Jump to content

Кабриолети (89)


esox hunter

  

71 гласа

  1. 1. Какъв кабриолет притежавате / карате ?

    • 1.8 20V (125 Hp)
      3
    • 1.9 TDI (90 Hp)
      6
    • 2.0 E (115 Hp)
      14
    • 2.3 E (133 Hp)
      16
    • 2.6 V6 (150 Hp)
      12
    • 2.8 E (174 Hp)
      10
    • модифициран /тунингован/
      10


Recommended Posts

  • Отговори 1,3k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

  • 4 weeks later...

Някой от колегите си беше боядисал червения гюрук и беше станал фал, дали го е оправил и с каква боя? Че имам един такъв, но има нужда от освежаване и се чудя с каква боя да го мина. :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами за червените явно няма "лек", така че или нов плат или си карай така. Спомням си, че колегата хич не беше доволен, защото станал кафяв. Аз съм вапцал син и нямаше проблем и предполагам, че и черните, ще са ок, но виж за червен и зелен вероятно не става поне тези бои на "Renovo" :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Здравейте . Собственик съм на ауди кабрио 2.6 97г. Преди 2 дена бях паркирал колата пред блока и изглежда че някой е скачал на покрива (soft top) и е скъсал плата и задното стъкло . Въпроса ми е когато тръгна да го сменям сваляли се само плата от покрива или трябва да откачам целия таван от купето за да го сменя.Благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рамката остава на място не се сваля, сменя се само плата. Ако са съсали и долния и него. Намери специалист за целта сам едва ли, ще се справеиш има тънкости. При положение, че казваш "скачали", ако са са изкривили и рамката, ще трябва и нея !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Здравейте, вече и аз мога да се похваля с кабрио :)

Значи май е Акоя, но не съм 100% 2.6 бензин '96 , ръчка, клима, ел гюрук, S-пакет, сива кожа..... Има си забележките по външния вид и сега се почва.... Цялостно боядисване, смяна на ляв стоп, десен мигач, бледа, лайсни на вратите

.... Това предстои на 1-во време.... 

received_2009964535768874.jpeg

IMG-1453f9f22e0019daa78bd29a3dccc965-V.jpg

received_1241943939290257.jpeg

received_1930667503666210.jpeg

received_248980225786766.jpeg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

В този месец, в двадесет и петия ден,
празнуваме Рождеството по плът на Господа Бога и наш спасител Иисус Христос.
Господи, помогни ни и ние да се родим духовно!

 

Честито рождество Христово! Бъдете живи и здвави!

rojdes.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 weeks later...

Колеги като за нова година моята лодка протече масло от багажника. Оказа се помпата на тавана. 

Разучих проблема и купих кит за ремент. Най-често заминава казанчето. или уплътнението.

Всъщност ремонта и смяната е лесна, но свалянето на помпата е много трудно. 

 

Първо се сваля задната броня и се отвива 13мм гайка. После на колите след 95-та някъде има прозорче за да се свали предната гайка. На по-ранните коли се сваля или по-скоро подвига резервоара.. Много трудно се сваля и в двата случая.

 

След смяната на казанчето отгоре на помпата се намира един бедел болт, през където се пълни с хидравлично масло. После при напълване над максимума се сваля тавана няколко пъти като след всяко сваляне и вдигане се допълва масло. Помпата се самоубезвъздушава. Нивото се измерва на прибран таван. Трябва да е на или малко над максимума. 

 

На една от снимките се вижда че в помпата всмукателната тръба има метална мрежичка, която играе роля на филтър и е прихваната с една тел....така е хаха. Има и магнитче за улавяне на стружки.

 

Има 2 вида помпи - ранните са с 8 цилиндърчета а останалите са с 6 по-големи. Никъде не съм чул да има проблем и в двете вътре в механизмите, но по някаква причина от 8 са минали на 6 и толкоз. Останалата част мисля е 1:1

 

При инсталацията казанчето влиза трудно, защото то всъщност прави съпротивление с 0-ринга. И с 4те болтчета се придърпват малко по малко. Не е нужно да се завиват сетгнато защото ще спукат казанчето. Уплътнението е това, което държи маслото вътре.

 

Използвах упъване от тези 2 сайта 

https://www.audi-cabrio-club.info/ac/support/index.php?action=artikel&cat=38&id=180&artlang=de

https://www.drive2.ru/l/476446976691405063/

 

Китчето: 8G0 898 101038886430-big.jpg?r=0

 

 

Ето я и помпата. Има отгоре метален капак, който може да се свали ако трябва да се напълни масло

038886433-big.jpg?r=0

 

 

От тук се пълни

038886436-big.jpg?r=0

 

Ето и филтъра 
038886434-big.jpg?r=0

 

 

038886437-big.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Полезно инфо ! Вярно на много криво място е, на моята някой преди мен е првил вече тази ревизия и дори за удобство е разширил малко дупката за достъп до предните болтове. Мислех, че са 3, но щом казваш, че е един вероятно бъркам. За жалост при мен не са имали прозрачно казанче и сложили черно та не мога да следя нивото, но за сега всичко е наред и няма загуба. Някой ден, като дойде момент, ще сложа и аз, като това на Жорката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Болтовете са 3. Но тези 3 болта държат скобата, която държи помпата и подпира резервоара. Те са по-ниско долу а отгоре има 1 единстен болт за самата помпа, но той е по-труден за достигане. Аз имам горе долу средни на големина ръце. Ако са ти по-големи ръцете горния болт абсурт да го стигнеш. Трябва ти 13-ка тресчотка, и то много къса. Инак с ключа от комплекта в колата става.

 

 

Ето снимка на помпата откъм болта. Т.е. те са гайки всички и на скобата и на помпата но са 13мм всичките. Квадратното дето е над болта е за да може помпата да се центрира в монтиращия отвор за правилна позиция. При пълнене е хубаво помпата да е сложена на място инак нивото не може да се прецени.

 

ПЪЛНЕТЕ СЪС СПРИНЦОВКА С ИГЛА -  Иначе се олива много. С игла може и по-бавно да е но като оплескате с масло ще ви се иска да е била с игла

 

038886435-big.jpg?r=0

 

Редактирано от Georgiiii
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Това го оставям тука.

 

Хората, които не го знаят това клипче, да се заслушат какво се казва след 13:57. Големи планове са имали за колата. :hilezh:

Редактирано от ChevyGunn
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бях го гледал това филмче :) ...Чевито видях твойта червената в завода :hilezh:

'Ся говори се, че имало 3 "еднорога", 4х4 фабрични. но никой не ги знае къде са :hilezh: Пускал съм инфо назад в темата за всички произведени бройки от завода.
Жалко, че не са направили повече куатро, а са решили да бъдат само на предно. Сега 4х4 кабрио 89, щяха вече да са със статут на икони....е не в БГ де, тук вървежни са само  'некви "премиуми" ;)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пф. те си мислели сериозно да е опционално заводски с куатро . И защо не са го направили? Според мене някой инженер е дошъл и е казал, че колата ще е много тежка и малкото спортно в колата ще е заминало. Моята е 1,525 kg и без куатро. Представям си как ще е с куатро. 1650-1700 и отзад щеше да е още по-усилено. и като скала. С пъници и багаж 2 тона. с това недозавиване на куатрото мога само да си представя колко трудно ще е да завива. Ако е куатро и не е минимум 1.8т направо го отписвай. Съшо така нормалното усукване щеше да е още по-голямо (може би)

Също така ми направи впечатление как карат по офроуд. след 2 мин в салона е пълно с прах гаранция. 

 

Господин Герхард е свършил поне добра работа с дизайна. Аз лично безброй пъти съм получавал комплименти колко красива е колата и повечето пъти от бабички. Нещо сигурно съм се объркал с таз кола:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 8 часа, Georgiiii написа:

...Аз лично безброй пъти съм получавал комплименти колко красива е колата и повечето пъти от бабички. Нещо сигурно съм се объркал с таз кола:hilezh:

:hilezh::hilezh:  Глей 'къв шанс да се сдобиеш с някое хамериканско имение + дебела банкова сметка в наследство ха ха :razz:...спомнят си младостта ;)

Тук съм забелязъл най-много им се радват хлапетата особено, когато се сваля гюрука  ;) За пичколов не става, щот местния ковралък е с претенции и иска "премиуми" :eusa_naughty:, а  бабите те....ясни, най-много някоя да се скара, че може да настинеш :hilezh:

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При наличието на 2.2Т в S2, смисъл от 1.8Т няма никакъв, според мен. Ако вместо платформата на Купето, бяха взели тази на 100-така и му бяха скъсили междуосието, махнали две врати и отрязали покрива пак щеше да е интересна кола. Макар и значително по-тежка. В смисъл, ако вземеш фабричен седан B4 80 и го паркираш до фабрично C4 100/A6, много ясно се вижда как по-голямата кола има по-правилни пропорции и по-готина стойка върху пътя. Да не забравяме и как имено 100-така преди около 40 години се е използвал за база на кабрио. ;) 

 

Относно пичеловенето, мисля, че презентацията ви куца. Едно е да кажеш на някое девойче "карам 80-ка без покрив", друго е да кажеш "карам неокласически немски кабриолет", "принцеса Диана някога се е возила само в такива" :P 

Редактирано от ChevyGunn
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 51 минути, ChevyGunn написа:

....друго е да кажеш "карам неокласически немски кабриолет", "принцеса Диана някога се е возила само в такива" :P 

В  отговор, ще чуеш "нео какво!?" :hilezh: и ще мига с изкуствени мигли под нарисувани вежди ха ха..... евентуално, ще е чувала само за Даяна, ама че нещата там не приключили добре.....и те така !

Иначе по темата с куатрото, няма какво да го умуваме, това произвели Гюнтер и Шванц преди 30 г. това останало, то вече почти изчезнаха такива кабриа де ;)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пропорциите на купето и на кабриолета не са лоши, но трябваше окачването да е по-ниско от на обикновената 80-ка. То уж е малко по-ниско, но и колата е по-къса и не се забелязва. Трябваше да е 3-4см по-ниско и няма да изглежда навирена като дива коза :hilezh:. А и джантите би било добре да бяха по-голям размер. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да се направи по-ниска без проблем е Жорката, ако иска, ще пише как ;) Проблемът е че нашите пътища не са за това, аз и сега чат оат опирам по разни "легнали полицай", а и дупки много не си е работа иначе наистина седи красиво лоурайд ;) А джанти си има оригинални 17-ки от по-големи мисля няма нужда.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, има го момента, че колата стърчи с фабричното си окачване. Замислил съм някой ден да мина на Билщайн амортисьори в комбинация с Eibach пружини, които биха я смъкнали с 20мм. 40мм вече ми се струват твърде много. В комбинация с джанти 16-ки би трябвало да застане доста приятно. Vectra-та беше писал някъде детайлно при него каква е комбинацията...

 

EDIT

Ето какво беше писал той: 

Quote

Аз карам с кони 40/40, което е много приятно като комфорт/стабилност.

 

Редактирано от ChevyGunn
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Не знам - при мен няма никакъв проблем. :) Както и да е, ето повторен опит. Този път ги качих в imgur.

 

wMGPQUc.png

UVPW7Cc.png

5iiMDiN.png

Редактирано от ChevyGunn
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...