Jump to content

Спортен филтър при дизелова кола ...


StreetS

Recommended Posts

Самото изказване "усеща се разлика" е епично!! За да се "усети" разлика за нужни кончета, които няма как да дойдат само от смяна или дори махане на въздушния филтър. 

Кажи честно, ти пробвал ли си да направиш едно кръгче без филтър?

Просто отговори с "да" или "не".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам за булките,но ако те срещна на пътя задния номер наизуст ще го запомниш ;) Не разбирам какви а3-ки карате 1.6 ?Да на 100 коня не чакаи разлика,но над 150 се усеща !

http://vbox7.com/play:acb0e8a9

 

     на кола 32 коня!

Ае много здраве.

 

Това смяна на стар фълтър със същия, но в турско синьо от Илиенци в карбуратура на Голф 2 89-та година ли е ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен най-разумното е да се вземе един панелен K&N за конкретния двигател, а вече ако има още пари за харчене да си поръча цял КН интейк и сам да разбере дали има разлика във вървежа. Не мисля, че може да стане по-лошо от сега. Иначе тука само се търкат клавиатурите.

Минуса е, че трябва да се чисти на определен период, но при всяко положение са минимум 30 хиляди километра.

С това обаче се избягва смяната на въздушен филтър след 8000 български километра, както и се предполага, че самия филтър ще филтрира доста по-добре. 

Моя го свалях да го чистя след 20-тина хиляди и общо взето нямаше много смисъл от операцията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С това обаче се избягва смяната на въздушен филтър след 8000 български километра, както и се предполага, че самия филтър ще филтрира доста по-добре. 

Моя го свалях да го чистя след 20-тина хиляди и общо взето нямаше много смисъл от операцията.

 

Не усещаш ли, че си противоречиш? Според теб къде е тогава мръсотията, което се залепя на номрлания филтър за 8000км, а я няма по спортния за 20 000км? :birne: Това дали говори за по-добро филтриране на спортния или точно за обратното!?  :gruebel:

 

Отговор - изядена от двигателя, храносмляна от турбото! Точно за БГ трябва стремежът да е обратния - по-добро филтриране на въздуха във всяко едно отношение!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мунчо, отказът да дадеш елементарен отговор на елементарен въпрос е красноречив.

Може да събереш от 9 дерета вода, но с нищо не може да прикриеш, че опита ти с автомобили се изчерпва с четене на форуми. Не само си безполезен, а си дори вреден при писане в технически теми,.... които дори не те засягат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ako Mунчо види какво пада от филтъра при миене ,вероятно ша викаме  бърза помощ,за опита само да махне маркуча от входа на филтъра със се дебитомера и да гледа показанията на дебитомера и мапа,като дава газ на място ,после да сравни със филтъра.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами турбината е сменена с по голяма разпръсквачите и ремап това е правено по колата ...

 

Да разбирам ли, че имаш катализатор или забрави да споменеш, че си го махнал? Или трябва да се сетя сам? 

 

1.9 тди 105к.с. ли ти е мАторЯ оригинално? 

 

Така или иначе има резон да мислиш за спортен филтър, без да се надяваме на чудеса разбира се. Ако ти се занимава си намери една кутия от Купра и я сложи/приспособи вместо твоята, дебита е по-голям и дори със стоков филтър там разлика ще има!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не усещаш ли, че си противоречиш? Според теб къде е тогава мръсотията, което се залепя на номрлания филтър за 8000км, а я няма по спортния за 20 000км? :birne: Това дали говори за по-добро филтриране на спортния или точно за обратното!?  :gruebel:

 

Отговор - изядена от двигателя, храносмляна от турбото! Точно за БГ трябва стремежът да е обратния - по-добро филтриране на въздуха във всяко едно отношение!

Ами филтъра си беше мръсен когато го чистих, поне аз очаквах да излезе много повече мизерия. Друг е въпроса, че мърсотията не се забелязва чак толкова по KN-а (самия филтър е тъмно червен с черна мрежа, а след като се обработи и с мазнеца в кита става още по-тъмен) и не се вижда толкова отчетливо колкото по обикновения бял. И да от филтрираната страна е абсолютно чисто, няма и следи от прах, мърсотия или мазно от самия филтър. Така че не мисля, че всичко е "изядено от двигателя и храносмялно" от турбото.

Мисля, че ти е известно, че K&N масово се ползват по разни състезания в пустинята, а и в леката авиация - има малки самолети с 4-6 цилиндрови бутални двигатели, въздушния филтър е конусовиден K&N (спортен :D) . Не знам за перформанса, но при такива приложения се предполага, че ще филтрират по-добре от тези за 7 лева от Ауто+ или оригиналния от Порше.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За авиацията си прав.... ама и въздуха дори на 2-3000 фута е маалко по-различен от този на улицата в България спрямо частици ;) Условията и приложението съответно са други.

Паралел трудно може да се тегли :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 ама и въздуха дори на 2-3000 фута е маалко по-различен от този на улицата в България спрямо частици 

Мунчо, а в пустинята как е? Там може ли да се "тегли паралел"?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...навлизаш в област, от която нямаш никаква представа. Препоръчвам ти да замълчиш, преди да станеш още по-сериозно за смях...! Приятелски съвет.

А ако се чудиш защо не ти отговарям на "простите" въпроси, то е именно, защото са прости!

 

“Never wrestle with pigs. You both get dirty and the pig likes it.” -Джордж Шоу-

 

От половин година си я карам така и колата си е съвсем наред :)

 

Все още доста кратък период. Пожелавам ти и вбъдеще да е така! При този сетъп може да е смислено да сложиш открит филтър. Дали ще има положителен ефект продължава да е спорно до доказване на противното (за което Емилио вероятно ще е доброволец да помогне с прецизния си гъ*омер, едва ли има други освен него и Чък Норис, които биха усетили веднага разликата), но поне ако нещо навреди на двигателя ти при направеното до тук, то едва ли ще е филтъра, какъвто и да е той  ;)

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...