Jump to content

Взаимозаменяеми ли са сервоусилователите при А4 В5


HellFire

Recommended Posts

  • Отговори 97
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Ето това е разликата между ябълковидните гайки. Дългата е оригиналната, късата е от фейслифт колата. Инструментите необходими за ваденето са на втората снимка. Има само още една добавка - търпение или големи дози презкурин.

Сервото с помпата влезе с помпата монтирана, но не завита, без да се криви ламарината на файъруола.

Гледайте да си сложите още първия път тая гайка че педала щръква с два+ санта иначе и е много некомфортно.

post-8657-0-76308000-1434014916_thumb.jp

post-8657-0-83165600-1434014961_thumb.jp

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Измерил ли си с точност разликата в гайките да знам колко да режа?

Дали ще успея да сваля гайката без да пипам сервото?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм я мерил, но смятам че е поне 25мм, да не кажа 30.

Аз (Пепи - Бъзи) я свали без да пада сервото, но се измъчи много скандално. Далеч по-лесно ще е, да се прави в същия момент в който се монтира сервото, когато педала е хлабав и тн.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Усещането, реакцията на педала и времето необходимо за първоначалното захапване на спирачките се подобриха неимуверно. Много по-бързо захапва, не е нужно да ми мине крака 10см ход за да стигна максималната сила на спирачките. Баланса (тук вероятно цялостното обезвъздушаване с помпа имаше своята дума) се подобри.
Като разстояние за което колата спира - подобри се малко поради горното.

Дали съм доволен от цялостния резултат измерен в спирачен път - НЕ. Ама аз съм малко изкривен. Другата ми кола е 850кг с големи спирачки и 195мм гуми. Спира доста по-добре и за по-кратко разстояние.

Обаче проблема го отдавам на факта, че тая катафалка е 1500кг без мен и глупостите вътре, а асфалта ни е много изтъркан. На хубав асфалт на ново-асфалтирани отсечки колата спира много добре.

Бих ли го направил отново и заслужават ли си 250те лева които ми струваше - АБСОЛЮТНО ДА. не знам кой идиот е сложил слабото серво на тая кола изначално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз смених и дисковете с 312 вече.Пак коренна промяна.По голям спирачен ефект преди блокиране на колелото.Не говоря за панически натисната спирачка,а примерно да свалиш от 120-30 до към 50-60

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бате как 250 лв. Аз взех сервото с помпата и казанчето за 50...

Мишо, трябва да тестваме моята и твоята от 100-0 за колко метра. Хем сме с еднакви гуми.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Редактирано от becinko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колеги, ще правя тази смяна във сряда. Смятам, да е по-мързеливо -

ще сменя и педала, без да вадя втулката и да слагам другата.

Може ли малко подробности: Болтовете за сервото, откъм купето ли се развиват?

Какво се сваля, за да стигнем до конзолата с педалите и да освободим спирачния?

Указания от минали процедурата, ще са много ценни :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бате как 250 лв. Аз взех сервото с помпата и казанчето за 50...

Мишо, трябва да тестваме моята и твоята от 100-0 за колко метра. Хем сме с еднакви гуми.

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

140 лева ми иска за сервото, спирачната помпа и гайката Спас(more). 100 лева ми струва работата на buzzi да сложи нещата, да обезвъздуши системата и смени спирачната течност. 10тина лева за някакви други неща (вече не помня).

Колкото толкова - на мен ми харесва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложих двойното серво вчера (от ТДИ), по-добре спира.

Не е много фрапантна разликата, прилично е.

Въпреки набавената ябълковидна втулка,

майсторите пак резнаха малко болта на сервото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Да повдигна малко темата. Някой знае ли каква е разликата м/у помпа за кола с ЕСП и такава без ЕСП.

Взаимозаменяеми ли са?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разликата е, че на тези без ЕСП и двата щуцера на тръбичките са 10мм, а при тези със ЕСП - единият е 10мм, а другият 12мм.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Двойното серво не става! Отдолу под сервото има един болт(поне на мен на такова ми изглежда) дето не знам какво държи. Завива се отдолу и не се вижда. Та този болт пречи сервото да пасне плътно и трябва да се реже. Болтовете на двойното серво са 2 см по-дълги, тъй че като купувате искайте и болтовете. Помпата от преди фейса ще стане за двойното серво, само малко трябва да се изкриви тенекията между сервото и антифриза, за да влезе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Возиха ме във фауве с визията на танспортер 1998година. Буса има уникални спирачки, а е доста тежък.

Значи и тежките коли спират адекватно и разликата не е до масата...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двойното серво не става! Отдолу под сервото има един болт(поне на мен на такова ми изглежда) дето не знам какво държи. Завива се отдолу и не се вижда. Та този болт пречи сервото да пасне плътно и трябва да се реже. Болтовете на двойното серво са 2 см по-дълги, тъй че като купувате искайте и болтовете. Помпата от преди фейса ще стане за двойното серво, само малко трябва да се изкриви тенекията между сервото и антифриза, за да влезе.

Аз малко не ти схванах мисълта с този болт отдолу и кое на двойното серво не става. Аз съм с двойно серво с прилежащата към него по-голяма помпа от А6. Колегата petkovm е с двойно серво от А6 и старата си помпа. Разликата е че моя педал хваща веднага, почти няма ход, а при него хода си е същия като преди, навярно колите спират еднакво добре.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не става тенджерата! Физически не влиза пътно в дупката. Точно под нея имам нещо като болт, който се отвива отдолу под двигателя. Та този болт стърчи около 3см. и пречи на сервоусилвателя да влезе плътно. Иначе старата помпа ще стане без проблем, въпреки теснотията там. Само аз ли го имам този израстък? Не ми се занимава да го разглобявам пак да го снимам.

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...