Jump to content

КОРМИЛНА КОЛОНА


waif

Recommended Posts

Преди няколко часа съпругата ми незнам какво е правила ,немогла да запали аудито. след вкарването на ключа нямаше никаква индикация на таблото кормилото си оставаше заключено само радиото тръгваше. Закачих кабела и излезна тази грешка:

 

 

-------------------------------------------------------------------------------
Адрес 05: Доступ и запуск Маркировки: 4F0-910-852.clb
Часть No SW: 4F0 910 852 HW: 4F0 905 852 B
Компонент: FBSAUDIC6 ELV H30 0220
Пересмотр: 31050601 Серийный номер: 10600300150055
Кодирование: 0000129
Заказ #: WSC 01196 264 90187
VCID: E3C9AC8F7255381BFE1

Часть No: 4F0 910 131 D
Компонент: FBSAUDIC6 EZS H44 0070

Часть No: 4F0 910 220 D
Компонент: FBSAUDIC6 IDG H39 0040

1 Ошибка найдена:
00288 - Исполнительный механизм блокировки рулевой колонки(N360)
014 - Неисправен
Сохраненный стоп-кадр:
Неисправности: 01111110
Приоритетные неисправности: 1
Ошибка частоты: 1
Сброс счетчика: 99
Пробег: 190502 km
Индикация времени: 0
Дата: 2013.10.22
Время: 10:14:27

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

 

изтрих я и колата се оправи.

Искам да попитам

 

 каква може да е причината за това, -какво да сменям.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 146
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Кормилната колона си заминава.Има хора тук сменяха,дефект си е явно.Нова от порше е около 1500лв със смяната.С безключово палене ли е колата.Мисля си че някой пробва да я ремонтира,но не знам какъв е резултата.Колегите които са се сблъсквали с проблема да кажат

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един чип се скапва,и заради него се сменя цялата колона,или си ходиш с кабела и като стане зачистваш грешката и караш,или сменяш,.Не би трябвало да го прави много често.Виж и акумулатора да не си заминава.Мисля че имат връзка двете неща

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

моята я смених 2000лв с порше.

чак след това разбрах, че имат чалъми и ги поправят тези чипове. Сега старата колона ще я нося на ключар да видим дали ще стане да я оправи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

В тая тема не пише на практика нищо. Някой в крайна сметка успя ли да разреши този проблем без смяна на цялата конзола? Гледам, че в ибей се продават разни неща, но не съм сигурен кое точно е нужно. Като гледам немската страница, не мисля, че на подлагането на шайби му викат оправяне. Какво става като превъртят зъбите? Вътре платката на конзолата е залята цялата със смола, там нещо ако замине е ясно, че край ама ако проблема е в микроключетата и пластмасовите колелца може да се направи.

 

Някой има ли да ми даде един имобилайзер който е правил проблеми и е бил сменен. Искам да взема размерите на елементите и да дам на един приятел с роботизирана фреза много сериозна да ми направи по няколко комплекта да има ако на някой му се прецака това направо да се сменят с нови. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да даде някой една ще е супер. Има две колелца и две микроключета вътре, платката е засмолена и не би трябвало да гори каквото и да е било вътре. Има и два болта дето се късат при махане щото нямат глави. Ако направя колелета, които ще са безбожно евтини, ключета има бол за стотинки би трябвало да се получат нещата...

Редактирано от N1995
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия два болта се махат като се нагреят или се лъжа? Така поне ги махам на ЕКУ-тата като им спирам ДПФ-ите и правя BDM.

Видях наскоро, че се продават имобилайзер емулатори за кормилните колони и реално можеш да я премахнеш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно никаква. Колоната си има отделен софт. До края на седмицата ще бъде налят БЕЗОПАСТНО (подчертавам) на моята кола и ще разкажа.

Редактирано от N1995
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно никаква. Колоната си има отделен софт. До края на седмицата ще бъде налят БЕЗОПАСТНО (подчертавам) на моята кола и ще разкажа.

 

....безопасно?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не Стефчо, без шанс да трябва да си пращам модулите по пощата на неоознати. Мислих, че точно ти ще ме разбереш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
  • 4 months later...

 И на мен ми направи миналата седмица този проблем.

Не иска да си познае ключа. Светва само навигацията.

Изчистиха ми грешката и тръгна, но вчера пак се заключи.

Майсторът твърди , че може да мина и само със смяна на акумулатор, но твърди че за тези коли трябва само оригинален акумулатор (500 лв.). Моя в момента е 100 амперов ексайд.

Да сменям ли акумулатора с оригинален и да се надявам да се оправи? И задължително ли е да се сложи оригинален акумулатор

Някой вече прави ли процедурата по ремонт на тая кормилна колона или какво и да е там

Редактирано от kriso_ea
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...