robobug Публикувано 3 Май 2014 Доклад Share Публикувано 3 Май 2014 Аз бих им писал да слагат по-добри спирачки на Б4-ките.....ама е минало вече Бих писал на ФВ да слагат релета на фаровете....Иска ми се да няма проблеми с ръчната, съединителите да са по-големи, рейките да не протичат, фаровете да не потъмняват, да се използват японски турбини и пр. и пр.....по отношение на маслата бих им писал и да си махнат нормата от 1 литър на 1000км, която е критерии за проблем в мотора Стандартите всъщност осигуряват едно минимално ниво на качеството.Обикновено маслата 10в60 превишават в пъти обикновените стандарти на производителите, НО маслото притежава много характеристики, вискозитета е само една от тях и далеч не е най-важната и определяща..............толкова е писано, че едва ли има смисъл повече - който има нужда от по-висок клас масло си го купува, който сипва несертифицирани масла, без да има нужда и без да знае какво прави има вероятност да нанесе повече вреди на мотора, отколкото ползи....нищо, че сипва масло по 40-50лв/литъра. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fireblood Публикувано 3 Май 2014 Доклад Share Публикувано 3 Май 2014 Не те познавам лично колега, но забелязвам че поне си грамотен / за разлика от множеството тук и не само/......Не обичам да споря, още по-малко с хора, дето немогат да си напишат правилно името..... Иначе е типично българска черта /еля при нас мъжете/ всеки да разбира от всичко.....по много Ти не правиш изключение Масовата кола в България е на над 10 години....... ако кажа над 15, вероятно ще е още по-точно/твоята може и да е нова/.... та как няма да тече това и онова...... какво се очаква?! Японски турбини вероятно има на японските автомобили.......сменяй марката.Никога през годините не съм си наливал масло 10W60 и въпреки че съм крайно неразбиращ....... слава богу проблем с мотор никога не съм и имал .....ЗАСЕГА! Ауди имаме от скоро, вероятно затова разход на масло литър на хиляда километра ми звучи новост....И.... нали знаеш, всяко нещо си има предимства и недостатъци...... един недостатък на невероятното масло за което говориш няма ли да споделиш? Или ще я караме по български......'най-добро е защото аз казвам'..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 3 Май 2014 Доклад Share Публикувано 3 Май 2014 Явно не съм се изразил достатъчно ясно. Няма идеално масло, а само подходящо за конкретен случай. Погледнах си пак поста и никъде не видях да пиша за "невероятно масло" и "то е най-добро, защото аз казвам".Едва ли разбирам от всичко, но като пиша за нещо обикновено съм го изпитал лично. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jim1 Публикувано 3 Май 2014 Доклад Share Публикувано 3 Май 2014 за нашия климат е най добре 5-40 стига да е оригинално и стига да не караш на писта. ако иначе, 5-50. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 3 Май 2014 Доклад Share Публикувано 3 Май 2014 Колегата robobug най-вероятно има предвид следното: ако отиваш например на Калояново с цел да смачкаш колата от каране за един ден, слагаш да речем естерна синтетика. Караш, после хвърляш, слагаш си обикновено ВАГ-масло, покриващо нормата на конкретния мотор и така нататък. Нито стандартното 5w-30/5w-40 е добре да се кара в пределен режим на писта, нито пък естерната синтетика е подходяща за ежедневна употреба. Последното най-малкото е четири пъти по-скъпо (два пъти в абсолютна величина и още два поради намаления пробег) при съмнително положителен ефект. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fireblood Публикувано 4 Май 2014 Доклад Share Публикувано 4 Май 2014 Явно не съм се изразил достатъчно ясно. Няма идеално масло, а само подходящо за конкретен случай. Погледнах си пак поста и никъде не видях да пиша за "невероятно масло" и "то е най-добро, защото аз казвам".Едва ли разбирам от всичко, но като пиша за нещо обикновено съм го изпитал лично .Да колега....никъде не го написа в тоя му вид...... но не пропусна да уточниш как даваме по 40-50 лева за литър масло, което не върши работа. Освен това темата е озаглавена "Маслото на маслата".... затова леко иронично се изразих за идеалното маслоВетроятно колегата в по-горния пост е прав като казва, че ако си решил да си утрепеш мотора за няколко минути, това масло е най-подходящо..... /казвам вероятно защото не съм се интересувал какво би станало ако.../... но всички останали които не си подлагаме моторите на такива мъчения, едва ли хвърляме на вятъра по 50 лева за литър масло. Предполагам и ти не наливаш от Кауфландското.....по 20 лева за 5 литрова туба? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 4 Май 2014 Доклад Share Публикувано 4 Май 2014 но не пропусна да уточниш как даваме по 40-50 лева за литър масло, което не върши работа. Не знам как по-ясно да го напиша - за всеки мотор и за всеки конкретен случай си има масло. Маслото от 50лв литъра не е универсално и използването му само заради това, че е скъпо не гарантира добър резултат, дори може да навреди. Не разбирам какви интриги търсиш и какво точно искаш да научиш или питаш. Ако имаш някакъв въпрос - просто го задай. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cornu©opia Публикувано 4 Май 2014 Доклад Share Публикувано 4 Май 2014 Аз имам въпрос:Какво да правя масло 300V Competition 15W50, предимно стояло в двигателя от декември 2012 г?Не е минато и 1000 км с него в движение, без особени натоварвания... 120 гр макс 1, 2 пъти... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 4 Май 2014 Доклад Share Публикувано 4 Май 2014 Ако ще го хвърляш, аз ще го взема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cornu©opia Публикувано 4 Май 2014 Доклад Share Публикувано 4 Май 2014 С което отговори напълно на въпроса ми, сякаш... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 5 Май 2014 Доклад Share Публикувано 5 Май 2014 (Редактирано) Не е критично дълъг престоя на маслото, но едва ли е като от тубата. Основното е, че маслото е работило и се е окислило. Спомням си, че оксидацията намалява свойствата не по-малко от работния цикъл. Нали уж затова повечето масла са ХХкм или една година. Температурното окисляване променя молекулярната структура на маслото и предизвиква коксообразни отлагания в двигателя, нагар, а също може до доведе до полимеризиране и "полиране", "лакиране" на клапани и други компоненти. Всички тези типове отлагания пречат на правилното задържане на масления филм а също така нарушават и топлопроводимостта, отвеждането на топлината.Но това е само теорията. Редактирано 5 Май 2014 от AALEXANDROV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dimitko_86 Публикувано 23 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2014 Здравейте приятели, аз лично съм голям привърженик на рейсинговите масла и да си призная съм пристрастен към марка. Дано не се смята за реклама. Харесвам маслата SUNOCO, отлични характеристики и не случайно в момента 50 % от производството им отива за мерцедес. Колата си я карам с 5w50, a мотора 10w60. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 24 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2014 За първи път чувам за тази марка.....тва, че Мерцедес го ползва не означава нищо. Те и Ферари ползваха ШЕЛ във Ф1, ама..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jim1 Публикувано 24 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2014 ама какво? шел са добри масла Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pharmacist Публикувано 24 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2014 (Редактирано) И аз съм доволен от Шел, ползвал съм Shell helix ultra 7-ма серия 10w40, от вносител и не съм имал проблем. Вносителят е Кавен Орбико. Редактирано 24 Септември 2014 от Pharmacist Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dimitko_86 Публикувано 24 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2014 По принцип доколкото съм се интересувал, sunoco са част от петролния гранд PETRONAS, също така са основен доставчик на горива и масла за НАТО както и официално гориво на рали NASCAR. Много известни марки масла остават зад тях, жалко, че в България не са много популярни. Във Варна е единствения официален вносител за България, мисля. www.sunoco.be Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 24 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2014 Имам предвид, че у нас популярността на маслата се обуславя от комплексите и наивността на шофьорите.....аз не съм изключение също. Значи народа зяпа лепенките по ралиджийките с надписи МОТУЛ, КАСТРОЛ, МОБИЛ и т.н. и припада. Дори във ВАГ форумите тези 3 марки са хит в анкетите...па се случило менте и мотора трака, нееее не е маслото а мотора се издухал. А в крайна сметка почти всички масла от даден клас без значение от марката са с изравнени качества. Въпроса е да не случи човек на тотален жмел, че тогава е зле не се ли източи моментално....Аз лично съм пробвал доста масла и от ФУКС съм най-доволен, разбира се той няма да е върха на сладоледа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 24 Септември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 24 Септември 2014 (Редактирано) За съжаление тук предимно си чешем езиците. Братята американци много отдавна са си решили проблемите като правят реални лабораторни и полеви изпитания на много видове масла. За съжаление за техния пазар. Отивате в този сайт - http://www.bobistheoilguy.com/ Има си форум, база данни, изследвания и научавате всичко за КАКВОМАСЛОДАСИСЛОЖАНАКОЛАТА. A Bit of HistoryBob Is The Oil Guy (BITOG) began in May 2002 with a handful of participants and now our oil forums have over 42,000 registered members. We have well-respected tribologists, chemists, and oil analysis professionals who regularly participate and contribute their knowledge and expertise.Unlike most private motor oil web sites, Bob Is The Oil Guy is not about selling you something; It’s about educating you so you can make informed decisions about the life blood of your engine: motor oil. Редактирано 24 Септември 2014 от grizzly Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dimitko_86 Публикувано 24 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2014 Имам предвид, че у нас популярността на маслата се обуславя от комплексите и наивността на шофьорите.....аз не съм изключение също. Значи народа зяпа лепенките по ралиджийките с надписи МОТУЛ, КАСТРОЛ, МОБИЛ и т.н. и припада. Дори във ВАГ форумите тези 3 марки са хит в анкетите...па се случило менте и мотора трака, нееее не е маслото а мотора се издухал. А в крайна сметка почти всички масла от даден клас без значение от марката са с изравнени качества. Въпроса е да не случи човек на тотален жмел, че тогава е зле не се ли източи моментално....Аз лично съм пробвал доста масла и от ФУКС съм най-доволен, разбира се той няма да е върха на сладоледа.Така е мамка му, всички сме наивни. Пазара се определя от няколко марки, за жалост вече и с ментета на такива. Много трудно ве намира читав КАСТРОЛ или МОБИЛ.... по митниците толкова много отпуснаха краищата, че внасят какви ли не боклуци... аз лично от мобил сменях двигател, но това е моя наивна грешка... от тогава насам, само гледам най-добрите показатели за определената категория масла, а компромис с цената рядко правя. Човек веднъж като се опари се научава... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jim1 Публикувано 24 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2014 По принцип доколкото съм се интересувал, sunoco са част от петролния гранд PETRONAS, също така са основен доставчик на горива и масла за НАТО както и официално гориво на рали NASCAR. Много известни марки масла остават зад тях, жалко, че в България не са много популярни. Във Варна е единствения официален вносител за България, мисля. www.sunoco.be айде стига с скритата реклама. кажи си го направо! а по отношение на маслата, няма лошо и добро, има оригинално и не! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 24 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2014 Колеги, някой може ли да каже нещо за маслата Wolf.Аз лично сложих 5w50, предната смяна слагах орихинално и започна да си го харчи след 5к. Км.При студения старт с оригиналното масло, ми се струва по-тих мотора.Разликата е почти недоловима, но я има.Минал съм само 300км. И още нямам впечатления от него за съжаление.http://www.wolflubes.com/EN_EU/Products/Product_23117.aspx '> http://www.wolflubes.com/EN_EU/Products/Product_23117.aspx Това е маслото.Sent from my IdeaTab A3000-H using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
exstasy Публикувано 24 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2014 Трета смяна съм WOLF /5w40/, нямам забележки. Мой познат отговаря за вноса на няколко масла и гарантира за маслото. Много от маслата им са включени в официалните бюлетини на BMW, Mercedes, Audi. Сменяй го редовно и едва ли ще имаш проблеми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 25 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2014 Благодаря за отзива колега, аз също ще проследя как се държи след 5-6к. км., за да си знам занапред Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
exstasy Публикувано 25 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2014 (Редактирано) Пиши отзиви колега, а колкото до смяната както бях казал в другата тема живота на всички хидрокрак масла приключва след 7-8000км. и е желателно смяна, но вече всеки сам си решава. Редактирано 25 Септември 2014 от exstasy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 25 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2014 Темата е безкрайна, ясно е. Аз пак съм в "джаза" с избор на масла, от както смених колата, от около 2 мес. Имам едно леко ромолене когато маслото е студено или доста загряло, след магистрала. Нямам онова 2-3 секундно чукане при първи старт характерно за 80-ките примерно....Та или е от повдигач или от кофти вискозитет. Сега съм с МОБИЛ 10-40 от туба, а при следваща смяна задължително ще сипя ФУКС , а обмислям и вариант 5-50. Не е като да не похарчва, за малко над 3500 км. нивото на маслото е паднало от МАКС до средата на щеката.....за този изнасилен 1.6 двигател не е драма.Онзи ден сложих във фризера за през нощта в шишенца от този МОБИЛ и ХИЛБЕР пак 10-40, от варел. Вчера правя онази проба с обръщането надолу и оглед на течливостта по стените на съда....ами абсолютно еднакво се стичаха. Или в зимни условия, при студен старт тези масла са с еднакви свойства за мен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване