Jump to content

Питанки относно А4 Б6/Б7 - Vol. 2


asenovb

Recommended Posts

  • Отговори 6k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Прекъсваше 2-ри цилиндър

Не беше от бобината

Свалих изхосящия колектор и клапаните на 2ри бяха черни

Останалите бели и добре работещи

Същата работа и на моето BFB - пукнатина между клапаните на 2-ри цилиндър, оправи се със заварка на проблемното място. Явно си е проблем на главата на този двигател, щом и при теб се е случило. Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При опит да си отворя шофьорската врата от вътрешната дръжка, нещо изщрака и лостчето сега се движи свободно. Ясно е, че ще се сваля кората, но има ли идея някой какво може да се е счупило?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално ли при моделите Б6 с два ауспуха отзад от единия струята да е осезаемо по силна,а другия едва едва все едно е запушен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, трябва да е еднаква струята от двата ауспуха. Другия вариант е да е била с един само и да са преправяни да са 2 накрайника. Това можеш да видиш лесно като погледнеш какво се случва под колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При опит да си отворя шофьорската врата от вътрешната дръжка, нещо изщрака и лостчето сега се движи свободно. Ясно е, че ще се сваля кората, но има ли идея някой какво може да се е счупило?

Жилото се е откачило или скъсало. Др вариант е мястото, където се закача жилото да се е счупило, на самата дръжка

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

От известно време Аудиото в Аудито ми не свири, и по точно като го включа свирва за 1-2 секунди и изключва. Всичко е заводско, отзад има буфер.

На ваг ком дава грешка в предните говорители и наистина в тази 1-2 секунди в които се чува звук, той се чува само отзад.

Някой да се е сблъсквал с такъв проблем? Възможно ли е да не свири това чудо, ако има изгорял говорител?

:nixweiss:

Редактирано от tolkata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, трябва да е еднаква струята от двата ауспуха.

+1

Еднаква е струята от двата ауспуха,и на бензин,и на дизел,щом са със заводска генерация-непреправяна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, малко ламерски въпрос. Как да разбера дали имам ксенон на колата?

До копчето за фарове нямам допълнителното малко с позиции 1-2-3. Имам пръскалки за фаровете. Ако това е от помощ.

 

Също така имам 4 говорителя по вратите, но нямам буфер отзад под кората. Освен говорителя(оригинален или не) ми трябва и нова кора отзад предполагам. Трябва ли допълнителен усилвател?

 

Искам да си сложа парктроник. Фабричен такъв да търся ли или да се ориентирам към китайчета по 50-100лв. Ако е фабричен трябва ли нещо друго освен самите сензори и окабеляване?

Ауди А4 Б6 седан

Редактирано от GameON
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз бях без буфер и усилвател. Наложи се присаждане на цялата инсталация от донор, кората я изрязах и монтирах отдолу буфера и решетката отгоре. Усилвател също ти трябва, монтира се в багажника, от дясно под кората.  Инсталацията се вързва и с таблото и комфорт модула също, за да ти изписва станциите.Общо взето два дни работа, един за да си извадя цялата инсталация от донора и един да я монтирам на моята. :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, малко ламерски въпрос. Как да разбера дали имам ксенон на колата?

До копчето за фарове нямам допълнителното малко с позиции 1-2-3. Имам пръскалки за фаровете. Ако това е от помощ.

 

Също така имам 4 говорителя по вратите, но нямам буфер отзад под кората. Освен говорителя(оригинален или не) ми трябва и нова кора отзад предполагам. Трябва ли допълнителен усилвател?

 

Искам да си сложа парктроник. Фабричен такъв да търся ли или да се ориентирам към китайчета по 50-100лв. Ако е фабричен трябва ли нещо друго освен самите сензори и окабеляване?

Ауди А4 Б6 седан

Имаш ксенон. Относно парктроника, най-добре е фабричен, ама е цифра. Китаец за 20-30 лева също ще ти върши работа. Освен това, май трябваше и някакъв модул за фабричния.

Редактирано от dimitrov788
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко трудно е инсталирането на хладилна жабка ?

Вчера си взех една заедно с тръбичката но сваляйки жабката не видях от къде излезе тръбичката - някой да има схема ?

Sent from Iphone 6

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хладилна жабка - заповядай: http://www.audiworld.com/tech/int48.shtml

 

И аз имам въпрос - от няколко дни имам проблем - започва виене, което се чува отпред в дясно. Виенето започва след около 50 км/ч и оттам нататък се чува все по-отчетливо. При завиване на ляво, като да се увеличава, а на дясно сякаш намаля. Лагер на главина ли е?

Редактирано от digunan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, играх го този филм миналата седмица. И при мен беше така. В началото само на ляв завой, което означава десен лагер. С времето така се разбуча, че при скорост над 60 км/ч и на прав път си беше доста дразнещо.

Редактирано от eraser87
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаш ксенон. Относно парктроника, най-добре е фабричен, ама е цифра. Китаец за 20-30 лева също ще ти върши работа. Освен това, май трябваше и някакъв модул за фабричния.

Благодаря.

Последващ въпрос. На късите като че ли двата фара светят с различна светлина. Едната е синкава другата нормална. Каква крушка или комплект да търся за да ги сменя.

Онзи ден като се прибирах с колата от ВТ ми светна грешка за баланс/нивелиране на фаровете. Вечерта като запалих я нямаше.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фабрично вгражданите са D1S 4300к. Има много добри оферти в немския ибей. Моите Филипси са от там. Все пак, ако решиш да купуваш, задължително свали крушката да видиш каква е, защото май монтираха и D2R на Б6-ците, но не знам в кои периоди на производство.

Има и китайски, стъпват на около 35-40 лева, също са вариант, ако не ти се дават пари.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е то щом не боли толкова с тази жабка ще взема да се възползвам [emoji23] че ми допада идеята !

Sent from Iphone 6

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А понеже моята вратичка е по-запазена от донорската с хладилника - могат ли да се разменят ? [emoji15]

Sent from Iphone 6

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е цяла и няма тези джобове отгоре. Също и тази вратичка за хладилната част. Реално само с тези джобове отгоре бих се задоволил. Какво точно да търся?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги зачудих се дали да пусна въпроса в Направи си сам раздела, но мисля тук ще видят повече хора.

 

"6 В таблото влизат две букси синя и зелена . От първо краче (номерирано е и на колите без индикация там
няма кабел) на синята бъкса пускаме кабел около 30 см някъде до маса и така гасим индикацията за
липса на течост . Сглобяваме по обратен ред , до тука бяхме с разглобяването"

 

Става въпрос за досадното пищене за течността за чистачки. Когато си сложих темпомата и борда не ми остана време да направя и това, затова искам да попитам какъв трябва да е този кабел, който се пуска от синята букса?

Как се закрепва към крачето и как към маса? Малко ламерски въпроси, но всичко успях сам да си направя преди това, само тези кабели не са ми много ясни. Ще чакам да ударите по едно рамо :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кабелите които влизат в буксата на таблото са 0.75 - няма да имаш крачета в буксите затова от някоя морга си купи една букса за 5 лв и си извади пинчета! А маса можеш да хванеш в отделението зад бушоните - там си има къде !

Sent from Iphone 6

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За твоята букса незнам, но на моята си имаше пинче. Маха се таблото, разкачената букса внимателно се разглобява ("разкопчава") и тогава има достъп до пинчето да се запои кабелче. Новото кабелче го прекарваш, заедно с другите и закопчаваш буксата. Свободния край, го затягаш към някоя гайка на купето - точно зад таблото има такава и си готов с досадната индикация  :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...