те нямат нищо общо с акумолатора, те са механични . :)

 

Отключваш с ключа просто. Ако не ти работят трябва да видиш защо ?

Въртят се ключалките и не се случва нищо или не се въртят ключалките?

 

 

По принцип този тип клчове са малко кофти за стари коли, защото пластините в патрона имат само по едно малко зъбрче, което влиза в канала странично на ключа. Зъбчето е доста малко - 2-3 кв милиметра и с годините се износва и почват пластините да не работят... :(

 

Само нови пластини оправят нещата, или да извадиш "пропадналите" , но пък ако извадиш пропадналите се намалява секретността. По спомен на вратите са 7 , на волана 10 пластини , като извадиш 3- ще държи секрета/секретността/сигурността само на 3 пластини и не е ок ...

Редактирано от Fitil4o
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за информацията колега, явно не е на добре. Ключалките се въртят, но не отключват/заключват. С контактния ключ няма проблеми(засега). Ще изчакам още колеги да се включат и утре ще гледам какво да правя, че започвам са се притеснявам.

Редактирано от blacky
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Махни тапицерията ....

 

Трябва да има нещо откачено отзад от щамгите за да се върти партона и да не заключва/отключва. Това движение се предава посредством щангички. Нещо е откачено на 100 %  :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбирам. За съжаление и аз така си мислех. Интересното е, че и на шофьорската врата и на багажника е така. Други ключалки нямам. Не обичам да махам тапицерии, но явно ще се наложи. Мерси за информацията. Ще почна от багажника че е по-лесно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Махни тапицерията ....

 

 

Добре де, на мойта спря да се върти патрона на петата врата. Заключва и отключва само от централното. Некви идеи ?!?  :dogeyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да сваляш кората, сваляш целия патрон(ключалката)...Внимателно демонтираш ел.частта...Отиваш при "някой"(автосервиз) даваш ключалката(патрона с механизма) на ултразвуково почистване. След това е като нов!!! На моя съм го правил това, ключа почва да се върти супер лесно.

 

ПП - Проблема е че от боклуци и рядка употреба "капачето" което затваря ключалката и я пази от прах, и вода не може да затвори. С вд40 пробвах, но резултата при мен беше блокирали пластини на патрона. Само ултразвук.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте колеги,аз също имам познатия проблем с работеща помпа по 10-15сек...от това което прочетох до тук /колата съм я купил наскоро и сега се запознавам с "болежките"/,проблема явно е в въпросното маншонче или мембраната.При мен интересното е,че като заключа колата избирателно се заключват вратите,например само шоф+задна дясна,или шоф+пасажерска...редуват се всеки път различно..ОБАЧЕ,докато "бучи" компресора ако отворя и затворя НЕзаключените врати,веднага се заключват...Питането ми е къде по-точно да търся проблема и да се насочвам,да не ровичкам из цялата кола и всички врати?И къде се намира вакум помпата по-точно?Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вакуум помпата е под задната седалка. Оттам тръгват маркучите.  

Твоя проблем е много странен, но явно имаш изпускане. намери първо него, като започнеш от багажника. И ако не се оправи тогава търси друго.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Само да отучним,от маншона на вакум помпата под задната седалка или на машинката на багажника,че малко се бъркам,,?

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От машинката на багажника. От там губи налягане, или вакум...и за това не може да заключва вратите коректно(понеже силата на вакума/налягането отслабва от пропуска в системата)..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купих цяла машинка, която беше от Ауди 100 и есатествено не стана. 

 

Дадох 40 лева за маншона с 2 думи :blush:  - сложих го на старата машинка ...

 

Мисля си, че от багажника на голф/пасат трябва да е такава машинката и маншона да е същият 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес оправих проблема.Оказа се,че е машинката,свалих я и намотах маншона с най-обикновен изолирбанд като пристегнах равномерно за да може все пак да се движи лостчето нагоре-надолу.Монтирах по обратния ред и воала!Всичко си работи акуратно и бързо.Ще видим колко ще изкара.Благодаря за съветите.


Редактирано от JRC
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...