Jump to content

Кабриолети (89)


esox hunter

  

71 гласа

  1. 1. Какъв кабриолет притежавате / карате ?

    • 1.8 20V (125 Hp)
      3
    • 1.9 TDI (90 Hp)
      6
    • 2.0 E (115 Hp)
      14
    • 2.3 E (133 Hp)
      16
    • 2.6 V6 (150 Hp)
      12
    • 2.8 E (174 Hp)
      10
    • модифициран /тунингован/
      10


Recommended Posts

Привет колеги,
От доста време се каня да отворя една темичка свързана с нашите кабриолети в която да дискутираме специфични неща и проблеми конкретно свързани с тях, като напр. за гюруците, ремонти, подръжка и т.н.
За теми и въпроси свързани с агрегати по автомобила покриващи се с Б4-те (двигатели, окачване и пр.) нека си пишем в темите в раздела 80/90/Coupe, които са си за тях, а тази тема да е само за специфични въпроси по кабриолетите.

Можем и да се преброим, както се казва :) , а и да представим с кабриата си за да знаем евентуално с какво бихме си помогнали :rolleyes: .

Ето малко техническо инфо за моделната гама Audi Cabriolet 89
http://www.auto-data.net/bg/?f=showSubModel&modeli_id=497

Моята машина е Cabriolet с двигател АБК; 2000 куб; 115 кс; 1997 г. ;)

28346_1387817241_206_28346.jpg


п.п. Моля модовете, ако преценят да направят темата като "важна", а ако преценят, че не й е мястото тук да я изтрият.
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 1,3k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Audi Cabriolet '96, 1.8t AEB swap  с малко модове. Моя собственост вече 4 години. 

Повече инфо има в темата за колата http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=126174&page=25

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята всъщност се казва Албена. С 2.8 мотора, който е единственият продавал се в САЩ стандартно. Произведена е през 1997 г. Всъщност колата се озова при мен по много интересен начин.

Един познат от Атланта е дилър на автомобили и веднъж се появи със същото Ауди. Просто бях без думи. Много харесах колата. Той обаче отказа да ми я продаде. Просто след като един месец я е крил от жена си, тя накрая някак си я открила и разбирасе веднага я взела за себе си.

Той я спечел от търг за много смешната сума от 1600-700 долара, на под 100 000 мили (За америка това е нищо). Кожения му сало (Черен) е в състоянието, което е бил, когато е произведена колата през 1996 година. Невероятно запазен, а белия цвят е най-най невероятния бял цвят, който съм виждал на какъвто и да е автомобил ,камо ли пък на толкова години. Мисля че е само за САЩ. Просто на снимките се вижда 1/10 от истинския блясък. Вечер като я спра на бензиностанцията и хората започват да ме питат що за кола е това.

 

Да продължа... Те така и не ми продадоха колата и аз реших сам да започна да търся.... След един месец бездействие се реших да започна да търся и някак си бях предубеден, че като в историите за подобни коли ще ми отнеме години да янамеря. Отворих Крейгслиста (Най-популярния сайт тук). След точно 5 минути открих 2 броя (Черна и бяла). Черната на 2 мили от вкъщи а бялата в Орландо, Флорида. 

Първата беше изцяло ръждясала, но технически беше супер добре - нито тече, нито придърва скоростната кутия, нищо. Но просто не ми хареса.

Бялата пък имаше само имейл за контакт. Написах му веднага и-мейл и в 6 часа на другия ден човека ми се обади. Казах му че съм на 1600 мили от него и не мога да дойда поне до Февруари. След разговора започнах да си мисля - защо да не си взема отпуска от ден-два?. И на следващата събота летях до Орландо.  Човека есествено беше запазил колата за мен и ме чакаше на летището.

Отидохме у тях и не бях изненадан - къщата беше за поне $ 1 млн. В гаража имаше килим, на който нямаше и капка масло а колата е стояла там от 2007 година. Показами стари снимки и талона, на който той е собственик от 2007 година. Проверих колата в "карфакс" и разбрах че няма инциденти и нистина е негова собственост. Бях много зарадван, защото този тип хора поддържат добре колите си - просто в дилъра обслужват всичко с най-добрите части и дори без необходимост. Това не е точно така в моя случай, просто човека е технически не много грамотен, Беше дал $2500 да смени червения таван с черен, но не му идва на ум да провери от къде идва този шум под капака, защо  хидравиката Вие и да налее масло... Нямамх избор, освен да я купя! И от тогава съм щастлив, но много и бера кахъра в студовете -20-30 по целзии. Притеснявам се да не ми се сцепи тавана, и все подони неща :)

 

Мисля ше наистина имаме нужда от подфорумче за нашия модел. Имам много въпроси за обсъждане. Например поддръжката на тавана, ремонт на автоматичната антена, CD - player-a, моделния номер на амортисьорчето на предния капак, размер чистачки и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес излизам сутринта с другата си кола и отивам да проверя как е Албена и дали е преживяла сношния студ (Около -30 по целзии)

Запали без проблем, но хидравликата виеше като Тина Търнър. Тъй като още не съм я откарал в сервиза, нямам функциониращ термостат и съответно нямам парно. Като загря, хидравликата спря да фучи, но при завиване се чува скърцащ и пукащ звук като на много стара врата с несмазани панти.... И видях че изтекоха 10-20 мл. антифриз. Изби ми от едната скоба на маркуча.

Под колата се чуват звуци все едно нещо ври. Навеждам се и някъде след средата на колата (Един вид под задната седалка) нещо капе - Тотално се отчаях, после спря и като го пипнах и помирисах - вода. Подозирам че се е бил задържал лед около ауспуха и сега се топи.... 

 

Лош ден за Албенчето :/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги имам питане, искам да сменям говорителите в колата с нещо качествено и да си правя кутия за бас между резервоара, интересува ме как се свалят задните панели къде са им захватите да ги сваля безпроблемно да не се налага после да побългарявам, на купе доста съм махал ама на кабриото май не са така. Да не съм оф да покажа и моя кенеф, повече снимки в карса :hilezh:  ...

032250673.jpg032250681.jpg032250683.jpg031637250.jpg?r=0032250672.jpg032250680.jpg032250669.jpg032241071.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В анкетата липсва мотор 2.0Е 16V (140 Hp)

 

Колега, кабрио 89 стандартно заводски ли е излизало с такъв двигател, защото не съм чувал :nixweiss: Ако имаш инфо за това кабрио, моля прати ми инфо или пусни някой линк.

Погледнах и в този сайт http://audi.testdrive.bg/model/cabriolet-89.html и там липсват данни за кабрио с такъв мотор.

 

 

Днес излизам сутринта с другата си кола и отивам да проверя как е Албена и дали е преживяла сношния студ (Около -30 по целзии)

 

Георги, не я мъчи Албенчето в тоя студ :) ...изчакай малко да запролетее да й се стоплят кокалите и тогава ;) .... А сигурен ли си че е момиченце да не се окаже момченце колата, че тогава много ще ти се сърди и ще береш яд :D ...

Майтапа настрана.... относно антифриза в тоя студ маркучите и свръзките сдават багажа...нормално е да прокапе и хубаво да ги попрегледаш и понатегнеш скобичките. Иначе ако ти се занимава източване сваляне на маркучите и пълна ревизия подмяна където е нужно и монтаж наново. Има и едни пасти за уплътнения от този тип, но не бих ти препотъчал марка и модел, защото не знам в щатите, какво има.

Ако имаш кола за зимата си карай нея а тази я остави за топлите слънчеви лъчи.. :f_ck_you: ...аз така правя ...сега съм я зазимил и постягам по малко и си карам 4WD-то :icon_cool:

Относно питанката на колегата LUDsAUDi... аз моите говорители ги смених и 4-те с Pioneer. Не разбрах точно за кои задни панели питаш ... дали за целите кори или само за панелчето с декоративния капак на говорителя. Ако е за 2-то се сменя лесно.... От горната страна, където е декоративната дървена лайсна и над нея леко подпъхваш с отверка или подобно и избутваш напред, към вътрешноста на купето. Тази малка кора се държи на 3 метални скоби отгоре и мисля 2 пластмасови отдолу. Трябва да се внимава само да не се напъва зверски, че понякога горните метални скоби се отлепят целите от кората и после трудно се залепят понеже кората е направена от кофти материал (като от пресован кашон). Говорителите (оригинални Nokia) са на 4 винта. За да се монтират новите леко се модифицира планката за захващане и премахва оригиналната букса.

Аз лично не харесвам рязания и пр. модификации по колата и поради това само подмених оригиналните говорители Nokia със същия размер, но Pioneer :f_ck_you:  Бас туба не бих си сложил, че и без това няма място в багажника, а и обичма да слушам повече колата :D  Иначе видях в един немски форум един пич много тарикатски беше монтирал бас туба в отделението в което е ски сака. Така хем не заема място отзад хем има бас, но си беше поиграл и с облегалката на задната седалка за да прикрие всичко....

 

Редактирано от esox hunter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно "Бас каса" моята е фабрично монтирана точно там до ски сака :) Би трябвало всяко кабрио да я има.

На моя познат кабриото има CD-КЛАСЬОР в багажника от лявата страна. Аз също искам да си сложа ако намеря оригинален такъв, въпреки, че и касетката ме устройва временно. Купих си едно устройство, което с магнит трансферира звук от какъвто и да е плеър през касетофона (На снимката)

LUDsAUDI твоето кабрио е точно контрастно на моето -червено на бяло и обратното. Ако успееш да ги смениш, качи снимки с резултата. Интересно е че твоята багажна врата не е облицована с нищо. Другото интересно на европейските модели е подглавницата - при вас е с дупка в средат, докато моята е цяла.

post-38784-0-14660200-1388083048_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук определено не всяко кабрио има бас каса (фабрична) :)  и повечето кабриа някакси са им "изчезнали" корите на задните капаци ;) ....моето cabrio също го взех без такава кора, но съвсем наскоро се сдобих с кора изпрах я и чака ред да я монтирам :eusa_dance: 
Иначе да повечето подглавници на фабричното Recaro са с такива трапец с дупка...има обаче и един друг тип седалки на тези кабриа (фабрични) без подвижен подглавник.... наскоро намерих  и имах възможност да ги купя ....доста се чудих дали да насадя такъв салон на моята, но накрая се отказах
Този салон имам предвид:

31968_1384436641_89_31968.JPG
 

Редактирано от esox hunter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От кабриото на Алекс? Салонът е много хубав, аз също се чудих дали да не го взема, но смятам, че с модовете по моето кабрио приключих. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цанчо, намерих в mobile.de такъв модел 2,0 , 16V , 140 к.с. Явно ги има но са по редки
Ето линк, но  не знам, колко дълго ще оцелее http://suchen.mobile.de/auto-inserat/audi-cabriolet-audi-80-cabrio-2-0-16v-e-verdeck-klima-7-2015-spangenberg/183390911.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=13&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=87&minPowerAsArray=KW&maxPowerAsArray=109&maxPowerAsArray=KW&minFirstRegistrationDate=1995-01-01&maxFirstRegistrationDate=1996-12-31&negativeFeatures=EXPORT&categories=Cabrio
Нямам представа обаче как да го добавя в анкетата... след празниците, ще помоля някой от модовете.

 

 

От кабриото на Алекс? Салонът е много хубав, аз също се чудих дали да не го взема, но смятам, че с модовете по моето кабрио приключих. 

 

Да Митко от същото кабрио за което се сещаш...., ама ти какво го мислиш нали нов салон му направи на твоето :)  сега само бензин и разходки му трабват ;)
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Албена е в сервиз за обещания ремонт. И тъй като е там, няма как да видя серийния номер на амортесьорчето на предния капак.

Някой знае ли къде да проверя за номера на частта? И евентуално Амазон или някой друг сайт, от където да купя :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Албена е в сервиз за обещания ремонт. И тъй като е там, няма как да видя серийния номер на амортесьорчето на предния капак.

Някой знае ли къде да проверя за номера на частта? И евентуално Амазон или някой друг сайт, от където да купя :)

От английския ebay можеш да си поръчваш доста части (особенно 2-ра ръка) за твоето кабрио

Ето ти напр. амортисьорче http://www.ebay.co.uk/itm/Audi-80-Cabriolet-Coupe-Bonnet-Hydraulic-Strut-Damper-8A0-823-360-A-/321281906552?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item4acde4d778 доставя до щатите

...има и други обяви - пусни си по номер и ключови думи и ще видиш.

Като твоето кабрио ( визирам двигател и скорости) са доста разпространени в Англия.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за инфото. Всъщност от ebay не мога да купувам, заради paypal акаунта ми (Имам проблем с него)

на SinisteR предложението е евтино, но шипинга ми е 50 долара... Намерих в един друг сайт, но ще мина през една морга утре, и ако не намеря там, ще взимам от нета

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сори за спама...

Знаете ли серийния номер на приспособлението, което пази от вятър (не знам името му) при свален покрив?

Как мога да си оправя лекото разминаване на задния капак с другите панели?

Има ли термометър за външната температура на този модел?

Купих Mann филтър за купето. И сега се чудя въздушния филтър какъв да е? Дали е добра идея да му сложа един "спортен" филтър, за по-добър вид, но не съм сигурен ще върши ли работа.

Междувременно Албена е още в сервиза. Дадоха ми резервен Сааб 9-5 2.3 turbo да джъткам докато оправят моята :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как се разминава капакът? Стои по-високо или на една страна? Wind shield или wind stopper се нарича приспособлението, което спира завихрянето на въздуха. Спортен филтър само панелен. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Например този ок ли е? http://www.knfilters.com/mobile/mProduct.aspx?product=33-2029

А относно капака: просто е малко по-надолу. Подозирам че е имало някакви гумени крачета, които да го държат по-нависоко. Виж снимката на багажника и ще разбереш аво точно имам в предвид. Вгледай се по краищата как изпъкват :)

post-38784-0-25812700-1388483271_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...