kristiandimitrow Публикувано 15 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2013 Здравейте имам следният проблем - всеки път когато изключа колата и извадя ключът при повторното включване касетофона си губи всички настройки които съм правил преди това явно прекъсва всякакво напрежение до него като извадя ключът. Имате ли представа как да реша проблема защото е доста досадно всеки път да си правя аудио настройките и тн. Колата е audi a4 1995, а касетофона JVC KD-R711. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Костадинов Публикувано 15 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2013 По принцип захранването на касетофоните е с два кабела - един постоянен плюс, най-често жълт кабел и един плюс, който трябва да минава през контактния ключ, най-често червен кабел. Хвърли едно око на захранването на касетофона Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
adrian87 Публикувано 15 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2013 CD-то е с два захранващи кабела (червен и жълт).Свързваш ги заедно на постоянния плюс(+) който идва на буксата където се включва CD-то.Обикновено е червен на цвят.Дано си ме разбрал , че ме няма хич в обясненията Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SeH Публикувано 15 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2013 Колегите са прави за кабелите:жълт - постоянен "+" (за памет на устройството)червен - "+" при подаден контакт.Ако искаш все пак да си ползваш опцията при изваден ключ, да се изключва CD-то, можеш да преместиш само жълтия на постоянен "+". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kristiandimitrow Публикувано 15 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2013 Снимах кабелите ето как са при мен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 15 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2013 Снимал си добавените букси и техните кабели, но не си снимал оригиналните кабели. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
adrian87 Публикувано 15 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2013 (Редактирано) Жълтия кабел трябва да го свържеш заедно с червения.До колкото се вижда на снимката червения кабел е умишлено раздвоен и единият му край завършва с "буксичка" , която има предпазна черна капачка.Раздвояваш жилтият кабел там където е здвоен и мушкаш тази част от кабела която идва от CD-то в празната "букса" на червения. ПП. Рисуването не ми се отдава. Редактирано 15 Ноември 2013 от adrian87 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kristiandimitrow Публикувано 15 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2013 Ахааа разбирам много благодаря ще го пробвам . А да попитам така не би трябвало да се изтощава акумулатора, защото си спомням че на един приятел му се беше скапал акумулатора заради касетофона ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
adrian87 Публикувано 15 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2013 Ако всичко е наред със CD-то не трябва да има ядове.Аз винаги така ги свързвам , защото е много дразнещо да си губи настройките при всяко вадене на контакният ключ.А още по дразнещо е като всеки път диска , флашката или картата памет почват от първата песен , а не от там до кадето съм го оставил или е стигнало Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kristiandimitrow Публикувано 15 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2013 Да именно и аз за това говоря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 15 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2013 Както са казали колегите.Жълтия го свързваш към червения и имаш памет. По спомен и мерене на утечки ... с панела на СД-то отчиташе 0.07А ... без него 0.03А което не мисля че е проблем при здрав акумулатор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kristiandimitrow Публикувано 18 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2013 Всичко е точно мерси колеги Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Чукчук Публикувано 17 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2018 здравейте, ще използвам темата на колегата. Значи сложих си мултимедия, която се оказа че ми смъква акумулатора. Пробвах всички вррътки с кабелите. Само жълт не става само червен също, като са двата става, но не се изключва като изгася колата. Поразрових из кабелите и кво да видя жълтия кабел за постоянен + го няма има само тоя дето е за ключа(който изобщо не играе тая роля очевидно). На снимката съм показал жълтия кабел как чрез няква синя джаджа беше закрепен за синьо-червения(+). Някакви идеи кво да правя? http://prikachi.com/images.php?images/661/9462661W.jpg http://prikachi.com/images.php?images/663/9462663q.jpg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martio_b4 Публикувано 19 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2018 Жълтия трябва да е свързан към постоянно +12 волта за паметта на радиото, а червения трябва да е +12в през контактен ключ, за да може да работи само когато е поставен ключа. Гледам имаш мултицет, премери си захранването и ги вържи по този начин и трябва да се оправи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Чукчук Публикувано 20 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2018 Проблема е че нямам 12+ през контактния ключ и се чудя за къде да го вържа, или направо с прекъсвач да го направя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martio_b4 Публикувано 21 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2018 Би трябвало да има, всички коли оригинално имат. Ако все пак няма, решението е червения кабел през външен бутон или прекъсвач, за да може да пркъсваш захранването, и оттам на постоянния плюс. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 21 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2018 Преди 2 часа, martio_b4 написа: Би трябвало да има, всички коли оригинално имат. Всички Audi-та от около 2002-ра година го нямат. Цялото управление на радио и навигация е поето през CAN шината (цифрово). Колегата ако потърси малко с търсачката, ще види тема как и къде да намери плюс при ключ в ключалката (не при контакт, което е ламерския метод). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martio_b4 Публикувано 24 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2018 Не съм казал че трябва да е оригинално на евробуксата на радиото, въпроса е че все някъде там би следвало да има такъв +12в кабел през ключ, въпроса е да се намери и да се включи в управлението на афтърмаркет плеъра. Ето ти казваш че има тема за това, остава колегата да я види и да си го направи по този начин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване