Jump to content

КОРМИЛНА КОЛОНА


waif

Recommended Posts

Как сте ги направили да не се заключват? Вчера при проблема всеки път се самозаключваше...иначе имам опция със задържане на Stop бутона да заключа волана, но никога не я ползвам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 146
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

@kpematop Не е ли време да се заемеш с този проблем и да го решаваш и софтуерно :) отключваш волана и колоната и я оставяш така, спираш моторчето или емулираш вместо сигнал към него, например да премигват веднъж мигачите и колата да си мисли, че всичко си е наред :) всички щастливи...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре ще свалям колоната за чистене.

Гледам колегите по 6-7 часа са се мъчили, толкова ли е трудно? Каква е процедурата по сваляне?

Ако няма ефект този Велин от София ли е? Колко излиза деактивирането на това моторче? Не мога ли просто да му резна кабелите докато е в отпврено положение?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази сутрин пак ми го направи, само че даде контакт и след това никой, нито с ключа, нито със Start бутона. Изключих и пак си даде контакт и пак не иска да пали.

Преди седмица даже не даваше на контакт, дали е един и същ проблемът?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер странно, днес след работа я пробвах, пак махнах плюса на акумулатора за 20 секунди само, сложих я и запали?!?!? Не знам дали ще работи това всеки път, но някой, ако изпадне в подобна ситуация, може да пробва.

а някой да се сеща какво се случва, че след разкачане на плюса, кормилната колона работи нормално?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...

Колеги  и аз имам май същия проблем като вас . Като дам на контакт и нищо не се чува дори  нищо не светва по таблото . От контактния ключ ли ще е или от кормилната колона . Моля за съвет :) Весели празници на всички !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прочети за грешки, ако няма - пиши, пробвай с откачането на акумулатора и веднага закачане

Редактирано от OvivO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

Здравейте колеги,

 

Имам малко нужда от помощ, ако някой има време и е от София.

С колата (ауди а6 4ф 2006г. 3.0tdi 224hp), имам следният проблем. Тръгвах за почивка и откачих акумулатора на колата, при което забравих, че не съм я заключил, допрях клемата и я заключих.
След което имам подобен проблем който описват и колеги по-горе. Реших, че проблема е в акумулатора и го смених с нов, няма подобрение, взех си лаптоп и диагностика vcds 20.4.2 (втора ръка), като се надявах да мога да изчистя грешките както споменават колегите, но при включването на диагностиката към автомобила и задържането на (спирачка, дълги и аварийни) ми изписва "no interface found". Като за момента не знам дали проблема е в колата или в кабела който купих. Когато кабелът не е закачен за автомобила, ми изписва "interface found"..... Някой имал ли е подобен проблем и ако , да дали може да ми даде съвет какво да правя, също така бих се радвал, ако има колега от София който може да я закачи за неговата диагностика за да разберем къде е проблема много бих се радвал, колата се намира в Илиянци.
Казвам се Велизар Петров

тел: 08999 51 829

Всяка помощ е добре дошла :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз същото му го казах на човека снощи че проблема ще е най вероятно в кабела....Толкова ли няма някой колега в София да му помогне на човека с една диагностика :nixweiss:.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за бързата реакция. След малко мъка и помощ от човека от който купих диагностиката, се оправих и запалих колата.
Мерси отново.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...
On 8/9/2017 at 10:24 PM, kpematop said:

Аз работя с Велин от keyplus, нямам време за такива занимания аз.

Стефане, знаеш ли дали Велин е още част от keyplus - вече вдигат като "Ключарят на място" и не се занимават с част от предишните им услуги по колите...
Ако не е част, има нов номер и нова фирма ли? :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Колеги ново 20 одеве ми блокира кормилната колона и не искаше да дава контакт , успях да вляза и да изчистя грешките и колата запали но беше набива грешки в почти всички модули но забравих да ги снимам да кажа какви са точно грешките. Та въпроса ми е нормално ли е в повече от един модул да набива грешка 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Онзи ден правих 4Fка на РЕАЛНИ 75хиляди км...колоната едва се чуваше 🤣

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...

И аз имам същия проблем и съм в германия и незнам кво да правя ключа се варти музиката трагва ама таблото не свети и кормилото е заключено 3.2 fsi 4f 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

свали клемата от акумулатора за 3 секунди и пак я закачи. Ако си късметлия, ще запалиш.

Ако не стане, заключвай, отключвай и ръчно с ключа, вкарвай го и давай контакт и може да стане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...