Ivan_s Публикувано 17 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2014 Здравейте колеги, искам да сложа на моето а3 по голямо турбо и искам някакво мнение по въпроса Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cornu©opia Публикувано 17 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2014 Слагай.Виж вwww.chinavasion.comи избери най-голямото, но и най-евтиното.Успех и късмет! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan_s Публикувано 17 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 17 Януари 2014 аз имам от 2.5 180 к.някой да е слагал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lazar666 Публикувано 21 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2014 Колегата се шегуваше. С това от 2.5 колата ти ще е по-лагава и неприятна за града (ще тръгва след 2500 оборота..) Турбината избираш според това което целиш като краен резултат. Освен турбо трябва да смениш и един куп други неща.. и няма особено голям смисъл. Ако обаче твърдо си решил да влизаш във филма търси турбина на основата на 17ка - gt1749va, gt1749vb, gt1749vc (знам за една такава в продажба на цена от 700лв). Твоята заводска е gt1749v (предполагам от това което си писал като информация за колата дето искаш да тунинговаш..). Друг вариант за турбина е на основата на твоята да се монтира по-голям компресор/студена част/ т.нар. Хибридна турбина.. Определи си първо бюджета, целите и тогава скачай. Според мен добра цел са 160-170коня които могат да се постигнат с 1500-2000лв.за хубави части. Всичко друго е трошене на пара Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tsvetkov83 Публикувано 21 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2014 Мен ме домързя да обеснявам всичко което си му написал и направо го посъветвах да отскочи до Пловдив, хората да му кажат за к'во става дума! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venkYYY Публикувано 14 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2014 Някой пробвал ли е да сложи турбо от помпа дюза? Вообще за до 1000 лв. колко коня могат да се искарат от 1.9 110 коня??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tsvetkov83 Публикувано 14 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2014 venkYYY, прочети внимателно какво написа, помисли добре и пробвай пак..! Сериозно, не се е*аам За бюджет до 1к лв не виждам смисъл за нещо повече от ремап/чип, даже ще ти останат за почерпка и гориво! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miro299 Публикувано 14 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2014 за половината на 1000 лева само един чип можеш да сложеш и нищо друго .. или нещо скромно едни 216-ки + чип идват точно 1000 лева само дето турбото ще малее малко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venkYYY Публикувано 14 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2014 Добре ами слушах, че можело да се сложи турбо от помпа дюза, компютър, дюзи??? Възможно ли е? За дюзите не съм сигурен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
undead85 Публикувано 2 Март 2014 Доклад Share Публикувано 2 Март 2014 Колегата се шегуваше. С това от 2.5 колата ти ще е по-лагава и неприятна за града (ще тръгва след 2500 оборота..) Турбината избираш според това което целиш като краен резултат. Освен турбо трябва да смениш и един куп други неща.. и няма особено голям смисъл. Ако обаче твърдо си решил да влизаш във филма търси турбина на основата на 17ка - gt1749va, gt1749vb, gt1749vc (знам за една такава в продажба на цена от 700лв). Твоята заводска е gt1749v (предполагам от това което си писал като информация за колата дето искаш да тунинговаш..). Друг вариант за турбина е на основата на твоята да се монтира по-голям компресор/студена част/ т.нар. Хибридна турбина.. Определи си първо бюджета, целите и тогава скачай. Според мен добра цел са 160-170коня които могат да се постигнат с 1500-2000лв.за хубави части. Всичко друго е трошене на пара Колега понеже съм в смотаната Англия не искам да си купувам друга кола (адски много съм доволен от тази) а мога да си позволя да поправя тази с малко повече коне бих искал да помогнеш като ми кажеш някои неща :1.По-добре ли е да сменя целия двигател и какво ще е нужно да го сменя2.Ако реша да правя този какво ще е нужно да правя или сменя (извинявам се забравих да напиша модела на колата ми А3 1.9 ТДИ 110к.с. ASV мотор)3.И би ли ме насочил към кой марки да заглеждам! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Roodnb Публикувано 3 Март 2014 Доклад Share Публикувано 3 Март 2014 Като цяло този двигател само с ремап даже и без допълнително чип може да се докара до около 140 , зависи как и кой ти прави софт-а. С много пари и желание и до 250 безопасни коне може да го докараш.Турбо можеш да смениш разбира се винаги , но както казват колегите прецени какво точно гониш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikito_ko1 Публикувано 4 Март 2014 Доклад Share Публикувано 4 Март 2014 до 250 безопасни коне.Безопасни???Я помисли пак Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Roodnb Публикувано 4 Март 2014 Доклад Share Публикувано 4 Март 2014 (Редактирано) Ами мога и пример да дам и то с българска Фабиа 1.9 РС 1.9 ТДИ , Колата е 250 к.с и се движи дори и като ежедневка. Като за нея има софт и за 280 но само за драг. А самата Фабиа мисля ,че трябва да си я виждал защото тя също е в Добрич Редактирано 4 Март 2014 от Roodnb Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikito_ko1 Публикувано 4 Март 2014 Доклад Share Публикувано 4 Март 2014 това че може да се помпа 1,9 е ясно аз сьм около 190 коня но това сьс сигурност не е безопасно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
undead85 Публикувано 7 Март 2014 Доклад Share Публикувано 7 Март 2014 (Редактирано) Мерси момчета за отговорите!Искам да я докарам до към 160-180 коня какво точно ще е нужно да се смени и турбината каква да сложа!Мога да отделям пари и да я стегна добре!Старая се да взимам само оригиналните работи от Ауди тук,но някой неща ги взимам по-евтино!Благодаря ви предварително!А за софт-а ще ида във една фирма която ми препоръчаха тук до моя град,занимава се само с поправяне и чипване на коли! Редактирано 7 Март 2014 от undead85 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lazar666 Публикувано 7 Март 2014 Доклад Share Публикувано 7 Март 2014 Етап 1 - около 150-170 коня с минимални инвестиции по турбина и разпръсквачиЕтап 2 - между 170-230 коня с инвестиция около 5000лв (турбина, разпръсквачи, съединител, кулер, турбопътища, мап сензор, всмукателен колектор, помпен елемент, вал, генерация..)Етап 3 - над 230 коня и повечко парички.. Тук вече отваряш и подсилваш мотора, мислиш и как да потегля тая кола, че ако е само с предно ще е трудна работа )---Сам преценяваш кое си заслужава и доколко си готов.. Грешка е ако тръгнеш от 1 към 3 ) Ще ти излезе двойно по-скъпо.. Конете никога не стигат и ако си решил да правиш дизелова бегачка скачай нависоко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Georgieff Публикувано 7 Март 2014 Доклад Share Публикувано 7 Март 2014 (Редактирано) Ами мога и пример да дам и то с българска Фабиа 1.9 РС 1.9 ТДИ , Колата е 250 к.с и се движи дори и като ежедневка. Като за нея има софт и за 280 но само за драг. А самата Фабиа мисля ,че трябва да си я виждал защото тя също е в Добрич Сетъпа на фабията знаеш ли го? С турбо 2056 някога виждал ли си дори и на хартия 280 коня ? Редактирано 7 Март 2014 от Georgieff Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefan7474 Публикувано 8 Март 2014 Доклад Share Публикувано 8 Март 2014 Сетъпа на фабията знаеш ли го? С турбо 2056 някога виждал ли си дори и на хартия 280 коня ?Тая Фабия не беше ли PD и с турбо гтб2056вл? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dorian Публикувано 10 Март 2014 Доклад Share Публикувано 10 Март 2014 (Редактирано) Добре ами слушах, че можело да се сложи турбо от помпа дюза, компютър, дюзи??? Възможно ли е? За дюзите не съм сигурен Дюзи и компютър НЕТурбо ДА,от помпа дюза 101 и 116к.с. са като на 110-ка,по-големи са от 131 и 150 ,или 110 хибрид Редактирано 10 Март 2014 от Dorian Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
undead85 Публикувано 20 Март 2014 Доклад Share Публикувано 20 Март 2014 Етап 1 - около 150-170 коня с минимални инвестиции по турбина и разпръсквачиЕтап 2 - между 170-230 коня с инвестиция около 5000лв (турбина, разпръсквачи, съединител, кулер, турбопътища, мап сензор, всмукателен колектор, помпен елемент, вал, генерация..)Етап 3 - над 230 коня и повечко парички.. Тук вече отваряш и подсилваш мотора, мислиш и как да потегля тая кола, че ако е само с предно ще е трудна работа )---Сам преценяваш кое си заслужава и доколко си готов.. Грешка е ако тръгнеш от 1 към 3 ) Ще ти излезе двойно по-скъпо.. Конете никога не стигат и ако си решил да правиш дизелова бегачка скачай нависоко.Колега да кажем за "Етап 1" сега съм по-навит поради някой причини :1.В Англия съм и който е тук знае колко зле карат (впрочем стриктно но ние не сме свикнали на това)2.Тук съм с БГ номера и не искам много да се набивам на очи въпреки че не се сдържам и от време пробвам колата3.Занапред ще се осланям на конете и отново на любимата марка но след време!Въпроса ми е за 1-я етап какво да търся да сменя като модел на турбина,разпръсквачи и каквото трябва още!Би ли ми помогнал и насочил и помогнал понеже не съм много на "ТИ"!Познанията ми са от обща култура така да се каже! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lazar666 Публикувано 22 Март 2014 Доклад Share Публикувано 22 Март 2014 (Редактирано) За турбина ->Евтин вариант е gt1749va (около 500лв, от 131коня дизел) или gt1749vb (около 700лв, от 150 коня дизел). Ако си с намерение в бъдеще да продължаваш да повишаваш мощността взимай директно gtb1756vk (около 1000-1200лв, от 2.7 тди) с нея можеш да изкараш максимум коне на този мотор, преди да го счупиш (около 240 коня измерени на мотора, но за това ти трябват още дооста други неща).Разпръсквачи -> 0.230 или 0.240um (с подходящите подобрения за в бъдеще тези разпръсквачи могат да захранят с гориво за до към 180-190 коня). Варианти на разпръсквачи много, но мой съвет е да не взимаш евтини китайски решения. Препоръчвам Bosio "Powerplus 764" ( http://www.kermatdi.com/servlet/the-17/PP520%2C-Bosio%2C-Powerplus%2C-nozzles%2C/Detail ) или още по-яките Bosio PowerPlus Stage2, но за тях може да се наложи да търсиш по-голям елемент за нафтовата помпа, тъй като дебита на горивото ти може да им малее и да няма добро разпръскване.. Тази марка разпръсквачи са може би най-скъпите на пазара, но замисли се че това са и най-важните елементи на дизела и според мен не трябва да се пести тук. Добри варианти и размери разпръсквачи има и на българския пазар - HFLOX ( http://tuningshopbg.com/117/128.html ), доста ги монтират и отзивите са добри. И да не забравяме - настройките трябва да са добре направени, тъй като е възможно да почне да приплъзва съединителя.. Това е следващото нещо за което трябва да мислиш Редактирано 22 Март 2014 от Lazar666 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lazar666 Публикувано 31 Март 2014 Доклад Share Публикувано 31 Март 2014 Ето нещо като за теб -> http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=159141 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
КристиянМаги Публикувано 3 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2020 Здравейте колеги , искам да питам какво се преправя на ауди а4 б5 с двигател 1.9 тди 90 коня да се сложи турбо от 2.5 150 коня, искам да постигна около 170 коня. Благодаря предварително!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ганчев Публикувано 31 Юли 2023 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2023 Приятели искам на passat 110 TDI да сложа хибридно турбо 180 GT1749V ще стане ли и някакви други условия ще има ли??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване