Jump to content

A3 8PА 2.OTDI BKD Quattro Силов и Оптичен тунинг!


Recommended Posts

Ultraleggera-та има и още едно предимство което на мен лично много ми допата, много е "изпразнена" и позлволява монтиране на големи спирачки.

 

1502364_10202073904883523_1092632245_o.j

 

Brembo 18Z (от КУ7 / Кайен / Тоарег, като ОЕМ се слага само в 18" и нагоре), монтирано на шенкела и позволява ползването на 345-350мм ротор. На снимката, джантата е сложена с болтове директно на главината, без спирачен диск между тях и се върти свободно. Отстоянието на апарата от джантата в момента на снимката е поне 3мм навсякъде. При наличието на диск, самата джанта ще излезне още 7-8мм навън. Този апарат, с този размер диск, в ОЕМ-ски 17" Audi джанти не влиза без мега дебели фланци и стъргане на апарата, в афтърмаркет 17" също не влиза в 99% от моделите. Дали е подходяща за А3 или не, може да си реши само собственикът.

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 102
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Много хубава кола, браво.

 

Восен-а е невероятен, BBS CH е страхотна класика.

 

Ултраледжера-та малко ми простее някак ... незная защо :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

C802-500x500.jpg

 

 

това е джантата за мен за тази кола :)   иначе Самито е правилния човек, еле па за този мотор - знаеш октавията му как беше направена :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Голяма „грешка” беше да намесим Vossen тук!  :hilezh:

Ultraleggera-та има и още едно предимство което на мен лично много ми допата, много е "изпразнена" и позлволява монтиране на големи спирачки.

От начало си помислих, че си ползвал фотошоп за ги натъпчеш в тази 17”-ка,струваше ми се физиологически невъзможно. Направо не е за вярване, че не опират никъде! Ще убиеш рибата ако ги подкараш тия тучове завряни в 17”!! Аз едва ли някога ще сложа по голям ротор от 328/330 така, че място за по-малък апарат ще има достатъчно, пък било то и със ХХмм фланец към зимния комплект.

Rota Grid, 9J 

Не бях и чувал за Rota дори, филипинци се оказаха. Много ориз трябва да хапват докато стигнат хипнотизиращата визия на Vossen обаче.   

Няма как една джанта да се хареса на абсолютно всеки, то не е и нужно. Модели като CH и Ultraleggera/Alleggerita ме привличат не толкова с визия, а с факта, че са леки! Виждали сме и по-грозни джанти с подобни параметри, но няма смисъл ги коментирам сега. 

Самито е правилния човек, еле па за този мотор..

:zustimm:

Редактирано от Tsvetkov83
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Факт е, че специално за джантите всеки си има мнение. На мен лично ОЗ-ките ми, ми допадат много. От горната снимка определено ми харесва как стоят и на А3-ката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на тия клекнали лу райдъри не знам кво им харесвате?

тия рацерски джанти са баси смеха!

восен-а е топ иначе ! ;)

Ротата за парите си е една от най-красивите, леки и здрави джанти на пазара. За парите които струва тоз вооооосен мога да си купя далеч по-истински джанти като Ротиформ или АДВ1. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Признателен съм на всички колеги за поздравленията и добрите думи, благодаря за изказаните мнения!

Безспорно VVS CV3 e уникално красива джанта и би отворила много сравнително малката А3-ка, но има един генерален проблем в моя случей. Vossen не предлага 17” джанти по принцип, нито пък 18”! И за да не съм голословен прилагам кратък цитат от официалния сайт на фирмата: „We specialize in manifacturing staggered fitments with sizes ranging from 19” to 22” and widths from 8,5” to 12,5” В интерес на истината ако има джанти които могат да ме „накарат” да се върна към 18” това биха били VVS CV3 или VVS CV5 евентуално!

 

Интересен факт е, че ако напишеш Vossen в продавалник ще ти излезе обява предлагаща уш оригинален продукт, но с разликата, че асортимента започва от 17” на горе и цената на комплекта е има няма колкото 1 

Колега, радвам се, че и ти си на мнението, че Vossen-а ще заспи на Хафдито, но тъй като наистина ги няма в размери под 19 цола, има 2 много готини алтернативни варианта, които пак се вписват добре- Tomason TN1 http://data.motor-talk.de/data/galleries/0/92/8910/48159207/k-p1070370-6199873528294780640.JPG  и Sportec Mono http://www.motivemagazine.com/emAlbum/albums/Aftermarket/Sportec/Volkswagen%20GTI%20RS240/volkswagen-gti-5-sportec-rs240-006.jpg

Редактирано от Kopeldaka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опитите да се стигне до консенсос коя джанта е най-подходяща за даден автомобил са обречени на провал, това е сигурно!  Алтернативни варианти има безброй всъщност, точно от там идва трудноста в избора. Имам няколко месеца време за размисъл и ще ги позлвам рационално пък времето ще покаже! 

Междувременно съвем случайно попаднах на един каталог с модели на джанти предлагани от небезизвестните TSW и какво да видя!!

032297668-big.jpg?r=0

Въпрос на време е да излезе в продажба най-новата им линия джанти с название Sochi която е почти едентична визуално с Vossen CV3! Няма ценова листа към момента но е ясно, че размерите ще започват от 18" и ще има 5х112-ки. Очаква се да е с доста добри параметри като тегло и при всички случеи ще е по ефтина от Vossen-а. 

 

Попадна ми още една оферта за Sline 17"-ките (от коментар #8) и са на прилична цена, така че шансовете да отметна скоро поне зимния комплект са добри! ЕТ43 са и това е (почти) перфектната стойност според мен, още повече, че ще са и зимни! 

Редактирано от Tsvetkov83
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

RS-a (горе) радва много и е доста лек за ОЕМ джанта, че пък и 18" обаче е хипер труден за намиране! Тия отдолу откровено не ме кефят!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен 18" с 235/40 би било поносимо при Цецо, но на мойта с оем sline окачване возията става уеко неприятна, страх ме е, че ще счупя бурканята!  :blush:

19" съм ги изключил от уравнението отдавана, причини бол! 

17" Реплики от Маргел

Началото на Ноември гледах едни такива и много им се чудих, ама не посмях! Много красиви джанти са, спор няма!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Superturismo-то е добре изглеждаща, но тежка (за OZ) джанта! 7,5х17 - 9,8кг при цена около 400лв (по спомен) на джанта не си заслужава според мен! 

 

Нека оставим малко джантите на страни за сега. Имам една питанка и ще ми трябва вашето мнение! Както споменах по-рано, съединителя ми е за смяна и сега търся най-удачния вариант! Нямам намерение да да си правя живота черен и да минавам на едномасов маховик! Искам да запазя максимално оем усещането, но в същото време да посигуря надежноста от която се нуждае новият сетъп! Насочил съм се към Sachs Race Engineering и техният SRE Performance Clutch kit като смятам да го комбинирам със ZF Sachs двумасов маховик и ZF Sachs подсилен подсилен лагер! Не ми се иска да рискувам с части от България и се свързах с хората от Хамбург преди няколко дни с въпроси относно нуждите ми. Днес получих частичен отговор:

 

Dear Miroslav,
 
According to your inquiry for the 2.0TDI 16V quattro we can offer you following parts/conditions:
  Clutch Cover, Art# 001422 349EUR incl. VAT Clutch Disc,   Art# 999502 309EUR incl. VAT
=  658EUR Special offer for the complete Sachs Performance set (Performance Cover + Disc) : =  605EUR net + 18,90EUR shipping.
 
Start performance is similar to OE (NO "on-off" clutch) , the transmittlable torque is 550+Nm, in conjunction 
with excellent durability and life span.  That kit will fit to your original flywheel and release bearing.
 
Please send us the chassie number for the flywheel.
 
If you?ve further any questions, don?t hesitate to contact me.
 
Kind Regards from Hamburg/Germany,
 
Stefanie Schubert
 
Ще видим какво ще предложат като маховик, но до колкото съм запознат двумасов подсилен няма и ще се наложи да взема стандартен нов! Тотално съм загърбил идеята, че мога да ползвам едномасов на дизел с Quattro и ме тревожи само мисълта дали оем двумасов ще се справя...и за колко!? 
 
Пропускам ли нещо? Налейте малко акъл преди да съм ги заръчал тези всичките железа, че после да не си ги бия в главата! 
Редактирано от Tsvetkov83
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОЕМ-ският маховик дали ще издъжи, зависи от това дали ще правиш стартове с колата и каква ще е финалната мощност. Какво точно те плаши в едномасовият маховик ако не е тайна?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стартове няма да се правят! ОЕМ-ските (DMF) маховици на А3 8Р нямат добра слава по принцип! Финалната мощност съм я споменал в самото начало ...220 коньо и вероятно малко над 400 Нютона. Вибрациите при потегляне ще са страшни ако вкарам едномасов в уравнението! Мани, че е дизел ами с тоя халдекс отзаде ще е чудо! 

Редактирано от Tsvetkov83
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вибрациите в кое ще са страшни? Преди да се въведат двумасовите маховици, дизелите си бяха с едномасови и не само дизелите. Проблемът не е в това да е едномасов, а да не е лек или поне така ги разбирам аз нещата. Демпферите на двумасовият маховик помагат при тръгване от място, на полусъединител и ниски обороти, за да няма притрисане. Не ми е известно да имат други функции при дизел специално, но може и да бъркам. Едно демпферно феродо, с добър притискател и едномасов, стоманен маховик, максимално близък като тегло до стоковият, за мен лично е идеално решение. Ако си си решил, че не искаш едномасов маховик ок, но демпферите на двумасовият си имат живот и с покачване на стандартната мощност поемат повече бой и се предават рано или късно....в този случай късно, не е толкова далече. Вариант е да си го купиш нов, с новият притискател и феродо, но там цифрата е брутална.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Закс специално едномасовите (перформънс) са олекотени както знаеш и точно от там ще дойде проблема. Искам максимално оем усещане като цяло, най-много да се примиря с малко по-твърдия педал като сложа SRE перформънс кита! Полусъединителя ми е задължителен! Нямам желание да чувам "хеликоптери" под колата и разни подобни шумове при смяна на предавка! С две думи не ми се експерементира с едномасовия, зат'ва и написах, че съм го изключил като вариант! Всичко по комплекта ще е ново така или иначе, въпроса е кое най си заслужава парите!? Цифрите не ме плашат за сега! 

 

Ако някой го е пробвал този вариант с демпферно феродо, добър притискател и едномасов стоманен маховик на печка с Quattro да каже как е усещането? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То и стоковото феродо и това на Закс трябва да ти дойдат демпферни. Щом си решил, ок, не искам да ти се бъркам или разубеждавам, просто ми беше интересно какво мислиш по въпроса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...