Jump to content

Въпрос относно cd-то


kristiandimitrow

Recommended Posts

Здравейте имам следният проблем - всеки път когато изключа колата и извадя ключът при повторното включване касетофона си губи всички настройки които съм правил преди това явно прекъсва всякакво напрежение до него като извадя ключът. Имате ли представа как да реша проблема защото е доста досадно всеки път да си правя аудио настройките и тн. Колата е audi a4 1995, а касетофона JVC KD-R711.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип захранването на касетофоните е с два кабела - един постоянен плюс, най-често жълт кабел и един плюс, който трябва да минава през контактния ключ, най-често червен кабел. Хвърли едно око на захранването на касетофона

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

CD-то е с два захранващи кабела (червен и жълт).Свързваш ги заедно на постоянния плюс(+) който идва на буксата където се включва CD-то.

Обикновено е червен на цвят.

Дано си ме разбрал , че ме няма хич в обясненията :unsure:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегите са прави за кабелите:

жълт - постоянен "+" (за памет на устройството)

червен - "+" при подаден контакт.

Ако искаш все пак да си ползваш опцията при изваден ключ, да се изключва CD-то, можеш да преместиш само жълтия на постоянен "+".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жълтия кабел трябва да го свържеш заедно с червения.До колкото се вижда на снимката червения кабел е умишлено раздвоен и единият му край завършва с "буксичка" , която има предпазна черна капачка.Раздвояваш жилтият кабел там където е здвоен и мушкаш тази част от кабела която идва от CD-то в празната "букса" на червения.

 

post-63675-0-65524300-1384523956_thumb.j

ПП. Рисуването не ми се отдава. :unsure:

Редактирано от adrian87
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ахааа разбирам много благодаря ще го пробвам :). А да попитам така не би трябвало да се изтощава акумулатора, защото си спомням че на един приятел му се беше скапал акумулатора заради касетофона ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако всичко е наред със CD-то не трябва да има ядове.Аз винаги така ги свързвам , защото е много дразнещо да си губи настройките при всяко вадене на контакният ключ.А още по дразнещо е като всеки път диска , флашката или картата памет почват от първата песен , а не от там до кадето съм го оставил или е стигнало :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както са казали колегите.

Жълтия го свързваш към червения и имаш памет.

 

По спомен и мерене на утечки ... с панела на СД-то отчиташе 0.07А ... без него 0.03А което не мисля че е проблем при здрав акумулатор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 years later...

здравейте, ще използвам темата на колегата. Значи сложих си мултимедия, която се оказа че ми смъква акумулатора. Пробвах всички вррътки с кабелите. Само жълт не става само червен също, като са двата става, но не се изключва като изгася колата. Поразрових из кабелите и кво да видя жълтия кабел за постоянен + го няма има само тоя дето е за ключа(който изобщо не играе тая роля очевидно). На снимката съм показал жълтия кабел как чрез няква синя джаджа беше закрепен за синьо-червения(+). Някакви идеи кво да правя?  http://prikachi.com/images.php?images/661/9462661W.jpg http://prikachi.com/images.php?images/663/9462663q.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жълтия трябва да е свързан към постоянно +12 волта  за паметта на радиото, а червения трябва да е +12в през контактен ключ, за да може да работи само когато е поставен ключа. Гледам имаш мултицет, премери си захранването и ги вържи по този начин и трябва да се оправи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е че нямам 12+ през контактния ключ и се чудя за къде да го вържа, или направо с прекъсвач да го направя 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Би трябвало да има, всички коли оригинално имат. Ако все пак няма, решението е червения кабел през външен бутон или прекъсвач, за да може да пркъсваш захранването, и оттам на постоянния плюс.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, martio_b4 написа:

Би трябвало да има, всички коли оригинално имат.

Всички Audi-та от около 2002-ра година го нямат. Цялото управление на радио и навигация е поето през CAN шината (цифрово).

 

Колегата ако потърси малко с търсачката, ще види тема как и къде да намери плюс при ключ в ключалката (не при контакт, което е ламерския метод).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм казал че трябва да е оригинално на евробуксата на радиото, въпроса е че все някъде там би следвало да има такъв +12в кабел през ключ, въпроса е да се намери и да се включи в управлението на афтърмаркет плеъра. Ето ти казваш че има тема за това, остава колегата да я види и да си го направи по този начин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...