Jump to content

AUDI a3 1.9 tdi 110k. смяна на турбо с по голямо


Recommended Posts

  Здравейте колеги,                                                                                                                                 искам да сложа на моето а3  по голямо турбо   и искам някакво мнение по въпроса                                                                           

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата се шегуваше. С това от 2.5 колата ти ще е по-лагава и неприятна за града (ще тръгва след 2500 оборота..) Турбината избираш според това което целиш като краен резултат. Освен турбо трябва да смениш и един куп други неща.. и няма особено голям смисъл. Ако обаче твърдо си решил да влизаш във филма търси турбина на основата на 17ка - gt1749va, gt1749vb, gt1749vc (знам за една такава в продажба на цена от 700лв). Твоята заводска е gt1749v (предполагам от това което си писал като информация за колата дето искаш да тунинговаш..). Друг вариант за турбина е на основата на твоята да се монтира по-голям компресор/студена част/ т.нар. Хибридна турбина.. Определи си първо бюджета, целите и тогава скачай. Според мен добра цел са 160-170коня които могат да се постигнат с 1500-2000лв.за хубави части. Всичко друго е трошене на пара :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен ме домързя да обеснявам всичко което си му написал и направо го посъветвах да отскочи до Пловдив, хората да му кажат за к'во става дума! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Някой пробвал ли е да сложи турбо от помпа дюза? Вообще за до 1000 лв. колко коня могат да се искарат от 1.9 110 коня??? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

venkYYY, прочети внимателно какво написа, помисли добре и пробвай пак..! Сериозно, не се е*аам

 

За бюджет до 1к лв не виждам смисъл за нещо повече от ремап/чип, даже ще ти останат за почерпка и гориво! ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за половината на 1000 лева само един чип можеш да сложеш и нищо друго .. или нещо скромно едни 216-ки + чип идват точно 1000 лева :D само дето турбото ще малее малко ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре ами слушах, че можело да се сложи турбо от помпа дюза, компютър, дюзи??? Възможно ли е? За дюзите не съм сигурен :D 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Колегата се шегуваше. С това от 2.5 колата ти ще е по-лагава и неприятна за града (ще тръгва след 2500 оборота..) Турбината избираш според това което целиш като краен резултат. Освен турбо трябва да смениш и един куп други неща.. и няма особено голям смисъл. Ако обаче твърдо си решил да влизаш във филма търси турбина на основата на 17ка - gt1749va, gt1749vb, gt1749vc (знам за една такава в продажба на цена от 700лв). Твоята заводска е gt1749v (предполагам от това което си писал като информация за колата дето искаш да тунинговаш..). Друг вариант за турбина е на основата на твоята да се монтира по-голям компресор/студена част/ т.нар. Хибридна турбина.. Определи си първо бюджета, целите и тогава скачай. Според мен добра цел са 160-170коня които могат да се постигнат с 1500-2000лв.за хубави части. Всичко друго е трошене на пара :)

Колега понеже съм в смотаната Англия не искам да си купувам друга кола (адски много съм доволен от тази) 

 а мога да си позволя да поправя тази с малко повече коне бих искал да помогнеш като ми кажеш някои неща :

1.По-добре ли е да сменя целия двигател и какво ще е нужно да го сменя

2.Ако реша да правя този какво ще е нужно да правя или сменя (извинявам се забравих да напиша модела на колата ми А3 1.9 ТДИ 110к.с. ASV мотор

)

3.И би ли ме насочил към кой марки да заглеждам!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като цяло този двигател само с ремап даже и без допълнително чип може да се докара до около 140 , зависи как и кой ти прави софт-а. С много пари и желание и до 250 безопасни коне може да го докараш.Турбо можеш да смениш разбира се винаги , но както казват колегите прецени какво точно гониш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами мога и пример да дам и то с българска Фабиа 1.9 РС 1.9 ТДИ , Колата е  250 к.с и се движи дори и като ежедневка. Като за нея има софт и за 280 но само за драг.

 

А самата Фабиа мисля ,че трябва да си я виждал защото тя също е в Добрич :)

Редактирано от Roodnb
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това че може да се помпа 1,9 е ясно аз сьм около 190 коня но това сьс сигурност не е безопасно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси момчета за отговорите!Искам да я докарам до към 160-180 коня какво точно ще е нужно да се смени и турбината каква да сложа!Мога да отделям пари и да я стегна добре!Старая се да взимам само оригиналните работи от Ауди тук,но някой неща ги взимам по-евтино!Благодаря ви предварително!А за софт-а ще ида във една фирма която ми препоръчаха тук до моя град,занимава се само с поправяне и чипване на коли!

Редактирано от undead85
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Етап 1 - около 150-170 коня с минимални инвестиции по турбина и разпръсквачи

Етап 2 - между 170-230 коня с инвестиция около 5000лв (турбина, разпръсквачи, съединител, кулер, турбопътища, мап сензор, всмукателен колектор, помпен елемент, вал, генерация..)

Етап 3 - над 230 коня и повечко парички.. Тук вече отваряш и подсилваш мотора, мислиш и как да потегля тая кола, че ако е само с предно ще е трудна работа :))

---

Сам преценяваш кое си заслужава и доколко си готов.. Грешка е ако тръгнеш от 1 към 3 :)) Ще ти излезе двойно по-скъпо.. Конете никога не стигат и ако си решил да правиш дизелова бегачка скачай нависоко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами мога и пример да дам и то с българска Фабиа 1.9 РС 1.9 ТДИ , Колата е  250 к.с и се движи дори и като ежедневка. Като за нея има софт и за 280 но само за драг.

 

А самата Фабиа мисля ,че трябва да си я виждал защото тя също е в Добрич :)

 

:stupid:  Сетъпа на фабията знаеш ли го? С турбо 2056 някога виждал ли си дори и на хартия 280 коня ?

Редактирано от Georgieff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:stupid:  Сетъпа на фабията знаеш ли го? С турбо 2056 някога виждал ли си дори и на хартия 280 коня ?

Тая Фабия не беше ли PD и с турбо гтб2056вл?
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре ами слушах, че можело да се сложи турбо от помпа дюза, компютър, дюзи??? Възможно ли е? За дюзите не съм сигурен :D

Дюзи и компютър НЕ

Турбо ДА,от помпа дюза 101 и 116к.с. са като на 110-ка,по-големи са от 131 и 150 ,или 110 хибрид ;)

Редактирано от Dorian
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Етап 1 - около 150-170 коня с минимални инвестиции по турбина и разпръсквачи

Етап 2 - между 170-230 коня с инвестиция около 5000лв (турбина, разпръсквачи, съединител, кулер, турбопътища, мап сензор, всмукателен колектор, помпен елемент, вал, генерация..)

Етап 3 - над 230 коня и повечко парички.. Тук вече отваряш и подсилваш мотора, мислиш и как да потегля тая кола, че ако е само с предно ще е трудна работа :))

---

Сам преценяваш кое си заслужава и доколко си готов.. Грешка е ако тръгнеш от 1 към 3 :)) Ще ти излезе двойно по-скъпо.. Конете никога не стигат и ако си решил да правиш дизелова бегачка скачай нависоко.

Колега да кажем за "Етап 1" сега съм по-навит поради някой причини :

1.В Англия съм и който е тук знае колко зле карат (впрочем стриктно но ние не сме свикнали на това)

2.Тук съм с БГ номера и не искам много да се набивам на очи въпреки че не се сдържам и от време пробвам колата

3.Занапред ще се осланям на конете и отново на любимата марка но след време!

Въпроса ми е за 1-я етап какво да търся да сменя като модел на турбина,разпръсквачи и каквото трябва още!Би ли ми помогнал и насочил и помогнал понеже не съм много на "ТИ"!Познанията ми са от обща култура така да се каже!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За турбина ->

Евтин вариант е gt1749va (около 500лв, от 131коня дизел) или gt1749vb (около 700лв, от 150 коня дизел). Ако си с намерение в бъдеще да продължаваш да повишаваш мощността взимай директно gtb1756vk (около 1000-1200лв, от 2.7 тди) с нея можеш да изкараш максимум коне на този мотор, преди да го счупиш (около 240 коня измерени на мотора, но за това ти трябват още дооста други неща).

Разпръсквачи -> 0.230 или 0.240um (с подходящите подобрения за в бъдеще тези разпръсквачи могат да захранят с гориво за до към 180-190 коня). Варианти на разпръсквачи много, но мой съвет е да не взимаш евтини китайски решения. Препоръчвам Bosio "Powerplus 764" ( http://www.kermatdi.com/servlet/the-17/PP520%2C-Bosio%2C-Powerplus%2C-nozzles%2C/Detail ) или още по-яките Bosio PowerPlus Stage2, но за тях може да се наложи да търсиш по-голям елемент за нафтовата помпа, тъй като дебита на горивото ти може да им малее и да няма добро разпръскване.. Тази марка разпръсквачи са може би най-скъпите на пазара, но замисли се че това са и най-важните елементи на дизела и според мен не трябва да се пести тук. Добри варианти и размери разпръсквачи има и на българския пазар - HFLOX ( http://tuningshopbg.com/117/128.html ), доста ги монтират и отзивите са добри. 

И да не забравяме - настройките трябва да са добре направени, тъй като е възможно да почне да приплъзва съединителя.. Това е следващото нещо за което трябва да мислиш :)

Редактирано от Lazar666
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
  • 5 years later...

Здравейте колеги , искам да питам какво се преправя на ауди а4 б5 с двигател 1.9 тди 90 коня да се сложи турбо от 2.5 150 коня, искам да постигна около 170 коня. Благодаря предварително!! 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 years later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...