samo_pechka Публикувано 22 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2013 Здравейте колеги . Имам питане, относно "повдигането" с около 25мм допълнително - отпред и отзад, на посочения в заглавието автомобил, надявам се "безопасна" височина за окачването и др. Знам ,че ще има колеги , за които това е меко казано странно желание , но търся малко по-добра проходимост по родните ни пътища ( и НЕпътища ) Не искам да откривам топлата вода , ако случайно има колега минал по този път , ще съм му благодарен за инфо и решения . За протокола: колата е със стандартното си окачване ( височина) и е дизелова АФН . Мислил съм по въпроса , имах опция за подложки на Вайтек под/над пружините , но не ми хареса , четох отзиви в немско ,че излизат/падат от местата си по-често , отколкото трябва и застават на една страна . Автоматично това решение отпада при мен . Търсих едно известно време читави пружини от 2.5 ТДИ куатро, Б5 разбира се , мислех си евентуално да ползвам такива , но се съмнявам да се вдигне толкова, или поне равномерно, да не се получи "планината нагоре" , отделно дали и ще намеря ( не говорим за нови , там ясно ,че има ), мислех си и за пружини от с.Крън , но там инфото ми е малко слабо , а и не знам дали ще "уцелят" дължината ....Та ако пропускам някое друго решение...исках да го съчетая със смяна на амортисьори . Благодаря предварително на отзовалите се . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samo_pechka Публикувано 22 Октомври 2013 Автор Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2013 (Редактирано) Пропуснах да попитам , знае ли някой цветните точки /кодировки по пружините според индекса тегло и вида окачване на мост при А4 Б5 и куатро въобще , всички моторизации ,седан,комби и т.н. .Благодаря предварително Редактирано 22 Октомври 2013 от samo_pechka Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ksi1 Публикувано 23 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2013 (Редактирано) провери в ЕТКАКрън е вече град За да ти направят там пружини трябва да им занесеш модел от който да вземат дължината,твърдоста и колко да се закали новата пружина. Редактирано 23 Октомври 2013 от ksi1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 23 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2013 ето какво направих аз по досадния проблем "спортно окачване при куатро" на В5, смених предните пружини с нови "високи" и съм доволен. Пружините взех от Кокича. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vath Публикувано 23 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2013 Амортисьорите сменят ли се или само пружините? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 23 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2013 (Редактирано) Желателно е. Моите бяха заминали напълно, затова сложих нови (по-"меки").По идея 1ВЕ окачването би трябвало да има по-малък ход, съответно и амортисьора, затова е логично с по-високите пружини да сменяш и съответни амортисьори. Редактирано 23 Октомври 2013 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samo_pechka Публикувано 23 Октомври 2013 Автор Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2013 (Редактирано) ето какво направих аз по досадния проблем "спортно окачване при куатро" на В5, смених предните пружини с нови "високи" и съм доволен. Пружините взех от Кокича.Колега , а задните? Аз утре ще видя точно какви са на колата ми ( дано видя и цветните маркировки ) ,кода на типа окачване, както и кодовете за тегло по мост от лепенката в багажника , ще ги кача да обсъдим вариантите. Знам ,че със смяна на пружините ( и амортисьорите разбира се ) ще стане "най-качествено" повдигането . Съжалявам ,че имах прекрасната възможност да си купя от немско комплект такъв от a4 b5 2.5 tdi quattro notarzt ( б.м.помощ) която тъкмо я разкостваха в морга , чак сега разбрах,че тя е била сто на сто с усилено окачване и пружини ,тогава не ми изглеждаше кой знае колко по-висока от мойта , но няма начин да не се повдигнеше с този комплект колата ми ,.Не знам ,но предполагам ,че онази е била поне с 100-150 кила по-тежка от моята заради оборудването си ( бърза помощ) и самата моторизация де. Редактирано 23 Октомври 2013 от samo_pechka Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 24 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2013 (Редактирано) Задните при мен странно защо са достатъчно високи, затова и останаха на колата. Не съм уточнявал с Кокича твърдост на пружини, ход на амортисьори и комбинации, колата ми трябваше по-висока и с работещи амортисьори, точно такива имам сега, оставих го да намери това , което прецени според VIN-а и исканото. Естествено в момента амортизацията отпред е по-мека в сравнение със спортната, малко люлее при резки завои, но колата не участва в DTM все пак, аз съм доволен че не стържа наред. Редактирано 24 Октомври 2013 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samo_pechka Публикувано 24 Октомври 2013 Автор Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2013 (Редактирано) Сега качвам снимка с опциите по колата виждаме кода за окачването 1BA, тегловите кодове по мост OYS-отпред, OJG-отзад , снимки и на пружините (цветните точки ) задни: предни : На снимката на пружините отпред нещо жЕлто-то.....вероятно е да е оранжево (поне на мен така ми се видя на "живо" ) Сега големия въпрос : какви пружини ( с какви цветни точки) да и сложа отпред и отзад ,че да се дигне още два пръста колибата при всички положения и амовете ще се сменят , а те какви да са ? Много станаха питанките ...Пропуснах да измеря с ролетка разстоянието от земята до най-високата точка на калника ...утре и това Редактирано 24 Октомври 2013 от samo_pechka Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SlaviBluTeam Публикувано 24 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2013 Сложи втулки ( тръба 20-30мм ) под подложката на пружината. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 24 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2013 Аз точно така направих. Само отпред.Както написа по-горе НИКО и при мен отпред беше по-иска отколкото отзад. Сега се изравни и не опира.Твърдата возия обаче остана. Окачването беш като твоето според бележката в багажника. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samo_pechka Публикувано 24 Октомври 2013 Автор Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2013 (Редактирано) Сложи втулки ( тръба 20-30мм ) под подложката на пружината.Къде точно ? Дай малко пояснения колега , ако може и нещо снимчица Аз уж съм схватлив , ма нещо...не моа загрея тая тръба де се слага.. Аз точно така направих. Само отпред.Както написа по-горе НИКО и при мен отпред беше по-иска отколкото отзад. Сега се изравни и не опира.Твърдата возия обаче остана. Окачването беш като твоето според бележката в багажника. И ти ли си подлагал втулка? Ще се радвам на малко по-подробно инфо, къде -как- колко мм При мен стойката е наред , не е "наведена" и самите пружини са си о.к. според мен ,т.е. не са омекнали или нещо такова. При мен ще се вдига и отпред и отзад ... Редактирано 24 Октомври 2013 от samo_pechka Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SlaviBluTeam Публикувано 24 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2013 Мериш диаметъра на амортисьора и намираш тръба със същите размери ( ако няма отиваш на стругар ) .Сваляш пружината и махаш ламарината и там слагаш втулката, по този начин натягаш пружината . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 25 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2013 (Редактирано) Аз сложих черупка от лагер. Не помня какъв размер беше...Пасна идеално, колата се повдигна почти 2см. Сложих я за проба и вече 30000км(3год.) карам така. Редактирано 25 Октомври 2013 от GLS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samo_pechka Публикувано 25 Октомври 2013 Автор Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2013 Ясно колеги . Ще поогледам малко по-подробно (и отблизо) самите амортисьори. Аз по този начин бях вдигнал един мои Голф 3 отзад , избих ламарината нагоре , направих втулка и набих обратно подложката . Просто там разбрах ,че въпросната подложка не е заварена , ако и и при ауди-то са така , ще стане по описания начин ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 25 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2013 Не е заварена. Даже мисля излизаше без избиване Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване