Jump to content

Мнения за части BOLK


Recommended Posts

Разглеждах един сайт днес за авточасти и попаднах на много ниски цени на тази марка BOLK (или по точно БЬОЛК...над О има две точки, от немски език). Предполагам марката е немска или австрийска....Имате ли наблюдения от нея?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

смеете се за турските ма турските части по ходовата част AS Metal изкарват повече от Lermfiorder и от оригиналните от Porsche :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ся викаш утре да дойда у Софето и да свалим Лемфьордера и да сложим от АС метала-така ли да го разбирам.Дай пример,вместо да го плюеш-щото винаги съм бил със ЛЕМФЬОРДЕР отдолу на каруцата/не една и две/.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хаха колега не си ме разбра правилно не ги плюя даже мойта кола е с Lermfiorder  но ти казвам че съм слагал на коли даже и на мойта а4 б5 АС метал комплект вече 2ра година няма троп :D и на други които съм слагал не са се оплакали до ден днешен :)

Редактирано от D-M@X
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За АС метал и аз съм чувал добро, но за тази марка е интересно.....явно никой не е пробвал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...
Mister Auto :
Днес 19h26
Здравейте, Господин .....,

BOLK е група от различни френски марки включваща MAPCO, KLAXCAR, MISFAT и др.

Качеството на тези части, отговаря на всички европейски стандарти.

Поздрави,

Екипът на Mister-Auto.bg

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те всички части отговарят на европейските стандарти, но повечето части  не отговарят на стандартите на нашите "пътища".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно заради хубавите европейски пътища качеството на частите по ходовата част е все по-занижено :(
Имам Голф 2ка 88ма година. След преминаване странично през бордюр(тоест при катастрофа). Реших да сменя шарнирните болтове който останаха здрави, но все пак удара беше сериозен. Имах сгънат носач на 8ца едвам го извадихме. Та въпросните болтова преживяха катастрофата с лекота и като ги махнах се оказа оригиналните. С голяма трудност можеше да се прочете годината 88ма и щампите на ВАГ. Сложих лемфьодер на тяхно място и за сега са ОК, но едва ли ще изкарат още 20 години.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен хубави части по ходовата част са такива, които примерно изкарват поне 50% от живота на заводските....Демек един носач първоначално вграден ако движи 150-200 х.км. , то ЛЕМФЬОРДЕР, ТРВ, МУГ и т.н. живеят 70-100 х.км. При мен шарнири МУГ са над 80 000 км. и са ОК.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 При мен шарнири МУГ са над 80 000 км. и са ОК.

Сигурно 80% километрите ти са магистрални :hilezh: 

Аз сменях втулките на носачите със swag, не можаха и 10хил. да изкарат.

Смених ги с лемфьордер, за сега първите 10хил. км се държат :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурно 80% километрите ти са магистрални :hilezh: 

 

О, да ...малка подробност  :hilezh: Ами да не те отчайвам, ама и Лемфьордер-а няма да те изкара повече от 20 000 км. ако караш градско....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чакайте малко, ако наричате магистрала жалкото подобие на двулентов път между София и Пловдив, олеле.

 

Обаче много зависи от колата. На А6-цата предни носачи ми изкарват по 70-100 000 км при това Подбалканския път едва от 2 г е читав. Преди това беше бойно поле - разкопки, изрезки, дупки. Сега мисля да закова поне 150 000 и то с ТРВ, не с Лемфъордер.

 

На Б4 окачването не знам кое му е лабаво - служебната се търкаля нон стоп, товари, кара я който падне. Не е имало драми с тампони отпред нито по носачите, нито по макферсона. Но се наложи смяна и на двата носача с нови заради удари във бордюр след заспиване. Което не го броя за износване от нормална употреба.

Редактирано от gsb
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В този ред на мисли съм се замислял и друго.....ако едни втулки карат около 20 х.км....т.е. части и труд излизат примерно 40-50 лв., то за едни 70-80 х.км. излизат 160-200 лв.....Не броим шарнир в случая. Ами не знам дали ако се купи нов носач (има без има и с шарнир) неговите втулки да изкарват без проблем тези поне 70-80 х.км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Б4 окачването не знам кое му е лабаво.........

Жорка зависи къде караш. Там където аз карам нямаш шанс да заобикаляш дупките, просто минаваш през тях. Немеца колкото и кораФ да е, никога не е предполагал, че тези коли ще се карат в такива условия, Пълен ужасТ е.

А всяка година, оооо данъче, ооооо винетчица, нямам думи.

Редактирано от Chitatelia
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...