pepy86_a4 Публикувано 1 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2013 (Редактирано) Колеги вече вдигнах ръце от това мойто Ауди. Не остана майстор в региона при които да не съм ходил и пак нищо.Ето малко предистория:Преди 2 (2,5) години сложих бензинова помпа VEMO дадох към 260 лв. с монтажа тогава. Помпата беше ОК, карах колата само бензин няколко месеца и всико беше наред. След това монтирах газов инжекцион - Фобус в Плевен и почти цяла година след това всичко беше ОК по колата. След това започна да ми гори бушона на бензиновата помпа. Ходих при няколко майстора нищо не свършиха и накрая ми казаха че проблема трябва да е в помпата. Смених я с нова на Топ Ран за 120 лв. - уж немска , ма си е чисто китайче. Още на 1-вия ден ми изгоря бушона при превключване от газ на бензин ( но тогава бях сложил 10 А, ане както трябва да е 15 А ) и го отдават на това. След това почти година - може би около 9-10 месеца всичко беше ОК по колата. Бушона не гореше , НО карах колата само на Газ. Отделно с монтажа на тая помпа сложих реле което да е изключва помпата след като мине на газ колата. Може би и затова не съм имал проблеми - незнам. И ето че от 1 месец насам проблема отново започна. Паля на бензин колата , работи малко ...... гори бушона. Прехварлям в движение от газ на бензин - пак същото. Обиколих отново за тоя месец сума ти майстори (все някакви жичкаджии). Последния ми прекара изцяло ново окабеляване от помпата до бушона и пак нищо. Момчето найстина смея да твърдя разбира доста от тия жичкаджииски истории , но и той не успя да хване проблема. просто незнам на къде да хвана и какво да правя??? Вече няма място на което да ми решат проблема дори. Пак ли да сменям помпата? Не е нормално да съм такъв карък и 2-ра помпа за година и нещо да ми прави същия номер!!!!!!!!Почвам да се чудя дали проблема не е в газовия инжекцион !? Но нямам намерение да ходя при тъпанари от Фобус защото от сега знам че прехварлят вината върху помпата.(както повечето майстори)!Незнам колеги дайте някъв съвет какво да правя .............. че толкова пари вкарах по това Ауди ( нови дискове, накладки, ролки ремаци , ново окачване СВАГ масла на ск кутии и прочие....абе един куп пари дадох да е всичко ОК) и накрая ебати неблагодарната работа! Редактирано 1 Ноември 2013 от pepy86_a4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pepy86_a4 Публикувано 1 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2013 не напротив колега обвинявам я , защото тя не е единствения автомобил на които се монтира газов инжекцион в България. И защото като сметна само за последните 3 месеца колко пари вложих за смяна на ролки , ремъци (ина - конти) , предни дискове + предни и задни накладки (Делфи), масло на скоростната кутия , Окачване на СВАГ( преди 6 месеца го сложих него), заредих му климатроника, набутахсе за чисто нови гуми......... и това без да броя парите които съм вкарал преди това............ и накрая тоя курник да не е и движение....е сори ама или аз съм уникален карък или тая марка нещо е сбъркано в нея. Макар че по вероятно е майсторите в БГ толкоз да си разбират. Както и да е. Моля колеги пишете по темата защото настйина имам нужда от помощ а вече незнам към кого да се обърна! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Костадинов Публикувано 1 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2013 Колега, така както го описваш към този бушон може да е вързан допълнителен консуматор, и тока да е на границата на 15-те ампера. Като превключваш, сигурно се получава пик, от който бушона гори. Да не би ел. захранването на газовия инжекцион да са го вързали така, че да минава през този предпазител? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pepy86_a4 Публикувано 1 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2013 нз колега последния майстор при който бях 3 дена държа колата да я тества и не е хванал да има такъв консуматор. Същото момче преди това отсртани доста по сериозен(на пръв поглед) проблем по ел. исталацията на КЮ-7 ца. Няма как да го не е хванал ако е така. Немога да си обясня и аз! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
obzor Публикувано 1 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2013 Колега, помпата е един електромотор и е рядкост тя да е причината за проблема с предпазителя. Пък и щом си я сменил и проблемът си остава.Със сигурност има още някакъв консуматор в тази верига. Започвай да си правиш опити: Включи си музиката и свали въпросния предпазител, ако изгасне значи и тя е вързана към същата верига, ако не изгасне.....продължаваш напред...мигачи, дневни светлини(ако имаш такива), габарити, фарове, нагревател задно стъкло, допълнително поставяни консуматори в автомобила. Просто трябва да преминеш през всички консуматори по същия начин (включваш - вадиш бушона и гледаш дали работи)Пожелавам ти успех. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 1 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2013 Огледай да не би Фобос-а да взима захранване също от предпазителя на бензиновата помпа. До колкото знам, освен за бензиновата помпа от този бушон взима захранване и отоплението на ламбда-сондата през релето на бензиновата помпа. Така, че проблема е някъде там. Гледал ли си на ВагКом какви грешки има в контролера на двигателя? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pepy86_a4 Публикувано 1 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2013 (Редактирано) това е добра идея ще опитам , но се чудя ако проблема е от газовия инжекцион как мога да разбера? иначе грешки НЯМА ! Редактирано 1 Ноември 2013 от pepy86_a4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 1 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2013 Най-лесно е да му махнеш предпазителите на ГИ (май бяха 2бр.) и да караш известно време на бензин. Ако не гори повече предпазителя значи проблема е от ГИ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pepy86_a4 Публикувано 1 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2013 (Редактирано) ако ги махна тези предпезители сигурен ли си че газ. инжекцион няма да оказва никво въздействие по веригата? п.п. знаеш ли колега къде се намират тези предпазители? Редактирано 1 Ноември 2013 от pepy86_a4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
obzor Публикувано 1 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2013 (Редактирано) Защо не откачиш направо буксата на ГИНо не съм сигурен тогава дали ще ходи сигнал до дюзите. П.П. Не е от ГИ...нали при изгорял предпазител колата върви на газ. Ако ГИ взима напрежение от този предпазител, то и на газ няма да върви. Редактирано 1 Ноември 2013 от obzor Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 1 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2013 Няма да работят бензиновите дюзи с откачен куплунг на компа на ГИ. Трябва да се махнат предпазителите му просто - а къде се намират нямам идея. Просто тръгваш по снопа на ГИ и ще ги видиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pepy86_a4 Публикувано 1 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2013 П.П. Не е от ГИ...нали при изгорял предпазител колата върви на газ. Ако ГИ взима напрежение от този предпазител, то и на газ няма да върви.В такъв случай смисъл от махане на двата предпазителя на Ги има ли?Иначе довечера ще пробвам и ще ги махна , мисля че сещам къде се намират, но незнам дали това е начина Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
obzor Публикувано 1 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2013 Колега, дай малко инфо за колата та да се поразровя из схемите и да видя какво още захранва въпросния бушон Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pepy86_a4 Публикувано 1 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2013 (Редактирано) Цитиране на предходен пост! колата е А4 Б5 . 1.8 125 к.с. по талон ми е 01.1996г. - АДР Редактирано 1 Ноември 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
obzor Публикувано 1 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2013 Релето на бензиновата помпа подава напрежение не само към нея, а също така към отоплението на ламбда сондата и към ДЮЗИТЕ. А точно там се връзва ГИ. Иначе бушона за помпата си е само за нея ако някой пишман жичкаджия не е вързал нещо към веригата.Тук се сещам, че си вързал някакво реле към помпата искаш ли първо него да провериш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pepy86_a4 Публикувано 1 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2013 (Редактирано) ами релето което съм вързал е за да може да спира работата на помпата след като колата премине на газ! Първата помпа когато замина това реле го нямаше изобщо тогава! Монтирах го при 2-рата помпа! Варианта с махането на двата предпазителя на ГИ удачен ли е? Та тествам днес след работа?Ако така може да се провери ГИ дали има нещо общо! Редактирано 1 Ноември 2013 от pepy86_a4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 1 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2013 (Редактирано) Колега на 28 бушон седи само бенз помпа и ламбда сонда, но след нея.Сега, като отвориш капака над акумулатора трябва да имаш два бушона от иснталацията на ГИ. Махни ги и двата и покарай малко така, после дай отзиви. Прегледай цялата инсталация на газовия инжекцион. Според мен проблема ти е във Фобос-а. Я виж захранването на ГИ, дали не е вързано по някакъв начин по ел трасето на бенз помпа... ГИ трябва да е вързан към акумулатора директно. Между другото във Фобос, софийския поне, има голямо текучество и изпълнението е на ниско нивo. Редактирано 1 Ноември 2013 от Bobu Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
obzor Публикувано 1 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2013 (Редактирано) Замина помпата или замина предпазителя28-ми бушон е единствено и само за помпата29-ти за ламбда и дебитомер34-ти за дюзитено всичкото това се захранва от релето на помпата и някъде там ти си вързал реле и те са вързали ГИ Редактирано 1 Ноември 2013 от obzor Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pepy86_a4 Публикувано 1 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2013 помпата не е заминала. Просто почна постоянно да гори бушоните. Странно е защо първите месеци след поставяне на новата (сегашната) тоя проблем го нямаше??? Или заради релето което поставих не съм го бил забелязал - незнам вече! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
obzor Публикувано 1 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2013 Нека някой газаджия да ти шунтира ГИ, премахни релето на помпата(което е поставено допълнително) и виж ще живее ли бушона Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pepy86_a4 Публикувано 1 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2013 Да опитвал ли варианта с махането на двата предпазителя на ГИ? Ще има ли смисъл? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
obzor Публикувано 1 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2013 (Редактирано) Нищо не ти пречи да пробваш.От ясно по-ясно е ,,,,,,,,че само и единствено с проби ще се реши проблема. Редактирано 1 Ноември 2013 от obzor Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pepy86_a4 Публикувано 1 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2013 ок довечера ще ви кажа брат ми ще я тества и след това ще пиша! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pepy86_a4 Публикувано 1 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2013 (Редактирано) Колеги свалихме бушона на ГИ - ЕФЕКТ = 0 !!!!!!!! Бушона изгоря след 500 метра каране. Кажете ми как да шунтирам тая глупава газова уредба ......че вече ми пречерня от тва Ауди ! Изобщо сега като махнахме бушона сигурни ли сте че ГИ не натоварва пак веригата по някакъв начин? п.п. Пробвахме номера с фаровете, музиката и т.н. и ваденето на бушона ....и пак нищо! п.п.2: Почвам да се отчайвам вече Редактирано 1 Ноември 2013 от pepy86_a4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 1 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2013 А масата на помпата (минусовия кабел) дали е наред? Щото лоша маса натоварва веригата - изпитано! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване