Jump to content

A3 8PА 2.OTDI BKD Quattro Силов и Оптичен тунинг!


Recommended Posts

Впечатленията са ми , че е настроена сравнително плавно, именно да пази съединителя(понеже четох в темата назад , че също е умрял стоковия след ремапа, пък колегата не е писал да е ходил за нови настройки след като е сложил подсилен). Усеща се по осезаема тяга чак след 2200 оборота и така до червено . Няма го типичния дизелов ритник(може би затова ми се струва слаба). 
Относно свиренето  , не идва ли точно от завихряне в празната кутия на катализатора ? При мен е доста неприятно, от към 2200 оборота до към 3000 не се издържа направо :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 102
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Моята я направихме по-късно да идва максималния въртящ(на около 2500) с цел да се спаси съединителя, амааа...пак че досега не е блокирал тотално, де.

Явно си е до настройка, щото при мен шута е стабилен...и се изразява в мнооо въртене на гуми(преднячка) :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 10 минути, Vantage написа:

Моята я направихме по-късно да идва максималния въртящ(на около 2500) с цел да се спаси съединителя, амааа...пак че досега не е блокирал тотално, де.

Явно си е до настройка, щото при мен шута е стабилен...и се изразява в мнооо въртене на гуми(преднячка) :hilezh:

Задвижването явно също ще е фактор за така наречения шут :hilezh:  при мен с  "куатрото"  се губи този ефект.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...