Jump to content

Собственик на 2.4 мотор ,търси други колеги с такъв за дискусии


valioboy

Recommended Posts

Здр.колеги ,идеята ми с тази тема е да видим колко колеги има с този и да обсъдим плюсове и минуси,да сравним при кой как е и така нататък кой каквото иска да пита.

 

Аз ще почна с разхода на масло 1,5-2.0 литра на 10 хил.км. с газов инжекцион съм ,ако има значение.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 76
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Колега този разход не ли е много? То май с този двигател са малко,а каква е причината,че този двигател не е много желан в България както и с 2.6

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами според мен причината ,че не е много желан е българското мислене.Малко по-висок разход и няма толкова ряз в ниски обороти ,но пък за сметка на това нямаш турбина за която да мислиш и за мен лично двигателя си е супер надежден,все пак е атмосферен двигател.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм с 2,4 AJG двигател, за жалост незнам колко масло ми гори двигателя, имам постоянно течове от капаците на клапаните и постоянно доливам. Дадох до сега 350 лева за гарнитури, три пъти ги сменям, не смятам парите за работа и масла, и няма спиране, постоянно ми олива двигателя с масло......... Иначе и аз съм на газ, средно ми гори 11 газ  с Българската газова Фобос съм.

Редактирано от bulgaran
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Ето и втория клип.

 

При мен се получаваше същото нещо и харчеше около 2л на 10000км.

Подмениха ми семеринги и уплатнения под хидравличните оптегачи и сега да чукна на дърво 1 година и половина по-късно мотора е обсолютно сух.

Аз лично имам добро мнение за този мотор, мисля, че при добра поддръжка е доста здрав и надежден.

Относно вървенето, мисля, че върви добре особенно в по високите обороти, за мен и моя стил на каране е добре балансиран.

 

Поздрави на всички,

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еха, цял клип и ремонтен комплект са направили хората... Старото ми 2.4 страдаше точно от този проблем. Ремонта обаче не е толкова лесен колкото е клипчето и изисква специализиран инструмент за зацепването после. 



А на въпроса защо не са популярни казвам веднага - просто до неотдавна заради няколко конски сили този мотор 2.4 беше акцизен и трябваше да се плаща за 3 конски сили 5000 лева акциз, оттам и слабото му разпространение у нас. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, тази година (19.06.2013 г.) станах горд собственик на А6 - 2,4 сс комби, AML мотор, 2000 г. От '98 г. до сега това ми е возило номер дванадесет, а от '92 г. е номер четиринадесет. В интервала '92 - '98 г. бях нещо, като студент и не ми беше по силите да сменям често возилата. Имах удоволствието да управлявам почти нови автомобили (на 2-3 г.) и "каручки" с 3-4 години по-големи от мене. В самото начало, преди да го купя (нов внос на самоход от Мюнхен) бях много резервиран по отношение на големия двигател, но страховете ми се оказаха напразни. Работи перфектно, както на бензин, така и на газ във всички диапазони на оборотомера. Разхода на бензин на дълго е 8,5,  респективно на газ 10,5 л/100 км. За градско на бензин е около 14,5, а на газ 16,5 - 17,5 л/100 км. По принцип все още се младея (почти на 40 ще стана не след дълго) и този разход може да бъде и по-малък, но засега е това и ме устройва. След прегледа на клипчетата на колегата Dianski2, които бяха доста добри, в мен настъпи дълбоко спокойствие, защото разхода на масло бе огромен - 2,5 - 3,5 л на 8000 км. Колцата притежава много-добри динамични качества, стабилно се държи на пътя и предоставя страхотен комфорт на пътуващите с мене (съпругата ми и двете ни дъщери - много капризни). Много от колегите ми с които споделих, че искам да си взема А6 - комби започнаха да ме "разкандардисват" със скъпи части, трудна поддръжка, леснопрецакваща се предница и други кусури, за което не се оказаха прави. След вноса на втория месец ми се разхлопа предница и аз реших да видя какво мога да направя по въпроса - порових в интернета и намерих в Казанлък майстор рециклиращ "кокалите" на тези зверове - 6 бр. шарнири + един тампон на горен носач - 73 лв. и 1,5 часа работа и както се казва "връща радоста от живота" - вече 5 месеца нямам дертове. Ако ми се наложи да търся части за други проблеми пазарувам само по интернет, защото с предишния ми автомобил Деу "Нубира" се видях в чудо от "капацитети" в областта на резервните части и консумативи - нашенските магазини за авточасти в гр. Карлово (забравих да спомена - живея тук вече 12 години) постоянно рекламират някакви "оригинални" герммански части произведени в КНР.

