Jump to content

Проблем с ГИ Бигаз


Recommended Posts

Здравейте, имам газов инжекцион БиГаз, като всички компоненти са на бигаз, само евросондата е ловато. Проблема е, че след като превключа на газ, след няколко сек. обръща на бензин. Купих си кабел за диагностика. Но след като го закачих, не ми излиза менюто за грешките. Може би е заключено? Вижда се през тези няколко секунди, че налягането е 0.00. И след като проверих почти всичко, както и отворих и изчистих изпарителя (беше доста задръстен), имам няколко въпроса: Нивомера на бутилката показва, че е празна. Въпреки, че имаше газ, я източих и свалих сондата. Настроих го, така че при движение на поплавъка от край до край да показва правилно. Монтирах я и заредих газ за 10лв, но нивомера отново си е в крайно положение. Та, може ли заради това, че не отчита нищо да не прави налягане?

Другото, което да питам е за датчика, който мери налягането на газта - може ли, и как да се провери дали работи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 67
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Колега обикновенна сонда ли е или Евро сонда? Ако е Евро санда чува ли се характерното "пук" преда да превключи на газ ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери ли да ли достига газ до изпарителя? Работи ли ти клапана преди изпрителя? Трябва да чука при даване на контакт. 

 

Ако имаш газ до изпарителя и рейката и показва 0 за налягането на газа, значи е заминал МАП-а.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един леко страничен въпрос: какъв кабел за диагностика към BiGAS и какъв софтуер се препоръчва?

Конкретно и по принцип?

 

Аз нямам проблеми, засега, с моята BiGAS, но искам да имам възможността за своевременна диагностика.

Сдобих се някакъв софт SGISN V6.0.0, какво като хардуер ми трябва за него или има нещо по-добро? Какво?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проверих го отново на компютъра след като почистих редуктора и пак показва 0. После закачих манометър след редуктора и отчете нещо. Значи е заминал МАР-а.

Ще пиша като го сменя дали всичко е наред :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених и всичко си дойде на място... или почти. Явно като свалях газовата рейка съм я развалил (имах и с нея проблеми докато беше свалена) и ще пробвам като разглобя и почистя дюзите дали ще се оправи (сега работят само 2 правилно. Една не затваря, а другата не се отваря). Иначе ще трябва нова рейка - чудя се между Ловато (130лв) или Валтек (за 85лв), дайте мнение за тях?

Редактирано от cecko06
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А знаеш ли каква е цената? В гугъл нищо не намирам.

Цена намерих в UK - 120?.

За това търся по евтин вариянт и май ще се спра на ловатото, ако не се оправят мойте.

Редактирано от cecko06
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Продават се ремонтни комплекти, просто си дай дюзите да им сменят гумичките. Не го прави сам.

Ако не става, тогава търси рейка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених и всичко си дойде на място... или почти. Явно като свалях газовата рейка съм я развалил (имах и с нея проблеми докато беше свалена) и ще пробвам като разглобя и почистя дюзите дали ще се оправи (сега работят само 2 правилно. Една не затваря, а другата не се отваря). Иначе ще трябва нова рейка - чудя се между Ловато (130лв) или Валтек (за 85лв), дайте мнение за тях?

изобщо не се опитвай да си почистваш сам рейката ако нямаш с какво да я настроиш след това защото ще започнат да пускат различно количество газ и ще ти клати мотора

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подкрепям колегата nikom.

 

Можеш да питаш в сервиза на БиГаз в Павлово. http://www.bigas-bg.com/p1.htm там да ти кажат и цена за нова и за ремонт.

 

Брат ми беше с рейка на Ловато, почна да прави проблеми след 20 000 км и после не може да се ремонтира.

 

За мен дюзите са най-важният компнент от една система и не трябва да се прави компромис с тях.

 

Или Мимгаз за 50 лв, които просто ще хрърляш през 2 години или хубави мембранни инжектори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вярно ли Мимгаз ще изкора 40000км (2г.)? Тогава само с такива ще карам :)

Иначе си мисля да купя ловатото, като ще пробвам как се държи колата с него и ако всичко е както трябва ще карам с тези. По натам ще оправя Бигаз-овите ако може и ще ги ползвам или за резерва или ще карам с тях.

Редактирано от cecko06
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, то и ако ги ремонтирам - пак така. Тя системата е умна и колата не е претенциозна, та една автоматична настройка сигурно ще свърши работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще се обадя в понеделник да питам за цени на нови, както и за ремонт.

Иначе ЕКУ-то го ресетнах, като преди това уж му дадох да запази настройките, но нещо се е объркало и са се загубили. Така че ще трябва нова настройка.

Редактирано от cecko06
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-накрая всичко е наред :dance:. Купих нова рейка и колата поработи 15мин на газ, докато не му пуснах автоматична настройка. После спря да работи и след няколко часа опити се отказах и я закарах при един майстор и той я оправи. Оказа се, че има отметка, която пуска газовите дюзи със закъснение и понеже помпата е направена да се изключва чрез допълнително реле, за това гасне.  

ПП: Звънях на един сервиз на Бигаз да питам за цена на рейка - човека ми каза, че не може да ми каже защото си е полегнал сега. После звъннах в офиса на централния представител за България - там се чудеха какво ги питам, като ми отговориха, че са някаква клиника :nixweiss: . Накрая звъннах в техническия отдел и получих отговор - 250лв за оригинални БиГаз или алтернатива за 160лв.

Редактирано от cecko06
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Нови инжектори при мен карат около 60-70 хил. След така нареченето рециклиране в официалния сервиз обикновенно след 15 хил. започват да дозират неравномерно. Сега си направих на струг едно приспособление за индикаторен часовник с което да мога да си ги калибрирам сам след като им сменя карантиите. Но все още се колебая... Някъде по шкафовете ми се мотае един оригинален ремонтен комплект, който по-спомен ми струваше 70-80 лева, но така и не го монтирах миналата година, защото не си бях направил приспособлението.

Сега отново за пореден път проблема е на дневен ред - неравномерно дозиране, доста увеличен дебит, който вече много измести бензиновите времена и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте , имам проблем с моя Бигаз . Изпуска ми газ при изгасен двигател и после трудно пали. Като спра газта от бутилката и изгоря газта по тръбата, после пали бързо. Свалях клапана, смених филтъра, и гумичката която затваря но нямаше ефект, пак трудно пали. И замирисва на сурова газ като запаля на бензин.

По принцип отдавна едни майстори е града ми казаха че е за смяна рейката, последния път сваляха инжекторите да ги чистят и се позакрепи работата . Също така се клати мотора на празен ход на газ . Дали изпускат инжекторите газ и се дави когато паля?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да. Най-добре смени рейката.

После трябва нова настройка на газовата.

Sent from my Lumia 720 using Tapatalk

Редактирано от cecko06
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...