Jump to content

Икономичен среден клас Ауди за пътуване из Европата


Recommended Posts

Тигуана е много тесен, като Голф. На мене ми беше доста кофти като минах от Q7-цата на S7-цата - имаш чувството, че навсякъде ще опре, но най-терсене ми беше качването и слизането.

Аз сега имам Октавия, която купих за 40 000 марки(май са 1:1 с лева) нова от магазина. 150к.с. дизел, не върви бързо, ама харчи малко и е широка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 148
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Зимай Б8 с ръчни на предно. Това е върха на спестяването. 

Махаш ДПФ-а, правиш един ремап и няма да ти се повярва разхода. Трябва да се прегледат клапите в смукателния колектор за спокойно пътуване.  

 

320d също е топ избор, макар и малко по тесен, но пък много по приятен за каране и с по малко тропаници в окачването. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...

Не мога да си харесам икономична кола все още. Няма и да си харесам май, то трябва да направя някакъв компромис, ама главата като е дървена.... А6 4G най ми харесва, но ми е над бюджета. 

Колко ли ще харчи А84.2 TDI на круизна 140 - 150 ? 8 или да забравя - може би минимум 9.5. Тази ми е сравнително наблизо и едвам се удържам де не ида да я видя  :glare:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хехехе ти с тази каручка си антипода на NASTI. Мога само да те посъветвам да купуваш такива сложни и престижни коли само от оторизиран дилър на марката и с поне 2 г гаранция. Щом имаш дупка в обслужването - бягай далеч.

 

А ако държиш да е непременно от тази автокъща, ето това ще ти пасне супер:

 

http://home.mobile.de/AUTOPARK-HEILIGENFELD#des_202330686

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приятел имаше 4,2тди и по спомен си харчеше 10/100 извънградско като е пробвал и с 130-140 и с 200 каза че е еднакъв разхода, в градско му харчеше над 16-17/100, макар че караше на къси разстояния и може тва да е причината а може и да не е:-) А А8 да го караш с 120 ще ти е трудна все едно си спрял незнам как точно ще се получи:-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 А А8 да го караш с 120 ще ти е трудна все едно си спрял незнам как точно ще се получи:-)

Слагам го на 120 на магистралата с темпомат и си гледам кефа. Разлика в усещането между 120 и 180 почти няма, само километража показва различно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да стане това със средния клас, оставяйте таз работа, 

 

 Щом имаш дупка в обслужването - бягай далеч. 

А ако държиш да е непременно от тази автокъща, ето това ще ти пасне супер:

http://home.mobile.d...D#des_202330686

 

Защо прецени че има дупка в обслужването ? последно обслужване преди 18 хил км. 

А тоз ритан чайник не знам какво общо с обявата дето съм пуснал :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен при такъв избор бих си намерил читав Пасат 2.0TDi не се сещам за друга относително комфортна кола с приличен разход на някакви по-нормални пари. Съответното А6 мисля е по-скъпо. Но това е мотора за това ти упражнение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пасата ако е Б6 не е от най-комфортните коли. Дори никак. Особено сравнен с А6.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пасат 5.5 е последния с надлъжен двигател,  торсен и окачване като на аудитата. Следващите са големи голфове с напречни мотори, халдекси и голфово окачване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един път като пътувах с Пасат 5.5 131 к.с. до Мюнхен (1433 км.) даде разход 6.15/100. Тогава съм карал в ограниченията, които в повечето европейски държави са 120/130. Друго пътуване до Брюксел и обратно (4500 км) настъпвахме повече по магистралите и даде среден разход за цялото пътуване 6.85. При първия случай пасатът беше с 5 скорости, а при другия беше пак пасат 5.5 131 к.с., но с 6 скорости. Като цяло това не е от голямо значение, защото 5-тата при 5-скоростна кутия и 6-тата при 6 скоростна са почти еднакви. Общо взето при този двигател всеки 10 км/ч. повече водят до 0.5 литра в разхода нагоре. Тествано многократно.

 

Пътувал съм и с Пасат B6 2.0 TDI до Германия - почти до Берлин. Разходът пак беше там някъде. Не съм съгласен обаче с колегите, че пасат Б6 и B7 не се различава от Голф. Ако нивото на оборудване не е базовото е доста комфортен и приятен за дълъг път. Все пак има и дължина и ширина и простор на задната седалка, както и голямо междуосие, което влияе на комфорта. Багажникът при Variant събира доста багаж - между 600 и 1730 литра, което е с около 50 литра повече дори от Audi A6 C6 Avant, а А4 изобщо не може да влезе в тази класация. Не случайно пасатът се слави като автомобилът за магистралите. За мен си е оптимален за дълъг път откъм комфорт/разход. Естествено и аз бих предпочел да пътувам с А6 или А8, но всеки 1 литър нагоре разход при 3000 км пътуване, повишава цената на пътуването с около 50 евро.

 

А относно големите двигатели - имам един приятел с S400 CDI, който беше постигнал разход 6/100 извънградско, но това беше с 90 км/ч. При 140 разходът стига близо до 9. Нивото на комфорт естествено е различно в по-големия и по-тежък автомобил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не прочетох точно всички мнения в темата, но имам едно предложение. Не знам дали някой спомена Volvo S80 D5. Пътувахме преди 1-2 години с едно такова, 2003 година 163к.с. до Прага и обратно (към 3000 км, включващо градско). Занулихме борд компютъра на излизане от София и като се върнахме средния разход за тези 3000 км беше 5,6 на 100 с 5 човека в колата и пълен багажник, като съм карал със 120-130, а не с 90-100.
По-новите S80 от 2007-2008 вече са 183 к.с., но предполагам, че също няма да дадат разход над 6 и мисля, че влизат в бюджета от 20 хилки, може би няколко отгоре само.
Колата е просторна, доста голяма (малко по-малка от А8) и сравнително без проблеми.

Редактирано от Bra1nSicK
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В къщи имахме Волво с80 с най-добрия им Д5, точно 163 коня автомат. при нас борда лъжеше сериозно, реално си гореше 6.5 - 7.0.
Много добра кола е, просто е вече малко поостаряла. Ако се търси такава по-разумния вариант е с по-стария мотор 2.5 тди на Ауди (редови петак, не V6) + чип до 170 коня. Това с оглед на по-скъпите ремонти по комън-рейл-а, който ще е вече на над 300 хиляди - колата е старичка вече. Аз лично след хиляда километра на ден се чувствам по-добре във Волво С80, отколкото в ауди А6 4Ф, не ме питайте защо. Само суперлативи мога да дам за тоя модел на Волво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човека търси икономична и здрава кола,за дълги пътувания.Ти искаш да чипва стари кошове.И като думне нещо някъде по европата,и ще се чудиш кви да ги вършиш. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По тоя прост двигател няма кой знае какво да думне. Все пак, мнението ми е с градивна цел и за други колеги, дори и не от форума. Ти ако имаш интерес към този модел, няма ли с удоволствие да отвориш адрес от гугъл с мнение от първа ръка?

Недей така с лошо, виждам какви пари е приготвил човека, ясно ми е че може да си купи няколко волва. И все пак, мнението ми е донякъде градивно, най-малкото за общата ти автомобилна култура.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не видях някой да споменава Е 320 CDI.За дълъг път се е утепала.При 140-150 разхода е 6.5 - 6.8,багаж като на камила,само очите ни се виждат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...