Nikieva Публикувано 2 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2016 На тази съм с бош силвър,на предната A6 също с такъв изкарах 7 години. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 2 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2016 (Редактирано) Днес свалях и зареждах акумулатора и сега ключа за отключване и заключване не работи. Как да го обуча отново?Б6 А4 1.9 Тди 131 коняИ за много години Пост номер 35 от тая тема-http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=98816 При мен се оправя така с един ключ,след откачане на акумулатора на А4 Б7. Относно нов акумулатор-последно съм с Мoll,немски с 3 годишна гаранция,преди бях с Exide.Banner също стават,австрийски май бяха. @plamenkooo-Може да се наложи разглабяне на самата врата,тея микроключета правят въртели. Редактирано 2 Януари 2016 от tonko2.0T Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
flober9106 Публикувано 2 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2016 А дали ще има проблем ако се зарежда акумолатора, както е на колата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 2 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2016 Не Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 2 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2016 .... Въпреки,че е на 4 години Bosch S5 77Ah ....Не мисля да купувам същата марка .....Избирай между Bosch S5 и Varta Silver. Те на практика са еднакви. Акумулаторите са най-издръжливите на пазара ... при правилна експлоатация. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanislav85 Публикувано 3 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2016 Здравейте колеги, преди малко видях, че имам останали 500мл Diesel Purge на Liqui Moly. Ако някой го иска му го подарявам.Ето и клип с процедурата: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikif1 Публикувано 3 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2016 (Редактирано) Пращай до Бургас еконт Индустриална 54 за Николай Николов 0897 090909Ще имам да черпя! Редактирано 3 Януари 2016 от nikif1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marianski_80 Публикувано 3 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2016 Пост номер 35 от тая тема-http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=98816При мен се оправя така с един ключ,след откачане на акумулатора на А4 Б7.Относно нов акумулатор-последно съм с Мoll,немски с 3 годишна гаранция,преди бях с Exide.Banner също стават,австрийски май бяха.@plamenkooo-Може да се наложи разглабяне на самата врата,тея микроключета правят въртели.При единия стана при 2 ключ не иска и не иска , а до последно си отключвах и с двата! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 3 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2016 Сега друго не мога да се сетя,поне с единия да отключваш/заключваш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manturbo Публикувано 3 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2016 Здравейте! О-пръстенът на ЕГР клапана по размер ли се търси или е някакъв специфичен и си има номер. Ако е по размер, какво му е ф-то. Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanislav85 Публикувано 3 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2016 ПращайИмаш го до края на седмицата! Здравейте! О-пръстенът на ЕГР клапана по размер ли се търси или е някакъв специфичен и си има номер. Ако е по размер, какво му е ф-то. Благодаря Номера му е N90927302 за AWX, AVF двигателите. Размера е 62х3 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marianski_80 Публикувано 3 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2016 Сега друго не мога да се сетя,поне с единия да отключваш/заключваш.Лошото е че точно на жената ключа не тръгна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 3 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2016 Усещам,че твоя ключ ще вземе. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marianski_80 Публикувано 3 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2016 (Редактирано) Възможно е Кажи как да го оправя и нейния де Цитиране на предходно мнение! Редактирано 3 Януари 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 3 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2016 Във форума имаше теми как се синхронизират ключовете,просто в момента не съм вкъщи да търся.Няма начин да не се оправи и другия,освен да има дефект по него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ndp007 Публикувано 4 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2016 Някой знае ли на ALT на колко градуса се включва перката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitrov788 Публикувано 4 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2016 Еднакви са, но само на външен вид. После ще се чуди, защо не му работи една от функциите. Ето малко информация: http://www.audi-sport.net/xf/threads/b7-a-c-unit-in-b6-with-rear-demist-modification.88944/#post1307033 Може ли някой колега да го обясни на Български накратко.Мерси. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mishleto Публикувано 4 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2016 На моята Б7-ца сменях акумулатора лятото тъй като колата беше в сервиз да се боядисва - светели лампички и т.н и за седмица умре - казаха ми че Оем акумулатора е Молл а аз им казах да бягат с такива измислени марки . Извадих Мол от колата всъщност но купих Берга че такъв ми дадоха на цена Sent from Iphone 6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ZAGI_BG Публикувано 4 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2016 За много години на всички! Имам питане относно ESP ,само на задвижващите колела ли, е или на четирите ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака55555 Публикувано 4 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2016 Трябва да е на четирите колелаESP влияе и на напречната динамика. И помага при овладяването на две критични ситуации:Презавиване: задните колела губят контакт с пътното платно, автомобилът се завърта леко около вертикалната си ос при навлизане в завоя.Недозавиване: предните колела губят контакт с пътното платно, автомобилът се завърта около вертикалната си ос извън линията на завоя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts