Jump to content

Икономичен среден клас Ауди за пътуване из Европата


Recommended Posts

  • Отговори 148
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Голяма, 4х4, че и само 6 литра нафта...

Ето едно предложение: http://www.cars.bg/c495432

Може и 2000 кубика да се вземе със 163 к.с. Има и с кожа. Години 2006-2007 г.

 

Аз щях да взема кола за 5-6 хиляди, която се слави като надеждна, кеф ми газ, кеф ми нафта, да я сцепя от каране и после да се отърва от нея за някакви пари. Така и така купувача като види километража ще припадне, поне нещо да прихвана като цена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе вие луди ли сте бре. Как се тръгва със стара кола на път. И то не 1-2 пъти, а редовно пътуване. Ако те остави на път не ми се мисли колко ще му излезе пътна помощ + ремонта. Според мен колата трябва да е мин 2008 година.

 

Не знам какво ще вземеш, но със сигурност търси нещо от висок клас или ако не е висок, да е добре обезшумена. Няма по-гадно нещо да слезеш и да ти бучат ушите после 1 час. Гръб, крака се преживяват ама глава боли. Виж субару Легаси/Аутбек.

Редактирано от sky
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен би ме било много повече страх да тръгна с 4Ф, отколкото със старо , но изправно Ц4.

Не робувайте толкова на годините. Важна е датата на производство, но забравяйте, че повечето електроника в кола на 5+ години е нож с две остриета.

Много ми се иска да знам кой е закъсвал заради кормилна колона и тъпите микрети в нея, например :lupe:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе вие луди ли сте бре. Как се тръгва със стара кола на път. И то не 1-2 пъти, а редовно пътуване. Ако те остави на път не ми се мисли колко ще му излезе пътна помощ + ремонта. Според мен колата трябва да е мин 2008 година.

 

Не знам какво ще вземеш, но със сигурност търси нещо от висок клас или ако не е висок, да е добре обезшумена. Няма по-гадно нещо да слезеш и да ти бучат ушите после 1 час. Гръб, крака се преживяват ама глава боли. Виж субару Легаси/Аутбек.

Точно на новите не ми се мисли колко ще му излезе ремонта а и без пътна помощ за един кирлив бушон за 20ст не става.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето предложение е А6 4Ф 2,7 ТДИ Авант, на предно с ръчна скоростна кутия.

Отговаря на всички критерии, разхода мисля е към 6,5 л/100

Друг вариант е същото но 2,4 Бензин с ГИ

Редактирано от Gecata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе вие луди ли сте бре. Как се тръгва със стара кола на път.

E как с две гидории и един сак русенско варено как. Лошото е че А6 на под 100 х..км и от 2008 + струва колкото нов суперб. За това аз съм за нов шконтиак, два пъти отгоре на бюджета е, но може му се дърпа ДДС-то на горивото, има гаранция, респективно безплатна пътна помощ и не е с чак толкова гаден интериор като Октавията.

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

СуперБ-а е над бюджета, нали за 20 000 говорим...

 

А 7-степенното ДСГ със сух съединител, което се предлага с някои мотори си е жив капан за наивници... значи трябва  ръчка или 6-степенното ДСГ с мокър съединител

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ми се иска да знам кой е закъсвал заради кормилна колона и тъпите микрети в нея, например :lupe:

А и как са се оправили като повечето и капачката на резервоара не могат да си отворят :hilezh: На мене ми се наложи да разкача карето та да може да изправим колелата та да я качим на ПП че беше с навит пълен ляв :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де Ники ако му забодеш една газ на шлепа няма ли да излязат сметките. Говорим за инжекцион специализиран за FSI двигатели я на Виале я на АйКом ти им знаеш цените. Предполагам имаш и идея за това колко ще харчи шлепа на дълго с някакво по-икономично каране. Някак си първо бих проверил всички опции при собствния си автопарк преди да хукна да търся нещо ново.

 

Относно LPG-то из Европа има вече достатъчно. Не толкова начесто колкото у нас но при едно правилно планиране а и май все до едно и също място ще се ходи според мен си е опция достатъчно добра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Не изглеждат лоши тез шлепове (изключвам задницата, която е копирана от октавия и и седи като подарена), но дали са комфортни като возия и шум за магистрално каране ? 

 

За мен изброените автомобили са еднакво широки, разликата е основно на задната седалка. За семейно пътуване са ми еднакво неподходящи. място.

....

А аз в каталога виждам разход под 5? Принципно това е твоята кола - широка, добре обезшумена, не по-скъпа за поддръжка, стандартно с всякакви екстри. Има и вариант за 2.4 с обикновени дюзи.  

Не знам защо си разочарован от българските монтажи на ГИ, но опитът показва, че последните години няма проблеми с високия клас уредби, монтирани в БГ.

 

И сега малко еретично предложение - защо не погледнеш една фейсова А6/Ц5? 

 

Значи аз на задната седалка няма да седя, нито жена ми, а за децата е достатъчно мястото, това не ме притеснява. Относно разхода го гледам комбинирания, с идеята че ще е по близък до тези 140 които ще са най честата скорост на движение. 

А за българските монтажи, имал съм монтажи от Русе, Плевен и София - изглеждат трагично в сравнение с италианските  изпълнения. Да не говорим че маркучите които ползват са някакви гнусни които след третата година се разкапват и протичат. 

А за доунгрейд към Ц5 - вече съм имал, искам нещо различно. 

 

Колата са тебе е една - Шкода Супърб 2.0тди - 4 години съпругата ми търкаля една такава, че и 4х4 беше. Комбито е грозно, но пък седана събира сигурно повече и от А4 В8 Авант. Таблото е меко, не е корава пластмаса, единствено кожата на седалките е леко нискокачествена спрямо Ауди, но това се преживява. Зимата никакви проблеми, за 4г. предимно градско не съм имал проблеми с ДПФ, само за разхода не мога да кажа как е, понеже извънградско не се караше често. За 20 000лв. ще намериш от 2008-9г., но си докарай от Чехия, там са под път и над път и са доста евтини спрямо тук.

Мерси за този съвет, ще проуча, обаче имам лош спомен - някога исках да купувам от Чехия една А8 и се оскубах с тез чехи, английски нямаше кой да говори в цялото ауди представителство, никаква информация не пратиха на емайл и като цяло имам лош спомен. 

 

 

Ники, според мен не акцентирай толкова върху разхода, а потърси по-скоро удобството. Защото каква е разликата, дали ще харчи 6 или 7 на 100? 20 литра в посока. Ама като е дървена возията, като не стои колата добре на пътя, ще се смажеш от зор, особено ако действително ще е регулярно.

За мен А6 4Ф ти е таргета, имаш добър избор между 2.0, 2.7 или 3.0 тди.

Това май е много вярно

 

Извинявайте по красота ли избирате автомобилите си? Аз знам много красиви, ама почват от 100 000 евра нагоре.

При положение, че ги имаме почти за жени е неизбежно да не ги гледаме по красота  :rolleyes:

 

За 20к няма как да купиш запазена (почти нова и сигурна), икономична, 4х4, широка, комфортна и удобна за дълги пътувания кола...

 

Ако премахнеш едно-две от изискванията може и да стане :)

...

СуперБ-а е над бюджета, нали за 20 000 говорим...

4х4 не е задължително, и може и да отпадне, за съжаление... А бюджета ако се наложи ще го прекроим малко, тоз суперБ отпред е приличен, отзад е грозен, откъм шум как е ?

 

Добре де Ники ако му забодеш една газ на шлепа няма ли да излязат сметките. Говорим за инжекцион специализиран за FSI двигатели я на Виале я на АйКом ти им знаеш цените. 

Мислех си го и това, понеже още не ми се разделя с него, за 20 месеца и 30 к км не съм му се нарадвал.

Основния проблем е

1) не виждам къде ще отиде газовата бутилка, а в багажника посмъртно не я искам да я гледам, нито пък със суббуфера на бозето бих се разделил

2) финансов, защото ще трябва сигурно 5-7+ лв за оборудването (не съм гледал цени скоро), а в момента парите ми трябват за друго. Ако го продам предполагам ще развържа малко средства. 

 

 

---------------------------------------------

Благодаря на всички за мненията. 

Като цяло нещата започват да клонят към 4F 2.0 tdi с ЕВРО 5 - доколкото разбирам те са по икономични и с по малки проблеми, след коя година са те ? 

Ето нещо прилично според мен - цък

По принцип Б8  ми харесват и се бях насочил натам. Обаче нещо интериора по снимките от обявите ме разочарова, отделно че то и с този мотор са някакви скучни базовици.... 

А А6ците ги гледам с тия платнени салони и недоумявам как може да има такова недоразумение - повечето приличат на седалки от долнопробен междуселски автобус ... :puke:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ники, ако не беше над бюджета, нещо такова мисля че щеше перфектно да върши работа за твоите цели: http://suchen.mobile.de/auto-inserat/audi-a6-avant-2-0-tdie-leder-sportsitz-navi-xenon-17-chemnitz/184003772.html?lang=de&pageNumber=1&action=topInCategory&__lp=3&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=10&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&maxPowerAsArray=109&maxPowerAsArray=KW&fuels=DIESEL&minFirstRegistrationDate=2005-01-01&maxFirstRegistrationDate=2010-12-31&ambitCountry=DE&features=ALLOY_WHEELS&negativeFeatures=EXPORT&maxMileage=125000&interiorTypes=LEATHER

 

или това: http://suchen.mobile.de/auto-inserat/audi-a6-2-0-tdi-dpf-leder-navi-dvd-xenon-1-hd-hamburg/188419538.html?lang=de&pageNumber=2&__lp=3&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=10&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&maxPowerAsArray=109&maxPowerAsArray=KW&fuels=DIESEL&minFirstRegistrationDate=2005-01-01&maxFirstRegistrationDate=2010-12-31&ambitCountry=DE&features=ALLOY_WHEELS&negativeFeatures=EXPORT&maxMileage=125000&interiorTypes=LEATHER

 

В краен случай, има и предложения около определения от теб бюджет: http://suchen.mobile.de/auto-inserat/audi-a6-2-0-tdi-navi-leder-alu-18zoll-l%C3%BCneburg/187885102.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=3&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=10&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&maxPowerAsArray=109&maxPowerAsArray=KW&fuels=DIESEL&minFirstRegistrationDate=2005-01-01&maxFirstRegistrationDate=2010-12-31&ambitCountry=DE&features=ALLOY_WHEELS&negativeFeatures=EXPORT&maxMileage=125000&interiorTypes=LEATHER

Редактирано от AALEXANDROV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Евро 5 мисля е чак от 2009-та, когато е фейслифта. 

Сюпърб не знам как е като обезшумяване, но октавия комби от 2010 или 2011 г е много много тиха колица, така че сюпърб-а няма логика да е лишен от шумоизолация.

 

Имам приятел със сигурно 2 000 000 км до Австрия и Германия, изминати най-вече там. Досега не са пътували семейно с кола за повече от 4-5000 лева. Знам само за един случай да закъса. Това стана миналата есен с дизелов бус, но проблемът имаше предистория и в този ден теглеше и каравана. Колите му са били само дизелови и то италиански. Във всеки случай с ауди, бмв и мерцедес не е ходил нито веднъж. Докарвал съм му коли от там за по-малко от 1000 ойро за търговия. Можете да се сетите що за коли са били това, но нито една не ме остави. Най-много му учуди една фиеста 1.1 92-ри набор на цена ... 150 ойро. Бяха блокирали задните колела от седене в едни треви. Та напред назад рЕзко да я раздвижа, с едно чукле бих по барабаните да отлепи феродото, едната задна вежда липсваше вследствие ръжда чак до капачката на резервоара, гумите на вестник и се прибрах безаварийно. Даже щеше да ме върне това нещо. Карах по едни планински пътища и заваля. За да не изпусна колите с българи пред мен се наложи да карам по-бързо през завоите и няколко пъти трябваше контрирам занасянето на задницата. Та щом сме се прибирали с тия дараци, не виждам една поддържана кола за малко пари и специално за тези пътувания защо няма да издържи. Друг е въпросът дали искаш или трябва да се разделиш с "камиона" и дали заради привикване с комфорта и тишината в купето би се качил в нещо такова. Аз мисля че не би го направил :) , но мен не ме бърка. Също така комшия всяка седмица кара по 700 км в двете посоки (две пътувания от по 350-60 км) в България със сеат 1.6 на газ. На над 400 000 е и досега не е закъсвал. 

Ако си решил да даваш Кю-то, може да потърсиш и бартер за каквато искаш кола. Гледам че има обяви "бартер за джип". Успех!

Редактирано от Andy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супърба е много стойностна кола. Ако излезеш от критерия имидж, съотношението цена/качество е недостижима. Изключително комфортен автомобил. Преки впечатления от такъв автомобил 170 кс 4х4 с пътуване до Холандия на 40.000 км преди малко повече от година. 

 

Дали е красив или не, е въпрос на вкус- не ги харесвах, но след това пътуване бих казал, че съм влюбен. Предницата вече ми харесва, колата беше комби, а аз мразя комбитата, но след пътуването поне не ме дразнеше :) Много място за багаж и изключителен простор вътре. Ако се сравнява с примерно S-класата..., ами удря я в земята по отношение на предлагано място.

 

За задните седалки не мога да дам мнение как се чувства човек след 2200 км на един дъх, но като шофьор си слязох еднакво уморен, както и от моята А6-ца- седалките са по-малки, но се усещат при пряко сравнение- след табелата София, не се усеща разликата.

 

Като модел, предлага достатъчно комфортни екстри и за този мотор с 4х4 и натоварен, бих казал, че върви много прилично. Разхода е в посочените от теб граници. В Холандия заради ограниченията на скоростта разхода се движеше около 5,5, включително и някакво градско. Самото пътуване София-Хага беше 6,2, като до Германия е била на автопилот на 135, в Германия на 140, но в Унгария движението е натоварено, магистралата малка и изисква чести натискания на газта при изпреварване.

 

По отношение на обезшуменост- по-тиха е от камиончето ти при посочената от теб скорост :)

 

Ако наистина ще пътуваш много в тази посока и ако можеш да си го позволиш- вземи си нов автомобил, спести си ДДС-то, всички разходи на фирмата (ако можеш) и вярвам няма да си разочарован.

Мини през вашия дилър и поискай един тестов супърб за един уикенд. Така най-точно можеш да си прецениш за себе си. Всяко друго мнение тук си е само предположение, но в крайна сметка ти ще я караш тази кола. Поддръжката й също е приятно по-евтина от на Аудито.

 

Последно лично мнение- автомат за магистрално каране е абсолютно безсмислено.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ники, не изключвай автомата от сметките си, ако ще пътуваш из Германия.

Преди месец се движих/стоях 2 часа в задръстване на три-лентова магистрала там в 23 часа вечерта и така ми изтръпна левия крак, че се наложи да спираме да се разтъпча след това...

 

Моето мнение е да вземеш или много нова кола, или по-горен клас.

Каквото ти позволява бюджета :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последното при скорост около 140км/ч,до прекрасното ни черноморие, постоянно е около 7л!Не вярвам, до Германия разходът да е по-нисък!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мисля, че най-добре да си припомниш какви модели и марки са върволиците от коли с холандски и немски номера лятото, пълни с чалми и забрадки...

Те пътуват в изобилие от деца и багаж и много отдавна са измислили, преценили, изпробвали, оптимизирали до дупка всичко, за което ти няма да се сетиш и за 5 години търкане на седалките 24/7.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Таз марка с мерника не е моята,  или поне още не е. Некак си не ме въртят достатъчно силно колената още. 

 

Джамале, както се очертава ще трябва да дам някой пари да го вземе ку-то , камоли да го развържа на супер цена  :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След много много км. из Европа с всевъзможни, като клас и моторизация автомобили, оптималният избор за икономично пътуване според мен е един:

А4 / Serie 3 / C Classe - 4 цилиндъра дизел в по-потентния му вариант. Ако ще е Б8 120 или 143кс, нека да е 143, ако е 318 или 320 нека да е 320, ако е Ц200 или 220 нека да е 220. Общо взето в сходни години на производство всичко е тинтири минтири... Няма абсолютно никакво значение дали едната е по-бърза от другата с 0.4 от секундата или пък третата харчи с 200 грама на 100км. по-малко от другите две, такива коли от 99-2000г. насам харчат около 5-5.5 на дълго. Единствената разлика е, че при по-новите модели е по-комфортно и са по-динамични. Лично при мен колите с включен темпомат харчат повече. Основно правило което имам, при покупка на кола с цел дълги пътувания, е опростеност. Никакви джанти и гуми в екзотичен модел или размер, никакви чип тунинги, никакви автоматици, никакви 2-3-5-10 турбини и луди технологии от бъдещето, а пък 4х4 при положение, че ще се кара 80% по магистрала е пълно безумие. Когато си на дълъг път, особено в чужда държава, си много уязвим, за това е за предпочитане ако колата може да устиска до крайната точка, а вероятността да устиска е по-голяма, ако колата е по-опростена.

 

Елементарен пример. Ако си купиш някакъв ВАГ подходящ за нуждите ти, но с DSG скорости няма никаква гаранция, че мекатроника няма да умре в средата на нищото, където ти в същност си спрял да пикаеш или да си купиш сандвич. Ако това нещо се случи в Унгария или Хърватска да речем, вероятността да намериш сервиз, в който да ти намерят мекатроник от морга, човек който да го качи на колата, да го адаптира и да тръгне е равен почти на 0. Ако отидеш в официален сервиз, цената която ще ти поискат за такава част ще е пълно безумие и вече си в шах и мат с 1 ход. Ако обаче този ВАГ е с ръчна кутия, вероятността да усетиш трудно влизане на скоростите или буксуване на съединителя или шум от демфера още преди да тръгнеш на път е доста по-голяма, тогава вече сам можеш да прецениш тръгваш или не и дали ще го ремонтираш в БГ или в ДЕ. Същото важи и за всички допълнителни имобилайзери, GPS-и SOS-и и т.н. анти-кражба истории...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За това говорим. Както аз изгърмях с маслото на аудито в Австрия и добре, че беше от официален сервиз и си покриха ремонта. Иначе го духах яко, а струваше 1000 евро часта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От няколко дни не съм следил темата...

 

Пасатор не е ли опция?

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11389283490095943&f1=details&slink=5cl7gq

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ники някакси не мога да си представя как пориш със 130/140 из Европа.

С тази скорост ще изпреварваш евентуално само тирове!

И след 24ч път ще слезиш от колата със заглъхнали уши и схванат гъз, а след 2г може и с хемороиди.

Вече предполагам ти е ясно, че ще поразвържиш кисията.

Търси комфорт, бъди сигорен че на третият курс ще пориш със 170 по магистралите особенно като закъсняваш аз винаги закъснявам и компенсирам със скорост.

Колегата е прав отностно опростеноста на автомобила

ръчка, 4х4 не е задължително само ще ти тежи и ще ти гори.

Дори и турбо не ти е нужно.

Атносферка с 150-180 коня на предно стигат!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пасатът не е вариант, особено този модел, страшно тесен с неудобни предни седалки, скърцащи пластмаси и тапицерии.  :stumm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...