Jump to content

Маслото на маслата-> 5W50 & 10W60


Recommended Posts

За какво ти е това 10W60, особено като идва зима с ниски температури. Според мен е безсмилено да слагаш масло с такъв вискозитет освен ако не си някакъв бесен състезател.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 205
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

On 9/23/2016 at 10:57 PM, Audi_FeN_1 said:

Не е ли много рядко?

 

В главата ти е рядко съдаржанието ма трудно ще разбереш.......

 

50 и 60 маслата за кола която не кара постоянно на заварка е тотално безсмислено, да не говорим че товариш помпата и променяш скороста на флуида и т.н. Прочети писанията на Никосул по темата за ALT-то и ще докараш някой познания.

 

Аз лчино не бих сложил нищо над 40 в евридейка, само ако имам пара бих минал от 5W-40 на 0W-40.

Редактирано от PESHO OT MARS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 4 минути, PESHO OT MARS написа:

50 и 60 маслата за кола която не кара постоянно на заварка е тотално безсмислено,

 

 

d916ce74896e35bc.png

 

Ko викаш? Талянците освен че не могат да правят коли, сигурно и книжки не могат да пишат :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

еВах това уонаби ферари с 10W-60.

 

Имам малко грес ако искаш може да я смесиме с малко 75W-90 и ще стане направо екстра за бигачката....:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно фятаджиите са осрали нещо при дизайна и са го замазали с тва гъсто масло... :hilezh:

Ма поне 5 бензинови мотора имат 4 различни кутии... aко това те топли :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в книжката на алфата, изрично е написано, че 10w60 се препоръчва само за климатични зони с температура над 40 градуса.

двигателя на алфата - Twin Spark е OPEN DECK тип архитектура, включително и JTS-а (който си изяжда валовете), неговата маслена помпа е с вътрешно зацепване  (прави по-добро обемно налягане спрямо помпа с външно зацепване), но има широки маслени канали, твърди сегменти с широки масло-твеждащи канали, вараитор на фазите - който работи с масло, и никакви мерки за намаляване на триенето в бутало-цилиндровата група, въобще твърде много условия, за които фиатаджиите са помислили да има максимум дебит за мазане, защото е измислен да покрива EU2, когато не е било важно да се икономисва от горивото, а за по-нататък с леки промени в запалителната система минава за EU3.

Редактирано от Nikosaul
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...