HellFire Публикувано 31 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2013 Първия, който сложих беше на Сакс. Изкара около 10 хил км и вече бръмчеше зверски. Свалих кутията и го смених с Luk. Карал съм го не повече от 17-18 хил км и вече леко се чува....Сакс не предлагат лагер заедно с перформанс съединителите си. Има ли някакви усилени, защото ми писна да свалям и качвам кутията. Ако ще е със всяко второ масло трябва да я направя на щипки като въздушния филтър Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alter_breed Публикувано 31 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2013 Според мен първо трябва да смениш магазина от който ги купуваш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HellFire Публикувано 31 Декември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 31 Декември 2013 Помислих си го и аз, но уж ги взимам от вносителя ТехКо. Частите за България са друго качество, явно. И все пак има ли нещо като "усилен" лагер за този толкова тежък притискател?Или да взема един от Ауди? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 31 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2013 Eто лагер от кит-а на Sachs Performance http://www.sachsperformance.com/Sachs-Performance-Clutch-Powerclutch/Audi/Audi-80-8C-B4-09-91-12-94/2-3-E-Avant-98-kW-;-09/1991-12/1994/ZF-Sachs-Release-bearing-clutch::696.html Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HellFire Публикувано 31 Декември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 31 Декември 2013 Е те това го нямаше аз като поръчвах. Явно и други са имали моя проблемМерси Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passat-3bg Публикувано 28 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2014 Пичове, писал съм си доста с отдела на Sachs Performance преди да си поръчам и закупя притискател + диск, изрично съм ги питал дали лагера, който предлагат е подсилен или е стоков. Отговора беше: Оригинален стоков Sachs ! Само, че на скромната сума от 50Евро ! Ако някой подлага на съмнение това мога да постна кореспонденцията ми. Щях да си поръчам ако бяха казали, че е подсилен но хората си признаха, че не е и съответно си купих нов но от тук в пъти по-ниска сума ест. Колега от форума ме посъветва да си поръчам подсилен защото имал проблеми, но......... защо от закс перформънс не ме съблазниха да си дам парите.... оставям на вас. За мен е нормално лагера да приключва бързо, при положение, че усилието е доста по-сериозно и сам съм се замсилял и предвид това съм искал мнение и опит от съфорумец, както и информация от самия производител S-Performance GmbH /Hamburg/Germany/ Информацията е абсолютно достоверна и се надявам да е от полза на съфорумци. В момента карам с Performance, но километрите които мианвам са много скромни и на дали ще мога да дам скоро инфромация кога ще издъхне въпросния лагер. Поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 28 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2014 Вие за къстъм изпълнение не сте ли чували??? Какво нещо е българина, доверява се на всички, и сам не си вярва Не е целенасочено към никого...пиша да ви подсетя че точно пък това може да се направи не много трудно пъти по-добро от купешкия боклук. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HellFire Публикувано 28 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 28 Юли 2014 (Редактирано) Какво да му къстъмизирам на това?!? То е някаква безформена гад, която се бори с адски тежък притискател. Приемам идеи, защото моя почва да се чува по-осезаемо с това градско Редактирано 28 Юли 2014 от HellFire Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 28 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2014 Трябва малко рИсърч от къде да се вземе истински лагер, и кой го предлага?Иначе мериш сегашни размери! После гледаш височината от вилката да е горе долу същата. В диаметър мисля може да се увеличи ако се наложи. До централна гара има Триера, внасят SNR. Отиваш там и питаш за мисля аксиален лагер се води(или ровене в нета). Гледате в каталога и гледате кой е подобни размери и колко може да носи(имат си характеристика за това)? След това сваля се само лагера от основата, при стругар се прави основа от метал(примерно, или пък тефлон), отпред се слага предварително намерения по-як лагер и си ти. Палците който го придържат към вилката може да направиш от всичко! Формата им не е като да е специфична, позволява творчество. Те са най-лесни. До сега точно такъв лагер не съм мислил от къде да намеря, но си мисля че може всичко да излезе под 60-70лв което ми се вижда приемливо на фона на това как ви вътрят с китайски боклуци. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vermeer Публикувано 29 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2014 (Редактирано) Аз съм точно с техния пърформанс съединител, но дай боже скоро ще го разкарвам в графата продава и надявам се да се класирам за дву/тридисков Tilton. Относно лагера - никакъв проблем, карам със Sachs-ов купен от тях директно, предния който дойде в комплект със Southbend OFE SS създаваше проблеми и точно него набедихме за строшения съединител. Когато ги сменях и аз търсех някакъв афтърмаркет, бяхме замислили да се модифицира лагер от F150, но стана ясно, че по-натаък ще се минава на Tilton и не се задълбочих.Според мен си вземи Sachs, но да внимавате при инсталацията, ползвайте alignment tool (не знам как е на български). Редактирано 29 Юли 2014 от vermeer Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto7777 Публикувано 11 Март 2019 Доклад Share Публикувано 11 Март 2019 @HellFire, @vermeer на какви мотори сте карали със Sachs Performance притискател ? В момента на 1.8Т куатро съм с керамика и вече е за смяна, щото скърца и мисла да минавам на Sachs Performance притискател и феродов диск, като се надявам да държи на 360-70коня на мотор.С плътен маховик е колата в момента и така и смятам да остане Педала по твърд ли е отколкото с обикновен притискател ? В момента моя педал е доста твърд. В хеед са слагали керамиката, като са ползвали кит-а на Валео за преминаване към едномасов маховик, а керамиката май е 6-лъчева и те са я ковали.При предния собственик се е случило това затова не съм наясно, само по фактури се ориентирам г.д. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GTX3071R Публикувано 12 Март 2019 Доклад Share Публикувано 12 Март 2019 Sachs Performance притискателя е правен за стоковия демпферен маховик (или съответно техния едномасов/твърд, който предлагат). Или с други думи с този, който караш в момента на Valeo - греда. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto7777 Публикувано 12 Март 2019 Доклад Share Публикувано 12 Март 2019 Каква им е разликата ? Неможе ли да се преработи ? А ако се улекоти маховика само положителен ефект ли ще има или ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GTX3071R Публикувано 13 Март 2019 Доклад Share Публикувано 13 Март 2019 Моят опит с преработване на същия маховик, за да карам със Sachs Performance притискател беше леко така неуспешен. Бързото включване в обороти беше мисията невъзможна като цяло. След смяната му с такъв, който си е правен за този притискател всичко си дойде на място. Но ако ти се занимава можеш да пробваш де, при теб може и да се получат нещата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto7777 Публикувано 13 Март 2019 Доклад Share Публикувано 13 Март 2019 2 hours ago, GTX3071R said: Моят опит с преработване на същия маховик, за да карам със Sachs Performance притискател беше леко така неуспешен. Бързото включване в обороти беше мисията невъзможна като цяло. След смяната му с такъв, който си е правен за този притискател всичко си дойде на място. Но ако ти се занимава можеш да пробваш де, при теб може и да се получат нещата А педала по твърд ли е с този притискател ? Иначе си има полусъединител нали ? Или ти си с керамика и този притискател ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GTX3071R Публикувано 13 Март 2019 Доклад Share Публикувано 13 Март 2019 По-твърд е да. Аз съм с керамика и + това нямам демпфери/пружини никъде (дори и на керамиката). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto7777 Публикувано 13 Март 2019 Доклад Share Публикувано 13 Март 2019 В момента и при мен е доста твърд.Незнам на какво се дължи.Надявам се тия дни да ми остане време и да сваля кутията, тогава ще се разбере какво точно е.Дали е възможно да са усилвали притискателя в хеед и затова да е по твърд ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване