waif Публикувано 22 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2013 Преди няколко часа съпругата ми незнам какво е правила ,немогла да запали аудито. след вкарването на ключа нямаше никаква индикация на таблото кормилото си оставаше заключено само радиото тръгваше. Закачих кабела и излезна тази грешка: -------------------------------------------------------------------------------Адрес 05: Доступ и запуск Маркировки: 4F0-910-852.clbЧасть No SW: 4F0 910 852 HW: 4F0 905 852 BКомпонент: FBSAUDIC6 ELV H30 0220Пересмотр: 31050601 Серийный номер: 10600300150055Кодирование: 0000129Заказ #: WSC 01196 264 90187VCID: E3C9AC8F7255381BFE1Часть No: 4F0 910 131 DКомпонент: FBSAUDIC6 EZS H44 0070Часть No: 4F0 910 220 DКомпонент: FBSAUDIC6 IDG H39 00401 Ошибка найдена:00288 - Исполнительный механизм блокировки рулевой колонки(N360)014 - НеисправенСохраненный стоп-кадр:Неисправности: 01111110Приоритетные неисправности: 1Ошибка частоты: 1Сброс счетчика: 99Пробег: 190502 kmИндикация времени: 0Дата: 2013.10.22Время: 10:14:27----------------------------------------------------------------------------------------------------- изтрих я и колата се оправи.Искам да попитам каква може да е причината за това, -какво да сменям. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Murphy Публикувано 22 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2013 Кормилната колона си заминава.Има хора тук сменяха,дефект си е явно.Нова от порше е около 1500лв със смяната.С безключово палене ли е колата.Мисля си че някой пробва да я ремонтира,но не знам какъв е резултата.Колегите които са се сблъсквали с проблема да кажат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
waif Публикувано 22 Октомври 2013 Автор Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2013 С нормален ключ е колата без круиз контрол. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Murphy Публикувано 22 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2013 Един чип се скапва,и заради него се сменя цялата колона,или си ходиш с кабела и като стане зачистваш грешката и караш,или сменяш,.Не би трябвало да го прави много често.Виж и акумулатора да не си заминава.Мисля че имат връзка двете неща Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
waif Публикувано 22 Октомври 2013 Автор Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2013 Мерси колега!Немага да разбера от лога ,всящност коя част е повредена. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Emillion Публикувано 22 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2013 http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=150479 В тази тема е дискутиран проблемът с имобилайзера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
waif Публикувано 22 Октомври 2013 Автор Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2013 Мерси за бързите отговори. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Muhtarov Публикувано 12 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2013 моята я смених 2000лв с порше.чак след това разбрах, че имат чалъми и ги поправят тези чипове. Сега старата колона ще я нося на ключар да видим дали ще стане да я оправи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 2 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2013 В тая тема не пише на практика нищо. Някой в крайна сметка успя ли да разреши този проблем без смяна на цялата конзола? Гледам, че в ибей се продават разни неща, но не съм сигурен кое точно е нужно. Като гледам немската страница, не мисля, че на подлагането на шайби му викат оправяне. Какво става като превъртят зъбите? Вътре платката на конзолата е залята цялата със смола, там нещо ако замине е ясно, че край ама ако проблема е в микроключетата и пластмасовите колелца може да се направи. Някой има ли да ми даде един имобилайзер който е правил проблеми и е бил сменен. Искам да взема размерите на елементите и да дам на един приятел с роботизирана фреза много сериозна да ми направи по няколко комплекта да има ако на някой му се прецака това направо да се сменят с нови. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 2 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2013 Колегите сменяли с нови трябва да имат, освен ако не са връщали старата част! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 2 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2013 (Редактирано) Да даде някой една ще е супер. Има две колелца и две микроключета вътре, платката е засмолена и не би трябвало да гори каквото и да е било вътре. Има и два болта дето се късат при махане щото нямат глави. Ако направя колелета, които ще са безбожно евтини, ключета има бол за стотинки би трябвало да се получат нещата... Редактирано 2 Декември 2013 от N1995 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 4 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2013 Тия два болта се махат като се нагреят или се лъжа? Така поне ги махам на ЕКУ-тата като им спирам ДПФ-ите и правя BDM.Видях наскоро, че се продават имобилайзер емулатори за кормилните колони и реално можеш да я премахнеш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 4 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2013 Дай линк да видим какво се продава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
waif Публикувано 10 Декември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 10 Декември 2013 Колеги, дали има връзка надстройването на MMI с интернетски софт и проблема на колоната. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 10 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2013 (Редактирано) Абсолютно никаква. Колоната си има отделен софт. До края на седмицата ще бъде налят БЕЗОПАСТНО (подчертавам) на моята кола и ще разкажа. Редактирано 10 Декември 2013 от N1995 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
missy Публикувано 10 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2013 Абсолютно никаква. Колоната си има отделен софт. До края на седмицата ще бъде налят БЕЗОПАСТНО (подчертавам) на моята кола и ще разкажа. ....безопасно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 10 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2013 С презерватив Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 10 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2013 Без паста иска да каже Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 10 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2013 Само аматьорите ползват паста, професионалистите жулят на сухо ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 11 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2013 Не Стефчо, без шанс да трябва да си пращам модулите по пощата на неоознати. Мислих, че точно ти ще ме разбереш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 11 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2013 Ъпдейтнахме колоната. Да видим дали ще има подобрение. Не вярвам ама лошо няма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 15 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2013 Ъпдейта НЕ решава проблема. За съжаление. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 29 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2013 Някой, който си е сменил конзолата и пази старата да има случайно желание да я дари за науката? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kriso_ea Публикувано 27 Май 2014 Доклад Share Публикувано 27 Май 2014 (Редактирано) И на мен ми направи миналата седмица този проблем.Не иска да си познае ключа. Светва само навигацията.Изчистиха ми грешката и тръгна, но вчера пак се заключи.Майсторът твърди , че може да мина и само със смяна на акумулатор, но твърди че за тези коли трябва само оригинален акумулатор (500 лв.). Моя в момента е 100 амперов ексайд.Да сменям ли акумулатора с оригинален и да се надявам да се оправи? И задължително ли е да се сложи оригинален акумулаторНякой вече прави ли процедурата по ремонт на тая кормилна колона или какво и да е там Редактирано 27 Май 2014 от kriso_ea Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 27 Май 2014 Доклад Share Публикувано 27 Май 2014 От къде си? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване