valerko Публикувано 5 Октомври 2006 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2006 По посока на движението или напряко и защо? Благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo123 Публикувано 5 Октомври 2006 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2006 слага се напряко, защото тръгването и спирането на колата влияят на инерцията на мембраните или казано по-кратко:Като спираш е възможно колата да загасне, тъй като мембраната се стреми да пуска повече газ, а при тръгване е се обеднява сместта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PRR Публикувано 5 Октомври 2006 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2006 Слага се все едно се търкаля по посоката на движение (имайки предвид кръглата форма на изпарителя)...Мен изпарителя ми беше пенпендикулярно (т.е. обратно на гореописаното) и при рязко спиране гаснеше от бедна смес. Както колегата е написал мембраните си имат тежест и при ускоряване/спиране променят сместа.ПоздравиPS: Не е фатално и пенпендикулярното монтиране. Аз съм гаснал от него само при екстремно спиране и не добре регулирана газова... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo123 Публикувано 5 Октомври 2006 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2006 така е не е фатално, но понеже колегата пита затова се стремя да обясня минусите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitro Публикувано 5 Октомври 2006 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2006 понякога в завой леко глъхнат оборотите или направо гасне,като я сложиш напреко,но така е по-добре отколкото да гасне като спираш по-рязко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bojo06 Публикувано 6 Октомври 2006 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2006 За каква инерция говорите... . на мембраните има пружини ,а и налягането на газта е доста голямо, за да се движат свободно мембраните. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PRR Публикувано 6 Октомври 2006 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2006 За каква инерция говорите... . на мембраните има пружини ,а и налягането на газта е доста голямо, за да се движат свободно мембраните.За тази инерция която гаси двигателя! Като нагласиш пружините на празен ход сместа ти е ок. Но като приложиш допълнителна сила (спиране, тръгване, завой) все едно си натегнал/отпуснал пружината. Ей за това говорим Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bojo06 Публикувано 6 Октомври 2006 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2006 (Редактирано) Сигурно затова завойте трябва да се взимат със 20км/ч. Егати хумора. Редактирано 6 Октомври 2006 от bojo06 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo-G Публикувано 6 Октомври 2006 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2006 Чета и се смея... верно е хумористична темата Как пък за 15 години не сме се сетили... Вие пичове сигурно карате болиди от F1 на газ, дето правят 0-100км/ч за 2-3 сек и спират от 100-0км/ч за 20 метра. Щото на нормалните коли такива феномени дето ги описвате просто не съществуват. За вашите коли не знам, може и така да е, ние още не сме правили болид на газ, ама ако докарат някой ще отворя форума, за да видя как беше правилната посока... Дойде ми идея - що не си сложите изпарителите легнали, тогава само при вертикално излитане/кацане ще имате проблеми... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitro Публикувано 6 Октомври 2006 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2006 Дойде ми идея - що не си сложите изпарителите легнали, тогава само при вертикално излитане/кацане ще имате проблеми...човек се учи докато е жив,преди години като слагах газовото,ако ми беше хрумнало сигурно бих пробвал и така Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PRR Публикувано 6 Октомври 2006 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2006 Чета и се смея... верно е хумористична темата Как пък за 15 години не сме се сетили... Вие пичове сигурно карате болиди от F1 на газ, дето правят 0-100км/ч за 2-3 сек и спират от 100-0км/ч за 20 метра. Щото на нормалните коли такива феномени дето ги описвате просто не съществуват. За вашите коли не знам, може и така да е, ние още не сме правили болид на газ, ама ако докарат някой ще отворя форума, за да видя как беше правилната посока... Дойде ми идея - що не си сложите изпарителите легнали, тогава само при вертикално излитане/кацане ще имате проблеми...Влез в АГУ и прочети там за проблема. Това че ти не си имал проблем не означава че не съществува, нали?Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo-G Публикувано 6 Октомври 2006 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2006 Това че ти не си имал проблем не означава че не съществува, нали?Да ти кажа - не говоря само за себе си, щото баща ми с тва се занимава около 15 години и смея да твърдя, че имам известни наблюдения над газаджийското общество... Ама за такъв проблем от вас чувам за пръв път. А и не на всяка кола можеш да сложиш изпарителя както и където си поискаш. За него е важно да е верикален и нищо друго.Айде със здраве. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PRR Публикувано 6 Октомври 2006 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2006 Твоя воля. Не смятам да те обеждавам... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo123 Публикувано 6 Октомври 2006 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2006 (Редактирано) аз същоверно е че трябва да е вертикален, но съм виждал какво ли не - даже и обратно обърнат - с утайника нагоре и пак върви колата. Човека пита как трябва да се слага изпарителя - е прочети литература - там е описано че трябва да е напряко по гореизброените причини. Преди да карам Ауди имах Опел и там отначало го бях хванал за торпедната стена /сиреч по посока на движението/, след повечко км, когато мембраните се повтвърдиха започнаха да играят оборотите и се опитваше да гасне при спиране, но мястото не позволяваше да се обърне и така си я карах - нямаше кой знае какви проблеми, така че тази тема е по-скоро безмислена.Всеки сам да си решава /по-точно газаджиите които поставят да си решават как им е по-удобно - нали това е важното да стане лесно и бързо/.Това ми е коментара и смятам че съм прав, тъй като тези ефекти с оборотите се получават и когато е обърнат напряко - тогава при изключен от скорост двигател и остър завой се наблюдава падане на оборотите най-малко със 200 оборота, а ако е развит винта на изпарителя /бпгата смес/ може и да изгасне автомобила, така че да приемем че и в двата случая все си има минуси.Поздрави Редактирано 6 Октомври 2006 от ivo123 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitro Публикувано 6 Октомври 2006 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2006 Това ми е коментара и смятам че съм прав, тъй като тези ефекти с оборотите се получават и когато е обърнат напряко - тогава при изключен от скорост двигател и остър завой се наблюдава падане на оборотите най-малко със 200 оборота, а ако е развит винта на изпарителя /бпгата смес/ може и да изгасне автомобила,Поздрави е за тва говоря и аз Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo-G Публикувано 6 Октомври 2006 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2006 Бе кво ли разбирам и аз, та се обаждам. Айде много ви здраве. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bat'joro Публикувано 14 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2020 (Редактирано) Здравейте колеги, редуктора KME S8 може ли да се монтира в позиция показана на снимката? Има ли проблем с появата на въздушен джоб или няма опасност? Питам защото в тази позиция със щуцерите за охл. течност на долу би ми паснало по-добре. Благодаря! Редактирано 14 Юни 2020 от bat'joro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 15 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2020 Понятие си нямам. Ми пробвай, къде е проблемът. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bat'joro Публикувано 15 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2020 Ето от вътре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Муцев Публикувано 20 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2020 Няма значение как ще го монтираш, важното е само по възможност да е по ниско от разширителният съд.Изпратено от моя BENEFON SIGMA GOLD с любезното съдействие на MOBIKOM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anto1 Публикувано 29 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2020 На 14.06.2020 г. at 18:38, bat'joro написа: Здравейте колеги, редуктора KME S8 може ли да се монтира в позиция показана на снимката? Има ли проблем с появата на въздушен джоб или няма опасност? Питам защото в тази позиция със щуцерите за охл. течност на долу би ми паснало по-добре. Благодаря! Не се сещам, но някъде го пишеше за моя изпарител кме голд турбо, че точно по-този начин трябва и съм го монтирал така! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitkofitnesa Публикувано 30 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2020 Производителя си има предписание за монтаж ако някой се чуди [emoji3]Изпратено от моят Huawei Nova 5T с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mustaka Публикувано 12 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2020 Муцев е отговорил, не виждам смисъл да се коментира повече.Sent from my Pixel 3a using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване