Jump to content

В каква посока се слага изпарителя?


Recommended Posts

слага се напряко, защото тръгването и спирането на колата влияят на инерцията на мембраните или казано по-кратко:

Като спираш е възможно колата да загасне, тъй като мембраната се стреми да пуска повече газ, а при тръгване е се обеднява сместта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слага се все едно се търкаля по посоката на движение (имайки предвид кръглата форма на изпарителя)...

Мен изпарителя ми беше пенпендикулярно (т.е. обратно на гореописаното) и при рязко спиране гаснеше от бедна смес. Както колегата е написал мембраните си имат тежест и при ускоряване/спиране променят сместа.

Поздрави

PS: Не е фатално и пенпендикулярното монтиране. Аз съм гаснал от него само при екстремно спиране и не добре регулирана газова...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

понякога в завой леко глъхнат оборотите или направо гасне,като я сложиш напреко,но така е по-добре отколкото да гасне като спираш по-рязко

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За каква инерция говорите... :hilezh: . на мембраните има пружини ,а и налягането на газта е доста голямо, за да се движат свободно мембраните.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За каква инерция говорите... :hilezh: . на мембраните има пружини ,а и налягането на газта е доста голямо, за да се движат свободно мембраните.

За тази инерция която гаси двигателя! Като нагласиш пружините на празен ход сместа ти е ок. Но като приложиш допълнителна сила (спиране, тръгване, завой) все едно си натегнал/отпуснал пружината. Ей за това говорим :(

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:(:(Сигурно затова завойте трябва да се взимат със 20км/ч. Егати хумора. Редактирано от bojo06
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чета и се смея... верно е хумористична темата :( Как пък за 15 години не сме се сетили... Вие пичове сигурно карате болиди от F1 на газ, дето правят 0-100км/ч за 2-3 сек и спират от 100-0км/ч за 20 метра. Щото на нормалните коли такива феномени дето ги описвате просто не съществуват. За вашите коли не знам, може и така да е, ние още не сме правили болид на газ, ама ако докарат някой ще отворя форума, за да видя как беше правилната посока... :(

Дойде ми идея - що не си сложите изпарителите легнали, тогава само при вертикално излитане/кацане ще имате проблеми...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дойде ми идея - що не си сложите изпарителите легнали, тогава само при вертикално излитане/кацане ще имате проблеми...

човек се учи докато е жив,преди години като слагах газовото,ако ми беше хрумнало сигурно бих пробвал и така

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чета и се смея... верно е хумористична темата :( Как пък за 15 години не сме се сетили... Вие пичове сигурно карате болиди от F1 на газ, дето правят 0-100км/ч за 2-3 сек и спират от 100-0км/ч за 20 метра. Щото на нормалните коли такива феномени дето ги описвате просто не съществуват. За вашите коли не знам, може и така да е, ние още не сме правили болид на газ, ама ако докарат някой ще отворя форума, за да видя как беше правилната посока... :(

Дойде ми идея - що не си сложите изпарителите легнали, тогава само при вертикално излитане/кацане ще имате проблеми...

Влез в АГУ и прочети там за проблема. Това че ти не си имал проблем не означава че не съществува, нали?

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това че ти не си имал проблем не означава че не съществува, нали?

Да ти кажа - не говоря само за себе си, щото баща ми с тва се занимава около 15 години и смея да твърдя, че имам известни наблюдения над газаджийското общество... Ама за такъв проблем от вас чувам за пръв път. А и не на всяка кола можеш да сложиш изпарителя както и където си поискаш. За него е важно да е верикален и нищо друго.

Айде със здраве. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз също

верно е че трябва да е вертикален, но съм виждал какво ли не - даже и обратно обърнат - с утайника нагоре и пак върви колата. Човека пита как трябва да се слага изпарителя - е прочети литература - там е описано че трябва да е напряко по гореизброените причини. Преди да карам Ауди имах Опел и там отначало го бях хванал за торпедната стена /сиреч по посока на движението/, след повечко км, когато мембраните се повтвърдиха започнаха да играят оборотите и се опитваше да гасне при спиране, но мястото не позволяваше да се обърне и така си я карах - нямаше кой знае какви проблеми, така че тази тема е по-скоро безмислена.

Всеки сам да си решава /по-точно газаджиите които поставят да си решават как им е по-удобно - нали това е важното да стане лесно и бързо/.

Това ми е коментара и смятам че съм прав, тъй като тези ефекти с оборотите се получават и когато е обърнат напряко - тогава при изключен от скорост двигател и остър завой се наблюдава падане на оборотите най-малко със 200 оборота, а ако е развит винта на изпарителя /бпгата смес/ може и да изгасне автомобила, така че да приемем че и в двата случая все си има минуси.

Поздрави :hilezh:

Редактирано от ivo123
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това ми е коментара и смятам че съм прав, тъй като тези ефекти с оборотите се получават и когато е обърнат напряко - тогава при изключен от скорост двигател и остър завой се наблюдава падане на оборотите най-малко със 200 оборота, а ако е развит винта на изпарителя /бпгата смес/ може и да изгасне автомобила,

Поздрави :(

е за тва говоря и аз

:(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 13 years later...

Здравейте колеги, редуктора KME S8 може ли да се монтира в позиция показана на снимката? Има ли проблем с появата на въздушен джоб или няма опасност?  Питам защото в тази позиция със щуцерите за охл. течност на долу би ми паснало по-добре. Благодаря! 

IMG_20200614_183042.jpg

Редактирано от bat'joro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма значение как ще го монтираш, важното е само по възможност да е по ниско от разширителният съд.


Изпратено от моя BENEFON SIGMA GOLD с любезното съдействие на MOBIKOM

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
На 14.06.2020 г. at 18:38, bat'joro написа:

Здравейте колеги, редуктора KME S8 може ли да се монтира в позиция показана на снимката? Има ли проблем с появата на въздушен джоб или няма опасност?  Питам защото в тази позиция със щуцерите за охл. течност на долу би ми паснало по-добре. Благодаря! 

IMG_20200614_183042.jpg

Не се сещам, но някъде го пишеше за моя изпарител кме голд турбо, че точно по-този начин трябва и съм го монтирал така!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...