Та в общи линии това е моят автомобил. За сега съм обещал на моята половинка в близките 4-5 години да не сменям возилото, но отдаде ли ми се възможност (ако спечеля на тото) следващият автомобил пак ще е А6 - но по-нова годинка и със същият двигател. Надявам се да не съм оттегчил някой колега от форума с моята полемика. Пожелавам на всички от форума Весели празници и весело посрещане на новата година!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Карам А6 4F с двигател 2.4 BDW.....Според мен причините, за слабото разпростран(ение на А6 с тази моторизация, са че двигателят е сравнително муден, гори си стабилно....всеки с повечко пари гледа по-мощните мвоторизации на А6....2.4 V6 поне на А6 С6 си е някак морално остаряла концепция...Да не забравяме, че масово задира цилиндрите и гори масло точно от там...

Руснаците се оплакват именно от това.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Здравейте колеги и аз така да се каже се сдобих с А6 Ц5 куатро автоматик от Германия, колицата си има доста забележки, но нали сме си българи  :hilezh:  и мисля да си я постегна. Единият проблем е маслото вижда се, че губи точно от същите места, но има един лек шум в мотора който ме притеснява сякаш е обтегач ли и аз незнам, но ще си покаже като го отворим. Иначе интериора и екстериора са повече от прекрасни и затова мисля, че си струва да се налее някой лев в старото возило, разбира се ако имам възможност и аз бих карал по нов и по мощен, но... :wall:  България не е Дубай. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега след като ще отваряте мотора ще е много полезно да направиш подробни снимки и да ги качиш във форума,мерси предварително и ще чакаме снимките!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е колеги както ви споделих за моя "параход" , че ще почна да го стягам,ударих на камък още с първа копка. Исках да го прочета с ВАГа и за късмет не ще да се свърже с нито  един контролер единствено направи връзка с радиото и сега търся проблем защо аджеба неиска да се конектва. Започнах да я разглобявам и забелязах отпред при акумулатора че има следи от вода и то доста се е задържала (преди имах А4 и зная че отводнителните отвори са си малък недостатък) та най вероятно водицата е направила некви поразии. Ще направя снимки и ще кача, та моя съвет е хвърляйте по едно око отпред в коритото на акумулатора и ако видите, че се задържа вода махнете акумулатора и си почистете отворите ще си спестите доста главоболия(па ако сте с автоматик ще спасите компа)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте  , аз също от март месец карам тоя хубавец AGA  наистина си погорва   , но пък ми пасва на новия стил на каране (бавно) , и както всички е омаслен и все се каня да го разколача и да го почистя , но вчера съвсем неочаквано започна да прегрява и сега съм го спрял до установяване на причината. Иначе е голям кораб много ме кефи :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Мисля да я карам само извън града. Надявам се там да е разумно (близо до написаното) при моето пенсионерско шофиране.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

8,5 / 9,5 дава моята  с около 90 до 120  , но ако караш с около 80 не повече по равен участък и по нанадолнищата ползваш ППХ дава 7,3 нали средно ама това се случва САМО когато карам по определен маршрут където повече от 50% ми е равно с леки наклони в моя полза и предварително занулен среден разход (един вид забрави за това число). А за в града картинката е не толкова лице приятна 13,4 до 15 в Русе , на село като карам само 1ва 2ра дава 20  :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги!

От скоро и аз съм в клуба на 2.4 с двигател BDV - 170 кс. С ГИ tomaseto е колата. Работи стабилно както на бензин, така и на газ. Нямам много километри с нея, но за сега ми дава разход около 12.5 комбиниран. Засякох разхода на газ от пълна бутилка до пълна бутилка на една и съща бензиностанция.Това при изминати 120 км, от които 40 градско и селско (само на първа, че дупките са големи) и при спокойно шофиране до 120... и малко отгоре тук-там. Днес мина през сервиза за обслужване. Няма течове по двигателя. За разход на масло мога да кажа след няколко хиляди километра..... Колата е с навигация RNS-D и доколкото разбирам няма карти за БГ  :icon_sad: За сега е това. Колата ми харесва ......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В частност и аз съм с такова, пак с ГИ - автоматик и около 18 газ ми гърми пущината, ама не се оплаквам... Идва време да сменям маслата всичките и немога да разбера само с коя кутия е колата. По вин дали ще излезе ? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е с БСМ газово,ръчка,само на предно и си гърми 14-15 градско.Извън града много се мени разхода според десния крак ,но средно е между 11-14 газ,като изключим единични случай със скорост 80-100 пада на 9 на 100.Свиква се и на разхода и на течовете на масло :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе да ти кажа аз 11.5 извън града съм и правил, карам леко наистина - то с тва неможе много ... и в града си пере некви числа/литри за страх ... ще я водя на настройка сякаш... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги първото ми замерване даде между 11 и 12 л А95 градско. Бях силно изненадан и не знам колко ми е коректно замерването. Светна ми индикацията за резервата сипах 20 лева, минах 68км и пак светна. А тия дни не е като да няма задръствания. Карам около 4км в посока и по-малко. Направи ми впечатление, че отидох в работа - оставих колата и след 2-3 часа като запалих си беше почти на 90гр загряла.

Редактирано от nurv
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...