OvivO Публикувано 8 Август 2017 Доклад Share Публикувано 8 Август 2017 Как сте ги направили да не се заключват? Вчера при проблема всеки път се самозаключваше...иначе имам опция със задържане на Stop бутона да заключа волана, но никога не я ползвам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 9 Август 2017 Доклад Share Публикувано 9 Август 2017 @kpematop Не е ли време да се заемеш с този проблем и да го решаваш и софтуерно отключваш волана и колоната и я оставяш така, спираш моторчето или емулираш вместо сигнал към него, например да премигват веднъж мигачите и колата да си мисли, че всичко си е наред всички щастливи... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 9 Август 2017 Доклад Share Публикувано 9 Август 2017 Аз работя с Велин от keyplus, нямам време за такива занимания аз. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 13 Август 2017 Доклад Share Публикувано 13 Август 2017 Утре ще свалям колоната за чистене. Гледам колегите по 6-7 часа са се мъчили, толкова ли е трудно? Каква е процедурата по сваляне? Ако няма ефект този Велин от София ли е? Колко излиза деактивирането на това моторче? Не мога ли просто да му резна кабелите докато е в отпврено положение? Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 14 Август 2017 Доклад Share Публикувано 14 Август 2017 Тази сутрин пак ми го направи, само че даде контакт и след това никой, нито с ключа, нито със Start бутона. Изключих и пак си даде контакт и пак не иска да пали. Преди седмица даже не даваше на контакт, дали е един и същ проблемът? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 14 Август 2017 Доклад Share Публикувано 14 Август 2017 Супер странно, днес след работа я пробвах, пак махнах плюса на акумулатора за 20 секунди само, сложих я и запали?!?!? Не знам дали ще работи това всеки път, но някой, ако изпадне в подобна ситуация, може да пробва. а някой да се сеща какво се случва, че след разкачане на плюса, кормилната колона работи нормално?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 15 Август 2017 Доклад Share Публикувано 15 Август 2017 Разкачанетп на плюса работи всеки път. Откачай го за 1-2 секунди само да не ти нулира часовника. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
etokak Публикувано 28 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2017 Колеги и аз имам май същия проблем като вас . Като дам на контакт и нищо не се чува дори нищо не светва по таблото . От контактния ключ ли ще е или от кормилната колона . Моля за съвет Весели празници на всички ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 28 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2017 (Редактирано) Прочети за грешки, ако няма - пиши, пробвай с откачането на акумулатора и веднага закачане Редактирано 28 Декември 2017 от OvivO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vexman Публикувано 15 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2020 Здравейте колеги, Имам малко нужда от помощ, ако някой има време и е от София. С колата (ауди а6 4ф 2006г. 3.0tdi 224hp), имам следният проблем. Тръгвах за почивка и откачих акумулатора на колата, при което забравих, че не съм я заключил, допрях клемата и я заключих. След което имам подобен проблем който описват и колеги по-горе. Реших, че проблема е в акумулатора и го смених с нов, няма подобрение, взех си лаптоп и диагностика vcds 20.4.2 (втора ръка), като се надявах да мога да изчистя грешките както споменават колегите, но при включването на диагностиката към автомобила и задържането на (спирачка, дълги и аварийни) ми изписва "no interface found". Като за момента не знам дали проблема е в колата или в кабела който купих. Когато кабелът не е закачен за автомобила, ми изписва "interface found"..... Някой имал ли е подобен проблем и ако , да дали може да ми даде съвет какво да правя, също така бих се радвал, ако има колега от София който може да я закачи за неговата диагностика за да разберем къде е проблема много бих се радвал, колата се намира в Илиянци. Казвам се Велизар Петров тел: 08999 51 829 Всяка помощ е добре дошла Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 15 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2020 Проблема е в кабела или драйверите му. Не е в колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunshai Публикувано 15 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2020 Аз същото му го казах на човека снощи че проблема ще е най вероятно в кабела....Толкова ли няма някой колега в София да му помогне на човека с една диагностика . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vexman Публикувано 16 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2020 Благодаря на всички за бързата реакция. След малко мъка и помощ от човека от който купих диагностиката, се оправих и запалих колата. Мерси отново. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 7 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2020 On 8/9/2017 at 10:24 PM, kpematop said: Аз работя с Велин от keyplus, нямам време за такива занимания аз. Стефане, знаеш ли дали Велин е още част от keyplus - вече вдигат като "Ключарят на място" и не се занимават с част от предишните им услуги по колите... Ако не е част, има нов номер и нова фирма ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 7 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2020 може би работи във Франция вече Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil82 Публикувано 17 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2021 Колеги ново 20 одеве ми блокира кормилната колона и не искаше да дава контакт , успях да вляза и да изчистя грешките и колата запали но беше набива грешки в почти всички модули но забравих да ги снимам да кажа какви са точно грешките. Та въпроса ми е нормално ли е в повече от един модул да набива грешка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 17 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2021 да, нормално е, казва, че няма връзка с J516 мисля. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunshai Публикувано 17 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2021 Онзи ден правих 4Fка на РЕАЛНИ 75хиляди км...колоната едва се чуваше 🤣 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MachineSpirit Публикувано 17 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2021 Васко ходи да ти изключат колоната иначе ядовете там са безкрайни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МАРТИН HAMBURG Публикувано 22 Май 2021 Доклад Share Публикувано 22 Май 2021 И аз имам същия проблем и съм в германия и незнам кво да правя ключа се варти музиката трагва ама таблото не свети и кормилото е заключено 3.2 fsi 4f Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TURBO_RS Публикувано 22 Май 2021 Доклад Share Публикувано 22 Май 2021 https://youtu.be/sqwihigefRI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 22 Май 2021 Доклад Share Публикувано 22 Май 2021 свали клемата от акумулатора за 3 секунди и пак я закачи. Ако си късметлия, ще запалиш. Ако не стане, заключвай, отключвай и ръчно с ключа, вкарвай го и давай контакт и може да стане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване