Jump to content

Помощ за намиране на датчик за налягане на масло ауди 100 C4


bobka7a

Recommended Posts

Здравейте колеги. Може малко смешно да ви звучи, но никъде не мога да намеря датчика за налягане на маслото и за лампата (камбанка му викат на датчика) 
Става въпрос за Ауди 100 94г ACE мотор. Моля ви се за помощ, ако имате идея къде го има, защото повече от седмица никъде не го намирам. Ето и снимки:
http://prikachi.com/images/774/6815774T.jpg

http://prikachi.com/images/778/6815778P.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

еи как съм го изпуснал ако някои има още да ми пише на лично,лятото го смених с някъв ментак и сега пак се прецака намерих по добър от моя но голяма цифра  www.autopower.bg/датчик-налягане-на-маслото-facet-audi-90-coupe-89-8b-2.3-70621-g1257c304-i15143530.html

Редактирано от lqskata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колеги, какви са признаците за некоректно работещ датчик за налягането? При мен от няколко дни при студен двигател показва добро налягане след което на празен ход спада на Нула и светва контролната лампа на таблото.Смених маслото,понеже отдадох проблема на това ,но не се промениха нещата.Остава датчик за налягането или маслена помпа,но доколкото знам помпата е зъбна и трудно дефектира. Дайте съвет !!!!!!!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Премери с манометър навит на мястото на датчика за маслото какво ти е налягането на ниски обороти и 90С загрял двигател и го сравни с уреда на таблото. Така ще си сигурен, дали проблема е в самото налягане или от датчик/уред. Такъв манометър има във всеки сервиз и се замерва за 10 минути.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лампата и манометъра са на различни датчици. Може маслената помпа да е перфектна и налягането пак да нямаш :hilezh: Върви слагай механичен манометър както те посъветваха.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.mister-auto.bg/bg/datchik-nalyagane-na-masloto/audi-100-4a-c4-2-0-e-16v-140kc_v12481_g162.html

линка е на датчика,който ти е нужен. в основата си има мембрана, която се пробива. при при стартиране на двигателя поради по-големия вискозитет на маслото отчитането е коректно. вследствие на затоплянето и повишаването на налягането на маслото мембраната пропуска масло и манометъра спада до 0,2 - 1бара. самия датчик е комбиниран и отчита както текущо налягане/0-5бара/ , така и подава сигнал за минимално допустимо такова/в случая при 0,3 бара/

Редактирано от core
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 9 months later...
  • 7 months later...

Имам един в гаража , на който са му счупени кабелните обувки , но мисля , че работи. Ако имаш някакъв интерес , пиши ми. Когато идвам към София ще ти го донеса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...