Nikieva Posted January 2, 2016 Report Share Posted January 2, 2016 На тази съм с бош силвър,на предната A6 също с такъв изкарах 7 години. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tonko2.0T Posted January 2, 2016 Report Share Posted January 2, 2016 (edited) Днес свалях и зареждах акумулатора и сега ключа за отключване и заключване не работи. Как да го обуча отново?Б6 А4 1.9 Тди 131 коняИ за много години Пост номер 35 от тая тема-http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=98816 При мен се оправя така с един ключ,след откачане на акумулатора на А4 Б7. Относно нов акумулатор-последно съм с Мoll,немски с 3 годишна гаранция,преди бях с Exide.Banner също стават,австрийски май бяха. @plamenkooo-Може да се наложи разглабяне на самата врата,тея микроключета правят въртели. Edited January 2, 2016 by tonko2.0T Link to comment Share on other sites More sharing options...
flober9106 Posted January 2, 2016 Report Share Posted January 2, 2016 А дали ще има проблем ако се зарежда акумолатора, както е на колата? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passi Posted January 2, 2016 Report Share Posted January 2, 2016 Не Link to comment Share on other sites More sharing options...
МММ1 Posted January 2, 2016 Report Share Posted January 2, 2016 .... Въпреки,че е на 4 години Bosch S5 77Ah ....Не мисля да купувам същата марка .....Избирай между Bosch S5 и Varta Silver. Те на практика са еднакви. Акумулаторите са най-издръжливите на пазара ... при правилна експлоатация. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stanislav85 Posted January 3, 2016 Report Share Posted January 3, 2016 Здравейте колеги, преди малко видях, че имам останали 500мл Diesel Purge на Liqui Moly. Ако някой го иска му го подарявам.Ето и клип с процедурата: Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikif1 Posted January 3, 2016 Report Share Posted January 3, 2016 (edited) Пращай до Бургас еконт Индустриална 54 за Николай Николов 0897 090909Ще имам да черпя! Edited January 3, 2016 by nikif1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
marianski_80 Posted January 3, 2016 Report Share Posted January 3, 2016 Пост номер 35 от тая тема-http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=98816При мен се оправя така с един ключ,след откачане на акумулатора на А4 Б7.Относно нов акумулатор-последно съм с Мoll,немски с 3 годишна гаранция,преди бях с Exide.Banner също стават,австрийски май бяха.@plamenkooo-Може да се наложи разглабяне на самата врата,тея микроключета правят въртели.При единия стана при 2 ключ не иска и не иска , а до последно си отключвах и с двата! Link to comment Share on other sites More sharing options...
tonko2.0T Posted January 3, 2016 Report Share Posted January 3, 2016 Сега друго не мога да се сетя,поне с единия да отключваш/заключваш. Link to comment Share on other sites More sharing options...
manturbo Posted January 3, 2016 Report Share Posted January 3, 2016 Здравейте! О-пръстенът на ЕГР клапана по размер ли се търси или е някакъв специфичен и си има номер. Ако е по размер, какво му е ф-то. Благодаря Link to comment Share on other sites More sharing options...
stanislav85 Posted January 3, 2016 Report Share Posted January 3, 2016 ПращайИмаш го до края на седмицата! Здравейте! О-пръстенът на ЕГР клапана по размер ли се търси или е някакъв специфичен и си има номер. Ако е по размер, какво му е ф-то. Благодаря Номера му е N90927302 за AWX, AVF двигателите. Размера е 62х3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
marianski_80 Posted January 3, 2016 Report Share Posted January 3, 2016 Сега друго не мога да се сетя,поне с единия да отключваш/заключваш.Лошото е че точно на жената ключа не тръгна Link to comment Share on other sites More sharing options...
tonko2.0T Posted January 3, 2016 Report Share Posted January 3, 2016 Усещам,че твоя ключ ще вземе. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marianski_80 Posted January 3, 2016 Report Share Posted January 3, 2016 (edited) Възможно е Кажи как да го оправя и нейния де Цитиране на предходно мнение! Edited January 3, 2016 by VBI Link to comment Share on other sites More sharing options...
tonko2.0T Posted January 3, 2016 Report Share Posted January 3, 2016 Във форума имаше теми как се синхронизират ключовете,просто в момента не съм вкъщи да търся.Няма начин да не се оправи и другия,освен да има дефект по него. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ndp007 Posted January 4, 2016 Report Share Posted January 4, 2016 Някой знае ли на ALT на колко градуса се включва перката Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimitrov788 Posted January 4, 2016 Report Share Posted January 4, 2016 Еднакви са, но само на външен вид. После ще се чуди, защо не му работи една от функциите. Ето малко информация: http://www.audi-sport.net/xf/threads/b7-a-c-unit-in-b6-with-rear-demist-modification.88944/#post1307033 Може ли някой колега да го обясни на Български накратко.Мерси. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mishleto Posted January 4, 2016 Report Share Posted January 4, 2016 На моята Б7-ца сменях акумулатора лятото тъй като колата беше в сервиз да се боядисва - светели лампички и т.н и за седмица умре - казаха ми че Оем акумулатора е Молл а аз им казах да бягат с такива измислени марки . Извадих Мол от колата всъщност но купих Берга че такъв ми дадоха на цена Sent from Iphone 6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZAGI_BG Posted January 4, 2016 Report Share Posted January 4, 2016 За много години на всички! Имам питане относно ESP ,само на задвижващите колела ли, е или на четирите ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Митака55555 Posted January 4, 2016 Report Share Posted January 4, 2016 Трябва да е на четирите колелаESP влияе и на напречната динамика. И помага при овладяването на две критични ситуации:Презавиване: задните колела губят контакт с пътното платно, автомобилът се завърта леко около вертикалната си ос при навлизане в завоя.Недозавиване: предните колела губят контакт с пътното платно, автомобилът се завърта около вертикалната си ос извън линията на завоя. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts